صوتی و تصویری

معرفی و نقد و بررسی تلویزیون هایسنس

فروشگاه اینترنتی کالاپایا عرضه کننده انواع تلویزیون در ایران

یکی از جدید‌ترین برند‌های تلویزیونی که در بازار ما وجود دارد تلویزیون هایسنس است. این برند چینی توانسته است با محصولات بسیار خاصی که به بازار معرفی کرده است توجهات زیادی را به خود جلب کند هایسنس از پر فروش‌ترین‌هایی بازار ما بوده است و به دلیل کیفیت و قابلیت بالای محصولاتش می‌توان آن را محصولی شایسته در بازار ما نامید.

سوالات زیادی در خصوص این کمپانی و محصولاتی که به بازار ارائه می‌دهد وجود دارد. این که آیا این محصول واقعا ارزش خرید دارد؟ پیشتیبانی قطعات می‌شود؟ بهترین قیمت و ارزان‌ترین قیمت خرید محصولات هایسنس و همچنین فروشندگان این مارک چینی در کنار سوالاتی در خصوص کیفیت این محصولات مهم‌ترین ابهام‌هایی است که در این خصوص وجود دارد. به همین دلیل تلاش می‌کنیم که در این مقاله اطلاعات کافی را در این مورد ارائه دهیم.

معرفی برند هایسنس

هایسنس یک کمپانی چینی است که از سال 1996 فعالیت خود را در ساخت لوازم خانگی آغاز کرده است. این کمپانی به صورت گسترده‌ای فعالیت خود را در چین ادامه داد و توانست بخش مهمی از بازار چین را به دست آورد. از سوی دیگر هایسنس به تولید تولید محصولات خاص و موفقیت در بازار رقابتی چین به سایر کشور ها هم صادر شود. هم اکنون این برند توانسته است تقریبا به تمامی قاره‌های جهان محصولات با کیفیت خود را صادر کند. ایران از بازار‌های مهم محصولات هایسنس است. و تلویزیون‌های این کمپانی هم اکنون طرفداران زیادی در کشور ما پیدا کرده است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

تلویزیون‌های 4k هایسنس

از مهم‌ترین محصولات هایسنس که در بازار ما مورد توجه قرار گرفته است مدل‌های 4k این شرکت است. این مدل‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و چند ویژگی بسیار مهم دارند:

  • کیفیت و وضوح تصویر بسیار بالا: محصولات 4k بسیار کیفیت مناسبی دارند تمامی این مدل‌ها از وضوح تصویر 3840* 2160 بهره می‌برند. این میزان از رزولوشن تقریبا مناسب ترین چیزی است که در حال حاضر در بازار ما وجود دارد و می‌توان امیدوار بود که رضایت همه مصرف کنندگان را فراهم کند.
  • تنوع در ساخت محصولات: با این که محصولات این مدل از یک سری خاص هستند اما هایسنس در ساخت محصولاتش تنوع زیادی را به خرج داده است و در سایز‌های 43، 48، 50، 55 اینچ مدل‌هایی را تولید کرده است. از لحاظ کیفیت تقریبا کیفیت مشابهی در این سایز‌ها وجود دارد و قابلیت‌های متعددی هم برای آن در نظر گرفته شده است.
  • محصولاتی هوشمند با قابلیت نصب بازی و اپلیکشین: یکی از بهترین و زیبا‌ترین امکانی که یک تلویزیون می‌تواند داشته باشد همین قابلیت است. در واقع انگار شما یک دستگاه فراتر از تلویزیون در اختیار دارید که می‌تواند انواع و اقسام برنامه‌ها و بازی‌ها را بر روی آن‌ها نصب کنید و از آن لذت ببرید.

معرفی و نقد و بررسی تلویزیون هایسنس

انواع تلویزیون‌های هایسنس

تلویزیون هایسنس 32 اینچ

محصولی با قیمتی فوق العاده است در صورتی که قصد دارید در یک سایز نسبتا کوچک تلوزیون خریدارای کنید می‌توانید به این مدل فکر کنید. کیفیت تصویر این مدل HD است و از وضوح تصویر بالایی برخوردار است. این LED با صفحه کاملا تختی که دارد می‌تواند به راحتی در زاویه‌های مختلف تصاویر با کیفیتی را در اختیار مصرف کنندگان بگذارد. بر خلاف صفحه تخت‌های قدیمی این مدل هایسنس را می‌توانید در زوایای مختلفی قرار داده و مشکل تصویر در این زمینه به وجود نخواهد آمد. این دستگاه دارای دو بلندگو سه واتی کاست که مجموعا شش وات خروجی دارد و دارای پورت‌های متعددی است که امکان اتصال تلویزیون به هر دستگاهی را خواهد داد. وزن این تلوزیون هم حدودا 4.4 کیلوگرم است که بسیار سبک به نظر می‌رسد.

تلویزیون هایسنس 40 اینچ

  این محصول هم نسبت به محصولات مشابه در بازار قیمت بسیار کمی دارد. این مدل را نسبت به محصولات موجود در بازار مقایسه کنید کیفیت تصویر FULL HD این دستگاه می‌توانید تجربه تماشایی فوق العاده را برای شما رقم بزند.

تلویزیون هایسنس 43 اینچ

این محصول با قابلیت نصب بازی بر روی دستگاه بسیار معروف شد است. از مدل‌هایی که گفتیم این مدل پر فروش‌ترین دستگاه شرکت هایسنس است. این محصول با این که تک هسته‌ای است اما قابلیت خواندن بسیاری از بازی‌ها را دارد و با استفاده از قفل کودکی که بر روی آن نصب شده است می‌توانید این امکان را موقتا غیر قابل دسترس کنید که کودکان نتوانند از آن استفاده کنند. علاوه بر این مدل 43 اینچی قابلیت نصب اپلیکشین هم دارد.

تلویزیون هایسنس 49 اینچ

این محصول ویژگی‌هایی مشابه با مدل 43 اینچی هایسنس دارد. اما معروف بودن این مدل به نوع و میزان صدای این دستگاه بر می گردد.  DOLBY SURROUND،  DTS از استاندارد‌ها صوتی این دستگاه است که توانسته است صدای بسیار خاصی را تولید کند.

تلویزیون هایسنس 55 اینچ

بسیاری از افراد به دنبال خرید تلویزیون هایسنس در سایز‌های بسیار بزرگ هستند. تلویزیون‌های هایسنس 60 اینچ فعلا در بازار ما موجود نیست و کالاپایا قصد دارد به زودی این محصول را به فروشگاه خود اضافه کند اما محصول 55 اینچی این شرکت در حال حاضر در دسترس است. این مدل یکی از بهترین و قدرتمند‌ترین مدل‌های موجود در بازار ماست که قیمت بسیار پایینی هم دارد. این محصول که جزو مدل‌های 4K است با کیفیت بسیار بالایی باعث شده است که خریداران اقدام به خرید آن کنند.

قیمت تلویزیون هایسنس

شاید جذاب ترین موضوعی که باعث استقبال زیاد مشتریان به برند هایسنس شده باشد همین امکان و قدرت خریدی است که این شرکت برای مشتریان خود ایجاد کرده است. قیمت محصولات هایسنس از مرز 2 تا 6 میلیون تومان واقعا جذاب است در حالی که ما شاهد محصولاتی با کیفیت مشابه و قیمتی بیش از ده میلیون تومان در بازار هستیم. این کمپانی تازه تاسیس نیست و محصولاتش هم به همه کشور‌های دنیا صادر می‌شود و دارای استاندارد‌های متعددی در تولید قطعات است از این رو دوام بالایی هم دارد و نگرانی بابت این موضوع وجود نخواهد داشت. دقت کنید که حتما محصولات اصلی این فروشگاه را خریدارای نمائید.

فروشگاه اینترنتی کالاپایا عرضه کننده محصولات مختلف شرکت هایسنس اصالت همه محصولات خود را تضمین و گارانتی معتبر فروش برای آن در نظر گرفته است. کالاپایا فروشنده تخصصی محصولات هایسنس است و قیمت کمتری نسبت به بازار برای مدل‌ها و انواع محصولات هایسنس در نظر گرفته است.

مقالات مرتبط:

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن