تجهیزات آشپزخانهماشین لباسشویی

لیست کامل 40 مارک و برند برتر ماشین لباسشویی در جهان

برند ماشین لباسشویی چینی، آلمانی، آمریکایی، کره، فرانسه ای و غیره

در این روزها خرید ماشین لباسشویی برای هر خانواده ای ضروری به نظر می رسد و بسیاری از افراد سوالاتی مانند بهترین برند ماشین لباسشویی کدومه؟ چه مارک لباسشویی خوبه؟ ماشین لباسشویی چی بخرم؟ بهترین ماشین لباسشویی کدومه؟ از ما می پرسند. بسیاری از شرکت های الکترونیکی در زمینه ساخت ماشین های لباسشویی متناسب با نیاز روزانه مردم فعالیت دارند. ماشین لباسشویی مکانیکی در سال 1800 میلادی معرفی شد که به صورت دستی کار می کردند. مدل های اولیه ماشین لباسشویی به وسیله مالش لباس ها را می شستند در حالی که مدل های معدی با جابجایی لباس ها در داخل آب تمیز می شدند.

ماشین لباسشویی های الکترونیکی اتوماتیک در سال 1907 و ماشین لباسشویی هایی تمام اتوماتیک در سال 1953 معرفی شدند. در حال حاضر انواع محتلفی از ماشین های لباسشویی مانند درب از بالا و درب از جلو با قابلیت های مختلف وجود دارند. برندهای تولید کننده ماشین لباسشویی هم هر روز به تعدادشان اضافه می شود و نیاز است تا کاربران با این برندها آشنایی پیدا کنند. از این روز در مقاله امروز فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا ما لیست کاملی از مارک ها و برندهای برتر ماشین لباسشویی را برای شما تهیه دیده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه مقاله امروز کالاپایا را مطالعه بفرمایید.

#1 برترین برند ماشین لباسشویی ویرپول (Whirlpool) ساخت آمریکا

ماشین لباسشویی ویرپول گزینه ای بسیار خوب برای استفاده های روزمره کاربران می باشد. قابلیت های ابتکاری ماشین لباسشویی Whirlpool به کاربران کمک می کند تا لباس ها و حتی پتوها را شستشو دهند. با استفاده از برنامه های شستشوی مختلف می توان لک های لباس ها را به راحتی از بین برد.

این برند ماشین لباسشویی در عرضه ماشین های لباسشویی درب از جلو کاملا اتوماتیک و ماشین های درب از بالای کاملا اتوماتیک موفق بوده است. ماشین های لباسشویی درب از جلو به سنسورهای SoftMove مجهز شده اند و در ظرفیت های 7 تا 9 کیلوگرم در دسترس هستند. ماشین لباسشویی های درب از بالا به فناوری TumbleCare مجهز هستند که میزان کثیفی لباس ها را حس می کند و لباس ها را با حرکت 360 درجه شستشو می دهد. این لباسشویی ها در ظرفیت های 6 تا 12 کیلوگرم در دسترس هستند. Whirlpool به دلیل ارائه مدل های مختلف با رنگ های متنوع یکی از بهترین مارک های ماشین لباسشویی محسوب می شود.

#2 بهترین مارک ماشین لباسشویی جنرال الکتریک (GE) آمریکا

جنرال الکتریک یکی از برندهای معروف تولید کننده لوازم خانگی است که هدف آن طراحی و ساخت بهترین لوازم خانگی جهان می باشد. GE کلیه فعالیت ها از طراحی گرفته تا تولید را تحت نظر دارد و به کاربران کمک می کند تا زندگی خود را در خانه بهبود ببخشند. ماشین های لباسشویی GE از فناوری های پیشرفته ای استفاده می کند و به دلیل برنامه های شستشوی خاصی که دارد منجر به صرفه جویی در هزینه و وقت می شود.

بزرگترین ماشین لباسشویی GE حداکثر 1.5 فوت معکب لباس را در خود جای می دهد. این دستگاه ها قابلیت نظارت بر چرخه شستشو و تنظیم با استفاده از برنامه و دریافت هشدار موقع برداشتن لباس را به کاربر می دهد. چرخه شستشوی کلی حداقل 20 درصد کاهش پیدا می کند در حالی که کیفیت عملکرد شستشو به صورت بسیار مناسبی حفظ خواهد شد. از آنجا که ماشین های لباسشویی GE فناوری محور هستند، GE به عنوان کی از برندهای برتد تولید کننده ماشین لباسشویی در جهان در نظر گرفته شده است.

#3 عالی ترین مارک ماشین لباسشویی ال جی (LG) ساخت کره

کمتر کسی پیدا می شود که نام ال جی به گوشش نخورده باشد، این شرکت محصولات متنوعی از جمله ماشین لباسشویی را تولید می کند. ماشین لباسشویی LG از فناوری اینورتر هوشمند برای شستن لباس ها و از بین لکه ها استفاده می کند و همچنین به کاربران کمک می کند تا 36 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کنند. ماشین های لباسشویی ال جی فناوری محور هستند به طور مثال از فناوری NFC استفاده می کنند که مجموعه ای از استانداردها را برای ایجاد ارتباط رادیویی دستگاه ها با هم به کار می برد. با استفاده از فناوری NFC کاربر می تواند برنامه های جدید شستشو مانند مراقبت از کودک را استفاده کند.

این برنامه ها را می توان با گوشی های هوشمند اجرا کرد. فناوری TrueSteam قابلیت تازه ای است که از بخار برای از بین بردن لکه ها و مراقبت از افراد حساس به آلرژی استفاده می کند. این فناوری 99.99 درصد آلرژن ها را از بین می برد و باکتری ها را سرکوب می کند. در ماشین لباسشویی های مجهز به فناوری اینورتر موتور بدون استفاده از تسمه یا قرقره مستقیما به درام متصل می شود. با توجه به جدیدترین فناوری های موجود در این ماشین لباسشویی ها، LG به عنوان یکی از برترین مارک های ماشین لباسشویی در جهان شناخته می شود.

#4 برند ماشین لباسشویی الکترولوکس (Electrolux) ساخت سوئد

الکترولوکس یک شرکت سوئدی است که لوازم خانگی تولید می کند. دفتر مرکزی این شرکت در استکهلم سوئد است. الکترولوکس یکی از برندهای تولید کننده مشهور در دنیای ماشین لباسشویی است. این برند از سال 1902 تجهیزات لباسشویی تولید می کند و نیازهای خاص آپارتمان ها، هتل ها و مراقبت های بهداشتی را برآورده می کند.

این برند رهبر صنعت راه حل های لباسشویی OPL است و تقریبا 1280 کارمند دارد که در سه واحد تولیدی فرانسه؛ تایلند و سوئد مشغول به کار هستند. این شرکت 19 مرکز فروش در سراسر جهان دارد. این تجهیزات با سرعت بالایی کار می کنند و الکترولوکس به عنوان یکی از بهترین برندهای ماشین لباسشویی در نظر گرفته شده است.

#5 ماشین لباسشویی سامسونگ (Samsung) ساخت کره

سمسونگ یکی از برندهای محبوب تولید کننده لوازم خانگی است که فناوری های مختلفی را برای ساده تر کردن مراحل شستشوی لباس ایجاد کرده است. این شرکت محصولات مختلفی را برای ماشین های لباسشویی متناسب با میاز کاربران ارائه می دهد. مشاین لباسشویی مدل FlexWash سامسونگ برای پاسخگویی به تمام نیازهای ماشین لباسشویی طراحی شده است.

این ماشین لباسشویی درب از جلو و درب از بالا دارد و در وقت شما صرفه جویی می کند. فناوری QuickDrive باعث کاهش 50 درصدی زمان شستشو می شود و مصرف انرژی را تا 20 درصد کاهش می دهد و کیفیت پاک کنندگی به همان صورت عالی باقی خواهد ماند. AddWash به شما امکان می دهد تا در هنگام شستشو لباس های جا مانده را در دستگاه قرار دهید. سامسونگ یکی از برندهای معروف تولید کننده ماشین لباسشویی است که در سراسر جهان شناخته شده است.

#6 برند ماشین لباسشویی حایر (Haier) ساخت چین

حایر ارائه دهنده لوازم خانگی پیشرو در جهان یک سیستم کامل ایجاد کرده است که از روش های مختلف ابتکاری برای جذب مشتریان استفاده م کند. این شرکت محصولات گسترده ای از محصولات را با فناوری نوآورانه تولید می کند. محصولات حایر در دسته هایی از قبیل یخچال، ماشین لباسشویی؛ کولر گازی، تلویزیون؛ آبگرمکن، مایکروویو و غیره قرار دارد. ماشین های لباسشویی حایر شامل ماشین های لباسشویی درب از جلو و درب از بالای اتوماتیک، نیمه اتوماتیک می باشد. حایر افتخارات زیادی کسب کرده است و به عنوان یکی از برندهای مشهور در سراسر جهان شناخته شده است.

#7 مارک لباسشویی گودرج (GODREJ) ساخت هند

گودرج یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در هند است که طیف گسترده ای از ماشین لباسشویی های درب از بالا و درب از جلوی کاملا اتوماتیک را ارائه می دهد و محصولات آن از فناوری های بسیار ابتکاری برخوردار است. شما می توانید ماشین های لباسشویی کاملا اتوماتیک؛ نیمه اتوماتیک را در ظرفیت های 5.5 تا 7 کیلوگرم را خریداری کنید.

استفاده از فناوری های عالی در ماشین لباسشویی باعث شستشوی موثر با سر و صدای کمتر خواهد شد. همچنین مکانیم های از بین برنده لکه های U-Sonic در آنها استفاده شده که حتی سخت ترین لکه های روی لباس را تمیز می کند. این ماشین های لباسشویی نه تنها از فناوری های عالی استفاده می کنند بلکه دارای ظاهری جذاب نیز هستند. به عنوان سرویس دهی و محصولات مختلف، گودرج به عنوان یکی از بهترین برندهای ماشین لباسشویی شناخته شده است.

#8 ماشین لباسشویی مدیا (Midea) ساخت چین

میدیا یکی از تولید کننده های لوازم برقی چینی است که در گوانگدونگ چین مستقر است. میدیا یک پلت فرم جهانی با بیش از 200 شرکت تابعه و حدود 60 شعبه خارج از کشور راه اندازی کرده است و حدود 12 واحد تجاری دارد.

بخش لباسشویی میدیا به عنوان یکی از برترین ماشین های لباسشویی در چین در نظر گرفته شده است. این شرکت در سال 1987 اولین ماشین لباسشویی کاملا اتوماتیک را ساخت. میدیا از فناوری های شستشوی پیشرفته بین المللی مانند کنترل هوشمند، فناوری تبدیل فرکانس، ساخت و طراحی صنعتی و موارد دیگر استفاده می کند. هر ساله شرکت میدیا حدود 200 محصول جدید عرضه می کند و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین مارک های لباسشویی شناخته می شود.

#9 برند ماشین لباسشویی زیمنس (SIEMENS) ساخت آلمان

زیمنس به عنوان یکی از برترین مارک های ماشین لباسشویی در نظر گرفته شده است. ماشین لباسشویی زیمنس به دلیل تکنولوژی عالی و مراقبت کارآمد در لباسشویی شناخته شده است. آنها از محصولات پیشرفته برای محصولات خود استفاده می کنند. ماشین لباسشویی با فناوری پیشرفته زیمنس، برنامه های شستشوی کامل را برای ارائه لباس های تمیز ارائه می دهد. این ماشن های لباسشویی ترکیب منحصر به فردی از طراحی پیشرفته، عملکرد بالا و فناوری کنترل پیشرفته از طریق سنسور را فراهم می آورند.

این مرکز روی تولد مدل های ماشین لباسشویی کلاس بالا تمرکز دارند تا کار لباس شستن را برای کاربران راحت تر کند. محصولات تضمین می کنند که از حداقل سطح مصرف برخودار هستند. زیمنس به دیلی فناوری و خدماتی که ارائه می دهد جزو بهترین و برترین مارک های تولید کننده ماشین لباسشویی محسوب می شود.

#10 مارک لباسشویی پاناسونیک (Panasonic) ساخت ژاپن

پاناسونیک در سال 1918 تاسیس و در قالب فناوری های نوین الکترونیکی، زندگی بهتری را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این برند طیف گسترده ای از محصولات مختلف را ارائه می دهد که شامل محصولات الکترونیکی مصرفی ساختمانی، دستگاه های صنعتی و موارد دیگر می شود. ماشین لباسشویی پاناسونیک دارای قابلیت های چشمگیری است.

سیستم فوم فعال ضمین حفظ کیفیت شستشو، امکان شستشوی فوق العاده سریع را فراهم می آورد و همچنین باعث کاهش زمان شستشو می شود و از ظرفیت 10 کیلوگرمی برخوردار است. ویژپی هیدرواکتریک پلاس به از بین بردن لکه ها کمک می کند. سیستم شستشو در ماشین های لباسشویی پاناسونیک لباس ها را بر اساس سنسورهای موجود شستشو می دهد و بعد از اتمام شستشو لباس ها را تحت فشار قرار می دهد تا آب آنها گرفته شود. پاناسونیک به دلیل رویکرد سیستماتیک خود برای توسعه محصولات و استفاده از فناوری های جدید به یکی از برندهای مطرح ماشین لباسشویی در جهان تبدیل شده است.

#11 برند ماشین لباسشویی بوش (Bosch) ساخت آلمان

بوش یک شرکت آلمانی مبتنی بر فناوری است. این شرکت توسط رابرت بوش در سال 1886 در اشتوتگارت آلمان تأسیس شد و محصولاتی مختلفی در زمینه های تجاری خودرو و فناوری صنعتی، فناوری ساختمان و لوازم خانگی تولید می کند. بوش در آلمان حدود 80 مرکز فروش دارد و تقریبا 137500 کارمند دارد.

لوازم خانگی بوش دارای کیفیت علی و خدمات بسیار مناسب هستند. این شرکت با تولید محصولات با استفاده از فناوری های نوآورانه زندگی کاربران را راحت تر کرده است. ماشین های لباسشویی بوش تقریبا چهار دهه قبل وارد بازار شد و با پشتیبانی از قابلیت های مختلف مانند خشک کنروی سهولت زندگی کاربران تمرکز کرده است. بوش یکی دیگر از برندهای ماشین لباسشویی شناخته شده در جهان است.

#12 مارک ماشین لباسشویی سانیو (SANYO) ساخت ژاپن

از سال 1947، سانیو به توسعه محصولات در سطج جهان پرداخت. این امر به دلیل محصولات سینمای خانگی و وسایل الکترونیکی شناخته شده بود. اولین ماشین لباسشویی از نوع پالسور در سال 1953 توسط سانیو معرفی شد. مدل واشر سانسو با ابعاد 560x535x950 میلیمتر و با ظرفیت 50 لیتر معرفی شد. همچنین این برند دارای یک مدل تمام اتوماتیک میکرو کامپیوتر است که از توان مصرفی 330 وات برخوردار است. این محصولا از روش های مختلف شستشو مانند همزن، درامو توربو و غیره استفاده می کنند. سانیو به دلیل محصولات و خدمات متنوعی که به مشتریان ارائه می دهد یکی از بهترین مارک های ماشین لباسشویی در جهان است.

#13 برند ماشین لباسشویی اسپید کوئین (Speed Queen) ساخت آمریکا

Speed Queen یکی از برندهای مطرح ارائه دهنده بهترین ماشین لباسشویی ها و خشک کن های مخصوص استفاده در منزل است. این برند همچنین تجیزات رختشویی برای استفاده های تجاری مانند هتل ها، بیمارستان ها و غیره را ارائه می دهد. ماشین لباسشویی درب از جلو با بیشترین ظرفیت و اندازه های مختلف وجود دارد که برای خانواده های پر جمعیت مناسب است.

ماشین لباسشویی هایی که توسط Speed Queen تولید می شوند ماشین لباسشویی هایی با ظرفیت بالا، خشک کن های سریع و مقرون به صرفه می باشند. با توجه به محصولات و قابلیت های مختلف، Speed Queen به عنوان یکی از برندهای برتر ماشین لباسشویی در نظر گرفته شده است.

#14 برند ماشین لباسشویی دوو (Daewoo) ساخت کره

الکترونیک دوو به عنوان رهبر وسایل الکترونیک خانگی در جهان شناخته شده است. شرکت دوو در سال 1071 تاسیس شد و در حال حاضر 64 مرکز تولید، فروش و تحقیق و توسعه را در حدود 40 کشور در جهان دارد. ماشین لباسشویی دوو شستشوی ملایمی را برای لباس ها فراهم می آورد.

ماشین های لباسشویی تمام اتومات و نیمه اتومات درب از بالا و درب از جلو توسط این برند ارائه شده است. دوو همچنین ماشین های لباسشویی مینی دیواری و قابل حمل را در اختیار شما قرار می دهد. ماشین های لباسشویی با ظرفیت 5 تا 9 کیلوگرم در دسترس است. دیلی به خاطر تولید محصولات متنوع یکی از برندهای ماشین لباسشویی برتر محسوب می شود.

#15 برند ماشین لباسشویی تی سی ال (TCL) ساخت چین

TCL یکی شرکت مشهور الکترونیکی چند ملیتی است که در گوانگدونگ چین واقع شده است. این شرکت محصولات الکترونیکی مختلفی مانند تلویزیون، کولر گازی، ماشین لباسشویی، گوشی همراه، یخچال و محصولات الکترونیکی کوچک را طراحی، تولید و به فروش می رساند.

ماشین لباسشویی های تولید شده توسط TCL دارای قابلیت های مختلفی هستند به طور مثال این دستگاه ها توانایی از بین بردن باکتری ها با استریل کردن لباس ها را دارند. این دستگاه ها با فرکانس های متغییری ارائه می شوند. در هنگام خرید ماشین لباسشویی، برند TCL را در لیست بررسی های خود قرار دهید.

#16 مارک ماشین لباسشویی آوانتی (Avanti) ساخت دانمارک

Avanti حدود 45 سال است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. آوانتی یخچال ها و فریزرهایی با اندازه های مختلف، لباسشویی ها، دستگاه های اسپیلیتر آب و بسیاری از محصولات دیگر را تولید می کند. این شرکت بیش از 7000 مرکز خرده فروشی در آمریکای شمالی؛ مرکزی و جنوبی دارد. این گروه دارای بخش های داخلی مهندسی، آزمایش و بررسی کیفیت می باشد. یکی از برجسته ترین محصولات این برند، ماشین لباسشویی است که با رنگ های سفید و پلاتینی عرضه می شوند. آوانتی یکی از بهترین برندهای ماشین لباسشویی در جهان است.

#17 مارک ماشین لباسشویی کنمور (Kenmore) ساخت آمریکا

برند کنمور به لوازم خانگی تولید شده توسط چند شرکت لوازم خانگی مانند ویرپول، پاناسونیک، الکترولوکس و مکزیکو اشاره دارد. محصولات کنمور توسط شرکت Sears Holdings در ایالات متحده به فروش می رسد. این برند در سال 1927 تحت شرکت سیزر تاسیس شد. امروزه در بازر می توان لباسشویی هایی تحت نام Kenmore را پیدا کرد، این لباسشویی ها عمدتا توسط شرکت ویرپول، الکترولوکس و مکزیکو ساخته می شوند.

#18 برند ماشین لباسشویی مای تگ (Maytag) ساخت آمریکا

مای تگ نام برند لوازم خانگی است. این سرکت یکی از تولید کننده های لوازم خانگی برتر در آمریکای شمالی است و از بین سایر محصولات، در زمینه ماشین لباسشویی و خشک کن متخصص است. اولین ماشین لباسشویی این برند در سال 1907 معرفی شد که به آن Pastime گفته می شود و از یک وان چوبی با میخ های ساخته شده بود. عمل چرخی دالی لباس های شسته شده را درون آب می کشید و لباس ها در امتداد گوشه های به وان انداخته می شد. این دستگاه با کمک قرقره و یک منبع انرژی خارجی کار می کرد.

#19 ماشین لباسشویی میله (Miele) ساخت آلمان

برند میله مجموعه ای از لوازم خانگی رده بالا را تولید می کند. این برند در سال 1899 توسط کارل میله و راینهارد زینکان تاسیس شد و شعار آن ” بهتر و بهتر” و “همیشه بهتر” بود. اولین محصولات میله شامل یک ماشین لباسشویی با نام تجاری Meteor بود. در حال حاضر بر اساس رتبه بندی های انجام شده میله به عنوان بهترین و اولین تولید کننده ماشین های لباسشویی در سال 2020 شناخته شد.

#20 برند ماشین لباسشویی فریجیدر (Frigidaire) ساخت آمریکا

Frigidaire یکی از برندهای تولید کننده لوازم خانگی است که به شرکت جنرال موتور تعلق دارد. این برند رد سال 1916 تحت شرکت Guardian Frigerator تاسیس شد و در آنجا آولین یخچال و فریزر خود را تولید کرد. ویلیام سی دورانت، مبتکر جنرال موتور در سال 1918 در این شرکت سرمایه گذاری کرد. سپس در سال بعد فریجیدر توسط جنرال موتور به تصویب رسید.

این شرکت از سال 1919 تا 1980 و قبل از تبدیل شدن به یک بخش مستقل در دیتون اوهایو، توسط جنرال موتور نگهداری می شد. فریجیدر تحت شرکت جنرال موتور یکی از رقابتی ترین محوصلات ماشین لباسشویی اتومات را تولید کرد. اولین محصول این شرکت Unimatic بود که در دهه 1930 تولید شد. از محصولات موفق دیگر این برند می توان به Pulsamatic, Multimatic و Rollermatic اشاره کرد.

#21 ماشین لباسشویی آاگ (AEG) ساخت آلمان

AEG مخفف Allgemeine Elektrizitäts-Gesellschaft یک برند آلمانی است که در سال 1887 توسط شرکت دویچه ادیسون گسلشفت (DEG) ساخته شد. DEG یک شرکت آلمانی بود که تجهیزات الکتریکی مانند لامپ های روشنایی، موتورها و ژنراتورها را تولید می کرد. این شرکت بعد از جنگ جهانی دوم با ورشکستگی روبرو شد و در سال 1996 شرکت تولید AEG آن فعالیت خود را متوقف کرد.

گروه الکترولوکس نام تجاری AEG را در سال 2005 به ثبت رساند و محصولا خود را با عنوان AEG Electrolux ثبت اختراع کرد. برند AEG Electrolux در حال حاضر نمایانگر ماشین های لباسشویی و ظرفشویی می باشد.

#22 برند ماشین لباسشویی آمانا (Amana) ساخت آمریکا

آمانا برندی است که طیف وسیعی از لوازم خانگی ر تولید می کند و در حال حاضر به شرکت ویرپول تعلق دارد. اولین محصولی که نام این برند را به همراه داشت کولر Walk-in بود. بعد از آن وسایل دیگر مانند ماشین لباسشویی و خشک کن لباس؛ ماشین ظرفشویی، اجاق و فر هم تولید شد. این برند در سال 1934 توسط جورج فاسترنر تاسیس شد. بعد از آن در سال 1950 به گروهی از سرمایه گذاران فروخته شد، این شرکت سپس در سال 1965 توسط رایتون و در سال 1997 توسط گودمن خریداری شد.

#23 برند ماشین لباسشویی آسکو (Asko) ساخت سوئد

آسکو در سال 1950 توسط یک کشاورز سوئدی تاسیس شد و اولین محصول خود را با ساخت ماشین لباسشویی شروع کرد. مهمترین هدف این برند ساخت دستگاه هایی با مصرف انرژی و اّب مطابق با استانداردهای خانگی بود. این شرکت در حال حاضر یک شرکت بین المللی است که به ساخت محصولات دیگر مانند ماشین ظرفشویی و خشک کن لباس پرداخته است.

ماشین های لباسشویی آسکو به منظور رعایت استانداردهای سازگار با محیط از فولاد به جای پلاستیک استفاده می کند. بیشتر این ماشین های لباسشویی درب از جلو هستند و از مواد شوینده، انرژی و آب کمتری استفاده می کنند. این دستگاه ها همچنین جمع و جور هستند و برای فضاهای کوچک طراحی شده اند.

#24 مارک ماشین لباسشویی آریستون (Ariston) ساخت آمریکا

برند آریستون هم اکنون تحت شرکت Indesit قرار دارد. آریستون ماشین های لباسشویی خود را بر اساس طرحی که توسط M. Hasuike ایجاد شده بود تولید می کند. سیستم های شستشوی ماشین های آنها در یک محور افقی قرار دارد و به این وسیله امکان استفاده از آب و انرژی کمتری را می دهد.

ویژگی های خشک کردن آنها با سنسور کنترل می شود، بنابراین از قرار گیری لباس ها تحت حرارت زیاد و خشک شدن بیش از حد جلوگیری می کند.  این ماشین های لباسشویی به مواد جذب کننده صدا و موتورهای سه فاز مجهز شده اند که هر دو باعث کاهش سطح سر و صدای عملیاتی می شود. به این برند از طرف شرکت Woolmark گواهینامه Woolmark Platinum Care اعطا شده است.

#25 مارک ماشین لباسشویی برانت (Brandt) ساخت فرانسه

برانت یکی از مارک های معروف لوازم خانگی در اروپا به ویژه فرانسه است. این شرکت در سال 1902 در فرانسه تاسیس شد. برانت در سال 1956 با Hotchkiss ادغام شد بنابرایت تحت برند Hotchkiss هم شناخته می شد. این شرکت بعدا به تامسون – برانت تغییر نام یافت، و در نهایت به برند برانت معروف شد. ماشین لباسشویی برانت در چهار مدل وجود دارد که دو مدب به سبک درب از جلو و دو مدل دیگر به سبک درب از بالا هستند. ماشین های لباسشویی برانت دارای اندازه جمع و جوری هستند و دارای بهره وری انرژی A هستند.

#26 برند ماشین لباسشویی بکو (Beko) ساخت ترکیه

بکو دومین برند مشهور ترکیه ای است که در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. این شرکت در صنعت لوازم خانگی بیش از 40 سال سابقه دارد. در سال 2001 برای بهبود فعالیت های بازاریابی و فروش خود با شرکت Arçelik AS قرار داد بست و بدین تریب محصولات رقابتی تری را ارائه داد.

ماشین های لباسشویی بکو دارای بهره وری انرژی A+ بوده و سرعت آن در محدوده 1000 تا 1600 دور در دقیقه است. از قابلیت های بارز این ماشین های لباسشویی می توان به چراغ های نشانگر LED اشاره کرده که موجب سهولت در کار با دستگاه می شود. این ماشین ها دارای 5 دکمه عملکردی هستند و دارای تنظیمات دمای آب و سرعت چرخش خودکار هستند.

#27 برند ماشین لباسشویی بندیکس (Bendix) ساخت آمریکا

بندیکس یکی از برندهای مشهور آمریکایی است که محصولاتی متشکل از هیدرولیک هوایی، سیستم ترمز، رایانه، رادیو، تلویزیون و غیره را تولید می کند. وینسنت بندیکس شرکت بنندیکس را در سال 1942 در آمریکا تاسیس کرد. اولین محصول این شرکت ترمز ماشین و کامیون بود که به شرکت جنرال موتور عرضه می شود. مشارکت و همکاری این شرکت ها چند دهه ادامه داشت. این شرکت تولید کننده ماشین لباسشویی نیست با این وجود می توان در بازار ماشین لباسشویی هایی که توسط شرکت Bendix Home Applications که به شرکت بندیکس متصل نیست را مشاهده کرد.

#28 برند ماشین لباسشویی بلومبرگ (Blomberg) ساخت آلمان

بلومبرگ یک برند آلمانی است که در بیش از 100 کشور جهان مرکز تولید و 10 مرکز توزیع دارد. این برند تنها در ترکیه 4500 شعبه دارد و 13 شرکت تابعه بین المللی دارد. این برند اولین ماشین لباسشویی خود را در سال 1959 ساخت و از آن زمان تا کنون در ساخت و تولید یخچال؛ جاروبرقی، ماشین ظرفشویی و لوازم آشپزخانه فعالیت دارد.

#29 ماشین لباسشویی برند کردا (Creda)  ساخت انگلیس

برند Creda یا HotPoint بزرگترین تولید کننده لوازم آشپزخانه در انگلیس است. در ابتدا برند کردا قبل از دستیابی هات پوینت، در سال 1987 توسط یک تولید کننده ماشین لباسشویی در انگلستان مورد استفاده قرار گرفت. علائه بر ماشین های لباسشویی، کردا محصولات دیگری مانند ماشین های ظرفشویی و خشک کن را تولید کرد.

این شرکت تولید ماشین لباسشویی را در سال 2007 متوقف کرد و از آن به بعد ماشین های لباسشویی با برند هات پوینت به بازار عرضه شدند. ماشین لباسشویی برند کردا به دلیل جمع و جور بودن و قیمت مناسبی که داشتند مشهور شدند. این ماشین لباسشویی برخلاف رقبای دیگر از قابلیت خشک کن برخوردار نیست اما بهره وری انرژی خوبی را به خود اختصاص می دهند.

#30 برند ماشین لباسشویی کراسلی (Crosley) ساخت آمریکا

کراسلی یک برند آمریکایی است که در دهه 1920 تاسیس شد. اولین محصول این شرکت رادیو بود. این شرکت در سال 1939 هنگامی که پاول کراسلی یک لتومیل مسابقه جع و جور را وارد کرد، وارد صنعت خودروسازی شد. تجهیزات دیگر مانند ماشین ظرفشویی، خشک کن، یخچال و ماشین لباسشویی بعدها تولید شدند. ماشین های لباسشویی کراسلی در پنج مدل وجود دارد که سه مدل درب از جلو و دو مدل درب از بالا بودند. از ویژگی های قابل توجه ماشین های لباسشویی کراسلی عملکرد عالی با سطح سر و صدای کم و عملیات ایمنی کودک را می توان نام برد.

#31 مارک لباسشویی دیسون (Dyson) ساخت انگلیس

دیسون یک برند تولید کننده جارو برقی است که در انگلیس توسط جیمز دایسون تاسیس شود. این برند تولید خود را به مالزی انتقال داد. گرچه جاروبرقی محصول اصلی این شرکت است اما بعدها این برند وارد صنعت ماشین لباسشویی شد. در حال حاضر می توان ماشین لباسشویی های دوقلو و انواع دیگر را در بازار مشاهده کرد.

#32 مارک لباسشویی فیشر اند پیکل (Fisher and Paykel) ساخت آلمان

ماشین لباسشویی Fisher and Paykel به گونه ای طراحی شده اند که در صدر ماشین لباسشویی های روز قرار دارد. لباسشویی های فیشر به سنسوری مجهز شده اند که پارچه لباس را تشخیص می دهند و شکل شکستن لباس ها را بر اساس نوع پارچه تعیین می کند. سنسورها همچنین محل شستشو را تشخیص می دهند. اکثر ماشین های لباسشویی فیشر درب از بالا هستند و دارای ظرفیت های بالایی هستند.

#33 برند ماشین لباسشویی هوور (Hoover) ساخت بریتانیا

هوور یکی از برندهای تولید کننده وسایل برقی خانگی است که در سال 1919 به طور رسمی فعالیت خود را شروع کرد. از آن زمان تا کنون هوور توانسته است در صنعت لوازم خانگی خوش بدرخشد و به یکی از معتبرترین مارک ها تبدیل شود. ماشین لباسشویی هور به خاطر دوام، کارایی و استحکام شناخته شده هستند، دستگاه ها در یک محفظه پلاستیکی مقاوم قرار می گیرند و اغلب آنها به صورت ماشین لباسشویی درب از جلو در دسترس هستند که به صرفه جویی در مصرف انرژی و آب کمک می کنند. البته مدل هایی که دارای درب از بالا و قابلیت های خشک کن هستند در دسترس قرار دارند.

#34 برند ماشین لباسشویی هیتاچی (Hitachi) ساخت ژاپن

هیتاتچی یکی از برندهای تولید کننده ماشین لباسشویی در ژاپن است که در سال 1910 تاسیس شد و در زمینه های مختلف الکترونیک و لوازم خانگی، ماشین آلات صنعتی، سیستم های اطلاعاتی و غیره فعالیت دارد. عملیات هیتاتچی به 7 صنعت تقسیم می شود که یکی از آنها رسانه های دیجیتال و کالاهای مصرفی است. این بخش تنها 13 درصد از فعالیت شرکت را به خود اختصاص می دهد که شامل تولید کولر گازی، یخچال و ماشین لباسشویی می شود.

#35 ماشین لباسشویی مجیک شف (Magic Chef) ساخت آمریکا

مجیک شف یکی از برندهای تولید کننده لوازم خانگی است که در حال حاضر به شرکت ویرپول تعلق دارد. این شرکت در سنت لوئیس، میسوری به عنوان یک فروشگاه اینترنتی شروع به کار کرد و در دهه 1850 توسط جان رینگن تاسیس شد. موفقیت شرکت رینگن در سال 1870 با همکاری Kahle به وقوع پیوست. آناها با هم خرده فروشی اجاق های گاز، لوازم خانگی و ماشین لباسشویی را انجام دادند.

Kahle در سال 1881 با چالز و لوئیس به ساخت کارخانه اجاق گاز روی آوردند. این امر باعث ایجاد شرکت Ringen Stove و شرکت Quick Meal Stove شد. این دو شرکت در دهه 1880 و 1890 به چنان موفقیتی دست پیدا کردند که در سال 1901 با هشت شرکت دیگرسنت لوئیس، شیکاگو و کلیولند ادغام شدند. نتیجه این ادغام شرکت اجاق گاز آمریکایی با برند مجیک شف بود. این شرکت سپس نام خود را به Magic Chef, Inc تغییر دارد و در آن زمان تحت مالکیت های مختلفی قرار گرفت تا سرانجام در سال 2006 تحت شرکت ویرپول درآمد.

#36 برند ماشین لباسشویی ایندزیت (Indesit) ساخت ایتالیا

شرکت ایندزیت یک شرکت ایتالیایی است که در زمینه لوازم خانگی تخصص دارد. توسط Aristide Merloni در سال 1930 تاسیس شد. این شرکت بتدریج وارد بازار لوازم خانگی شد. هنگامی که Merloni در سال 1970 درگذشت این شرکت به سه بخش مستقل تقسیم شد. بخش Elettrodomestici در سال 2005 به شرکت Indesit تغییر نام داد و از آن زمان تاکنون یکی از برندهای تولیدکننده لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی است.

#37 برند ماشین لباسشویی روپر (Roper) ساخت

یکی دیگر از برندهای مشهور مارک روپر است که به عرضه ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و غیره که توسط شرکت ویرپول تولید می شود می پردازد. این شرکت برای نخستین بار به عنوان شرکت ماشین سازی آپتون شناخته شد، و در سال 1911 توسط لوئیس، فردریک و اموری آپتون تاسیس شد. این شرکت با معرفی ماشین لباسشویی برقی خود به سنعت ماشین لباسشویی روی آورد. این شرکت چندین بار تغییر نام داد و در نهایت توسط شرکت ویرپول خریداری شد.

این شرکت از زمان فعالیت خود بیزنس ها و نام های تجاری مختلفی را برای لوازم خانگی خود تعریف کرد. در سال 1989 برندهای آلمانی Roper و Bauknecht را بدست آورد. در همان سال، درآمد سالانه شرکت از 6 میلیارد دلار فراتر رفت. شرکت ویرپول در حال حاضر دارای فروش سالانه تقریبا 20 بیلیون دلار است.

#38 برند ماشین لباسشویی استابر (Staber) ساخت اوهایو آمریکا

استابر نام برند ماشین لباسشویی است که توسط Staber Industries تاسیس شد و در گروپورت اوهایو واقع شده است. این شرکت در حال حاضر ماشین های خشک کن لباس، ماشین های لباسشویی محور افقی با راندمان بالا را تولید می کند. Staber Industries در سال 1976 توسط جمیز ای. استابر تاسیس شد.

فعالیت اولیه این شرکت شامل تولید ماشین های لباسشویی برای جنرال الکتریک و ویرپول بود. در سال 1990 این شرکت شروع به تولید ماشین لباسشویی خانگی خود کرد و خط تولید خود را به راه انداخت. ماشین لباسشویی های استابر تنها ماشین لباسشویی های محور افقی هستند که در آمریکا ساخته می شوند. وان شستشو از استیل ضد زنگ که با لیزر حفر شده اند شاخته شده است و از نظر شکل، شش ضلعی هستند. جهت محور افقی حداکثر در 60 درصد مصرف آب صرفه جویی می کند و به همین دلیل است که دارای راندمان بالا است.

#39 برند ماشین لباسشویی زیمنس (Siemens) ساخت آلمان

برند زیمنس طیف وسیعی از محصولات و خدمات را ارائه می دهد و شامل سه حوزه صنعت، انرژی و بهداشت است. زیمنس در سال 1847 توسط ورترفون زیمنس تاسیس شد که در آن زمان Telegraphen-Bauanstalt von Siemens & Halske نامیده می شد. این شرکت در ابتدا به عنوان خط تلگراف از راه دور در اروپا فعالیت می کرد. این شرکت در سال های 1881 به ساخت میکروسکوپ الکترونی، رادیو و تلویزیون و در دهه 1920 و 30 به صنایع دیگر پرداخت. بعد از جنگ جهانی دوم و مخصوصا در دهه 1650 زیمنس شروع به تولید کامپیوتر، ضربان ساز، دستگاه های نیمه های و ماشین لباسشویی کرد.

#40 برند ماشین لباسشویی زانونسی (Zanussi) ساخت ایتالیا

زانونسی یک برند لوازم خانگی است که توسط تولید کننده ایتالیایی با همین نام تاسیس شد. شرکت زانونسی در سال 1984 توسط الکترولوکس خریداری شد و خط تولید محصولات خانگی زانونسی – الکترولوکس به راه افتاد.

شرکت زانونسی به عنوان یک کارگاه آموزشی در سال 1916 شروع به کار کرد. اولین کار محصولات این شرکت اجاق های خانگی بود. در سال 1970 این شرکت به بازار انگلیس نفوذ کرد و اجاق گازهایی با نام Zoppas را به فروش رساند. این شرکت همچنین به عنوان تولید کننده ماشین لباسشویی فعالیت خود را آغاز کرد. در آن زمان، لباسشویی ها در بین کاربران و مهندسان دارای اهمیت خاصی بود. از دهه 1970 تا 1980 این شرکت ماشین لباسشویی هایی تولید کرد که دارای موتور القایی با سیستم قرقره بود. این شرکت ماشین لباسشویی Jetsystem را در اوایل دهه 1980 معرفی کرد.

در نهایت شما می توانید رتبه بندی هایی که به تازگی بین این برندها صورت گرته است را در لینک زیر مطالعه بفرمایید.

نتیجه گیری

ماشین لباسشویی وسیله ای محبوب است که برای رفع نیازهای روزمره افراد طراحی شده است. در حال حاضر مارک های ماشین لباسشویی زیادی در حال فعالیت هستند. از آنجا که این برندها انواع ماشین لباسشویی را با قیمت های متفاوت تولید می کنند، به راحتی می توان بسته به بودجه ای که دارید بهترین ماشین لباسشویی را خریداری کنید.

برخی از مقالات مرتبط ما:

برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن