تلویزیونصوتی و تصویری

قیمت تلویزیون هایسنس 43 اینچ اسمارت

فروشگاه اینترنتی کالاپایا عرضه کننده انواع تلویزیون هوشمند در ایران

در این پست قصد داریم در مورد قیمت تلویزیون هایسنس 43 اینچ اسمارت صحبت کنیم. تلویزیون‌ هایسنس به تازگی به صورت گسترده وارد بازار ما شده‌اند و بر خلاف مدل‌های جدید توانسته‌اند بخش قابل توجهی از بازار را هم به خود اختصاص دهند. این تلویزیون‌ها از بهترین مدل و برند‌های موجود است که طرفداران آن به مدل‌های جدید سامسونگ و ال جی و غیره هم ترجیح داده‌اند.

یکی از بهترین مدل‌های هایسنس تلوزیون هایسنس اسمارت است. در این یادداشت با توجه به این که افراد زیادی قصد آشنایی با این محصول را دارند به بررسی و ارزیابی این مدل خواهیم پرداخت و سعی می‌کنیم به عمده سوالاتی که در این خصوص وجود دارد به صورت جامع و مانع پاسخ دهیم.

یکی از مهم‌ترین جذابیت‌های این تلوزیون علاوه بر امکانات و ویژگی‌هایی که دارد قابلیت اتصال به مررگر‌های اینترنت است و می‌توانید مانند یک مانیتور عمل کند و با اتصال آن به صورت آنلاین بدون دانلود فیلم و یا موسیقی اقدام به تماشای آن از طریق صفحه فول اچ دی این تلوزیون کنید و یا این که موسیقی های دلخواه خود را بشنوید. از دیگر قابلیت‌هایی که هایسنس را معروف کرده است امکان نصب بازی و اپلیکشین است. در واقع این امکان فوق العاده برای اولین بار در تلویریون با این رده قیمتی قرار داده شده است به همین دلیل هم بسیار جذاب است. یکی از دلایلی که مدل 43N2179PW در بازار ما بسیار مورد توجه قرار گرفته است همین قابلیت‌های منحصر به فرد است.

برای بررسی قیمت تلویزیون هایسنس 43 اینچ اسمارت نیاز است تا ابتدا در خصوص مشخصات این محصول و امکانات آن به طور کامل مطالبی را عنوان کنیم و سپس به ارزیابی قیمت آن خواهیم پرداخت در صورتی که تنها به دنبال قیمت این محصول هستید با ورود به صفحه اصلی کالاپایا قیمت انواع تلوزیون هایسنس را در دسته بندی تلوزیون‌ها مشاهده نمائید.

طراحی زیبا و قدرتمند تلویزیون‌ هایسنس 43 اینچ

این شرکت تلویزیون هایسنس 43 اینچ اسمارت را در رنگ مشکی تولید کرده است و دو پایه بسیار محکم در زیر آن قرار داده است که علاوه بر فشار تلوزیون قادر است سه برابر وزن بیشتر آن هم فشار تحمل کند. علاوه بر این هایسنس توانسته با این پایه‌ها لرزش‌های احتمالی که ممکن است به وجود بیاید را به راحتی کنترل نماید. این محصول در ابعاد بسیار مناسبی هم طراحی شده است. 971 * 613 * 203 یکی از بزرگتری ابعادی است که می‌تواند جلوه ویژه‌ی به خانه شما دهد در واقع سایز این محصول به دلیل طراحی فوق العاده پایه‌های آن بیشتر از یک تلویزیون 43 اینچی به نظر می‌رسد.

قیمت تلویزیون هایسنس 43 اینچ اسمارت

مشخصات و ویژگی‌های تلویزیون‌ هایسنس 43 اینچ

این محصول در حال حاضر رقیبی قدرتمند برای ال جی و سامسونگ در بازار ماست و برای مدل‌های ایرانی هم محصولی بالا رده تر به حساب می آید. جالب است که هایسنس در مدل‌های رده پایین خود هم توانسته است بدون این که افزایش قیمت داشته باشد از آپشن‌های مختلفی استفاده نماید.

 تلویزیون هایسنس 43 اینچ اسمارت و تصویری فوق العاده

کیفیت تصویر این مدل FULL HD است. رزولوشن این دستگاه 1920 * 1080 است که تقریبا یکی از بهترین رزولوشن‌های موجود در بازار است و بسیاری از کمپانی‌ها هم از آن استفاده می‌کنند. این محصول LED است و از یک صفحه کاملا تخت هم بهره می‌برد. بنابراین بر خلاف تصورات از تلویزیون‌های منحنی موجود در بازار نیست.

در حال حاضر محصولاتی که در بازار ما وجود دارد تقریبا همین کیفیت تصویر را دارند اما دقت کنید که در بسیاری از برند‌ها کیفیت تصویر تنها یک اسم است برای مثال یک مدل سامسونگ را با یک شیائومی مقایسه کنید تا متوجه این اختلاف فاحش شوید.

قابلیت نصب بازی بر روی تلویزیون‌ هایسنس 43 اینچ

در صورتی که دوست دارید به یک دنیای بی نهایت بازی هم متصل شوید خرید این مدل را پیشنهاد می‌کنیم. به راحتی به جای هزینه چند میلیونی برای خرید انواع دستگاه‌ها از هایسنس استفاده کنید تا بتوانید بازی‌های مختلف را بر روی آن نصب کرده و سرگرم شوید. البته قابلیت قفل کودک هم در نظر گرفته شده است تا در صورتی که مایل به استفاده از این امکان نیستید مشکل چندانی نداشته باشید.

علاوه بر این می‌توانید انواع اپلیکشین‌های موجود در فضای مجازی را هم دانلود کرده و بر روی این دستگاه نصب کنید. بسیاری هایسنس را اولین تولید کننده هوشمند تلویزیون در جهان می‌دانند البته هر چند این مدل به دلیل قیمت پایین آن شاید در نگاه اول چندان قوی به نظر نرسد و یا در مقایسه با سایر محصولات هایسنس کم ظرفیت باشد اما در واقع چنین نیست و می‌تواند به راحتی این قابلیت‌ها را پوشش دهد.

قیمت تلویزیون هایسنس 43 اینچ اسمارت

قیمت تلویزیون هایسنس 43 اینچ بسیار ارزان است. هیچ وقت در بررسی تلویزیون‌ها و سایر لوازم خانگی از کلید واژه ارزان استفاده نمی‌کنیم اما به دلیل قابلیت‌های بسیار بالا و کیفیتی که این مدل دارد استفاده از این واژه برای توضیح قیمت آن بسیار مناسب است. بنابراین در صورتی که قصد دارید یک محصول خوب و حرفه‌ای خریداری کنید و هزینه زیادی هم بابت آن پرداخت نکنید توصیه می‌کنیم حتما به این مدل هم فکر کنید چرا یکی از بهترین قیمت‌های موجود در بازار ما به حساب می آید.

فروشگاه اینترنتی کالاپایا عرضه کننده تمامی محصولات شرکت هایسنس با توجه به سابقه‌ای که در واردات این محصول دارد اقدام به ارائه محصولاتش به صورت حضوری و آنلاین نموده است. کالاپایا از لحاظ قیمتی هیچ رقیبی ندارد و با یک بررسی ساده می‌توانید متوجه این موضوع شوید علاوه بر این کالاپایا اصالت تمامی محصولات خود را تضمین می‌کند و نیازی نیست نگران محصولات فیک و بی کیفیت در بازار باشید.

مقالات مرتبط:

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن