تلویزیونصوتی و تصویری

معرفی تلویزیون های هوشمند از جهت قیمت تلویزیون، کیفیت و قابلیت ها

کیفیت، قابلیت ها و قیمت تلویزیون اسمارت

معرفی تلویزیون های هوشمند

از جهت قیمت تلویزیون، کیفیت و قابلیت ها

همزمان با پیشرفت تکنولوژی شاهد رشد قابل توجه و چشمگیر انواع لوازم دیجیتال از جمله تلفن و تلویزیون هوشمند در بازار هستیم. تکنولوژی که موجب افزایش قیمت تلویزیون با توجه به افزوده شدن ویژگی هایی خاص و منحصربه فرد در آن شد. در سال های بسیار دور و زمانی که تلویزیون به لیست اختراعات بشر افزوده شد، هر خانواده ایرانی مایل به خرید این جعبه جادویی برای منزل خود بود.

در آن روزها تلویزیون رنگی وجود نداشت و نخستین دستگاه ها تصاویر را به صورت سیاه و سفید نشان می دادند. اما بتدریج و با گذشت زمان تلویزیون ها از سیاه و سفید به رنگی تبدیل شدند. پس از سپری شدن سال های متمادی، تغییراتی شگرف در نمایشگر تلویزیون و تصویر آن دیده شد. اما در حال حاضر، به جز بزرگ بودن صفحه نمایش و کیفیت بی نظیر تصویر شاهد اضافه شدن ویژگی هوشمند بودن نیز به تلویزیون هستیم.

 اما به نظر شما چه تفاوتی بین تلویزیون های غیرهوشمند و هوشمند دیده می شود؟ در این مقاله، سعی داریم اطلاعات کاملی را در ارتباط با تلویزیون های هوشمند از جمله دلیل نامگذاری این تلویزیون ها به این نام، قیمت تلویزیون و کیفیت خدمت شما دوستان ارائه کنیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامع و کاملی را در ارتباط با مواردی همچون قیمت تلویزیون هوشمند و ویژگی های ظاهری و غیر ظاهری آن بدست آورید. بدین ترتیب در زمان خرید این نوع از تلویزیون آشنایی کافی را با قیمت تلویزیون هوشمند، خصوصیات آن و موارد دیگر دارید.

در مورد تلویزیون هوشمند چه می دانید؟

درست مشابه انواع گوشی های هوشمند تلویزیون هایی در بازار وجود دارند که به علت ارائه سرویس های اینترنتی زیاد به تلویزیون های هوشمند مشهور هستند. ارائه این سرویس ها به خاطر تعبیه کامپیوتر در داخل آن هاست. با خریداری تلویزیون های هوشمند می توان از امکاناتی همچون پخش ویدئو، استفاده از اینترنت و نرم افزارهای مختلف بر روی دستگاه تلویزیون بهره مند شد. در واقع، این ویژگی های خاص و منحصر به فرد در این قبیل از تلویزیون ها تفاوت فاحشی را بین آن ها و تلویزیون های معمولی ایجاد کرده اند. قابلیت های استثنایی که با در اختیار قرار دادن امکاناتی فوق العاده عالی و ایده آل به کاربران پاسخگوی نیازهای آن هاست.

معرفی تلویزیون های هوشمند از جهت قیمت تلویزیون، کیفیت و قابلیت ها

دلیل نیاز شما به تلویزیون هوشمند چیست؟

باید عرض کنیم که ورود تلویزیون های اسمارت به بازار انقلاب بسیار بزرگی را در صنعت تلویزیون سازی ایجاد کرد. با وجود این تلویزیون ها مجبور به تماشای هیچ برنامه تلویزیونی بر روی آنتن نیستید. بلکه به آسانی می توانید با ضبط برنامه های دلخواه خود به تماشای برنامه مورد علاقه تان بنشینید. بعلاوه، ویژگی DLNA بر روی تلویزیون های هوشمند امکان انتقال صوت و تصویر را به وسیله گوشی و یا کامپیوتر به تلویزیون فراهم می کند. با این قابلیت منحصربه فرد دیگر نیازی به دانلود کلیپ های صوتی و تصویری از اینترنت و ذخیره آن ها در هارد نیست.

چه کارهایی می توان با اسمارت تی وی انجام داد؟

جدا از دو فاکتور عدم توانایی در پردازش کلمات مختلف و ارسال ایمیل تلویزیون هوشمند دقیقاً مانند یک کامپیوتر است. به این صورت که، به وسیله آن امکان تماشای ویدئوها در یوتیوب، چرخیدن در اینترنت و استفاده از شبکه های اجتماعی فراهم می شود. حتی مدل سامسونگ این تلویزیون ها با پشتیبانی از نرم افزار فلش امکان گشت و گذار بیشتر شما را در اینترنت فراهم می کند.

به دلیل شخص بودن اطلاعات موجود در شبکه های اجتماعی و انفرادی بودن استفاده از آن ها امکان استفاده از تلویزیون هوشمند برای این کار چندان مناسب به نظر نمی رسد. بیشترین استفاده از تلویزیون هوشمند برای تماشای آنلاین کلیپ و ویدئوهای مختلف است.

نحوه کنترل تلویزیون اسمارت

برای اکثر مردم اسمارت فون به معنای تلفن همراهی با صفحه نمایش تاچ یا لمسی است. ولی ما نمی توانیم تلویزیون را از نزدیک نگاه کنیم. در نتیجه، امکان لمسی بودن صفحه نمایش آن وجود ندارد و فقط می توان هدایت آن را به وسیله یک ریموت کنترل همانند سایر تلویزیون ها از جمله تلویزیون های معمولی انجام داد.

معرفی تلویزیون های هوشمند از جهت قیمت تلویزیون، کیفیت و قابلیت ها

آیا امکان انتقال نرم افزارها به تلویزیون دیگر وجود دارد؟

در پاسخ به این سؤال باید عرض کنیم که خیر. در واقع، هر یک از تلویزیون های هوشمند حال قیمت تلویزیون هر چه که باشد از سیستم عامل و محیط کاربری جداگانه ای برخوردار هستند. بنابراین، نرم افزارهای نصب شده بر روی این تلویزیون ها به هیچ وجه قابلیت انتقال به دستگاه تلویزیون دیگری را ندارند.

نحوه اتصال به اینترنت در تلویزیون های اسمارت

شمار زیادی از تلویزیون های هوشمند از پورت شبکه برخوردار هستند و به آسانی قابلیت اتصال به اینترنت را به وسیله کابل شبکه دارند. بعلاوه، امکان اتصال تلویزیون های هوشمند به شبکه های جهانی بی سیم نیز وجود دارد. فراموش نکنید که شماری از تلویزیون های هوشمند را نمی توان به شبکه داخلی متصل کرد. اما به وسیله خریداری کردن کارت شبکه دانگل وایرلس به سادگی به اینترنت وصل می شوند.

بررسی قیمت تلویزیون هوشمند

تلویزیون اسمارت در رنج های مختلف قیمت تلویزیون در بازار به مشتریان عرضه می گردد. اما باید دید که چه عواملی در پایین یا بالاتر بودن قیمت تلویزیون هوشمند اثری مستقیم دارند. از جمله این موارد می توان به طراحی تلویزیون اشاره کرد که شامل زیبایی ظاهری و کیفیت ساخت این دستگاه می شود. در رابطه با کیفیت تصویر می توان از حجم و دقت رنگ، کیفیت تلویزیون و میزان روشنایی تصویر و عملکرد تلویزیون در نمایش دادن انواع بازی ها، فیلم ها و تصاویر مختلف یاد کرد.

پس در زمان خرید انواع تلویزیون هوشمند موجود در بازار به این فاکتورها توجه نمایید. اگر بخواهیم بهترین تلویزیون های پیشنهادی را از نظر رنج قیمت و همین طور موارد دیگری همچون سایز صفحه و عمق رنگ معرفی کنیم باید از تلویزیون sony 85×900 f یاد کنیم. در صورتی که مشکلی با قیمت تلویزیون به عنوان تلویزیون هوشمند ندارید  آن را خریداری کنید و لذت داشتن تلویزیون هوشمند را تجربه نمایید. این برند از سونی، با داشتن خصوصیاتی از جمله صدای قدرتمند، عملکرد فوق العاده تصاویر در نمایش دادن تصاویر کیمینگ و سریع شما را به عنوان یک مشتری جذب خود می کند.

مورد دیگر تلویزیون سامسونگ مدل Q900K است. قیمت تلویزیون مذکور بسیار بالاست. اما بهترین کیفیت را از هر جهت به شما ارائه می دهد. پس در صورت نداشتن مشکل بابت قیمت این تلویزیون خرید آن را به شدت به شما توصیه می کنیم. تلویزیون سامسونگ مدل Q900K دارای طراحی ظاهری فوق العاده زیبا و جذابی است و جنس بدنه آن نیز واقعاً مستحکم و مرغوب است. در مجموع می توان گفت که جدیدترین و بهترین تکنولوژی ها در این تلویزیون به وضوح به تصویر کشیده شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن