تلویزیونصوتی و تصویری

تلویزیون هایسنس 4K

فروشگاه اینترنتی کالاپایا عرضه کننده انواع برندهای تلویزیون در ایران

یکی از معروف‌ترین محصولاتی که در سال‌های اخیر به بازار ما ارائه شده است تلویزیون هایسنس 4K است. این تلوزیون در اندازه‌های مختلف و با کیفیتی بسیار بالا و امکاناتی فوق العاده بخش قابل توجهی از بازار تی وی را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر مدل های مختلف هایسنس فور کا در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند. در این یادداشت قصد داریم تا به معرفی تلویزیون هایسنس 4K بپردازیم و انواع تلویزیون هایسنس 4K را به صورت جداگانه بررسی و معرفی کنیم. در پایان هم قیمت تلویزیون هایسنس 4K را بررسی خواهیم کرد.

کمپانی هایسنس

هایسنس ساخت یک شرکت بسیار بزرگ در کشور چین است. این شرکت بیش از دو دهه است که اقدام به تولید عمده محصولات لوازم خانگی کرده است و در حال حاضر شهرت بسیار زیادی هم کسب کرده است. این شرکت در مدت فعالیت خود موفقیت‌های بسیار زیادی به دست آورده است و مدیریت شارپ را هم بر عهده گرفته است.

این کمپانی قدرتمند در تمامی کشور‌های آسیا نمایندگی‌های فعالی دارد و فعالیت خود را به صورت مستمر با حضور تکنسین‌هایی از کشور‌های مختلف جهان انجام می‌دهد. هایسنس نفوذ زیادی در بازر اروپا نداشت تا اینکه از محصولات 4K خود رونمایی کرد تقریبا در تمامی قاره‌های جهان در حال حاضر نمایندگی فروش دارد و در خود چین بیش از 15 شرکت فعال که به تولید محصولات مختلف می‌پردازند دارد.

انواع تلوزیون هایسنس

هایسنس محصولاتی در سایز‌های مختلف روانه بازار ما کرده است تا تقریبا در همه رده‌ها بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد. محصولات ساده هایسنس هم به همین ترتیب تولید شده‌اند اما انواع تلوزیون‌های 4K به شرح زیر است:

تلویزیون 55 اینچ و 4K هایسنس مدل 55A6100

یکی از معروف ترین مدل‌های این شرکت است. قیمت این تلوزیون بسیار مناسب است و با هزینه‌ای مشابه با یک تلویزیون 43 اینچی ال جی می‌توانید یکی از بهترین مدل‌های تولیدی در جهان را خریداری کنید. وضوح تصویر این محصول 4K ULTRA HD است بنابراین بهترین کیفیت تولیدی است که تا کنون روانه بازار شده است. زرولوشن بسیار بالای این مدل یکی از بی نظیر ترین قابلیت‌های این مدل است.

2160 * 3840 وضوح تصویری بسیار بالا و یکی از بهترین رزولوشن‌هایی است که تا کنون تکنولوژی آن ساخته شده است. میزان صدای این دستگاه و کیفیت آن از سیستم‌های صوتی حرفه‌ای هم مناسب تر است و به راحتی می‌توانید انواع موسیقی را گوش کنید. این نمایشگر 55 اینچی دنیایی از تصاویر و صدا را به صورت همزمان به شما خواهد داد که هیچ محصول مشابهی نمی‌توانید چنین امکانی داشته باشد به همین دلیل است که این مدل پر فروش ترین محصول 55 اینچی در بازار ما لقب دارد.

تلویزیون 50 اینچ اسمارت هایسنس 4K

این تلویزیون هم از مدل‌های جدید شرکت هایسنس است. این محصول دارای کیفیت تصویری مشابه با مدل بالاست و فقط در سایز تفاوت‌هایی دارد با این حال برخی از مشخصات آن را بررسی خواهیم کرد. این تلوزیون به راحتی می‌تواند به وای فای متصل شود و با اتصال آن به گوشی موبایل خود راحت تر از آن چه گمان می‌کنید به تمامی فایل‌های خود در یک صفحه نمایش پنجاه اینچی دسترسی پیدا خواهید کرد.

پی وی آر این دستگاه هم به شما کمک می‌کند تا با حجمی بسیار پایین تمامی مسابقات ورزشی فیلم‌ها و برنامه‌ها به راحتی با اتصال یک حافظه به دستگاه ضبط کنید و از تماشای دوباره آن لذت ببرید. این محصول از فناوری اچ دی آر پلاس هم پشتیبانی می‌کند که با کمک آن می‌توانید بسیار راحت تر از گذشته کیفیت تصاویر را بالا ببرید. این فناوری در برخی از تلوزیون‌ها وجود دارد اما در تلوزیونی با این قیمت واقعا تحسین کننده است.

تلویزیون هایسنس 4K

تلویزیون هایسنس 43 اینچ 4K مدل 43A6100

از دیگر نمونه‌های این شرکت است باز هم از لحاظ کیفیت این محصول کاملا مشابه با مدل‌های دیگری است که در بالا به آ‌ن‌ها اشاره کردیم. ضخامت بدنه این محصول حدودا 73 میلی متر است یکی از باریک ترین مدل‌های شرکت هایسنس به حساب میآید سیستم عامل VIDD AA US هم قابلیت پشتیبانی از بسیاری از امکاناتی که برای این مدل در نظر گرفته شده را دارد. قابلیت نصب انواع اپلیکشین بر روی این مدل به شما کمک خواهد کرد تا محصولی بسیار حرفه‌ای در اختیار داشته باشید. در واقع باید گفت این مدل هم محصولی فراتر از یک تلوزیون است سایر مدل‌هایی که بررسی کردیم هم از چنین قابلیتی برخوردار هستند.

قیمت تلویزیون هایسنس 4K

قیمت تلویزیون‌های هایسنس یکی از مهم‌ترین جذابی‌هایی است که باعث می‌شود افراد زیادی رو به سوی خرید این مدل‌ها بیاروند در واقع شما با یک هزینه پایین می‌توانید یک تلوزیون با کارآیی بسیار بالا و امکانات فوق پیشرفته و از همه مهم‌تر کیفیت تصویری بی نظیر خریداری کنید در مدل‌های پایین چنین کیفیتی را سراغ نداریم و از سوی دیگر در این رده قیمتی هم نمی‌توانید محصولی با این وضوح تصویر خریداری کنید.

تنها مشکل و یا دغدغه‌ای که وجود دارد احتمالا در خصوص دوام این محصول است. شرکت هایسنس تازه تاسیس نیست و از سال 1996 در چین وارد بازار رقابت شده است. واقعیت این است که هر شرکتی با توجه به قیمت‌های عجیب و غریب در چین نمی‌تواند مدت زیادی در بازار باقی بماند به همین دلیل این محصول هم دارای ویژگی‌های خوبی بوده که در حال حاضر بازار سامسونگ و ال جی را با رکود حداقل در ایران مواجه کرده است.

فروشگاه اینترنتی کالاپایا عرضه کننده انواع تلوزیون‌های هایسنس با قیمت بسیار مناسب است. تمامی محصولات کالاپایا دارای ضمانت اصالت کالا می‌باشد و در مدت زمان کمی برای مشتریان ارسال خواهد شد علاوه بر این کالاپایا امکان خرید حضوری را فراهم کرده است که می‌توانید روش دیگری برای خرید در شهر تهران داشته باشید.

مقالات مرتبط:

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن