تلویزیون

نقد و بررسی تلویزیون‌های هوریون Horion

فروشگاه اینترنتی کالاپایا عرضه کننده انواع تلویزیون در ایران

تلویزیون هوریون یکی از جدید‌ترین برند‌هایی است که وارد بازار ما شده است و در مدت کوتاهی که عرضه شده است به دلیل کیفیت بسیار بالای آن طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. این تلویزیون هوشمند مزایای زیادی نسبت به مدل‌ها و برند‌های موجود در بازار ما دارد به همین دلیل هم بسیاری از فروشگاه‌ها اقدام به عرضه آن کرده‌اند.

تلویزیون Horion به دلیل ناشناخته بودن سوالات زیادی را ایجاد کرده است. تلوزیون هوریون ساخت کجاست؟ آبا قیمت مناسبی دارد؟ خدمات پس از فروش و گارانتی آن به چه صورت است؟ آیا نسبت به مارک‌های موجود در بازار این برند ارزش خرید دارد؟ چگونه بدانیم که تلویزیون اصل خریداری کرده‌ایم؟ چه تفاوتی بین مدل‌های مختلف هوریون وجود دارد؟ و ده ‌ها سوال دیگر که به اشکال مختلف کاربران از بخش خدمات پس از فروش ما پرسیده‌اند را به صورت یکجا در این مقاله پاسخ خواهیم داد.

محافظ صفحه تلویزیون

تلویزیون هوریون ساخت کدام کشور است؟

هوریون محصولی از شرکت چینی است که به تازگی به بازار ما راه یافته است. تصور این که محصولات چینی بی کیفیت هستند حداقل در خصوص هوریون کاملا اشتباه است به همین دلیل اطلاعاتی در خصوص این کمپانی ارائه می‌دهیم. این کمپانی بیش از یک دهه است که در چین به صورت گسترده فعالیت خود را در حوزه تولید تلویزیون های هوشمند آغاز کرده است. Horion از نظر بسیاری یک محصول فوق العاده است چرا که توانسته است در بین غول‌هایی که در بازار چین وجود دارد خودنمایی کند.

نقد و بررسی تلویزیون‌های هوریون Horion

این تلویزیون بیشتر در کشور چین مورد استفاده قرار می‌گرفت دلیل آن قیمت بسیار پایینی بود که نسبت به کمپانی‌های حاضر در چین مانند سامسونگ و ال جی به بازار عرضه می‌شد. جالب است بدانید بیش از 150 تولید کننده معتبر و غیر معتبر در چین در حوزه TV وجود دارد با این حال هوریون توانسته است تا فراتر از بازار‌های چین برود و در حال حاضر به جز در آمریکا در سایر قاره‌های جهان می‌توان آن را خرید و فروش کرد.

هوریون به دلیل تلفیقی که در ساخت محصولاتش داشته توانسته محصولاتی در رده‌های بسیار بالا تولید کند و از سوی دیگر آن بخش از جامعه که توانایی خرید محصولات گران قیمت ندارند را هم با مدل‌های حرفه‌ای خود جذب کند. بنابراین این محصول از یک کمپانی معتبر چینی است و می‌تواند تا سال‌ها به عنوان محصولی با کیفیت مورد استفاده قرار بگیرد.

نقد و بررسی تلویزیون‌های هوریون Horion

از لحاظ طراحی محصولات هوریون بسیار پیشرفته تولید شده‌اند و می‌توانید مدل‌های 49 اینچ، 53، 50 و 43 اینچی آن را در فروشگاه اینترنتی کالاپایا مشاهده کنید. بعضی از مدل‌های منحنی این شرکت که بسیار قدرتمند هستند و دوام بالایی دارند در حال حاضر در کشور‌هایی مانند انگلیس هم مورد خرید و فروش واقع می‌شوند.

هوریون در وهله اول به کیفیت و دوام محصولات خود توجه داشته است تا زیبایی آن‌ها به همین دلیل در نگاه اول بعضی از مدل‌های پایین قیمت این شرکت را ساده می‌بینید اما کافی است که آن را با هم رده‌های خود در بازار مقایسه کنید تا متوجه زیبائی و هوشمندی این محصول تولیدی توسط مهندسان چینی شوید.

هوریون در رونمایی جدید خود از محصولاتش بازتاب‌های استفاده از آن را مورد ارزیابی قرار داده است و چند محصول حرفه‌ای هم تولید کرده که با محصولات برند‌های معتبری چون ال جی برابری می‌کنند. با توجه به این که این مدل‌های موجود از سری اول این شرکت هستند احتمال افزایش قیمت این محصول وجود دارد به همین دلیل توصیه می‌کنیم در صورت تمایل سریع‌تر اقدام به خرید نمائید.

کیفیت تصویر و امکانات

محصولات هوریون هیچ کاستی نسبت به مدل‌های مشابه در بازار ندارد. قابلیت نمایش به صورت FULL HD با تراکم پیکسلی بسیار مناسب و کنتراست بالاست. هوریون تلاش کرده است تا محصولات خود را به گونه‌ای طراحی کند که هیچ کاستی نسبت به محصولات موجود در بازار نداشته باشد به همین دلیل برای مثال محصولات پایین رده این شرکت رزولوشون فوق العاده 1080 * 1920 را دارند.

نقد و بررسی تلویزیون‌های هوریون Horion

هوریون گیرنده دیجیتالی در دستگاه خود قرار داده است تا به کمک به بتوانید به راحتی اقدام به دریافت انواع شبکه‌های دلخواهتان کنید. با وجود این قابلیت که در محصولات ال جی و سامسونگ وجود دارد دیگر نه نیازی به آنتن و نه هزینه زیاد برای خرید انواع گیرنده‌ها دارید. این کمپانی از صفحات ال ئی تخت و همچنین LED منحنی برای تولید محصولات رده بالای خود استفاده کرده است که فروش بسیار زیادی هم دارد و قیمت آن‌ها تقریبا کمتر از نیم بهای سایر محصولات و برند‌های موجود در بازار است.

قیمت تلوزیون هوریون

قیمت تلویزیون هوریون یکی از مهم‌ترین جذابیت‌هایی است که باعث شده است تقریبا تمامی فروشگاه‌ها اقدام به فروش این محصول نمایند. خریداران هم با ورود این محصول ترجیح داده‌اند تا از محصولی با وضوح بیشتر و امکانات‌های قابل توجه استفاده کنند. به همین دلیل هزینه ای که برای هوریون می‌شود چندان زیاد نیست و نسبت به کیفیتی که دارند به صرفه است.

توجه کنید برای خرید محصولات حتما ویژگی‌ها و امکانات هر محصول را به دقت مطالعه کنید. کارشناسان ما در فروشگاه کالاپایا همه محصولات این شرکت را عرضه و توضیحات کاملی در خصوص ویژگی‌های آن داشته‌اند که می‌توانید به مطالعه آن و مقایسه با سایر محصولات بپردازید.

خرید تلویزیون هوریون

برای خرید تلوزیون هوریون چند نکته را در نظر بگیرید. از آن جا که این محصول مدت زیادی نیست به بازار ما عرضه شده است سعی کنید از فروشندگان معتبر خریداری نمائید. برای مثال فروشگاه کالاپایا علاوه بر امکان خرید حضوری و آنلاین همه محصولات خود را به صورت قانونی وارد نموده و گواهی اصالت کالا و تضمین آن شامل تمامی مدل‌های تلوزیون هوریون می‌شود.

برای خرید تلوزیون هوریون 48 اینچ، 43، 50، 53 اینچ حتما آن را به محصولات مشابه در بازار مقایسه کنید. البته پیشاپیش باید عنوان کنیم که محصولی با این کیفیت و قیمت سخت‌تر پیدا خواهید کرد. اما با توجه به این که خدمات پس از فروش و تامین قطعات این شرکت هنوز به صورت گسترده انجام نمی‌شود شما باید به موضوعاتی چون گارانتی و خدکات پس از فروش توجه کنید. خوشبختانه کالاپایا هم گارانتی مناسبی در نظر گرفته است و هم با بررسی این محصولا به این نتیجه رسیده است که امکان تحریم و یا نبودن قطعات این تلویزیون وجود ندارد بنابراین انتخاب درستی خواهد بود.

برای این که تصور بهتری از مدل‌های مختلف این شرکت داشته باشید. خرید تلویزیون هوریون 49 اینچی را برای نمونه به عنوان یک مشتری مورد بررسی قرار می‌دهیم. رزولوشون 1920 * 1080 پیکسل یکی از بهترین امکاناتی است که برای این مدل در نظر گرفته است و با قابلیت نمایش فول اچ دی خیال شما را از بابت خرید یک محصول که کیفیت بالایی دارد راحت می‌کند. علاوه بر این هوریون دستگاه گیرنده دیجیتالی در این محصول قرار داده است و نیازی به هزینه اضافی نخواهید داشت.

این محصول دارای پردازشگر دو هسته‌ای و ورودی و پورت‌های مختلف USB، HDMI،  و شش پورت دیگر است که کارآیی کمتری دارد و فعلا برای ما چندان کارآ به نظر نمی‌رسد به همین دلیل این مدل محصولی در آینده هم هست. از سوی دیگر قیمت تلوزیون هوریون 49 اینچی آنقدر مناسب است که نمی‌توان مدلی در حد و اندازه آن پیدا کرد. بنابراین از لحاظ قیمتی هم بسیار به صرفه است که اقدام به خرید این محصول نمود.

بنابراین در یک ارزیابی کلی ما این محصول را هم از لحاظ قیمتی و هم از لحاظ کیفیت و امکاناتی که دارد مناسب ارزیابی می‌کنیم تحلیل نهایی بر عهده مصرف کننده و مقایسه با محصولاتی است که در بازار وجود دارد. فقط دقت داشته باشید که با خرید از فروشندگان معتبر هم محصولی با قیمت مناسب خریداری کرده‌اید و هم از اصالت کالا تضمین حاصل کرده‌اید. برای مشاهده مدل‌های مختلف هوریون می‌توانید به فروشگاه کالاپالا مراجعه نمائید.

مقالات مرتبط:

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫52 نظرها

  1. ما یه دونه پنجاه خریدیم اصلأ تصویر خوبی نداره گفتن با نمایندگی صحبت کنیم نمایندگی گفت اگه بگم تصویر خوبی نداره امتیاز رو ازم میگیرن بخدا تلویزیون هایی که از عراق میاد خیلی بهتره گارانتی نداره ولی عالیه مثلاً این هریون که گرفتیم گارانتی داره ولی بیفایده

    1. تلویزیون شما از ما خریداری نشده لطفا با فروشنده یا خدمات محصول تماس بگیرید

    2. پدرم واسه منو ۴تا خواهرام همین مارک و گرفته همش ۵۰اینچ واقعا نسبت به قیمتش تصویر عالی داره 4k همش هم به گوشی متصله یا واسه گیم استفاده میکنیم دوساله هم دارم استفاده میکنم واقعا راضیم

      1. با سلام من جدیدا این مدل تلویزیون ۵۵ اینچی را خریداری کردم تصویرش واقعا عالیه.از فروشگاهی که خرید کردم مدلهای مختلفی از تلویزیون های دیگه را داشت ولی خدایی تصویرش عالیه 4kواقعی.

  2. من حدودا یکساله ۴۳ اینچی از برند هوریون خریدم و اگه وصلش نکرده بودم بی شک میبردم پس میدادم به فروشگاه اداره‌مون. بی کیفیت و کند. حتی موقع تعویض کانالها چند ثانیه تاخیر دارع. پول اینو میدادم به یه الجی لااقل سابقه استفاده ازش رو داشتم. خلاصه نخرید

    1. خوب باید با فروشندتون تماس بگیرید ما هم این برند رو توصیه نمیکنیم

      1. سلام ببخشید الان به نظرتون ما این مدل ۵۰ اینچ رو بخریم یا نه یا چی بخریم ؟

    2. با سلام
      خوب بله قاعدتا تا برند هست کسی سمت مارکای دیگه نمیره موفق باشید

    3. عزیزم میدونی چرا کند هست شبکه ها تغییر کردن به اچ دی HDشما باید شبکه های اچ دی رو نصب کنی بدون دستگاه با آنتن شبکه ها رگ خودکار جست وجو کنید کیفیت عالی نشونت میده
      ممنون موسوی هستم

  3. سلام. دوست عزیز لطفا از این محصول تعریف و تمجید بیهوده نکنید که مردم توی این گرونی این تلویزیون بی کیفیت رو بخرن و بعد به ایراداتش برسند، اونوقت نه راه برگشت داشته باشن نه راه رفت. چون شرکت گارانتی هم پاسخگوی مشکلاتش نیست. من این محصول رو متاسفانه خریدم. الان هرروز دارم کانالهاش رو تنظیم میکنم. کانالهاش به یک باره میپره. گارانتی هم میگه ایراد از تلویزیون نیست. شبکه ها رو دارن اچ دی میکنن واسه همین بهم میریزه در حالیکه واحد روبرویی ما که سامسونگ دارن، این مشکل رو ندارن.

    1. باوجود این محصول ما از این برند نمیفروشیم حتی یک عدد نه فروختیم و نه خواهیم فروخت.

    2. با سلام اصولا وبلاگ سایت کالا پایا هم معایب هم مزایا ذکر کرده اند.

    3. باسلام مدل ۵۵ اینچ همین دستگاه رو خریدم مدل8315رفته بودم برند دیگه بخرم
      اما شگفت زده شدم بادیدن تصویر واینکه دوست عزیزم درانجاتست گرد از نظر ضربه
      روی صفحهای این تلوزیون برندهای که اسم نمیبرم باانگشت فشارمیداد رنگ پخش میشد
      ولی این برند بامشت صفحه هیچ اصری نداشت کیفیت عالی من بسیار راَضیم
      باتشکرصفوی

      1. این برند حقیقتا شانسی بوده اما تعداد افرادی که مشکل داشتند باهاش بسیار کم بوده

  4. سلام. من دیروز قبل از این که این تلویزیون رو بخرم از سایت شما اطلاعات این تلویزیون رو گرفتم که چنان ازش تعریف کردین که فکر کردم در حد ال جی و ساسونگ کیفیت دارن. 50 اینچ فورکی رو خریدم حالا می بینم کیفیت تصویرش در حد تلویزیون اچ دی هم نیست. تصایو کانال های اچ دی ایران رو شطرنجی نشون میده. تلویزیون رو برای مادر خانمم که بازنشسته هست خریدم. خدا رو خوش میاد تو این اوضاع به دروغ تو سایتتون از این تلویزیون تعریف الکی میکنین. تف و لعنت مردم رو به جون میخرین.

  5. سلام
    والا من یه 43 4k اندروید اسمارت Tv گرفتم مارک هوریون
    اتفاقا خیلی خیلی عالیه از سامسونگ و الجی که داشتم هنوزم دارم بهتره هم کیفیت تصویر. هم سرعت هم حافظه و برنامه های اندرویدیش عالیه. هریون دونوع داره چین درجه 2 چین درجه 1 سفارش ازوپا. به شما حتما چین درجه 2 چپوندن که ناراضی هستید.
    بهرحال بنده خیلی خیلی راضیم ماهواره سرخور کانال یابی بدون انتن ازطریق نت وصلش کردم.
    باسپاس

    1. بله این مارک هم مارک خوبیه خوب مهم اینه که چه مارکی رو قبول داشته باشید و براتون خوب کار کنه

    2. بله بنده هم پارسال یه تلوزیون ۵۰اینچ مارک هوریون گرفتم وخیلی هم ازش راضی هستم همه چیزش عالیه.عیبی هم نداره.دوستانی که ناراضی هستن حتما بقول این دوستمون مارک درجه دوگرفتن.درجه یکش عالیه

      1. خوب ما این مارک رو بعد از سامسونگ و سونی و ال جی تایید میکنیم

  6. 65 اینچش واقعا خوبه من یه گیمرم و راضیم شاید مدلای قبلیش اکی‌ نبوده ولی ما خونمون سونی و سامسونگ همین سایزو داریم کیفیت‌ تقریبا اکیه با اینحال باید انتخابتون درست باشه

  7. اصلا کیفیت تصویر نداره که هیییچ کند عمل میکنم به کنار تازه دوماه نیس خریدیم باندش ترکید://///‌زیادم‌تو خونه تی وی روشن نمیکنیم افتزاحه

  8. برند تلویزیون من هوریون هست ولی وقتی cpu zرو نصب کردم تا مشخصات رو در بیارم نوشته سازنده سونیا نام تجاری سونیا!!!!!!

  9. با سلام
    آیا 65 اینچ هوریون مدل 7560
    قابلیت نصب به روی دیوار را دارد
    ممنونم اگه بنده رو راهنمایی بفرمایید

  10. آیا هورین به گوشیهای سامسونگ متصل نمیشه؟ به گوشی شیائومی راحت متصل میشه ولی به سامسونگ نه

  11. سلام تلوزيون هوريون مدل7200ايا قبليت واي فاي و اندرويد داره يانه؟ ممنون ميشم راهنمايي کنيد

  12. سلام و وقت بخیر.من ۳۲اینچ هوریون رو خریدم و واقعا ازش راضیم.4k نیست ولی در حده 4kهستش

      1. سلام ما ۴۳ اینچ هوریون داریم میشه بگید چطوری وای فای تلوزيون روشن کنم و به چطوری به استار ویو وصل شم ؟؟؟

  13. من مدل H-43DF6110 خریدم کیفیتش واقعا عالی هست با برندهای دیگه هم مقایسه کردم کیفیت شفافی داره فقط حیف که HDR نداره
    این تنظیماتی که میگم تو صفحه نمایشش تنظیم کنید
    کنتراست ۶۰
    روشنایی ۴۰
    وضوح ۲۰
    اشباح ۷۰
    در قسمت تنظیمات نور پس زمینه رو تا آخر یعنی ۲۰ کنید بعد کیفیت واقعیش رو درک می کنید کیفیت واقعیش فقط شبکه های اچ دی یا فیلم های اچ دی فهمیده میشه موفق و پیروز باشید

  14. سلام این تلوزیون زیرنویسش ریزه و هرکاری که میکنیم تعقیری نمیکنه؟ میشه ی راهنمایی بکنین؟

  15. من ۵۵اینچ هوریون را گرفتم موقعی که میخوام گوشیم رابهش وصل کنم تلویزیونم خاموش میشه واقعا اگه اینجوری باشه اصلا بدرد نمیخوره

  16. من ۵۵ فورکی هوریون خریدم واقعا عالی و بدون نقص . امکانات بروز و راضی هستم . قبلا سامسونگ سایز کوچکتر داشتم کم نمیاره واقعا بهتر هم هست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن