تهویه مطبوعکولر گازی

تمام آنچه که باید در مورد برند کولر گازی اجنرال (فوجیتسو جنرال) بدانید!

فروشگاه اینترنتی کالاپایا عرضه کننده انواع کولر گازی در ایران

اجنرال (O General) یا همان فوجیتسو جنرال در سال 1960 فعالیت خود را در زمینه تولید کولر گازی شروع کرد و این درست زمانی بود که اولین کولر گازی پنجره ای اجنرال در ژاپن معرفی شد. در سال 1971، این شرکت بازاریابی کولرهای گازی اجنرال را در کویت شروع کرد و این جایی بود که دمای روزانه هوا تا 50 درجه سانتیگراد افزایش پیدا می کرد و ریز گردها تمام شهر را فرا می گرفت. در این محیط چالش برانگیز، کولر گازی های اجنرال تمام آنچه را که یک شهروند بدان نیاز داشت را ارائه می داد و به همین دلیل خیلی زود مشهور شد.

در طول شش دهه گذشته، اجنرال انواع فناوری ها و نوآوری های طراحی را ساخته و از آنها استفاده کرده تا تهویه مطبوع را برای هر محیط فراهم سازد و بیشترین کارایی را به کاربران ارائه دهد. تمام این تلاش های بی وقفه باعث شده است که اجنرال یا همان فوجیتسو جنرال به یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید کولرهای گازی در اروپا، ژاپن، خاورمیانه و اقیانوسیه تبدیل شود. امروزه اجنرال در حال توسعه کسب  کار خود در بازارهای آمریکا و آسیا می باشد.

با وجود تقاضای بالا برای کولرهای گازی اجنرال در سطح جهان، این شرکت در حال توسعه محصولات خود می باشد تا کولر گازی خانگی جمع و جور، کولر گازی تجاری و دستگاه های VRF را برای ساختمان های بزرگ ارائه دهد. علاوه بر این، این شرکت در حال تلاش است تا فروش کولرهای گازی اجنرال را افزایش دهد و مجموعه ای رقابتی از کولرهای گازی تجاری اجنرال را ارائه دهد.

 شرکت O General در حال تلاش است تا مدل های بیشتری را به محصولات خود اضافه کند تا نیازهای متنوع مشتریان سراسر جهان را برآورده کند و فناوری های زیربنایی پیشرفته تری را برای تهویه هوا و حل مشکلات گرمایشی جهان را ایجاد کند. هدف این شرکت توسعه محصولاتی است که بهره وری انرژی بیشتری را ارائه دهند و محیط زندگی راحت را به مشتریان تحویل دهد.

تمام آنچه که باید در مورد برند کولر گازی اجنرال (فوجیتسو جنرال) بدانید!

تصوریر کولر گازی پنجره ای اجنرال مدل AL-6500C اولین کولر گازی فوجیتسو جنرال در خاورمیانه

سازمان تحقیق و توسعه اجنرال در کاوازاکی (ژاپن)، لائم چابانگ (تایلند) و شانگهای (چین) محصولات متناسب با نیاز مشتریان محلی را تولید می کنند. در ژوئیه سال 2019 میلادی بود که اجنرال مرکز نوآوری و ارتباطات را در محوطه دفتر مرکزی کاوازاکی افتتاح کرد و از آن برای تشویق تعامل و همکاری بیشتر بین بخش ها و همچنین نوآوری ها استفاده کرد. هدف این است که با استفاده از دانش نشات گرفته از داخل و خارج شرکت ارزش های جدیدی ایجاد شود.

تمام آنچه که باید در مورد برند کولر گازی اجنرال (فوجیتسو جنرال) بدانید!

تصویر مرکز نوآوری و ارتباطات اجنرال که از ژوئیه سال 2019 شروع به کار کرد

کولر گازی خانگی اجنرال

اجنرال نوآوری هایی را در زمینه طراحی و فناوری های پیشرفته را در کولرهای گازی خانگی خود گنجانده است تا محصولات خود را کارآمدتر کند و راحتی بیشتری را برای محیط زندگی کاربران فراهم آورد. نوآوری های پیشرو در صنعت اجنرال شامل سنسورهای انسانی (در سال 1988) که به بهره وری انرژی بیشتر دست می یابد، مبدل حرارتی جمع و جور Lambda  (در سال 1991) و پنل جلوی فلت (در سال 1999) که به راندمان بیشتر برای مکش هوا دست پیدا می کند است.

اجنرال در سال 2003 اولین کولر گازی صنعتی مجهز به فیلتر خود تمیز کننده را معرفی کرد که ضمن بهره وری انرژی بالا، مشکل تمیز کردن فیلتر زیر هود را برای کاربران حل کرد. این قابلیت خود تمیز کنندگی به حدی رایج شد که تقریبا در تمام کولرهای گازی سایر برندها استفاده شد.

با معرفی این مدل در سال 2003، فوجیتسو اجنرال شروع به ساخت کولرهای گازی اجنرال تحت برند nocria کرد که اگر این برند را به صورت برعکس بخوانید به air con می رسید که مخفف air conditioner و به معنای کولر گازی می باشد. با تکیه بر این فناوری اجنرال کولرهای گازی nocria S را در سال 2008 معرفی کرد  که با کوچکترین واحد سرپوشیده در آن زمان همراه شد و کولرهای گازی با ابعاد جمع و جور را خلق کرد.

مدل جدید nocria X به کنترل جریان هوای DUAL BLASTER (بلاستر دوگانه) مجهز شد که باعث می شد هوای گرم یا خنک بتواند حتی در یک دمای متوسط جریان هوا را به هر گوشه از اتاق برساند. نسل جدید کولرهای گازی اجنرال هوشمندتر شده اند. آنها از فناوری هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء استفاده می کنند تا بر اساس الگوهای مصرفی کاربر و همچنین استفاده از اطلاعات جمع آوری شده از حسگرهای داخلی و اطلاعات هواشناسی، دمای اتاق را در حد مطلوب کنترل کند.

تمام آنچه که باید در مورد برند کولر گازی اجنرال (فوجیتسو جنرال) بدانید!

تصویر اولین مبدل حرارتی صنعتی که دارای قابلیت ضد عفونی کنندگی حرارتی است و از یک فرآیند گرمایشی و رطوبتی برای تمیز کردن هوا استفاده می کند.

کولر گازی تجاری فوجیتسو جنرال

 فوجیتسو جنرال در زمینه کولر گازی در سطح جهان مشهور شد. در اروپا سیستم کولر گازی مالتی اسپیلت با ابعاد جمع و جور ارائه شد که یک واحد فضای باز را قادر می ساخت تا چند واحد داخلی را استفاده کند. در آمریکای شمالی، کولرهای گازی خانگی برای اتاق های منفرد طراحی شدند که از لحاظ اقتصادی از سیستم های کولر گازی مرکزی کارآمدتر هستند و استفاده از آنها در ساختمان های اداری متوسط در حال افزایش است و امکانات تجاری را ارائه می دهد.

کولر گازی های مالتی اسپیلت VRF اجنرال سری AIRSTAGE از سال 2001 تا بحال در آمریکا، استرالیا، چین و اروپا به فروش خوبی دست پیدا کرده است چونکه مشتریان می توانند متناسب با نیازشان از مدل های این سری استفاده کنند. برای پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان، کولرهای گازی اسپیلت تجاری اجنرال از نظر بهره وری انرژی، انعطاف پذیری در نصب و کنترل جریان هوا، فناوری های پیشرفته را با هم ترکیب کرده تا کنترل چرخه تبرید و کنترل راحت در نسل بعدی از کولرهای گازی مالتی اسپیلت اجنرال ارائه دهد. کولرهای گازی VRF اجنرال سهم بزرگی از بازار جهاتی را به خود اختصاص داده است.

تمام آنچه که باید در مورد برند کولر گازی اجنرال (فوجیتسو جنرال) بدانید!

تصویر کولر گازی مالتی اسپیلت اجنرال مدل AIRSTAGE V-III

فروشگاه کالاپایا که یکی از عرضه کنندگان لوازم خانگی در ایران است به ارائه محصولات برند اجنرال توجه ویژه ای دارد. بنابراین شما می توانید برای خرید انواع کولر گازی اجنرال به این فروشگاه مراجعه کنید و متناسب با نیازتان خرید کنید. اگر در حین خرید کولر گازی اجنرال با سوالی مواجه شدید می توانید خیلی راحت با کارشناسان و مشاوران کالاپایا در میان بگذارید تا خریدی راحت را تجربه کنید.

برخی از مقالات مرتبط ما:

برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن