سرخکن

دنیایی از سرخ کن های فیلیپس در شهر فیلیپس مارکت

قیمت سرخ کن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس 

به نقل از فروشگاه لوازم خانگی کالا پایا در سال‌ های اخیر مردم سرخ‌ کن‌ های سنتی خود را کنار گذاشته و سرخ‌ کن‌ های بدون روغن فیلیپس را جایگزین آن‌ ها می‌ کنند.این امر عمدتاً به دلیل این تصور گسترده و تا حد زیادی موجه است که سرخ کن های فیلیپس سالم تر هستند.

در حالی که سرخ کن های بدون روغن محدودیت هایی در مورد انواع غذا هایی که می توانند طبخ کنند و کارهایی که می توانند انجام دهند دارند، به روغن بسیار کمتری نسبت به سرخ کن های با چربی عمیق نیاز دارند، در نتیجه غذا هایی حاوی مقادیر کمتری چربی و کالری هستند.

در این مطلب چند مورد مثبت استفاده از سرخ کن فیلیپس را فهرست کرده آن را بررسی می کنیم.

سرخ کن های فیلیپس 

مزایای سرخ کن فیلیپس

مزیت اصلی پخت و پز با سرخ کن فیلیپس برای سلامتی این است که آنها روغن بسیار کمتری نسبت به سرخ کن معمولی مصرف می کنند.

بسیاری از روغن مورد استفاده نیز تخلیه می شود و توسط غذا جذب نمی شود. این بدان معناست که شما چربی و کالری کمتری مصرف می کنید.

فرآیند همرفت به کار گرفته شده توسط این سرخ کن ها باعث ایجاد یک اثر شیمیایی به نام واکنش میلارد می شود که منجر به طلایی شدن غذا می شود.

این امر علاوه بر بهبود ظاهر، باعث می شود با وجود چربی کمتر، غذا بسیار خوشمزه شود.

یکی از مطلوب ترین ویژگی های سرخ کن های فیلیپس توانایی آنها در تولید مواد غذایی ترد بدون سرخ کردن در روغن است.

آنها با استفاده از گرمایش به سبک همرفت برای پوشاندن مواد غذایی در یک سبد سوراخ دار یا روی قفسه ای با هوای فوق العاده گرم از همه طرف به این امر دست می یابند.

این باعث می شود سرخ کن های فیلیپس برای ایجاد سیب زمینی سرخ شده ترد، حلقه های پیاز، ماهی و انواع دیگر غذا هایی که به طور سنتی سرخ می شوند، عالی باشند.

یک سرخ کن فیلیپس نتایج تردتری نسبت به اجاق همرفتی استاندارد تولید می‌ کند، زیرا می‌ تواند از همه طرف غذا را احاطه کند، و تا حدودی به این دلیل که سبد سرخ‌کن باعث می‌ شود هر چربی از بین برود و غذا خشک‌تر و تردتر شود.

قیمت سرخ کن philips

چرا باید برای خرید سرخ کن فیلیپس اقدام کنم؟

به دلیل نحوه کار آنها، سرخ کن های فیلیپس بسیار سریعتر از بسیاری از روش های جایگزین سنتی پخت می کنند. گرمای شدید تولید شده در داخل سرخ کن نگهداری می شود و به طور مداوم در گردش است و فرآیند پخت و پز را سریع می کند.

بسیاری از مدل ها نیز نیازی به گرم کردن قبل از استفاده ندارند یا زمان پیش گرمایش بسیار کوتاهی دارند. بسته به غذا های خاص، کاهش زمان پخت در مقایسه با فر معمولی می تواند بیش از 30 تا 50 درصد باشد.

سرخ کن فیلیپس به مراتب کمتر از سرخ کن های دیگر کثیف می شوند. این به این دلیل است که تنها مقدار کمی روغن برای فرآیند پخت و پز مورد نیاز است و همین امر باعث ایجاد بسیاری از آشفتگی ها می شود.

ساده ترین راه برای تمیز کردن سرخ کن فیلیپس استفاده از یک برس نرم، مایع ظرفشویی و مقداری آب است.

از آنجایی که سرخ کن های فیلیپس دستگاه های مستقلی هستند و از آنجایی که چربی داغ زیادی در فرآیند پخت وجود ندارد، سرخ کن های بدون روغن به طور کلی ایمن تر هستند.

نگرانی کمتری در مورد پاشیده شدن و سوختگی با روغن وجود دارد.

همچنین ماشین ها طوری طراحی شده اند که پس از پایان تایمر خاموش می شوند تا از سوختن غذا جلوگیری کنند.

اکثریت قریب به اتفاق غذ اهایی که به طور سنتی در سرخ کن پخته می شوند را می توان به همان خوبی یا حتی بهتر توسط سرخ کن بدون روغن تهیه کرد.

دستور العمل های مختلفی برای امتحان کردن وجود دارد. محصولات پخته شده، سبزیجات و استیک ها به طرز شگفت آوری خوب عمل می کنند.

شما می توانید برای خرید اسوده و سریع به پشتیبانی فیلیپس مارکت تماس حاصل فرمایید .

چرا باید برای خرید سرخ کن های فیلیپس  اقدام کنم؟

سایر مزایای سرخ کن فیلیپس

سرخ کن های فیلیپس گرما را نگه می دارند، بنابراین دمای آشپزخانه شما را مانند فر های سنتی افزایش نمی دهند. اگر در خانه یا آپارتمان کوچکتر زندگی می کنید، این ویژگی به ویژه مفید است.

حداقل مقدار روغن مورد نیاز همچنین به این معنی است که بوی شدیدی که می تواند از سرخ کردن عمیق ایجاد شود، پخش نمی شود.

سرخ کن های فیلیپس وسایل آشپزخانه نسبتا کوچکی هستند که کمی از توستر بزرگتر هستند. آنها برای موقعیت هایی که اندازه می تواند مشکل ساز باشد، عالی هستند، مانند آشپزخانه های کوچکتر.

آنها همچنین به راحتی قابل حمل و نقل هستند، بنابراین می توان از آنها در یک کمپینگ یا کمپر هنگام مسافرت استفاده کرد.

با توجه به اینکه سرخ کن های فیلیپس چقدر مفید و همه کاره هستند، خرید آنها به طور شگفت انگیزی ارزان است.

استفاده از سرخ‌ کن‌ های بدون روغن فیلیپس به طور کلی بسیار ساده است و هنگام پخت و پز نیاز به نظارت بسیار کمی دارند. شما به سادگی دما و زمان را تنظیم کنید، غذا را داخل سبد قرار دهید و اجازه دهید سرخ کن کار خود را انجام دهد.

در صورت نیاز به کمک، دستور العمل های آسان زیادی وجود دارد که می توان به آنها مراجعه کرد. پختن سبزیجات در سرخ کن بسیار ساده و رضایت بخش است، اثر برشته کردن باعث می شود آنها خوشمزه شوند.

سایر مزایای سرخ کن های فیلیپس 

آیا سرخ کن های بدون روغن برای محیط زیست بهتر هستند؟

سرخ کن های بدون روغن فیلیپس نسبت به اکثر دستگاه های پخت و پز انرژی کارآمدتری دارند. از آنجایی که گرما را از بین نمی‌ برند و سریع‌تر می‌ پزند، نسبت به اجاق‌ های سنتی و سرخ‌کن‌ ها برق کمتری مصرف می‌ کنند.

سرخ کن های فیلیپس نیز به مقدار کمتری روغن نیاز دارند، بنابراین مقدار کمتری برای دفع وجود دارد که برای محیط زیست نیز مفید است.

اگر به دنبال خرید یک سرخ کن سالم و با کیفیت هستید، که قیمت مناسب و دوام خوبی داشته باشد، سرخ کن های فیلیپس انتخاب بسیار خوبی هستند و ما خرید سرخ کن فیلیپس بدون روغن را کاملا توصیه می کنیم.

نمایش بیشتر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن