تجهیزات آشپزخانهچای ساز - قهوه ساز - کتری برقی

بهترین اسپرسوسازهای نوا، بوش، دلونگی و مباشی

بهترین اسپرسوساز در ایران کدام است؟

آیا به دنبال خرید بهترین اسپرسوسازهای نوا ، بوش، دلونگی و مباشی در بازار ایران هستید؟ جای درستی آمده اید، در ادامه ما بهترین اسپرسوسازهای موجود در بازار ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

اسپرسو یکی از نوشیدنی هایی است که طرفداران خاص خود را دارد و بسیاری از افراد دوست دارند تا خودشان بتوانند اسپرسوی مخصوص خود را درست کرده و از آن لذت ببرند. به همین دلیل اسپرسوساز ها روانه بازار شدند تا این نیاز را برطرف کنند. برند های مختلفی اسپرسوساز تولید می کنند که از جمله آن ها می توان به نوا، بوش و دلونگی و مباشی اشاره کرد. ما هم در این مقاله به معرفی بهترین اسپرسوساز های نوا، بوش، دلونگی و مباشی پرداخته ایم.

بهترین اسپرسوسازهای نوا

امروزه کمتر کسی هست که نام برند نوا (Nova) را نشنیده باشد. برند نوا یکی از برترین و معتبر ترین تولید کنندگان لوازم خانگب به خصوص دستگاه اسپرسوساز است. برند نوا در سال 1990 و در امارات متحده عربی فعالیت خود را آغاز کرده است و توانسته با کمک تولید محصولات باکیفیت سهم زیادی از بازار لوازم خانگی آسیا و حتی اروپا را به خود اختصاص دهد.

اسپرسوساز نوا مدل 149

اسپرسوساز نوا مدل 149 NOVA با طراحی عالی، یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک می باشد. اسپرسو ساز نوا 149 با قدرت بخار 15 بار و اجزا داخلی و لوله های بخار از فولاد ضد زنگ و قدرت 1250 وات می باشد، که یک قهوه ساز و اسپرسوساز قوی به شمار می رود.

اسپرسوساز نوا مدل 132

اسپرسوساز نوا مدل 132 یکی دیگر از محصولات شرکت پرطرفدار NOVA بوده که با پمپی ایتالیایی با قدرت ULKA 15 باری و توان 1100 وات یکی از دستگاه های قدرتمند برای تولید قهوه ای با خامه مناسب می باشد. این دستگاه مجهز به پیج تنظیم بخار برای گرم کردن شیر و تهیه کاپاچینو، لاته و دیگر نوشیدنی ها می باشد. دستگاه اسپرسوساز نوا 132 دارای دو فیلتر تک اسکوپ و دو اسکوپ می باشد و پرتافیلتر آن به نحوی طراحی و ساخته شده است که با عصاره گیری کامل، قهوه اسپرسوی پرخامه و غلیظی را به شما تحویل می دهد.

بهترین اسپرسوسازهای بوش

لوازم خانگی بوش امروزه بیش از یک قرن است که فعالیت خود را در تولید لوازم برقی خانگی شروع کرده است. این برند نه تنها در ایران بلکه در تمامی کشور های دنیا جز بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی شناخته می شود که توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند. یکی از بزرگترین دلایل موفقیت این شرکت این است که، همیشه سعی کرده محصولات خود را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت به دست مشتریان خود برساند.

شرکت بوش با داشتن مدل های اسپرسوساز های بسیار متنوع و ظاهری لوکس توانسته سلیقه های مختلف را در سراسر دنیا جذب کند و مدلی مناسب بر اساس نیاز و بودجه افراد تولید کند و برند خود را در صدر بهترین های دنیا قرار دهد. اسپرسوساز های بوش مدل های مختلفی دارند که در این بخش به معرفی چند مورد از اسپرسوساز های بوش می پردازیم.

اسپرسوساز بوش مدل TIS65429RW

دستگاه اسپرسو ساز تمام اتوماتیک بوش مدل TIS65429RW با توان 1500 وات و به لطف بخار هوشمند درون خود، نوشیدنی های متنوعی تولید می کند و سیستم ویژه SensoFlow دمای مناسب دم کردن قهوه را تضمین می کند. AromaDouble Shot قهوه فوق العاده غلیظ را در دو مرحله خرد و تولید می کند و چون در هر مرحله فقط نیمی از آب استفاده می شود، قهوه تولید شده تلخ تر خواهد بود. بنابراین می توانید از حداکثر عطر و طعم قهوه حتی هنگام نوشیدن آن لذت ببرید. دستگاه اسپرسوساز بوش مدل TIS65429RW هر نوع قهوه ای را که می خواهید (اسپرسو، کاپوچینو، ماکیاتو، لاته ) به طور خودکار شروع به آماده سازی می‌کند. از آنجا که توزیع کف قهوه و شیر به طور خودکار و با کمک فناوری نوآورانه کنترل می شود، هر نوشیدنی فقط با لمس یک دکمه تهیه می شود.

اسپرسوساز بوش مدل TIS30321RW

این هم یک مدل دیگر از اسپرسوساز های بوش است که دارای ابعاد 380x250x420 سانتی‌متر، وزن 7.2 کیلوگرم، توان 1300 وات، ظرفیت مخزن 1.4، فشار بخار 15، می باشد. از جمله امکانات این اسپرسوساز می توان به : برنامه‌ریزی، قابلیت استفاده از دانه قهوه و پودر قهوه، قابلیت تنظیم میزان بخار، اتوماتیک بودن، نوشیدنی‌ های قابل تهیه مختلف شامل آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، دارای دستگاه نمایش با وضعیت لمسی داشتن دو عدد نازل قهوه، اشاره کرد.

بهترین اسپرسوسازهای دلونگی

برند دلونگی (Delonghi) یکی از قدیمی ترین و بهترین مارک های اسپرسوساز و لوازم خانگی می باشد. شرکت دلونگی در سال 1950 در کشور ایتالیا تاسیس شده است و با بیش از نیم قرن تجربه توانسته است تا یکی از برترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی به خصوص دستگاه اسپرسوساز شود. 

اسپرسوساز دلونگی مدل ECP35.31

اسپرسوساز دلونگی مدل ECP35.31، از دستگاه‌ های بسیار باکیفیت شرکت دلونگی است. این دستگاه با بدنه ‌ی پلاستیکی ظاهری زیبایی دارد و در رده‌ی اسپرسوساز هایی قرار می‌گیرد که با پودر قهوه کار می‌کنند. این دستگاه نازل بخار هم دارد. از معایب این دستگاه این است که مخزن شیر ندارد؛ ولی می‌تواند با بخاری که تولید می‌کند، شیر را کف دار کند. تعداد نازل‌های قهوه در این مدل دو عدد است که می‌توان یک یا دو فنجان یا لیوان زیر آن قرار داد تا پر شوند. اسپرسوساز دلونگی مدل ECP35.31 علاوه‌بر تهیه‌ی اسپرسو امکان تهیه‌ی ماکیاتو و کاپوچینو را هم به کاربر می‌دهد.

اسپرسوساز دلونگی مدل BCO420

اسپرسوساز دلونگی مدل BCO420 یک دستگاه اسپرسوساز عالی و با کیفیت با بدنه‌ی ساخته شده از استیل است. این دستگاه امکان تهیه‌ی قهوه فرانسه، کاپوچینو و اسپرسو را دارد. از مزایای این دستگاه این است که، برای تهیه‌ی قهوه فرانسه یک مخزن قهوه و آب مجزا در قسمت چپ دستگاه وجود دارد. داخل مخزن قهوه‌ی فرانسه یک فیلتر دائمی وجود دارد و به‌ راحتی می‌ توان آن را با استفاده از دسته‌ اش خارج کرد.

امکان تهیه‌ی 10 فنجان قهوه فرانسه بعد از هر بار دم‌آوری در این دستگاه فراهم شده است. در قسمت اسپرسو این دستگاه امکان ریختن پودر یا گذاشتن پد مخصوص وجود دارد. همچنین این محصول دارای صفحه‌ی گرم‌ نگه‌دارنده برای 10 عدد فنجان است. در قسمت زیر نازل اسپرسو، سینی چکه‌گیر وجود دارد و امکان تهیه‌ی کف‌ شیر و آب‌ جوش هم توسط این مدل فراهم است. به صورت مجموع این مدل 1750 وات توان مصرفی دارد و می‌ تواند گزینه‌ای مناسب برای دوست‌داران انواع قهوه باشد.

اسپرسوساز دلونگی مدل BCO431

چه به دنبال قهوه ساز برای محل کار یا منزل خود باشید، قهوه ساز اتوماتیک De’Longhi BCO 431.S یک انتخاب عالی است. این دستگاه ترکیبی از یک دستگاه کاپوچینو و اسپرسوساز و یک قهوه ساز قطره ای است که می تواند تا 10 فنجان قهوه را در یک زمان آماده کند. فشار دستگاه اسپرسوساز 15 بار، حجم قهوه جوش 1.4 لیتر و نازل بخار برای تهیه فوم بخشی از یک سیستم نوآورانه برای تهیه کاپوچینو، لاته و … می باشد.

قهوه ساز قطره ای دارای فیلتر V شکل و قابل شستشو با رنگ طلایی است، بنابراین نیازی به خرید فیلتر های کاغذی ندارید. یک سینی نگهداری فنجان یکپارچه فنجان شما را برای یک فنجان قهوه عالی گرم می کند. این قهوه ساز اتوماتیک عناصری از جنس استیل ضد زنگ و مشکی رنگ را برای هر آشپزخانه و دفتر مدرنی ترکیب می کند.

اسپرسوساز دلونگی مدل EC850M

اسپرسوساز دلونگی مدل EC850M دارای فشار 15 بار می باشد که فشار 15 بار باعث ایجاد یک اسپرسو با رایحه ای غنی و کرمی به رنگ گردویی می شود. دارای سیستم کاپوچینو اتوماتیک که با سیستم خودکار کاپوچینو می توانید به راحتی شیر را کف کنید و یک کاپوچینوی عالی را تهیه کنید یا شیر را بجوشانید تا یک کافه لاته عالی داشته باشید. علاوه بر این، فناوری منحصر به فرد Dual Thermoblock شیر و آب را به طور جداگانه گرم می کند تا یک کاپوچینوی عالی را بین 65 تا 70 درجه سرو کند. سینی چکه قابل جابجایی و دوتایی به شما امکان می دهد از لیوان هایی تا ارتفاع 12 سانتی متر استفاده کنید.

اسپرسوساز دلونگی مدل BCO421

اسپرسوساز دلونگی مدل BCO421 دستگاه ترکیبی با 2 قهوه ساز، پمپ اسپرسو و قهوه ساز قطره ای مجهز به سیستم کاپوچینو، بارگیری کامل از جلو، فیلتراسیون قهوه ساز اسپرسو و قطره ای، جای فنجان، طعم دهنده، سینی چکه قابل جابجایی و انتشار بخار قابل تنظیم. فیلتراسیون کامل آب برای طرفین اسپرسو و فیلتر به این شکل است که کارتریج های فیلتراسیون ضد کلر و ضد سخت کننده گنجانده شده است.

این دستگاه اسپرسوساز دلونگی، قهوه ساز ترکیبی با فیلتر نگهدارنده کرم «2 در 1» مناسب برای قهوه آسیاب شده (1 یا 2 فنجان) و دانه های E.S.E می باشد. مخزن آب اسپرسو قابل جابجایی (1،2 لیتر) برای پر کردن آسان آب و تمیز کردن آسان آن است. سیستم کاپوچینو ؛ این طراحی جدید به لطف سیستم امولسیونی خاص خود، عملکرد را در تهیه کاپوچینوی خامه ای شما بهبود می بخشد. به لطف منطقه پر کردن قابل چرخش منحصر به فرد، امکان پر کردن آسان آب و قهوه را از جلو بدون حرکت دادن دستگاه فراهم می کند.

اسپرسوساز دلونگی مدل ECZ 351

ترکیب یا دانه قهوه مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا به راحتی اسپرسوی غنی و صاف خود را با کرمی عالی دم کنید و طیف وسیعی از نوشیدنی های مبتنی بر شیر را با سیستم دستی کاپوچینو دم کنید. طراحی Scultura اسپرسوساز دلونگی مدل ECZ 351 دارای یک روکش فلزی منحصر به فرد با جزئیات کرومی است که ظرافت، پیچیدگی و طراحی متمایز را در بر می گیرد.

ویژگی فشار 15 بار یک اسپرسوی خوشمزه با رایحه ای غنی و رویه خامه ای با رنگی فریبنده ایجاد می کند. با کف‌کننده‌ های سنتی، می‌ توانید بخار و شیر را به صورت دستی مخلوط کنید تا تراکم کف مناسبی برای نوشیدنی‌ های شیر دار مورد علاقه خود ایجاد کنید. قهوه آسیاب شده یا دانه های با کاربرد آسان را برای دم کردن قهوه خود انتخاب کنید.

اسپرسوساز دلونگی مدل EC 685.BK

با اسپرسوساز دلونگی مدل EC 685.BK نوشیدنی های قهوه مورد علاقه خود را با فناوری نوآورانه باریستا حرفه ای در خانه بسازید. از یک اسپرسوی غنی و صاف لذت ببرید – یا قهوه خود را با یک لایه شیر مخملی با استفاده از سیستم کاپوچینوی قابل تنظیم به پایان برسانید. اسپرسوساز منحصر به فرد Dedica با بدنه مشکی نوسانی و روکش مات شیک، رنگ و بویی از طراحی ایتالیایی اصیل را به هر آشپزخانه ای اضافه می کند.

با استفاده از ترکیب مورد علاقه خود یا فناوری podThermoblock، از اسپرسوی غنی و یکدست با خامه کامل لذت ببرید. اسپرسوی شما را در دمای عالی می سازد طیف گسترده ای از نوشیدنی های مبتنی بر شیر را با کاپوچینو SystemSwing مشکی قابل تنظیم با روکش مات شیک تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: دستگاه اسپرسوساز یا قهوه ساز ؟ درک تفاوت ها، مزایا و معایب

بهرتین اسپرسوساز های مباشی

برند مباشی (Mebashi) هم در سال 2012 در کشور ژاپن با شعار کیفیت اولویت ما است، شروع به فعالیت کرده است. این برند در چند سال اخیر توانسته با تولید محصولات با کیفیت در زمینه لوازم الکترونیک و لوازم خانگی به یکی از پرچمداران این عرصه تبدیل شود. از این جهت اگر به دنبال بهترین مارک اسپرسوساز خانگی می گردید، محصولات برند مباشی هم گزینه مناسبی برای شما خواهند بود.

اسپرسوساز مباشی مدل ECM2009

اسپرسوساز مباشی ECM2009، دارای پیچ تنظیم بخار است. اسپرسوساز مباشی با فشار بخار 20 بار و با ظرفیت توان 1100 وات مجهز به نشانگر درجه حرارت، سیستم قطع خودکار و نازل تولید بخار است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنی های گرم استفاده می شود.

 این اسپرسو ساز آب جوش را با فشار خیلی زیاد از بین دانه‌های قهوه آسیاب شده ریز می‌ گذراند. این دستگاه مجهز به صفحه ی گرم نگهداره ی فنجان است که به شما کمک می‌کند تعداد بیشتری فنجان قهوه را گرم کنید و در این دستگاه از بویلر و پمپ آب قویتری استفاده شده است که بر روی درجه حرارت قهوه خروجی و همچنین بخار آب تاثیر گذار است.

اسپرسوساز مباشی مدل ECM2020

اسپرسوساز مباشی مدل ECM2020 یکی از دستگاه های قدرتمند با طراحی خلاقانه و نوستالژی شرکت مباشی است. در ساخت این دستگاه از موتور قدرتمند ایتالیایی با توان 1350 وات و قدرت فشار خروجی 20 بار استفاده شده است. بدنه دستگاه از پلاستیک فشرده ABS تشکیل شده است. حجم مخزن آب دستگاه 1.5 لیتر با امکان جدا شدن جهت شستشوی آسان می باشد.

در طراحی پنل جلوی دستگاه از کلید های مکانیکی فلزی به همراه عقربه نمایشگر میزان فشار برحسب بار استفاده شده است. این مدل اسپرسوساز مباشی ECM2020TC مناسب جهت مصارف خانگی، باشگاه های ورزشی، دکه های قهوه فروشی، هتل ها و مراکز اقامتی است.این دستگاه دارای پیچ تنظیم بخار جهت تنظیم میزان دلخواه بخار خروجی جهت فوم گیری بهتر می باشد.

اسپرسوساز مباشی مدل ECM2015

اسپرسوساز مباشی مدل ECM2015  دارای پمپ فشار قوی 20 بار، دیگ آلیاژ آلومینیوم دایکاست یا ریخته گری شده می باشد. نکته بعدی این که 1 یا 2 فنجان فیلتر دوگانه فولاد ضد زنگ دارد و دستگیره بخار آن قابل تنظیم می باشد. سینی قابل جدا شدن برای تمیز کردن آسان و دارای مخزن آب شفاف قابل جدا شدن با ظرفیت 1.25 لیتری می باشد.

اسپرسوساز مباشی مدل ECM2010

اسپرسوساز مباشی مدل ECM2010 هم مشخصاتی مشابه ما مدل اسپرسوساز مباشی ECM2015 دارد که از این بین می توان به پمپ فشار قوی 20bar، دیگ آلیاژ آلومینیوم ریخته گری شده، مخزن آب شفاف 1.2 لیتری قابل جدا شدن، 1 یا 2 فنجان فیلتر دوگانه فولاد ضد زنگ، سینی قابل جدا شدن برای تمیز کردن آسان، دستگیره بخار قابل تنظیم اشاره کرد. این محصول در رنگ های  قرمز، سفید کرمی و مشکی موجود است.

جمع بندی

انتخاب اسپرسوساز مناسب بستگی به عوامل مختلفی دارد. اولین و مهم ترین عاملی که باید در نظر بگیرید، نیاز شما است. باید ببینید که اسپرسوساز را برای مصارف خانگی می خواهید یا استفاده در دیگر محیط ها. سپس از نظر ویژگی ها، اسپرسوساز های مختلف را با هم مقایسه کنید تا ببینید کدام برای شما انتخاب بهتری است. تمامی اسپرسوساز هایی که در این متن آورده شده اند از بهترین مارک های موجود و بهترین مدل های برند خود هستند و هر کدام ویژگی های متعددی دارند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن