ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی و خشک کن در سال 2020

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عرضه کننده انواع ماشین لباسشویی برند در ایران

در مقاله امروز فروشگاه لوازم خانگی کالا پایا قصد داریم شما را با راهنمای خرید ماشین لباسشویی و خشک کن در سال 2020  آشنا کنیم. اگر چه شستن لباس ها همواره برای نظافت شخصی و خانه لازم است، اما این یکی از کارهایی است که اصلا مورد علاقه ی افراد نیست و کمترین محبوبیت را در بین کارهای روزمره دارد. برندهای بسیار زیادی را می توان یافت که در سبک ها، و مشخصه های مختلف ماشین های لباسشویی را تولید می کنند.

آیا شما مدل ماشین لباسشویی درب از جلو را ترجیح می دهید یا مدل لباسشویی درب از بالا؟ محصولات دارای بازده بالا می خواهید یا محصولات عادی را ترجیح می دهید؟ خشک کن های الکتریکی یا گازی (Gas) را می پسندید؟ و در نهایت به نظر شما بهتر است که کدام برند ماشین لباسشویی و خشک کن را برای خرید انتخاب کنید؟ ما در این جا به شما توصیه هایی در مورد نحوه خرید ماشین لباسشویی و خشک کن ارائه می دهیم که شامل مشخصه هایی است که مورد علاقه ی شما بوده و می تواند به شما بهترین مدل را با توجه به نیازتان برای انتخاب معرفی کند.

مدل های stackable، ساید بای ساید (side-by-side)، گازی (gas) یا برقی

نوع ماشین لباسشویی و خشک کنی که شما می خرید به میزان زیادی وابسته به فضای موجود در خانه ی شما دارد. برای مثال، ممکن است که لباسشویی در خانه شما تنها بتواند در یک قفسه کوچک قرار بگیرد. در این حالت تنها گزینه ای که می توانید انتخاب کنید ماشین لباسشویی و خشک کن stackable می باشد. این واحدها به نظر می رسد که کوچک تر بوده و این بدان معنا است که شما قادر خواهید بود تا آن را در فضای کوچک مورد نظر جا دهید.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی و خشک کن در سال 2020

اما این به این معنا هم هست که شما نمی توانید آیتم های بزرگ مانند پتو یا روتختی را در آن جا داده و بشویید. خشک کن های کوچک و فشرده هم برای فضاهای کوچک ایده ال هستند. خشک کن ها را می توان در دو نوع گازی یا الکتریکی در بازار یافت که این که شما کدام یک را می خرید در واقع وابسته به این می باشد که خانه ی شما می تواند کدام یک را پشتیبانی کند.

اندازه مهم است

ماشین لباسشویی های استاندارد اغلب (اما نه همیشه) دارای عرضی در حدود 27 تا 27.5 اینچ می باشند که حدود شصت و پنج تا هفتاد سانتی متر می شود. ظرفیت آن ها هم بین 3.1 تا 6.2 فوت مکعب می باشد. این که چه مقدار لباس را می توان در آن ها جا داد به طراحی آن ها بر می گردد. یک ماشین لباسشویی با درب رو به جلو میزان بیشتری لباس را در خود جا می دهد. این در مقایسه با ماشین لباسشویی درب از بالا با همزن (agitator) می باشد.

اگر چه شما به طور معمول در هر دوره شستن لباس بین 5 تا 10 پوند لباس را در داخل ماشین لباسشویی قرار می دهید، و این مشکلی را برای شما به همراه نخواهد داشت. ماشین های فشرده و جمع و جورتر هم به طور معمول حدود 24 اینچ عرض دارند و ظرفیت آن ها در حدود 3 فوت مکعب است. با این وجود این ظرفیت را بیشتر می توان بین 2.2 تا 2.4 فوت مکعب در نظر گرفت. در این ماشین ها می توانید بین 4 تا 8 پوند لباس را در داخل ماشین برای شستن قرار دهید.

ماشین های لباسشویی و خشک کن ها وسایلی جا گیر در خانه هستند. شما شاید به این فکر کنید که چگونه می توانید آن ها را در داخل خانه خود به راحتی اورده و مورد استفاده قرار دهید. درهای ورودی و راهروها به طور معمول می توانند آیتم هایی با عرض در حدود 30 تا 31 اینچ را از خود عبر دهند که در حدود یک متر و بیست سانتی متر می باشد. بدون توجه به این که چه ماشینی را می خرید و می خواهید به داخل خانه آورده و از آن استفاده کنید، باید برای گرفتن یا قرار دادن آن وسیله حدود 4 تا 6 اینچ فضای خالی در پشت آن در نظر بگیرید.

علاوه بر این در صورتی که می خواهید خشک کن و ماشین لباسشویی را در  مکانی قرار دهید، علاوه بر این یک اینچ فضای خالی در کناره های ماشین و بالای آن باید وجود داشته باشد تا امکان گردش هوا در اطراف آن به خوبی امکان داشته باشد. البته این یک استاندارد نیست، اما لازم است که به آن توجه داشته باشید. این فاصله ها به شما کمک می کند تا بتوانید راحت تر ماشین را استفاده کرده یا جا به جا کنید.

اگر ماشین لباسشویی شما از مدلی است که درب آن از بالا باز می شود نیاز به حدود بیست اینچ یا نیم متر فضا در بالای خود دارد تا بتوان درب آن را باز نمود. ماشین های لباسشویی که از مدلی هستند که درب آن ها از جلو باز می شود هم باید در جلو خود حدود 20 تا 25 اینچ فضای خالی داشته باشند تا  بتوان به راحتی لباس ها را از آن ها خارج کرد. این فاصله معادل حدود بیش از نیم متر می باشد. در این جا باید چک کنید که ماشین لباسشویی درب از جلو که می خواهید بخرید stackable باشد، زیرا که همه ی مدل ها این گونه نیستند.

ظرفیت خشک کن

وقتی که یک خشک کن می خواهید بخرید دوباره ظرفیت اهمیت زیادی پیدا می کند. اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که خشک کن دارای ظرفیتی بیش از ماشین لباسشویی باشد. زیرا که در این جا لباس ها با خشک شدن فضای بیشتری را می گیرند.آن چه نباید به دنبال آن باشید این است که ظرفیت خشک کن کمتر از لباسشویی باشد. در غیر این صورت باید خشک کردن لباس ها را در چند نوبت انجام دهید.

برای این که از این کار اجتناب کنید، باید به دنبال یک خشک کن با ظرفیت در حدود دو برابر ظرفیت ماشین لباسشویی خود بگردید. البته این ممکن است که با مدل های فشرده موجود سازگاری نداشته باشد. ماشین های لباسشویی فشرده و کوچک بوش (bosch) دارای ظرفیت 2.2 فوت مکعب ظرفیت هستند، در حالی که خشک کن های آن ها دارای ظرفیت 4 فوت مکعب هستند. در زمانی که شما در حال استفاده از یک خشک کن دارای ظرفی نزدیک دو برابر ظرفیت ماشین لباسشویی هستید، نباید در خشک کن بار یا لباس هایی بیشتر از ظرفیت آن قرار داده باشید.

انتخاب بین لباسشویی بسیار عالی درب از جلو در مقایسه با لباسشویی های درب از بالا

اگر شما ماشین خود را در محلی مانند زیر اپن یا سنگ آشپزخانه قرار می دهید، نیاز به خرید مدل های درب از جلو خواهید داشت. اگر محل قرار گرفتن ماشین لباسشویی در جایی است که درها باز و بسته می شوند این که فضای کافی برای باز شدن درب مدل های مختلف وجود داشته باشد مهم است و باید در زمینه انتخاب بهترین مدل، تصمیم گیری کنید که با فضای موجود در محل هم خوانی داشته باشد.

مدل هایی که درب آن ها از بالا باز می شود به طور معمول ارزان تر هستند. اما مدل هایی که درب های آن ها از جلو باز می شود دارای بازده بیشتری می باشند. می توانید ببینید که لباس های شما بهتر تمیز می شوند. برای مقایسه این دو مدل ماشین لباسشویی نیاز به در نظر گرفتن مشخصه های هر یک از آن ها می باشد که نیاز به نوشته ای جدا برای آن حس می شود.

ماشین لباسشویی درب از بالا

در این مدل ها نحوه قرار گرفتن لباس ها در داخل ماشین به گونه ای است که برای افرادی که دارای قد کوتاه تری هستند شاید سخت باشد تا بتوانند لباس های ته ماشین را با دست در اورند. مگر این که یک ماشن کوتاه تر و کم عمق تر برای خرید انتخاب شود. در زمانی که می خواید این مدل ها را خریداری کنید ابتدا در فروشگاه ها درب آن ها را باز کنید و ببینید که آیا می توانید دست خود را در آن کرده و به راحتی کف آن را لمس کنید. اگر شما باید خم شوید و تلاش فراوانی برای این کار نیاز دارید، بهتر است که این مدل ها را فرموش کنید. آیا واقعا می خواهید تا روی انگشت بزرگ پای خود برای ده سال آینده بایستید تا بتوانید لباس های شسته شده را از داخل ماشین لباسشویی در اورید؟

بسیاری از مدل های جدید ماشین های لباسشویی درب از بالا در حال حاضر به جای دارا بودن همزن، یک سطل تو خالی (hollow bin) در خود دارند. تعدادی از آن ها حتی دارای تیوب های استیل هستند. مزیت این مدل ها این است که می توانند سرعت چرخش بیشتری داشته باشند. در نهایت این بدان معنا است که به دلیل این که آب کمتری در لباس ها مانده است، نیاز به زمان کمتری برای خشک کردن لباس های شما خواهد بود. مدل هایی که درب آن ها از جلو باز می شود دارای حداکثر سرعت بیشتری هستند و به همین دلیل می توان انتظار داشت که آن ها خشک کردن را با بازده بیشتری انجام دهند.

ماشین لباسشویی درب از جلو

ماشین های درب از جلو به طور نسبی دارای قیمت بالاتری هستند و مشخصه های بسیار مناسب تری را نیز دارند. حتی در مدل های پایه این بهینه بودن مشهود است. سخت است که بتوان مدلی را یافت که دارای قیمتی کمتر از 500 دلار باشد. ماشین هایی که درب آن ها از جلو باز می شود نیاز به مراقبت مداوم از سنسورها دارند تا بتوان به خوبی از آن ها برای دوره ای طولانی تر استفاده کرد. بعضی از این مدل ها می توانند در خود قارچ ها را جذب کرده و نیاز به تمیز کردن داشته باشند.

اما حل این مشکل به نظر می رسد که بسیار راحت باشد. می توانید در را باز کنید تا آب ها بخار شده و از به وجود امدن قارچ ها جلوگیری شود، یا این که محل هایی که آب در آن جا جمع می شود را خشک کنید. بله درست است که چراغ آن می تواند برای یک تا دو دقیقه در زمانی که در باز است روشن بماند، اما ممکن است که به خودی خود خاموش شود و یا این که اگر خاموش نشد شاید بتوانید ماشین لباسشویی را خودتان خاموش کنید.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی و خشک کن در سال 2020

مشکل دیگری که وجود دارد نیاز به خم شدن برای باز کردن در می باشد. البته سازنده ها این را در نظر گرفته اند و از پدالی (pedestal) برای کمک به باز کردن ماشین استفاده کرده اند. ماشین لباسشویی و خشک کن می توانند با این پدال ها بسیار راحت تر مورد استفاده قرار گیرند. اگر شما در برای خم شدن مشکل دارید این مشخصه ای است که باید به طور حتم در زمان خرید آن را در نظر بگیرید.

تعدادی از مدل ها هم بخشی در زیر خود برای نگه داشتن شوینده ها و مایع یا نرم کننده لباس دارند. البته متاسفانه این بخش در قیمت ماشین لباسشویی لحاظ نشده است و نیاز به هزینه بیشتر برای آن ها می باشد. در مواقعی تعدادی از فروشنده ها تخفیفی را برای پدال در زمان خرید ماشین لباسشویی و خشک کن پیشنهاد می کنند اما نمی توان روی آن حساب باز کرد.

چه مدل های stackable را خریداری کنید و یا از مدل هایی که درب آن ها از جلو باز می شود، باید درها را در خاطر داشته باشید. درهای مدل مورد نظر می توانند برای باز شدن در جهت های مختلف سوئیچ شوند. با این وجود، تقریبا همه ی درهای موجود بر روی ماشین های لباسشویی از چپ به راست باز خواهند شد. ماشین های لباسشویی الکترولوکس می توانند جهت باز شدن درها را تغییر دهند. البته در خانه هایی که تازه ساخته شده اند، این نمی تواند مشکل باشد، دلیل آن هم در نحوه نصب خشک کن و ماشین لباسشویی در این خانه ها می باشد که مشکلی را در این زمینه به وجود نمی اورد.

مشخصه ها، مشخصه ها و باز هم مشخصه ها

شما هنوز هم می توانید خشک کن ها و ماشین هایی را داشته باشید که دارای سیکل های شستشو و خشک کردن کمی باشند. مدل های ساده تر برای خرید، به طور حتم با گزینه های کمتری که دارند، قیمت کمتری هم خواهند داشت. بسیاری از مدل های جدیدتر به خصوص مدل هایی که درب آن ها از جلو باز می شود، دارای آپشن های بیشتری هستند که شما نیاز دارید تا زمانی را برای دیدن دفترچه محصول اختصاص دهید.

این کار در صورتی که با فناوری های ساخت این گونه محصولات آشنا باشید به شما کمک زیادی در انتخاب بهترین محصول خواهد کرد. اما اگر نمی توانید از این مشخصه ها به خوبی سر در آورید، فروشنده ها می توانند به شما در این کار کمک کنند. می توانید با کمک آن ها در مورد دکمه ها و آپشن های موجود در هر یک از محصولات بیشتر آموخته و انتخاب بهتری در زمان خرید داشته باشید.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی و خشک کن در سال 2020

در زیر مشخصه هایی که به طور معمول شما در محصولات جدید تر ماشین لباسشویی و خشک کن ها خواهید دید ذکر شده اند. همین که آن ها را می خوانید مشخصه هایی که برای شما مهم تر هستند را یادداشت نمایید و در خاطر داشته باشید. هر چه بیشتر بدانید بهتر می توانید انتخاب کنید. در کنار ان توجه داشته باشید که هر چه مشخصه ها و اپشن های بیشتری در محصول باشد قیمت آن هم بالاتر خواهد بود.

مشخصه های فناوری های پیشرفته

صفحه نمایش دیجیتالی: محصولات مدل بالاتر و به روز تر دارای صفحه نمایش های دیجیتالی می باشند که کنترل ماشین را آسان تر می کند و می توانید به مانیتور روند شستشو و خشک کردن لباس ها بپردازید. یک چراغ علامت دهنده به شما نشان می دهد که زمان مورد نیاز برای پایان پروسه چقدر می باشد و یک واحد هم امکان دارد که در زمان پایان سیکل به شما اطلاع دهد که روند شستن یا خشک کردن لباس ها به پایان رسیده است.

تعدادی از صفحه نمایش های دیجیتالی دارای یک حافظه هستند که می توانید برنامه شستشو را به آسانی با آن انتخاب کنید. هم چنین در زمان انتخاب عده ای صفحه نمایش ال ای دی را بیش از صفحه نمایش های انالوگ دوست دارند.

بازده انرژی: به دنبال مدل هایی باشید که دارای بازده انرژی بالا هستند، این بازده بین A و C می باشد. با این کار می توانید با مصرف بهینه ی انرژی در هزینه پرداختی برای آن صرفه جویی کنید. این واحدها دارای آپشن هایی هستند، که مانند شستشوی کوتاه که برای لباس هایی که خیلی کثیف نیستند بسیار عالی است، می تواند در صرفه جویی انرژی به شما کمک کند.

تعدادی از واحدها دارای سنسور تشخیص وزن خودکار هستند که مدت زمان شستشو و خشک کردن لباس ها را بر اساس ظرفیت تنظیم می کند. در این حالت می توان مدت زمان سیکل شستشو را در حالتی که بار کمتری در ماشین است کاهش داد. ماشین های لباسشویی دارای بازده بالا رنج دمایی گسترده تری خواهند داشت تا بتوان دماهای پایین تر را انتخاب و توان مصرفی را کاهش داد. هم چنین سرعت چرخش بالاتر منجر به خروج بیشتر آب از لباس ها می شود که زمان مورد نیاز برای خشک کردن آن ها را کمتر می کند.

بخار: مشخصه بخار در محصول می تواند لباس ها را بخار داده و به حذف لکه ها و کم کردن چین و چروک لباس کمک کند. اما خیلی هیجان زده نشوید، بخار نمی تواند جای خشک کن را بگیرد. اما می تواند در ماشین های لباسشویی جدیدتر پیدا شود.

فعال سازی وای فای: با این مشخصه شما می توانید از مزایای اینترنت اشیا بهره مند شوید. این مزایا می تواند به شما در کنترل ماشین لباسشویی و خشک کن از راه دور کمک کند. این مشخصه ها می تواند به شما کمک کند تا از این وسایل در زمانی استفاده کنید که قیمت انرژی کمتر است. برای مثال بسیاری از مدل های جدید با گوگل هوم و امازون اکو (ECHO) سازگار هستند. ماشین های لباسشویی که با وای فای فعال شده اند به شما اجازه شروع و توقف شستن لباس را با گوشی همراه تان می دهند. هم چنین می توانید برای پایان روند شستشوس لباس های داخل ماشین، پیام و هشدار لازم را دریافت کنید.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی و خشک کن در سال 2020

نویز: خشک کن ها و ماشین های لباسشویی می توانند دارای نویز بالایی باشند. به خصوص در زمانی که بار زیادی در آن ها گذاشته اید. اما خوشبختانه مدل هایی هستند که دارای لرزش کمتری هستند. این لرزش کمتر به دلیل استفاده از موتورهای جدید می باشد که به کاهش نویز کمک کرده و آن را حداقل می کنند. برای آگاهی از نویز محصول به دنبال دسیبل (DB) بر روی واحد بگردید، هر چه این عدد بیشتر باشد نشان دهنده ی نویز بیشتر است.

مشخصه های ماشین های لباسشویی استاندارد

Hand-wash: این مشخصه یک مشخصه ی عالی برای شستن لباس های زیر و لباس های لطیف می باشد.

Extended spin: این گزینه باعث افزایش سیکل های گردش می شود که برای حوله ها و پتو و مانند آن می توان استفاده نمود. این باعث خروج بیشتر آب از این ایتم ها شده و خشک کردن آن ها را راحت تر می کند.

Extra rinse cycle: این گزینه مواد شوینده اضافی در لباس ها و دیگر آیتم ها را با آبکشی بیشتر خارج می کند.

Quick cycle: اگر شما لباس کمی دارید می توانید با این گزینه سیکل کوتاه تری را برای شستن لباس انتخاب کنید.

تنظیمات دما (temperature setting): این گزینه می تواند میزان آب گرم و سرد را تنظیم کند تا به میزان لازم وارد ماشین شده و دمای آب در داخل تنظیم شود. هر چه دما کمتر باشد بازده انرژی بیشتر خواهد بود. البته این در حالی است که دمای بالا برای تمیز کردن آیتم های سخت مناسب تر است.

حذف لکه (stain removal): به این مشخصه به عنوان یک سیکل در ماشین قبل از شستن یا خیس دادن لباس فکر کنید. شما هنوز هم نیاز به حذف کننده لکه ها دارید. اما این شانس حذف لکه ها را به طور کامل بیشتر می کند.

تنظیمات سفارشی مورد علاقه (favorite custom settings): اگر شما نمی خواهید با منو در هر دفعه ای که می خواهید از ماشین لباسشویی استفاده کنید کار کنید، تنها نیاز دارید تا یک یا تعداد بیشتری آپشن مورد علاقه برای شستشو را تنظیم کنید.

تنظیم خودکار سطح آب (automatic water level): این مشخصه ای عالی برای صرفه جویی در مصرف آب و کاهش هزینه های پرداختی برای آب مصرفی می باشد. تعدادی از مدل ها دارای سنسورهایی هستند که به آن ها می گوید چگونه ماشین را از آب پر کند تا سطح آب متناسب با نیاز تنظیم شود و اگر شما از این مدل ها خریداری کرده اید ایده ی خوبی است که به طور مرتب سنسورها را تمیز کنید تا به خوبی بتوانند کار کنند.

Sanitation cycle: این گزینه برای کسانی که حساسیت دارند بسیار عالی است. این گزینه باکتری ها و حساسیت زاها را در یک سیکل تمیز کردن به طور عمیق جدا می کند.

مشخصه های ماشین لباسشویی دارای خشک کن

سنسور رطوبت (moisture sensor): مانند سنسورهای موجود در ماشین های لباسشویی که به ماشین کمک می کنند تا سطح آب را کنترل کند، این سنسورها به ماشین کمک می کنند تا بداند لباس ها تا چه حد مرطوب هستند. این کار به تنظیم مدت زمان خشک کردن آن ها توسط خشک کن کمک می کند. برای مثال اگر شما یک سیکل خشک کردن 30 دقیقه ای دارید، اما سنسور تشخیص دهد که لباس ها پس از 20 دقیقه خشک شده اند، این سنسور ها سیکل خشک کردن را متوقف می کنند.

Wrinkle release or refresh: همه ی ما دیده ایم که در زمان هایی که در هنگام تجارت کسی دیر به خانه می رسد، و می خواهد شب به بیرون برود، در این زمان لباس چروک خود را در یک خشک کن می اندازد و این مشخصه را انتخاب می کند. پنج دقیقه بعد است که چروک ها از لباس رفته اند. این مشخصه در واقع همین سیکل است که می تواند خیلی به ما کمک کند. اما نمی تواند همیشه جای اتو کردن را بگیرد.

Extended tumble: در حالی که سیکلی که در مرحله قبل به آن اشاره شد عالی است، اما چه می شد اگر شما می توانستید چروک های روی لباس خود را که از اول داشته است از بین می بردید؟ این سیکل برای چند بار سیکل قبل را تکرار می کند تا به شما کمک کند بهتر چروک ها را از بین ببرید.

NFC certified: این لیبل به شما اطمینان می دهد که بیش از 99 درصد از باکتری ها در سیکل خشک کردن لباس از بین رفته اند.

Stainless steel drum: چرا باید ماشین های لباسشویی همه ی مدل ها و مشخصه ها را داشته باشند؟ در این جا خشک کن های دارای این مشخصه، دارای محفظه ها با بخش هایی از جنس استیل می باشند. این ماده به سادگی رنگ خود را از دست نمی دهد و بو را جذب نمی کند. مزیت دیگر هم آن است که بار الکتریکی را در لباس ها کمتر می کند.

Drying rack: این قفسه های جدا شدنی (detachable rack) را می توان در داخل خشک کن مورد استفاده قرار داد تا بتوان آیتم های لطیف را به خوبی خشک کرد.

کجا و در چه زمانی خرید کنیم؟

ابتدا باید در مورد مدلی که می خواهید تصمیم بگیرید.  بعد از آن می توانید تصمیم بگیرید کجا و کی محصول مورد علاقه خود را خریداری کنید. در بعضی از کشورها باید منتظر زمان مناسبی بود که بتوان محصول انتخابی را با قیمت کمتر خریداری نمود. در مواردی هم می توان به دنبال محل هایی گشت که کمترین قیمت را برای محصولات انتخابی پیشنهاد می کنند. گاهی باید منتظر بود تا مدل های جدید وارد بازار شده و برای خرید در فروشگاه ها عرضه شوند.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی و خشک کن در سال 2020

ممکن است که شما بتوانید در هزینه پرداختی برای خرید محصول با خرید از فروشگاه های عمده و یا عرضه کنندگان مستقیم تخفیف خوبی بگیرید. برای این کار پژوهش کوچکی در بازار و یا در فضای مجازی در مورد قیمت ماشین لباسشویی و خشک کن ها بکنید تا بتوانید بهترین قیمت ها را در بازار پیدا کنید. در زمان خرید باید به سروریس های ارائه شده توسط فروشنده ها توجه داشته باشید. خدماتی که فروشنده ها ارائه می دهند در استفاده ی بهتر از هر یک از این وسایل به شما کمک زیادی خواهد کرد.

فروشنده ها باید قادر به ارائه خدمات از برندی که شما خرید کرده اید باشند. شاید بخواهید خشک کن و لباسشویی را از یک برند خریداری کنید و یا این که هر یک از آن ها را از برندی متفاوت خرید کنید، هیچ قانونی برای این که برند دو محصول باید یکسان باشد وجود ندارد. اما باید مطمئن باشید که فروشنده توان ارائه خدمات حین فروش یا پس از فروش از برند مد نظر را داشته باشد. اگر عرضه کننده های این محصولات در بازار توان ارائه این گونه خدمات را نداشته باشند، امکان دارد که شما نیاز به صرف زمان اضافی برای نصب و استفاده از آن ها داشته باشید.

اگر هم می خواهید به راحتی از خانه خود محصول و مدل مورد نیاز خود را انتخاب کنید، بهترین گزینه جستجوی آنلاین می باشد. این درست است که می توان فروشگاه های زیادی را یافت که به صورت آنلاین به ارائه خدمات در این زمینه می پردازند و تعداد آن ها نیز رو به افزایش است، که این یک مزیت به حساب می آید که می تواند به شما در انتخاب هر چه بهتر خشک کن و ماشین لباسشویی و هر گونه محصول دیگری برای خانه ی محل زندگی تان کمک کند.

در دنیا خرید انلاین ماشین لباسشویی و خشک کن از سایت های معروفی مانند امازون رواج دارد. این سایت ها که تعداد آن ها کم نیست می توانند به خریداران کمک کنند تا با مشخصه های محصولات مختلف آشنا شده و بتوانند بهتر در این مورد تصمیم بگیرند. در ایران نیز امکان یافتن سایت هایی که به صورت آنلاین اقدام به عرضه انواع ماشین لباسشویی و انواع خشک کن می کنند وجود دارد و می توانید با کمک گرفتن از آن ها به سادگی و در زمان کمی مدلی مناسب برای خانه ی خود خریداری نمایید.

ارائه خدمات نصب محصولات جدید و حذف محصولات قدیمی در خانه یکی از گزینه هایی است که باید در زمان خرید از هر یک از این سایت ها در نظر داشته باشید. یافتن فرد ماهری که بتواند ماشین لباسشویی قدیمی را باز و ماشین جدید را نصب کند می تواند هزینه بیشتری برای شما در بر داشته باشد. ارائه این خدمات توسط فروشنده ها در کاهش هزینه ها موثر خواهد بود. برای همین در زمان خرید اگر نمی خواهید به دنبال کسی که توانایی نصب مدل جدید لباسشویی یا خشک کنی که خریده اید را دارد  بگردید، همه آپشن ها را در نظر بگیرید و پس از آن دکمه خرید را فشار دهید.

آیا داشتن گارانتی برای ماشین لباسشویی ضروری است؟

بیشتر محصولات و لوازم مورد استفاده در خانه ها حداقل دارای یک سال گارانتی برای استفاده می باشند. بعضی از گارانتی ها هم تا سه سال می باشد. در مواردی هم می توان در صورت عدم رضایت، محصول را پس از مدت یک ماه بر گرداند. تعداد زیادی از ارائه دهندگان خدمات پس از فروش هم این گارانتی ها را ارائه می کنند. در نهایت، نظرات مشتری ها را بخوانید. دچار تعجب خواهید شد، وقتی که بدانید چقدر نظرات افرادی که در زمینه استفاده از یک محصولات تجربه دارند، می تواند کمک کننده باشد.

این نظرات به خصوص اگر شاهد وقوع یک مشکل برای افراد متعددی بودید، می تواند به شما دید بهتری در انتخاب و استفاده از محصول بدهد. اما قبل از هر چیز لیستی از مشخصه هایی که در بالا آمده و به آن نیاز دارید تهیه کنید. در کنار آن به بودجه ای که دارید توجه کرده و پس از آن اقدام به انتخاب کنید. شما از مدلی که می خواهید انتخاب کنید دچار تعجب خواهید شد. شاید تا به حال اصلا به این مدل برای خرید فکر نکرده بودید. در این جا است که شاید دوست داشته باشید پس از این لباس ها را خودتان بشویید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن