تلویزیونصوتی و تصویری

6 تا از محبوبترین تلویزیون های سامسونگ در سال ۲۰۱۹

امروز قصد داریم 6 تا از محبوب ترین تلویزیون های سامسونگ سال 2019 را به شما معرفی کنیم. سامسونگ یکی از معتبر‌ترین و مهم‌ترین تولید کنندگان تلویزیون در جهان به شمار می‌رود. این کمپانی در کنار رقبای سنتی خود همواره پیش رو در تولید بهترین مدل‌های تلویزیون در جهان بوده‌اند و معمولا فناوری‌های جدید ابتدا در کمپانی سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سال‌های اخیر چندین کمپانی اروپایی به صورت قدرتمند وارد بازار تلویزیون شده‌اند به همین دلیل سامسونگ برای تثبیت جایگاه خودش چند محصول ویژه تولید کرد. تلویزیون‌ های محبوب شرکت سامسونگ در سال 2019 تقریبا جدید‌ترین و بهترین مدل‌های موجود در بازار هم بودند. بر خلاف تصورات لزوما محصولات محبوب این شرکت گرانقیمت نیستند و چند محصول میان رده هم در بین آن وجود دارد.

سامسونگ تلویزیون‌های 43 اینچ، 42 اینچ، 4K, 40 اینچ و 49 اینچ زیادی تولید کرده است که تقریبا در سری‌های متنوع این شرکت به راحتی می‌توانید هر سایزی را انتخاب کنید. در این بررسی بعضی از مدل‌ها و بعضی از سری‌های خاص را بررسی کرده‌ایم تا خرید تلویزیون سامسونگ برای شما ساده‌تر باشد.

تلویزیون سامسونگ NU7300

این تلویزیون منحنی در سال 2018 در سایز 55 اینچ و 65 اینچ تولید شد. هر چند دو سال از تولید این مدل می‌گذرد اما کماکان انتخاب اول مشتریان برای تلویزیون‌های منحنی است. این تلوزیون از لحاظ کیفیت تصویر و از لحاظ میزان روشنایی و صدا تقریبا در همه کشور‌های اروپایی مورد بررسی قرار گرفت چرا که اطلاعات اولیه سامسونگ در مورد این دستگاه اغراق آمیز به نظر می‌رسید. این مدل 4K سامسونگ طرفداران بسیار زیادی هم دارد و به دلیل خاص بودن مورد توجه بازار ما هم قرار گرفته است.

تلویزیون سامسونگ NU7300

تلویزیون سامسونگ مدل MU7350

از دیگر تلویزیون‌های محبوب شرکت سامسونگ باید به این مدل اشاره کرد. فروش این مدل در بازار ما هنور امکان پذیر نشده است و به زودی کالاپایا اقدام به عرضه آن خواهد کرد با این حال خوب است اطلاعاتی مختصر در خصوص این محصول هوشمند بدانید. این تلویزیون 55 اینچ سایز دارد و 4K است و برای این تلویزیون هوشمند کنترل رنگ و بهینه سازی تصویر بسیار قدرتمندی در نظر گرفته شده است به طوری که قطعا جزو 5 محصول با کیفیت سامسونگ به حساب می‌آید. این دستگاه توانایی پشتیبانی از فرمت‌های مختلفی را هم دارد و به راحتی می‌توانید آن را با سایر دستگاه‌ها و قطعات دیجیتال خود متصل کنید.

تلویزیون سامسونگ مدل MU7350

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ NU7400

این تلویزیون 50 اینچی کمی ساده‌تر از سایر محصولات سامسونگ به نظر می‌رسد اما هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت به یک محصول محبوب در بازار ما تبدیل شده است.  این دستگاه ساده طراحی شده است و یکی از بهترین رزولوشن‌های موجود در میان تلویزیون‌های میان رده را دارد. تقریبا این مدل هم از تمامی امکانات سامسونگ بهره مند است و فرمت‌های صوتی و تصویری مختلفی را پشتیبانی می‌کند. مهم‌ترین نکته‌ای که در خصوص این محصول وجود درد ابزار‌های متعدد بهبود صفحه نمایش است. این محصول خاص افرادی است که قصد دارند با کیفیت‌های متغیر و بسیار بالا اقدام به تماشای تلویزیون کنند.

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ NU7400

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ RU7300

این تلویزیون زیباترین محصول موجود در بازار سامسونگ است. از سیستم پرو کالر در این دستگاه استفاده شده است که به شما اجازه می‌دهد رنگ‌ها را با دقت بسیار بالا و کیفیت خاصی دریافت کنید. این دستگاه هوشمند دارای راه‌های متعدد ارتباطی به دستگاه است و به سادگی می‌توانید آن را به موبایل خود هم متصل کنید. این محصول یک مشکل کوچک دارد و آن هم میزان دید نسبتا کم آن است.

در حال حاضر تمام دستگاه‌های تولیدی در جهان از زاویه 178 درجه بهره مند هستند اما این محصول زوایه دید محدود‌تری دارد. با این حال قابلیت‌های خاص این دستگاه باعث شده است تا طرفداران بسیاری داشته باشد. این دستگاه برای بهینه سازی نور صفحه از قابلیت EGE LED بهره می‌برد. این محصول منحنی و خاص توانایی این را داشت که به صورت بسیار حرفه‌ای تر و قابل‌تری تولید شود اما با این حال جزو پرطرفدار‌ترین محصولات سامسونگ در جهان معرفی شده است.

 RU7300

تلویزیون‌های قدرتمند سامسونگ سری Q60R

سامسونگ طبق سنت دیرینه خود هر ساله چند سری خاص از محصولات خود در سایز‌های مختلف را تولید می‌کند سری کیو شصت سامسونگ بسیار زیبا و فوق العاده با کیفیت تولید شده است و قیمت بسیار مناسبی هم دارند. این دستگاه‌ها از امکاناتی چون SMART HUB، BIXBY و موتور 4 هسته‌ای بهره مند است.

بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که سامسونگ در تولید محصولات خود در این سری تلاش کرده‌ است تا قدرتمندی و خاص بودن محصولات خود را به بازار بازنمایی کند. این تلویزیون هم از نسل اولد سامسونگ است و از فناوری کوانتوم دات در تولید آن استفاده شده است. این تلویزیون‌ها قابلیت اتصال به اینترنت و همه دستگاه‌های لوازم خانگی را دارند به کمک آن‌ها می‌توانید حتما چراغ‌های هوشمند خود را خاموش کرده و یا داخل یخچال خود را ببینید و دمای آن را کنترل کنید. از لحاظ تکنولوژی ما این محصولات را بسیار به صرفه‌تر و خاص‌تر ارزیابی می‌کنیم.

تلویزیون‌ سری Q60R

تلویزیون‌های سری KU سامسونگ

از دیگر محصولات معتبر سامسونگ می‌توان به سری KU اشاره کرد. محصولات سری کی یو با این که از لحاظ تکنولوژی می‌توانند رقیب بسیار خوبی برای همه مدل‌ها و برند‌های موجود در بازار باشند و قیمت بسیار مناسبی هم دارند اما یک مشکل نور در صفحه خود دارند که البته در مقایسه با مدل‌های فوق حرفه‌ای سامسونگ نور پس زمینه آن‌ها کمتر به نظر می‌رسد.  این تلویزیون‌ها هوشمند و چهار هسته‌ای هستند و توانایی اتصال به اینترنت و وای فای و همچنین اتصال به دستگاه‌های موبایل هم دارند و تقریبا مشابه مدل های هوشمند دیگر در بازار هستند. در صورتی که قصد دارید محصولی با قیمت خوب خریداری کنید سری KU مناسب است.

جهت مشاهده قیمت تلویزیون سامسونگ می‌توانید به فروشگاه کالاپایا مراجعه نمائید. کالاپایا همچون فروشندگانی چون دیجی کالا تنوعی کامل از محصولات سامسونگ را به بازار ارائه کرده است اما از لحاظ قیمتی بهترین قیمت ممکن را برای محصولاتش در نظر گرفته است.

مقالات مرتبط:

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن