تهویه مطبوعکولر گازی

عالی ترین و بهترین کولر گازی 8000 پنجره ای و پرتابل سال 2020

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عرضه کننده انواع برند کولر گازی در ایران

چه مدل پنجره ای و چه مدل پرتابل یا قابل حمل، کولر گازی 8000 یکی از بهترین راه حل ها را برای مقابله با مشکلات سرمایش و گرمایش اتاق های کوچک و متوسط ارائه می دهد. با توجه به اینکه طیف گسترده ای از کولر گازی های 8000 در بازار وجود دارد، به سختی می توان متوجه شد که کدام واحد برای اتاق و نیازهای خاص شما ایده آل می باشد. برای ساده تر کردن فرآیند خرید کولر گازی شما، فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا لیستی از بهترین کولر گازی های 8000 که می توانید در بازار پیدا کنید را جمع آورده کرده است. این لیست شمامل کولر گازی های اسپیلت و پنجره ای می باشد.

نحوه خرید کولر گازی 8000

اگر در مورد نحوه انتخاب یک کولر گازی 8000 مطمئن نیستید به موارد زیر توجه داشته باشید:

قابلیت حمل – هنگام خرید کولر گازی حتما بررسی کنید که وزن کولر گازی چقدر است چونکه در برخی شرایط شما مجبور به جابجا کردن کولر گازی دارید.

فضا – مسلما شما نمی خواهید کولر گازی را بخرید که فضای زیادی از اتاق یا محل کار شما را اشغال کند. از این رو همیشه توصیه می شود که ابعاد کولر گازی را بررسی کنید. به عنوان مثال یک کولر گازی با ابعاد 14.4×17.3×11.1 اینچ، برای یک اتاق کوچک مناسب است.

دمای اتاق – این یکی از جنبه های مهم دیگری است که باید هنگام خرید کولر گازی به آن توجه داشته باشید. شما باید کولر گازی مد نظر خود را بر اساس منطقه سر و یا گرمی که در آن زندگی می کنید خریداری کنید.

بهره وری انرژی – برای جلوگیری از افزایش قبض ماهیانه، شما باید به دنبال مدلی باشد که در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. با خرید کولر گازی با بهره وری انرژی شما می توانید 20 تا 25 درصد در مصرف برق ماهیانه خود صرفه جویی کنید.

راحتی در استفاده – اطمینان حاصل کنید که کولر گازی که دارای ریموت کنترل است را خریداری می کنید تا بتوانید راحتی استفاده را تجربه کنید.

بهترین کولر گازی 8000 کدام است؟

در ادامه شما می توانید لیستی از بهترین کولرهای گازی 8000 موجود در بازار را مطالعه بفرمایید:

Koldfront WTC8001W بهترین کولر گازی 8000 از هر نظر

خریداران عاشق ظرفیت خنک کنندگی این کولر گازی 8000 هستند و واقعیت این است که نسبت به سایر کولرهای گازی سر و صدای کمتری را ایجاد می کند، علاوه بر این نصب ساده ای دارد و با استفاده از ریموت کنترل می توانید به راحتی از کولر گازی خود استفاده کنید.

بهترین کولر گازی 8000 پنجره ای و پرتابل سال 2020

همچنین یک حالت صرفه جویی در مصرف انرژی وجود دارد و شما می توانید از عملکرد خواب برای بهبود کارایی استفاده کنید. این واحد کولر گازی می تواند به راحتی یک اتاق حدودا 300 تا 350 فوت مربع را خنک کند. این واحد با ارائه سیستم گرمایشی و سرمایشی برای مناطقی که تابستان ها و زمستان های شدیدی دارد ایده آل است.

 کولر گازی پنجره ای LG LW8016ER

بهترین کولر گازی 8000 ال جی

LG LW8016ER یکی از کارآمدترین کولرهای گازی پنجره ای موجود در بازار است که دارای کیفیت بسیار خوبی است و قابلت های قابل ملاحظه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. این گزینه بهترین کولر گازی پنجره ای موجود در لیست ما است که تعادل کاملی بین عملکرد و قیمت را ایجاد می کند. یکی از مهمترین قابلیت هایی که با استفاده از این کولر گازی بدست می آورید این است که تا 15 درصد می توانید در انرژی مصرفی خود صرفه جویی کنید. علاوه بر این، کولر گازی ال چی دارای EER 12.1 است که به شما در صرفه جویی مصرف انرژی کمک می کند. با استفاده از این کولر گازی 8000 به راحتی می توانید یک اتاق حداکثر 340 فوت مربعی را خنک نگه دارید.

بهترین کولر گازی 8000 پنجره ای و پرتابل سال 2020

علاوه بر این، این دستگاه دارای 3 سرعت خنک کننده و فن است که به شما این امکان را می دهد که محدوده دما را به دلخواه خود تنظیم کنید و دارای رطوبت گیر هم می باشد. همچنین برای از بین بردن آلودگی های هوا، فیلترهای هوا را در اختیار شما قرار می دهد، به لطف ریموت کنترل استفاده از این کولر گازی 8000 ال جی بسیار ساده است و می توانید آن را در اتاق خواب خود نصب کنید و خواب خوبی داشته باشید. این دستگاه یکی از مدل های قابل حمل است چونکه دارای وزن کمی است. با وجود ابعاد کمی که دارد عملکرد فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد و خیلی سریع اتاق را خنک می کند.

کولر گازی پرتابل BLACK +DECKER BPACT08WT

بهترین کولر گازی 8000 قابل حمل

وقتی که صحبت از قابلیت حمل می شود، کولر گازی پرتابل BLACK +DECKER BPACT08WT بهترین گزینه ای است که می توانید داشته باشید. با ظرفیت خنک کنندگی 8000، این دستگاه می تواند یک اتاق حدامثر 150 فوت مربع را خنک کند. علاوه بر این 3 سرعت خنک کنندگی و فن برای تنظیم دما وجود دارد، و شما می توانید از حالت رطوبت گیر استفاده کنید و هوای تازه را برای کل خانه خود تولید کنید. ریموت کنترل به شما امکان تنظیم سرعت دما را می دهد. این کولر گازی 8000 دارای فیلترهایی است که هوای تمیز را برای شما به ارمغان می آورند. این واحد در هنگام کار کردن 75 دسیبل صدا تولید می کند و صرفه جویی در انرژی 15 درصدی را فراهم می آورد.

بهترین کولر گازی 8000 پنجره ای و پرتابل سال 2020

کولر گازی Frigidaire FFRE0833S1

بهترین کولر گازی 8000 پنجره ای

Frigidaire FFRE0833S1 می تواند یک اتاق حداکثر 350 فوت مربعی را خنک کند. این سیستم دارای 3 فن ختک کننده مختلف است، بنابراین می توانید دما را تنظیم کنیدف همچنین می توانید از رطوبت گیر و فیلترهای آنتی باکتریایی استفاده کنید و گرد و غبارف باکتری ها و بوی بد را از بین ببرید. جریان هوا در این کولر گازی به صورت دایره ای و به سمت بالا هدایت می شود. با استفاده از کیت نصب می توانید به راحتی کولر گازی 8000 خود را نصب کنید و به صورت ریموت ان را کنیترل کنید. همچنین یک تایمر وجود دارد که به شما کمک می کند تا کولر گازی خود را به طور خودکار روشن و خاموش کنید.

بهترین کولر گازی 8000 پنجره ای و پرتابل سال 2020

Honeywell MO08CESWK

کولر گازی 8000 قابل حمل

کولر گازی Honeywell MO08CESWK از ظرفیت خنک کنندگی 8000 برخوردار است و می تواند به راحتی اتاق با حداکثر فضای 350 فوت مربع را خنک کند. همچنین می توانید از دامنه دمای 60 درجه تا 89 درجه استفاده کنید. این دستگاه از 3 سرعت خنک کننده و فن استفاده می کند. این واحد همچنین دارای رطوبت گیر و فیلترهای قابل شستشو می باشد.

بهترین کولر گازی 8000 پنجره ای و پرتابل سال 2020

علاوه بر این که سطح سر و صدای زیادی را ایجاد نمی کند با استفاده از کیت نصب می توانید به سادگی مراحل نصب کولر گازی را پشت سر بگذارید و از ریموت کنترل استفاده کنید. این کولر گازی 8000 با محیط زیست سازگار است و فضای زیادی را اشغال نمی کند. این مدل دارای دستگیره است که می توانید برای جابجا کردن کولر گازی از آن استفاده کنید.

Frigidaire FFRE0833S یک کولر گازی 8000 پنجره ای

اگر به دنبال ارزان ترین کولر گازی پنجره ای هستید کولر گازی Frigidaire FFRE0833S با ظرفیت 8000 بهترین کولر گازی پنجره ای است که می توانید اتاق حداکثر 350 فوت مربع خود را با آن خنک کنید. شما می توانید محدوده دما را با 3 سرعت مختلف تنظیم کنید و توزیع هوا را به 8 روش مختلف کنترل کنید. علاوه بر این، این مدل دارای فیلتر هوا است که تمام الودگی های هوا را از بین می برد. از آنجا که این دستگاه دارای ریموت کنترل است می توانید از راه دور به سادگی آن را کنترل کنید. این دستگاه در هنگام کار 54 دسیبل سر و صدا تولید می کند. لازم نیست نگران مراحل نصب باشید چونکه این واحد دارای دفترچه راهنما است و به خاطر وزن کمی که دارد قابل حمل می باشد.

در ادامه به برخی از سوالات کاربران پاسخ داده شده است:

کولر گازی 8000 چه مقدار برق استفاده می کند؟ یک فرمول برای محاسبه هزینه برق وجود دارد. اول شما باید تعداد آمپرهایی که کولر گازی شما استفاده می کند را پیدا کند بعد آن را با ولتاژ کولر گازی خود ضرب کنید تا بتوانید وات مورد استفاده خود را بدست آورید. این مقدار وات را به کیلو وات ساعت تبدیل کنید و آن را در هزینه ای (هزینه به ازای هر کیلو وات ساعت) که در قبض برق شما نوشته شده است ضرب کنید تا هزینه تقریبی برق مورد استفاده کولر گازی را بدست آورید.

آیا کولر گازی 8000 برای اتاق خواب مناسب است؟ جواب این سوال به اندازه اتاق خواب شما بستگی دارد. کولر گازی های 8000 تقریبا برای فضاهای 300 تا 350 فوت مربع مناسب است. از این رو اگر سعی کنید که از آن برای یک اتاق بزرگتر استفاده کنند ممکن است اتاق سریع و یا به خوبی خنک نشود.

کولر گازی 8000 از چند آمپر استفاده می کند؟ حداکثر 10 آمپر

کولر گازی 8000 برای چه اتاقی مناسب است؟ این کولر گازی به راحتی می تواند یک اتاق حداکثر 350 فوت مربع را خنک کند.

کولر گازی 8000 چند وات است؟ حداکثر 740 وات

برخی از مقالات مرتبط ما:

برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن