لوازم برقی خانگیماکروفر

امکانات و قابلت های جدید مایکروویوهای مدرن

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عرضه کننده انواع برندهای مایکروویو در ایران

در مقاله امروز فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا به معرفی امکانات و قابلت های جدید مایکروویوهای مدرن می پردازیم. تولیدکنندگان مایکروویوهای سامسونگ؛ ال جی، ریچاردز و غیره در محصولات خود امکانات و قابلیت های جدیدی را تعبیه کرده اند. این برندها مایکروویوهای خود را در ظرفیت ها و اندازه های متفاوتی تولید می کنند. هر یک از این دستگاه های مایکروویو از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند که در مقایسه با مدل های کلاسیک قبلی، راحتی بیشتری را برای کاربران به ارمغان می آورند. در ادامه شما را با امکانات و قابلت های جدید مایکروویوهای مدرن آشنا خواهیم کرد.

قابلت های جدید مایکروویوهای مدرن

صفحه نمایش هوشمند

صفحه نماشی که در کل ارتفاع مایکروویو قرار دارد و نظارت بر ،رایند پخت و پز را به صورت بسیار کارآمدی فراهم می آورد.

قابلیت InoxTerior

فضای داخلی از جنس استیل استنلس است و منجر به نتایج عالی پخت و پز می شود. استیل ضد زنگ باعث بهبود گردش مایکروویو نسبت به سایر مواد می شود.

فناوری Gourmet Wave یکی قابلت های جدید مایکروویوهای مدرن

فناوری سیستم موج Gourmet Wave توزیع یکنواخت گرما را در کل دستگاه تضمین می کند که منجر به پخت و پز سریعتر و بهتر می شود و در عین حال ویتامین ها و سایر مواد مغذی موجود در مواد غذایی را هم حفظ می کند. نظارت و کنترل مداوم سطح نیرو، انتقال برق به مایکروویو را تسریع می کند. این فناوری نه تنها باعث صرفه جویی در وقت شم می شود بلکه باعث صرفه جویی قابل توجهی در انرژی هم می شود (تا 15 درصد).

کنترل لمسی

فناوری سنسور مدرن امکان کنترل واضح و ساده مایکروویو را فراهم می آورد. سطح کنترل صاف است و از این رو تمیز کردن ساده ای دارد.

امکانات و قابلت های جدید مایکروویوهای مدرن

منوی خودکار

بسیاری از مدل های مایکروویو دارای منوی خودکار هستند، یعنی تعدادی از برنامه های از پیش تعریف شده برای تهیه غذاها وجود دارد. شما نوع غذا را انتخاب می کنید و وزن آن را وارد می کنید و مایکروویو به طور خودکار قدرت و زمان پخت غذا را تنظیم می کند. این قابلیت مایکروویوهای جدید ین امکان را فراهم می آورد تا فرآیند تهیه غذا مدت زمان کمتری طول بکشد. گرانترین مایکروویوها دارای حداکثر 100 برنامه برنامه ریزی شده هستند.

مایکروویوهای چند منظوره: مایکروویو؛ کانوکشن، گریل

استفاده ترکیبی از قابلیت های مایکروویو؛ کانوکشن و گریل تجارب آشپزی را به روش شما باز می کنند. گزینه استفاده از گریل و کانوکشن به ویژه در هنگام درست کردن کباب کاربردی می باشد در حالی که ترکیب گریل و مایکروویو می تواند هنگام تهیه وعده های غذایی کوچتر گوشتی؛ پیتزا و بسیاری از غذاهای دیگر استفاده شود.

تنظیم دستی سطح قدرت یکی از قابلت های جدید مایکروویوهای مدرن

قدرت متغییر به شما امکان می دهد تا تنظیم دستی سطح قدرت را در اختیار داشته باشید. تنظیمات مختلف سطح قدرت به شما این امکان را می دهد که توان خروجی مایکروویو را متناسب با غذای مورد نظر خود تنظیم کنید. شما می توانید با توجه به میزان دلخواه و نوع مواد غذایی میزان قدرت را از 100 درصد به 10 درصد تنظیم کنید. به همین روش می توانید سطح قدرت را به منظور کباب کردن، گرم کردن غذا تنظیم کنید.

یخ زدایی و برشته کردن در حالت مایکروویو

در برخی از مدل ها، قابلیت Cyclic Defrost با توالی تصاوفی انرژی پالس مایکروویو، به غذا انرژی وارد می کند و به طور مساوی و به صورت سریعتری یخ زدایی را انجام می دهد. بسیاری از مدل ها تنظیمات یخ زدایی را ارائه می دهند تا مدت زمان ذوب شدن را تخمین بزند. برخی از مدل ها گزینه های زمان شروع تاخیر را دارند . یا غذای شما را بعد از پخت گرم نگه می دارد. مزیت این امکانات این است که شما می توانید غذا را مستقیما از مایکروویو خارج کنید در حالی که طعم و مزه آن هیچ تغییری نکرده است. ویژگی پخت توربو که در رابطه با گرمایش کانوکشن با استفاده از هوای گرم است به شما کمک می کند تا غذاهای ترد، قهوه ای، طلایی درست کنید که تا بحال دستیابی به آن در مایکروویوهای قبلی تقریبا غیر ممکن بود.

صفحه گردان، سینی و گرید قابلت های جدید مایکروویوهای مدرن

برای اطمینان از پخت و پز، حتما یک ظرف شیشه ای گرد یا تورنت را در داخل مایکروویو خود قرار دهید. در غیر این صورت، شما باید چند بار مایکروویو را متوقف کنید و غذا را با دست بچرخانید. تورنت های یکپارچه برای اطمینان از طبخ غذا در نظر گرفته شده اند و کلید یخ زدایی خودکار بهینه هم وجود دارد. علاوه بر صفحه شیشه ای، گاهی اوقات یک گرید برای کباب کردن گوشت، یک سینی فلزی گرد لعاب دارد و یک سینی مخصوص پخت مناسب برای انواع مواد غذایی از بیسکویت گرفته تا گوشت برای پخت در حالت کانوکشن وجود دارد. مدل های پیشرفته دارای یک سینی مخصوص پیتزا هستند.

Interlocks

این قابلیت امنیتی را نمی توان به راحتی مشاهده کرد، اما تضمین می کند که در صورت باز شدن درب و یا در زمان های پر خطر مایکروویو کار نخواهد کرد. بیشتر مایکروویوها دارای دو interlocks و برخی ها هم دارا سه interlocks هستند. اگر یک قفل خراب شود، قفل پشتیبان کار خواهد کرد.

امکانات و قابلت های جدید مایکروویوهای مدرن

قفل کودک

باید در مورد مایکروویوها بسیار مراقب باشید. نباید مایکروویو را مرتبا در وسط آشپزخانه باز کنید. گرمای فوق العاده ای در داخل وجود دارد. از این رو، برخی از مایکروویوها با داشتن قفل کودک از فرزندان شما در برابر حوادث غیر مترقبه محافظت می کند.

سنسورهای اتوماتیک یکی از قابلت های جدید مایکروویوهای مدرن

این فناوری جدید می تواند از بخار داخل مایکروویو را اندازه گیری کند. لازم نیست از تایمر استفاده کنید. مایکروویو به طور خودکار خاموش می شود و همچنین تضمین می کتد که غذا بیش از اندازه پخته یا خام نیست.

سیخ گردان

افرادی که به غذاهای غیر گیاهی علاقه دارند این قابلیت را در مایکروویوهای خود دوست دارند. سیخ گردان را می توان برای کباب کردن گوشت، مرغ و غذاهای گوشتی دیگر استفاده کرد.

از قبل گرم کردن

بعضی از خوراکی ها مانند کیک و شیرینی ها زمان زیادی برای پختن نیاز دارند. این امر باعث می شود که مایکروویو به زمان و انرژی زیادی نیاز داشته باشد. از این رو قابلیت از قبل گرم کردن به شما کمک می کند که مایکروویو خود را به یک دمای ثابت از قبل گرم کنید. معمولا در دستورالعمل ها به شما گفته می شود که مایکروویو را تا 200 درجه سانتیگراد گرم کنید.

بیشتر مایکروویوهای مدرن دارای یک یا چند مورد از قابلیت های بالا هستند. ترکیب خاص این قابلیت ها به نیاز کاربر بستگی دارد. با این وجود اکثر تولیدکنندگان همچنان در حال اضافه کردن امکانات و قابلت های جدید به مایکروویوها هستند و هر چند سال یکبار آنها را بروزرسانی می کنند.

این مقاله به شما کمک می کند تا مایکروویو متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. اگر نیاز به خرید مایکروویو دارید با فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا تماس بگیرید.

برخی از مقالات مرتبط ما:

برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن