تلویزیونصوتی و تصویری

بهترین تلویزیون کدام است؟ ال جی یا سامسونگ؟

بهترین تلویزیون از نظر قیمت تلویزیون، طراحی و یا کیفیت کدام است؟

از نظر شما بهترین تلویزیون از نظر قیمت تلویزیون، طراحی و یا کیفیت کدام است؟ ال جی یا سامسونگ؟ همواره معیارهای مهمی از جمله قیمت تلویزیون، کیفیت و غیره ملاک ها و معیارهای مهمی برای خرید تلویزیون به شمار رفته اند. مواردی که شاید به جرأت بتوان گفت که در برندهای مطرح تلویزیون در دنیا یعنی سامسونگ و ال جی دیده می شوند. البته شاید گاهی این سؤال به ذهن شما و یا سایر خریداران این دو نوع برند تلویزیون راه پیدا کرده باشد که کدام یکی از این دو برند بر دیگری برتری دارد و با خرید آن دیگر نگرانی بابت کارایی و کیفیت دستگاه تلویزیون خود ندارید؟

بهترین تلویزیون کدام است؟ ال جی یا سامسونگ؟

آیا شما هم به تازگی به فکر خرید یک تلویزیون جدید برای منزل خود افتاده اید؟ آیا از بین دو برند معروف سامسونگ و ال جی نمی دانید کدام را انتخاب کنید؟ اگر اینگونه است با مطالعه مقاله پیش رو با ما همراه باشید تا تصمیم درستی برای انتخاب یکی از این دو مارک معروف و شناخته شده بگیرید. در طی سال های اخیر با عرضه تلویزیون های باکیفیت و بهتر با پردازشگرهای قوی و خصوصیات بصری برتری مواجه شده ایم و هر کدام از این موارد را می توان به عنوان یکی از مناسب ترین گزینه ها جهت خرید تلویزیونی باب طبع در نظر گرفت.

ولی زمانی که قرار است از میان دو برند مشهور ال جی و سامسونگ یکی را انتخاب کنیم سؤال مهمی مبنی بر این این که کدام یک از این دو مدل تلویزیون کیفیت بهتری دارد و از هر جهت به عنوان مثال از نظر قیمت تلویزیون از دیگری بهتر است ذهنمان را به خود مشغول می کند. در اینجا سعی در داشتن نگاه موشکافانه تر و دقیق تری به این دو برند شناخته شده برای شما عزیزان به عنوان یک خریدار داریم و ویژگی های این دو نوع مارک را خدمتتان برمی شماریم.

کدام یک از این دو برند را بخرم؟ ال جی یا سامسونگ؟

تلویزیون LED از فراگیرترین مدل های تلویزیون در بازار به شمار می آید که تقریبا در اکثریت خانه های مردم ایران دیده می شود.. تلویزیون های LED با امکاناتی متنوع و در سایزهای متعددی در کارخانجات به مرحله تولید می رسند. ورود تلویزیون های سه بعدی، خمیده و یا منحنی یکی از شگفت انگیزترین تحولات در زمینه تلویزیون است. به مراتب افرادی با داشتن درآمد زیاد به سراغ خرید این نوع از تلویزیون ها می روند.

در سال های گذشته، اکثریت قابل توجهی از تلویزیون های موجود در بازار از نوع LCD  بودند. بعدها تلویزیون های LED  به دلیل کیفیت بسیار بالاتر و مصرف پایین برق جایگزین آن ها شدند. اما به نظر شما کدام تلویزیون و با چه برندی از بقیه بهتر و باکیفیت تر است؟ به جرأت می توان گفت که پاسخ به این سؤال مهم واقعاً می تواند برای یک خریدار سخت باشد. زمانی که برای خرید یک دستگاه تلویزیون سری به فروشگاه ها می زنید و یا وارد سایت های فروشنده می شوید تنوع در مدل و برند را با تمام وجود حس می کنید.

بهترین تلویزیون کدام است؟ ال جی یا سامسونگ؟

هر کدام از این برندها خود را جزء بهترین ها در بازار تلویزیون می دانند. برندهای سامسونگ،‌ال جی و همین طور برند سونی از بهترین و پرفروش ترین برندهای تلویزیون در بازار تلویزیون ایران به شمار می آیند. هر چند دو برند سامسونگ و ال جی یک سر و گردن از سونی بالاتر هستند و جذابیت بیشتری در نزد خریداران دارند. دو برندی که خریداران هر روز با طراحی های جذاب تر و شگفت انگیزتری از آن ها در بازار مواجه می شوند و زیبایی خیره کننده آن ها واقعاً هوش از سر می برد.

 اگر مؤافق باشید این دو برند را در تمامی جزئیات از جمله قیمت هر یک از تلویزیون ها،‌ طراحی و کیفیت تصاویر با یکدیگر مقایسه کنیم. بدین ترتیب، می توانیم با توجه به پارامترهای مهم ذکر شده در بالا تصمیم معقولی در رابطه با خرید یکی از این دو مارک شناخته شده و برتر بگیریم.

طراحی دو تلویزیون LG و Samsung

طراحی کداک بهتر است؟ ال جی یا سامسونگ؟ همان گونه که در جریان هستید طراحی ظاهری تلویزیون ها از جمله مهم ترین ملاک ها در زمان خرید یک دستگاه تلویزیون برای خریداران به شمار می رود. به طوری که، شمار زیادی از افراد به ظاهر و طراحی تلویزیون بیشتر از سایر موارد مهم مهچون قیمت تلویزیون اهمیت می دهند. به همین جهت، اطلاع از طراحی دو تلویزیون سامسونگ و ال جی می تواند کمک مؤثری برای آن ها باشد.

دیگر از تلویزیون های جعبه ای پهن در بازار خبری نیست. تلویزیون هایی بزرگ که با ضخامتی بیشتر از بیست سانت در تمامی منازل به چشم می خوردند. بتدریج به کمک استفاده از تکنولوژی جالب و بی نظیر LCD و پیشرفت قابل توجهی در زمینه تکنولوژی و فناوری روز به روز از ضخامت نمایشگرها کاسته شد. اما این هنوز شروع راه پیشرفت بود و سازندگان تلاشگر و مبتکر با هر چه باریک تر کردن دستگاه های تلویزیون دنیایی از خاص بودن و جذابیت را به کاربران هدیه کردند.

در اینجا باید عرض کنیم که دو برند ال جی و سامسونگ بهترین و مؤفق ترین عملکرد را در زمینه تولید تلویزیون هایی با صفحات نمایش باریک دارند. کم ضخامت ترین دستگاه های تلویزیون عرضه شده در فروشگاه هاو نمایندگی های معتبر فروش تلویزیون دو برند سامسونگ و ال جی هستند.

مقایسه چند نوع تلویزیون سامسونگ و ال جی

در اینجا قصد داریم به مقایسه چند نوع تلویزیون سامسونگ و ال جی با یکدیگر بپردازیم تا به این وسیله با شماری از ویژگی های آن ها آشنا شویم. به عنوان مثال، دو تلویزیون CV 55  ال جی و سامسونگ qvc را در نظر بگیرید. متوجه خواهید شد که هر دو دستگاه از طراحی خاص و منحصربه فردی برخوردار هستند و با تمام قدرت زیبایی خود را به نمایش می گذارند.

برند سامسونگ qvc با داشتن پایه های فوق العاده زیبای هلالی شکل و نمایشگری منحنی نظر خریداران را به خود جلب می کند. ولی در این میان تلویزیون ال جی CV55 با داشتن پایه ای بسیار شیک و مدرن تر گامی بزرگ تر به جلو برداشته است. مثال دیگر دو تلویزیون ال جی sj800 و تلویزیون سامسونگ js9000 است. این دو تلویزیون واقعاً زیبا طراحی شده اند و هر کدام با داشتن قابی نازک و باریک زیبایی خود را هر چه تمام تر به تصویر می کشند.

اما اگر کمی دقیق تر به قاب اطراف صفحه نمایشگر برند سامسونگ نگاه کنید به وضوح متوجه می شوید که کمی ضخیم تر از برند ال جی است. علاوه بر این، پایه های این دو تلویزیون نیز با یکدیگر تفاوت دارند. به این صورت که، پایه هلالی تلویزیون ال جی بسیار زیباتر و شکیل تر از پایه مستطیلی شکل و ساده تلویزیون سامسونگ است.

بررسی قیمت دو تلویزیون LG و Samsung

بحث قیمت تلویزیون در زمان خرید یک دستگاه تلویزیون ال جی یا سامسونگ می تواند برای خریداران جزء الویت ها باشد. در صورتی که، قیمت تلویزیون جزء الویت های شما نیز در زمان خرید است. پس تمام دقت و توجه خود را به کار بگیرید. باید عرض کنیم که قیمت انواع تلویزیون در رنج های متفاوتی است. به شکلی که در مقابل اضافه شدن هر قابلیت و ویژگی خاصی به تلویزیون قیمت تلویزیون نیز با تغییر مواجه می شود.

به طور مثال، قیمت تلویزیون دارای قابلیت پخش تصاویر به صورت سه بعدی به مراتب بالاتر از تلویزیون هایی است که این قابلیت را ندارند. احتمالاً این سؤال برایتان مطرح می شود که آیا این قابلیت پخش تصاویر به صورت سه بعدی از ضروریات است یا نیازی به وجود آن نیست؟ پاسخ این پرسش را خود شما باید بدهید. یعنی در صورت نداشتن نوجوان و یا کودک در منزل و همین طور جذاب نبودن این ویژگی در تلویزیون بهتر است از آن صرفنظر کنید.

خرید این تلویزیون جز خالی کردن جیب شما و تمام شدن پولتان هیچ چیز دیگری نیست. از دیگر مواردی که تأثیر اساسی بر قیمت تلویزیون دارد هوشمند یا همان اسمارت بودن آن است. تلویزیون هوشمند به تلویزیونی گفته می شود که به صورت سیمی یا بی سیم به اینترنت وصل می گردد. اگر چه قابلیت وصل شدن به اینترنت می تواند بسیار قابل توجه و مهم باشد.

بهترین تلویزیون کدام است؟ ال جی یا سامسونگ؟

 اما در صورتی که استفاده به خصوصی از تلویزیون هوشمند خود ندارید برای کاهش قیمت تلویزیون و ته نکشیدن پولتان از خرید تلویزیون هوشمند سامسونگ یا ال جی صرف نظر نمایید. به جز موارد ذکر شده در بالا کیفیت صدا و تصویر نیز از دیگر موارد اثرگذار بر قیمت تلویزیون های سامسونگ و ال جی به شمار می روند. اما اگر بخواهیم به طور خلاصه اشاره ای به قیمت تلویزیون سامسونگ و ال جی داشته باشیم باید عرض کنیم که قیمت تلویزیون سامسونگ در مقایسه با قیمت تلویزیون ال جی بالاتر است.

 البته در رابطه با قیمت تلویزیون های ال جی و سامسونگ در نسل های جدید تلویزیون و در نوع مدرن آن شاهد رقابت بسیار نزدیکی هستیم. اگر برای خرید تلویزیون به شهر تهران و خیابان جمهوری سری بزنید می توانید با سر زدن به چند مغازه قیمت تلویزیون های مدرن را با چشم خود ببینید.

کیفیت تصویر کدام بهتر است؟ ال جی یا سامسونگ؟

در رابطه با کیفیت تصاویر در تلویزیون ها باید چند فاکتور مهم از جمله فناوری مورد استفاده در ساخت انواع نمایشگرها را در نظر گرفت. اگر بخواهیم کیفیت تصاویر را در دو تلویزیون سامسونگ و ال جی با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهیم باید عرض کنیم که در تلویزیون ال جی تصاویر از بافت طبیعی تر و زنده تری برخوردار هستند. اما تلویزیون سامسونگ در نشان دادن رنگ مشکی عمیق عملکرد بهتری از خود نشان داده است. اگر چه تلویزیون ال جی نیز با عرضه تلویزیون هایی به نام OLED موفق به افزایش کیفیت پخش تصاویر و هر چه بهتر و عالی تر نشان دادن رنگ مشکی شد. علاوه بر نشان دادن تصاویر با بالاترین و بهترین کیفیت به وسیله تکنولوژی OLED شاهد مصرف بسیار پایین انرژی نیز در این قبیل از تلویزیون ها هستیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن