تلویزیونصوتی و تصویری

نحوه تشخیص تلویزیون تقلبی ال جی از تلویزیون اصل

چگونه تلویزین تقلبی ال جی (LG) را پیدا کنیم؟

تلویزیون تقلبی ال جی نمونه های تولید شده از روی تلویزیون های اصل هستند که از مواد با کیفیت بالا ساخته نمی شوند. کیفیت، دوام و ماندگاری تلویزیون های تقلبی را نمی توان با نمونه های اصلی مقایسه کرد. به همین دلیل وقتی که متوجه می شوید که یک کالای جعلی را خریداری کرده اید بسیار دردناک است. کسانی که محصولات تقلبی را می فروشند خیلی سریع درآمد کسب می کنند و اعتبار تولید کنندگان را زیر سوال می برند. محصولات تقلبی معمولا ارزانتر از محصولات اصل هستند.

ال جی (LG) یک برند معتبر است که به خاطر محصولات با کیفیت خود مانند تلویزیون، کولر گازی و غیره شناخته شده است و معمولا برای این محصولات خود گارانتی ارائه می دهد. با این حال نسخه های جعلی محصولات ال جی در بازار بسیار زباد است. بسیاری از افراد قربانی شده و فقط پول خود را در قبال این محصولات از دست می دهند.

اما نکته ناراحت کننده این است که تفاوت بین کالاهای جعلی و اصلی سخت است. برای کمک به شما، در مقاله امروز فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا ما اطلاعات و نکاتی در مورد نحوه تشخیص تلویزیون اصل ال جی از تلویزیون تقلبی ارائه خواهیم داد.

نحوه تشخیص تلویزیون تقلبی ال جی از تلویزیون اصل

نحوه تشخیص تلویزیون تقلبی ال جی از اورجینال (اصل)

اول از همه به دنبال لوگوی LG روی جعبه یا بسته بندی تلویزیون باشید. اکثر تلویزیون های جعلی ال جی فاقد لوگوی چاپ شده LG روی جعبه یا بسته بندی هستند. دلیل این امر این است که کپی کردن لوگو دشوار است. در اکثر تلویزیون های جعلی ال جی، این لوگو برچسب های قابل جابجا خواهد بود. این یک روش مطمئن برای تشخیص تلویزیون اصل ال جی است. اگر جعبه تلویزیون دارای لوگوی LG واضح و بدون تحریف است و روی ریموت کنترل هم یک لوگوی ال جی را پیدا می کنید می توانید اطمینان حاصل کنید که از کالای اصلی ال جی استفاده می کنید.

تشخیص تلویزیون ال جی تقلبی با استفاده از ریموت کنترل

از سال 2013، لوگوی ال جی در قسمت جلوی همه ریموت کنترل ها چاپ می شود. اکثر تلویزیون های تقلبی ال جی دارای ریموت کنترل مارک دار نیستند و مهمتر از همه عملکرد ریموت کنترل اصل را ندارند.

کیفیت چاپ را در نظر داشته باشید

اگر از نزدیک به کارتنی که تلویزیون در آن بسته بندی شده است و به ریموت کنترل دقت کنید خواهید دید که ال جی لوگوی LG دارای سایه یا رنگ متفاوتی از نوشته های دیگر روی کارتن است. دلیل این امر این است که لوگو بعدا چاپ شده است و این نشان دهنده تقلبی بودن تلویزیون الی جی می باشد.

صفحه بوت لودر را بررسی کنید

وقتی که از تلویزیون ال جی استفاده می کنید اگر متوجه شده که صفحه راه اندازی یا راحی رابط کاربری با آنچه که شما با آن آشنا هستید متفاوت است لطفا توجه داشته باشید که این تلویزیون ال جی اصل نیست.

تشخیص تلویزیون تقلبی ال جی با بررسی مدل و شماره سریال

تلویزیون ال جی در پشت خود دارای شماره مدل و سریال است. مدل و شماره سریال باید روی برچسبی که توسط ال جی چاپ شده است مشاهده شود. بعد به منو و سپس تنظیمات تلویزیون بروید و در آنجا صفحه اطلاعات دستگاه را پیدا کنید که حاوی شماره سریال تلویزیون است. اگر شماره سریال چاپ شده در پشت و در منو با هم مطابقت ندارد باید به اصل بودن تلویزیون ال جی مشکوک شوید.

شما حتی می توانید شماره سریال را به صورت آنلاین بررسی کنید. در آخر اینکه سعی کنید که شماره سریال محصول را در وب سایت رسمی ال جی رجیستر کنید. این بهترین روش برای تایید محصول است، بعد از اینکه شماره سریال رجیستر شد نشان می دهد که تلویزیون اصل است و اگر رجکت شد این بدان معناست که تلویزیون ال جی تقلبی است.

تولید کننده تلویزیون LG

اگر می خواهید تلویزیون ال جی بخرید و مشاهده کردید که در مشخصات تلویزیون نوشته شده که محصول در چین ساخته شده است، پس این تلویزیون جعلی است چونک ه تلویزیون های اصلی در کره ساخته می شوند. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که تلویزیون تقلبی ال جی نسبت به نسخه های اورجینال دارای وزن کمتری هستند.

تشخیص تلویزیون تقلبی ال جی با قابلیت های زیاد

شما باید به این مسئله کاملا مشکوک شوید که تلویزیونی که دارای قابلیت های زیادی است چگونه با قیمت کم و ارزان فروخته می شود؟ این امر بدان علت است که تولید کنندگان اصلی محصولاتی که دارای قابلیت های زیادی هستند را با قیمت پایین به شما ارائه نمی دهند. بنابراین هر وقت تلویزیون ال جی را مشاهده کردید که دارای قابلیت های اضافی بسیار زیادی بود که با قیمت نمی خواند، تلویزیون تقلبی است.

کارت گارانتی باید وجود داشته باشد

کارت گارانتی نشان می دهد که شما محصولی اصل را خریداری کرده اید و همچنین فروشنده عوارض گمرکی تلویزیون وارد شده را پرداخت کرده است.

بسته بندی های رنگارنگ و چشم نواز نشانگر تلویزیون تقلبی است

وقتی که یک تلویزیون با بسته بندی رنگارنگ و چشم نواز را مشاهده می کنید باید به آن مشکوک شوید. این بدان علت است که کلیه محصولات اصل در جعبه های کارتن با اطلاعات دقیق و شماره سریال وارد بازار می شوند.

مطمئن شوید که دفترچه راهنما و سایر مستندات موجود است

تلویزیون های تقلبی کتابچه راهنما ندارند و حتی وقتی که دفترچه راهنما دارند یک چیز جامع نخواهد بود. برخی افراد خاطر نشان می کنند که طول مورب از پایین تلویزیون ال جی جعلی به جای 49 اینچ معمول در تلویزیون اصل ال جی برابر 43 اینچ است. شما می توانید تلویزیون را اندازه گیری کنید تا متوجه این موضوع شوید.

نتیجه گیری

اگر در حال خرید تلویزیون ال جی به صورت انلاین هستید اطمینان حاصل کنید که دستگاه اصل را از توزیع کننده های مجاز خریداری می کنید. سعی کنید از فروشگاه های آنلاین مشهور و معتبر خرید خود را انجام دهید. اگر محصولی خریداری کرده اید که فکر می کنید جعلی است این سایت ها به شما کمک می کنند تا مشکل را حل کتید و یا حتی پول شما را بازپرداخت می کنند.

اگر نکاتی که در بالا ذکر شد را رعایت کنید هرگز قربانی خرید تلویزیون تقلبی ال جی نخواهید شد. حالا شما می دانید که یک تلویزیون اصلی ال جی چه مشخصاتی دارید، برای خرید می توانید اقدام کنید.

برخی مقالات مرتبط ما:
برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن