تلویزیونلوازم برقی خانگی

تلویزیون های محبوب شرکت ال جی در سال ۲۰۱۹

ال جی (LG) یکی از پر طرفدار‌ترین و مهم‌ترین برند‌های تولید کننده انواع تلویزیون هوشمند در جهان است. در سال 2019 ال جی حاصل فناوری یک دهه خود را در چند مدل بسیار خاص به بازار معرفی کرد که تقریبا در تمام دنیا به فروش رسیدند و هم اکنون نیز جزو پر فروش‌های بازار تلویزیون به حساب می‌آید. در این یادداشت به بررسی تلویزیون‌ های محبوب شرکت ال جی در سال 2019 خواهیم پرداخت تا گوشه‌ای از تکنولوژی این کمپانی بزرگ را به تصویر بکشیم. در صورتی که قصد خرید محصولات ال جی را دارید حتما این یادداشت را تا انتها دنبال کنید. قیمت تلویزیون ال جی را هم در هر مبحث مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.

نسل OLED محصولاتی فراتر از تلویزیون

اولین محصول محبوب شرکت ال جی قطعا تلویزیون اولد 55C8GI است. این محصول 55 اینچی در ابتدای ورود به بازار ما به عنوان خاص‌ترین محصول بازار انتخاب مطرح بود. کیفیت این محصول ultra 4k است و از فناوری هوش مصنوعی در تولید آن استفاده شده است. برای این دستگاه سیستم عامل WEBOS در نظر گرفته شده است. ال جی قبل از این از سیستم عامل‌های دیگری در محصولات خود استفاده کرده بود اما پیچیدگی کار با این دستگاه‌ها باعث شد تا از سیستم عامل وب او اس استفاده کند. این تلویزیون هوشمند تقریبا همه امکانات یک محصول خوب را دارد و می‌تواند به سادگی به اینترنت وصل شود و یا با راه‌های متعدد ارتباطی آن را به دستگا‌ه‌های دیجیتال خود و گوشی موبایل هم متصل کنید. این تلویزیون 55 اینچی قیمت بسیار مناسبی هم دارد و از محصولات پر طرفدار و پر فروش ال جی است.

 LED هوشمند ال جی به وسعت 65 اینچ

احتمالا از سیستم کنترل جادویی ال جی شنیده‌اید. magic remote یا سیستم کنترل جادویی خاص این دستگاه ال جی است. این محصول در مدل 65UK77000GI تولید شده است. این ال ئی دی قدرتمند 65 اینچی دارای یک سیستم کنترل شبیه موس است. تلویزیون‌های معمولی را می‌توان به سادگی با ریموت‌ها کنترل کرد اما تلویزیونی که دارای یک سیستم عامل پیشرفته و همچنین مرورگر و قابلیت نصب اپلیکیشن است به سادگی قابل کنترل نیست به همین دلیل سیستم کنترل جادویی برای آن در نظر گرفته شده است. این محصول نیز ultra 4k است و می‌توانید با وضوح بسیار بالا به تماشای فیلم بنشینید. برای این تلویزیون 10 قابلیت بهبود کیفیت تصویر و همچنین قابلیت‌هایی برای باز کردن فرمت‌های قدیمی صوتی و تصویری قرار گرفته است.

تلویزیون 4K ال جی

تلویزیون 4K ال جی هم از نسل‌های بی نظیر تلویزیون به حساب می‌آید. این تلویزیون‌ها UHD 4K بیش از 4 برابر تلویزیون‌های فول اچ دی کیفیت دارند. تقریبا هر 3 مدلی که در بازار ما وجود دارد در سایز‌های 49، 55 و 75 امکانات بسیار مشابهی هم دارند و بعد از تلویزیون‌های سری آلفا که هنوز به صورت گسترده به بازار وارد نشده‌اند بهترین مدل‌های الجی محسوب می‌شوند. این محصولات از نمونه‌ای اولترا فور کی هم با کیفیت تر هستند و می‌توانید به عنوان یک خرید جذاب به سراغ آن بروید.

تلویزیون های محبوب شرکت ال جی در سال ۲۰۱۹

تلویزیون محبوب ال جی 24MT48VF-PZ

بسیاری تصور می‌کنند نمی‌توان یک تلویزیون خاص با صفحه مانیتور کوچک خرید. خصوصا اگر محصولی از برند معتبر ال جی باشد. اما ال جی یک مدل بسیار خاص و عجیب تولید کرده است  و آن مدل 24MT48VF-PZ است. قیمت تلویزیون 20 اینچی ال جی بسیار مناسب است و برای خرید آن هزینه چندانی نخواهید داشت. اما به کیفیت و قابلیت‌های این محصول بهتر است توجه کافی کنید. این دستگاه دارای پورت‌های متعدد است که یم‌توان فایل‌هایی با کیفیت‌های مختلف را بر روی آن اجرا کنید. علاوه بر این دستگاه قدرتمند ال جی دارای بلند‌گوهای دو کاناله‌ای است که شما را بی نیاز از هر سیستم صوتی می‌کند که چرا که قابلیت بهینه سازی صدا برای آن در نظر گرفته شده است. این محصول محبوب‌ترین تلویزیون 20 اینچی ال جی و یکی از پر فروش‌ترین محصولات ال جی در جهان است.

55SK7900GI تلویزیون محبوب ال جی

صد‌ها محصول 55 اینچی در بازار ما وجود دارد و خود کمپانی ال جی هم حداقل 10 مدل 55 اینچی جدید در دو سال اخیر تولید کرده است اما بهترین مدل 55 اینچی ال جی تلویزیون 55SK7900GI است. این محصول تقریبا از هوشمندی تلویزیون 65 اینچی ال جی برخوردار است. کیفیت این دستگاه ultra HD 4k است و بنابراین وضوح بسیار بالا و کیفیت تصویر فوق العاده ای دارد. ال جی برای این دستگاه نیز تمامی راه‌های ممکن برای اتصال بولوتوثی به دستگاه‌هایی مانند گوشی موبایل را در نظر گرفته است و علاوه بر این یک ویژگی خاص برای آن در نظر گرفته است که پشتیبانی از فرمت‌های HDR است.

تلویزیون های محبوب شرکت ال جی در سال ۲۰۱۹

32LJ520 ساده و خاص

در صورتی که قصد خرید یک تلویزیون 32 اینچی را دارید حتما اطلاعات کامل در خصوص مدل 32LJ520 را مطالعه کنید. این محصول بسیار ساده است و در نگاه اول یکی از محصولات ساده ال جی به نظر می‌رسد اما همین مدل ال جی تقریبا بیشترین میزان فروش را در سال 2019 داشته است. این تلویزیون هوشمند نیست و از سیستم عامل خاصی از بهره نمی‌برد اما از لحاظ کیفیت تقریبا بهترین محصول ساده در بازار ماست. قیمت 32LJ520 ال جی بسیار مناسب است و با هزینه ناچیزی می‌توانید اقدام به خرید آن کنید.

مدل SM39 خاص‌ترین محصول جهان

ال جی در سال گذشته مانور زیادی بر روی تلویزیون‌های نسل آلفا خود داشت. این تلویزیون‌های بسیار قدرتمند تقریبا در دنیا نمونه و مشابهی هم نداشتند و چند دهه کمپانی ال جی را به پیش بردند. یکی از خاص‌ترین مدل‌های آن مدل SM39 که بی نظیر به نظر می‌رسد.  این محصول که خود پرچمدای سری اس ام ال جی است با چندین محصول دیگر به بازار معرفی شده است. در ساخت این دستگاه از فناوری نانو سل استفاده شده است تا نسل جدید از کیفیت به بازار ارائه شود و مدل‌های فول اچ دی و غیره فراموش شوند. این محصول دارای یک هوش مصنوعی بسیار قدرتمند است و وضوح تصویر خارق العاده‌ای دارد. ال جی بی شک در سال‌های آتی بر روی این سری از محصولاتش سرمایه گذاری خواهد کرد چرا که نمی‌توان در بازار کنونی رقیبی برای آن یافت.

مقالات مرتبط:

فروشگاه اینترنتی کالاپایا عرضه کننده برترین محصولات الجی در بازار ما خرید تلویزیون ال جی را برای شما با امکان مقایسه و در معرفی محصولات راحت‌تر کرده است. کالاپایا اصالت تمامی محصولات خود را تضمین و امکان خرید حضوری و آنلاین را هم فراهم آورده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن