تهویه مطبوعکولر گازی

10 تا از بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020 از دید مشتریان

فروشگاه اینترنتی کالاپایا عرضه کننده انواع کولرگازی های اسپلیت

در این پست قصد داریم به معرفی 10 تا از بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020 از دید مشتریان بپردازیم. در حالی که هوای گرم در راه است، شما ممکن است که به راه هایی که می تواند هوای خانه ی شما را در گرمای تابستان خنک کند فکر کنید. یا اگر شما در مکان هایی زندگی می کنید که بیشتر اوقات دمای هوا بالا است و کمتر هوا سرد می شود، ممکن است که شما به دنبال به روز رسانی سیستم سرمایشی منزل خود باشید و برای این کار به دنبال یک سیستم بهتر برای خنک کردن خانه ی خود فکر می کنید.

یک روش موثر برای همه ی ما در جهت خنک کردن فضای خانه استفاده از کولرهای گازی اسپلیت است. این سیستم ها می توانند در فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار گیرند.  وقتی که شما در حال انتخاب سیستم مناسب برای محیط مورد نظر خود هستید ممکن است که به گزینه های موجود برای انتخاب در بازار فکر کنید و خواهان خرید بهترین محصولات در این زمینه برای بهره بردن از مزایای ان ها باشد. اما با توجه به این که محصولات زیادی در این زمینه در بازار کولر گازی های اسپلیت وجود دارد چه طور می توانید به انتخاب بهترین ان ها اقدام کنید.

شاید در این زمان ستفاده از نظرات دیگر مشتری ها به شما در انتخاب بهترین سیستم کمک کند. در هر صورت باید که در زمان انتخاب هر محصول کولر گازی اسپلیت با در نظر گرفتن نکات مختلفی اقدام به این کار کنید. اگر چه توجه به نظرات دیگر مشتری ها در این زمینه برای شما کمک زیادی را به همراه خواهد داشت، اما در نهایت باید بدانید که با توجه به نیاز خود و با توجه به مشخصات هر کولر گازی باید نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام نمایید تا بهترین بازده را در زمینه ی استفاده از آن داشته باشید.

کولرهای گازی اسپلیت برای استفاده در مکان های خاص در خانه ها طراحی شده اند. این امری است که باید در زمان خرید به آن توجه نمایید. اگر چه تمام کولرهای گازی شبیه هم کار می کنند اما از جنبه های مختلف می توانند متفاوت باشند که آن ها را متمایز می کند. اما باید بگوییم که در کل تمام کولرهای گازی اسپلیت دارای واحد بیرونی هستند که گرما را در خارج ساختمان رها می کند و از طرف دیگر دارای یک واحد درونی هستند که هوای داخل ساختمان را خنک می کند.

این سیستم از خنک کننده ها در ساختار خود استفاده می کند. نصب این کولرها می تواند برای کسانی که در زمینه ی نصب سیتم های HAVC تجربه ی کافی ندارند سخت باشد. در این زمان نیاز به بهره گرفتن از افراد خبره در امر نصب کولر های گازی اسپلیت می باشد. اما در این زمان ما نمی خواهیم تا در مورد این مسائل برای شما حرف بزنیم. هدف ما در این نوشته متفاوت است. در این بخش ما خواهان صحبت درباره ی نظرات مشتری ها در مورد بهترین کولر های گازی اسپلیت هستیم که می توانند توسط شما در بازار خریده شوند و دارای بهترین ویژگی ها با توجه به گزارش های دریافتی از خریداران می باشند.

9000 Btu 21.5 SEER Ductless Mini Split Air Conditioner

بهترین کولر گازی 9000

کولر گازی اسپلیت مورد نظر در این بخش دارای یک طراحی بدون داکت است. 9000 Btu 21.5 SEER Ductless Mini Split Air Conditioner دارای هر مشخصه ای می باشد که ممکن است برای شما نیاز باشد. می توانید به یک دستورالعمل استفاده از این کولر گازی در کنار نحوه ی نصب آن دست پیدا کنید. این سیستم خیلی کم صدا است و برای همین است که باعث اذیت شما با صدای خود نخواهد شد.

بهترین کولر گازی 9000

این کولر گازی اسپلیت دارای طراحی جمع و جوری است و نصب آن به همین دلیل آسان تر است. این محصول دارای چند مود و تنظیمات مختلف در هر یک از این مود ها می باشد. برای همین است شما می توانید این محصول را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید. امکان کنترل این تنظیمات از راه دور هم برای شما وجود دارد که عملکرد آسان و استفاده ی راحت از این کولر گازی را بیش از پیش فراهم خواهد نمود.

مشخصه های محصول:

  • پکیج این محصول دارای واحد های بیرونی و داخلی برای نصب می باشد.
  • این محصول دارای برچسب انرژی بوده و دارای مصرف توان کمی است.
  • این واحد دارای نمایشگر LED می باشد.

مزایا:

  • طراحی فشرده ی آن باعث می شود تا نیازی به فضای زیاد برای نصب نداشته باشد.
  • با دارا بودن ریموت کنترل امکان کنترل از راه دور دما به آسانی وجود دارد.
  • می تواند برای گرم و یا سرد کردن محیط مورد استفاده قرار گیرد.

معایب:

  • برای استفاده در فضاهای بزرگ مناسب نیست.
  • ممکن است نیاز به نصب توسط یک کارشناس نصب کولر گازی داشته باشد.

این محصول برای تنظیم دمای اتاق و برای استفاده در فضا های کوچک طراحی شده است. این محصول دارای تمام ابزار مورد نیاز برای نصب می باشد که شامل واحدهای درونی و بیرونی سیستم و سخت افزار مورد نیاز برای آن ها است.

Senville SENA-18MO-209 18000 BTU Dual Zone

بهترین کولر گازی 18000 در بازار

کولر گازی سینویل از مبدل AC و فناوری مرتبط با آن برای خنک کردن خانه با بازده ی بالا بهره می برد. این واحد خنک کننده دارای اندازه ی کوچک بوده و برای استفاده در محیط های کوچک ایده ال است. با توجه به عدم نیاز به کولرهای گازی اسپلیت دارای توان بالا در فضاهای کوچک شما می توانید از Senville SENA-18MO-209 18000 BTU Dual Zone Split Air Conditioner برای خنک کردن اتاق های خود استفاده کنید.

بهترین کولر گازی 18000 در بازار

کولر گازی اسپلیت ساخت سنویل شامل مشخصه هایی مانند آسانی نصب، با کیت مربوط به خود است که به بیشتر مردم اجازه ی نصب سیستم بدون نیاز به استفاده از افراد متخصص را می دهد.  این محصول دارای واحدهای داخلی برای خنک یا گرم کردن می باشد و دارای دو واحد داخلی برای استفاده در دو اتاق است و باید توجه هم داشت که نصب ان بسیار راحت است.

مشخصه های محصول:

  • دارای دو ریموت کنترل برای تنظیم آسان تر
  • دارای دو واحد داخلی برای استفاده در دو اتاق مجزا
  • برای استفاده در اتاق خواب، قسمت های اضافی خانه و مکان های دیگر مناسب است.

مزایا:

  • دارای دو کنترل از راه دور برای هر واحد داخلی برای دو فضای مجزا است که امکان کنترل جداگانه در هر واحد را مهیا می کند.
  • دو سیستم می تواند به گرم یا سرد کردن دو اتاق کمک کند.
  • نصب این محصول در مقایسه با دیگر کولرهای گازی به طور نسبی آسان تر است.

معایب:

  • سیستم کوچک است و برای خنک یا گرم کردن یک اتاق برای هر واحد داخل طراحی شده است.
  • تجهیزات الکتریکی مانند کابل ها باید به طور جداگانه خریداری شوند.

سیستم دو واحدی سنویل می تواند برای نصب در دو محط مجزا در داخل ساختمان مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از کنترل از راه دور می توان هر فضا را به طور مستقل کنترل کرد. با استفاده از کیت نصب و دستورالعمل های فراهم شده توسط سازنده می توانید به نصب این کولر گازی در خانه ی خود به آسانی اقدام نموده و از مزایای ان بهره مند شوید.

PIONEER Air Conditioner WYS020GMHI22M2 Multi Split Heat Pump Dual

بهترین کولر گازی پایونیر در سال 2020

کولر گازی پایونر دارای چند پمپ اسپلیت است که در دو واحد داخلی و خارجی برای تغذیه استفاده می شوند. این سیستم می تواند برای خنک کردن و یا گرم کردن فضاهای مجزا مورد استفاده قرار گرفته و به همین دلیل برای آپارتمان ها کوچک و خانه ها مناسب می باشد.

بهترین کولر گازی پایونیر در سال 2020

این سیستم دو گانه که توسط پایونر عرضه شده است می تواند با دو ریموت کنترل خود به مدیریت واحدهای خنکسازی در دو فضا کمک کرده و شرایط مطلوبی را برای افراد داخل خانه فراهم کند. این محصول دارای بازده ی توان بسیار بالایی بوده و با استفاده از اینورتر های دارای بازده بالا و طراحی بدون داکت چند اسپلیتی دوگانه برای خنک سازی سریع فضای داخل آپارتمان ها استفاده شود.

مشخصه های محصول:

  • می تواند در تمام طول سال برای خنک و یا گرم کردن داخل آپارتمان استفاده شود.
  • دارای SEER بالا با رنجی بین 21.3 تا 22.5 می باشد.
  • دارای فیلتر های هوایی دائمی برای تمیز کردن هوای ورودی به ساختمان می باشد.

مزایا:

  • این سیستم دو گانه می تواند برای استفاده در اتاق های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
  • کنترل از راه دور امکان تنظیم دمای داخل اتاق را از روی میز، مبل و یا تخت فراهم می کند.
  • این سیستم با یک ماژول برنامه پذیر سازگاری دارد که امکان کنترل از راه دوی سیستم شما را فراهم می کند.

معایب:

  • این سیستم تنها برای استفاده در طراحی های تجاری و خانگی با بار کم مناسب می باشد.
  • این محصول سنگین بوده و نیاز به نصب توسط یک کارشناس نصب کولر گازی دارد.

سیستم دو گانه ی کولر گازی پایونر (PIONEER Air Conditioner WYS020GMHI22M2 Multi Split Heat Pump Dual) می تواند برای گرم یا سرد کردن دو فضا استفاده شود و برای هر دو کاربرد خانگی و تجاری در بارهای کم و فضاهای کوچک مناسب می باشد. این سیستم به همراه دو کنترل از راه دور برای هر فضا برای راحتی استفاده در بازار عرضه می شود.

Klimaire KSIA 17 SEER 9,000 BTU Ductless Mini-Split Inverter Air Conditioner

کولر گازی مینی اسپلیت 9000 سال 2020

محصول خنک کننده ی Klimaire KSIA 17 SEER 9,000 BTU Ductless Mini-Split Inverter Air Conditioner شامل یک کیت نصب 15 فوتی است که پروسه ی نصب ان را آسان می کند. این سیستم دارای واحدهای بیرونی و دورنی است که می توانند برای گرم یا سرد کردن فضای داخل خانه استفاده شوند.

Klimaire KSIA 17 SEER 9,000 BTU Ductless Mini-Split Inverter Air Conditioner

سیستم گرمایش و یا سرمایش ارائه شده توسط کلیمایر دارای ساز و کاری است که به شما کمک می کند تا عملکرد بهینه را برای سیستم انتخاب کنید. با انتخاب مود درست می توان تنظیم بهتر دما را در هر فضایی برای آسایش خود به دست آورد. این محصول دارای کنترل از راه دور است که امکان استفاده از آن را در هر فضایی راحت تر می کند. می توان با این کنترل از راه دور واحد داخلی را برای داشتن تنظیماتی در جهت کنترل دما مدیریت کرد.

مشخصه های محصول:

  • واحد بیرونی از قبل شارژ شده است.
  • توانایی این کولر در تمیز کردن خود و اثر ضد قارچی آن که هوا را تازه و تمیز نگه می دارد.
  • دارای یک فیلتر چند کاره است که می تواند ذرات گرد و غبار را حذف کند هوایی تمیز را با برای داخل خانه به همراه بیاورد.

مزایا:

  • دارای یک کیت نصب 15 فوتی است
  • دارای یک کابل توان عرضه شده به همراه محصول است که توسط سازنده برای اسانی نصب عرضه می شود.
  • دارای سازوکار مناسب برای تمیز کردن هوا است که کیفیت هوای داخل خانه را افزایش می دهد.

معایب:

  • تنها دارای یک واحد سرمایش و یا گرمایش داخلی است.
  • این سیستم باید با افراد دارای تخصص نصب شود تا گارانتی ان از بین نرود.
  • سیستم گرمایش و سرمایش کلیمایر شامل کیت نصب است که نیاز به نصب در داخل و خارج ساختمان دارد. این سیستم به حذف ذرات گرد و غبار از هوا و افزایش کیفیت آن کمک می کند.

DELLA 18,000 BTU 230V- 15 SEER Home Wall Mount Mini Split Heat Pump Air Conditioner

بهترین کولر گازی مینی اسپلیت 1000 دیلا

کولر گازی مینی اسپلیت دیلا برای نصب شدن بر روی دیوار طراحی شده است.  این سیستم دارای یک واحد داخلی جمع و جور است که می تواند هم زمان با نصب واحد بیرونی نصب شود. این سیستم هم دارای یک کیت نصب می باشد.

DELLA 18,000 BTU 230V- 15 SEER Home Wall Mount Mini Split Heat Pump Air Conditioner

سیستم ارائه شده در بازار توسط دیلا می تواند دارای وزن کمی بوده و در مقایسه با محصول های مشابه کولر گازی سبک تر است. این محصول در اتاق خواب های کوچک خیلی خوب کار می کند. هم چنین می توان آن را در گاراژها، اداره ها، و جاهای دیگر در خانه هم استفاده کرد. با توجه به نصب آسان این کولر گازی امکان استفاده از ان در هر محیطی وجود دارد.

مشخصه های محصول:

  • دارای ریموت کنترل برای آسانی استفاده از سیستم
  • دارای کیت نصب به همراه محصول
  • این کولر گازی می تواند برای سرد یا گرم کردن هوای خانه استفاده شود.

مزایا:

  • این سیستم کوچک در اتاق های دارای فضای محدود خیلی خوب جواب می دهد.
  • استفاده از کنترل از راه دور امکان تنظیم دما را با تغییر مناسب ان برای افراد مهیا می کند.
  • این کولر دارای تایمر برای خاموش کردن می باشد.

معایب:

  • ممکن است نیاز به یک فرد متخصص برای نصب این محصول باشد.
  • تنها برای استفاده در محیط های کوچک تا متوسط طراحی شده است.

طراحی فشرده ی DELLA 18,000 BTU 230V- 15 SEER Home Wall Mount Mini Split Heat Pump Air Conditioner باعث شده است تا این کولر گازی در مقایسه با محصولات مشابه دارای وزن کم تری باشد. این محصول به همراه خود بیشتر لوازم مورد نیاز برای نصب را دارد. اما ممکن است برای نصب ان نیاز به درخاست کمک از یک نصاب ماهر برای سیستم های HVAC باشد.

Innova 12,000 BTU Ductless Mini-Split Air Conditioner

بهترین کولر گازی 12000 اینووا

کولر گازی اینووا یکی دیگر از محصولاتی است که بر اساس نظر مشتری ها دارای بهترین ویژگی ها برای استفاده توسط شما در منزل می باشد. محصول Innova 12,000 BTU Ductless Mini-Split Air Conditioner می تواند برای خنک یا گرم کردن هوای داخل خانه ی شما استفاده شود و شامل کاهش دهنده ی رطوبت برای ممانعت از ایجاد رطوبت زیاد در خانه می باشد.

بهترین کولر گازی 12000

این سیستم که توسط اینووا در بازار به فروش می رسد، می تواند یه راحتی توسط هر کسی خریده شود و دارای اندازه و توان متناسب با اندازه ی خود است. این کولر گازی برای عملکرد آرام و بی صدا طراحی شده است. برای همین برای افراد داخل خانه آرامش را به همراه خواهد داشت. این کولر دارای مود بی صدا هم می باشد. در این مود بی صدا، می توان شاهد عملکرد کولر گازی اینووا با نویز صدای کم تر از 19 دسیبل بود که این نویز در حد نویزی است که از زمزمه کردن افراد به وجود می آید.

مشخصه های محصول:

  • واحدهای بیرونی pre-charge هستند.
  • این سیستم از خنک کننده های سازگار با محیط زیست استفاده می کند.
  • این کولر گازی دارای یک خط 19 فوتی مسی برای استفاده در نصب سیستم می باشد.

مزایا:

  • کوچک اما پر قدرت
  • دارای یک گارانتی محدود یک ساله برای قطعات است و دارای 5 سال گارانتی برای کمپرسور مورد استفاهد در سیستم است.
  • واحد درونی دارای تنها 31.5 اینچ طول و بلندای 11 اینچ است.

معایب:

  • برای اتاق های بزرگ ایده ال نیست.
  • سیستم ممکن است نیاز به نصب توسط افراد ماهر در صورت عدم آشنایی شما با نحوه ی نصب ان نیاز داشته باشد.

کولر گازی اینووا برای استفاده در محیط هایی در داخل خانه که شما به سیستم یک پارچه ی خنک کننده نیاز ندارید می تواند مناسب باشد. این کولر می تواند اتاق خواب، گاراژ، محیط های دیگر در خانه ها را خنک کند. این سیستم دارای واحد درونی و بیرونی به همراه کنترل از راه دور است که برای آسانی استفاده از سیستم در پکیج محصول اینووا وجود دارد.

12k BTU 17.5 SEER MrCool DIY Ductless Heat Pump Split System

این سیستم اسپلیت خنک کننده ی بدون داکت می تواند برای استفاده در منازل و برای خنک کردن فضای داخل مورد استفاده قرار گیرد و توسط مسترکول در بازار به فروش می رسد. این کولر گازی می تواند روی دیوار نصب شود و هر دو واحد داخلی و بیرونی را برای تنظیم دمای اتاق ها دارد. طراحی بدون داکت این محصول به این معنی است که بسیاری از افراد با اندک دانشی در زمینه ی برق و توان الکتریکی می توانند آن را نصب کنند.

12k BTU 17.5 SEER MrCool DIY Ductless Heat Pump Split System

سیستم 12k BTU 17.5 SEER MrCool DIY Ductless Heat Pump Split System دارای یک ویژگی خاص در زمینه ی تشخیص نشتی هم می باشد. اگر در هر زمانی یک نشتی در سیستم رخ دهد شما به راحتی می توانید آن را تشخیص داده  و محل ان را پیدا کنید. هم چنین این کولر دارای فناوری ای در ساخت خود می باشد که می تواند به طور خودکار به مود ذخیره ی انرژی برود تا بتوانید در مصرف برق صرفه جویی کرده و مبلغ کمتری در قبال توان الکتریکی در قبوض خود پرداخت کنید.

مشخصه های محصول:

  • دارای مود sleep برای ذخیره ی انرژی است.
  • دارای یک گارانتی 7 ساله برای کمپرسور و گارانتی 5 ساله برای قطعات مورد استفاده در سیستم است.
  • از یک ارتباط سریع pre-charged بهره می برد.

مزایا:

  • واحدهای داخلی و بیرونی جمع و جور هستند و نیاز به فضای کمی دارند.
  • استفاده از app های کنترل از راه دور کار کنترل دما را در هر فضایی آسان می کند.
  • مود ذخیره ی انرژی هزینه ی برق مصرفی را کاهش می دهد.

معایب:

  • این محصول دارای قیمت بالاتر در مقایسه با محصولات دارای اندازه ی مشابه می باشد.
  • برای نصب این کولر ممکن است که شما به کمک یک فرد ماهر در صورت عدم آشنایی با کارهای الکتریکی داشته باشید.

سیستم اسپلیت خنک کننده و گرم کننده ی مسترکول دارای واحد های داخلی و خارجی است و در کنار آن ها دستورالعمل نصب آن ها هم وجود دارد. می توانید از app کنترل از راه دور هم برای راحتی کار خود استفاده کنید. این سیستم دارای مشخصه ی ذخیره ی انرژی است که سیستم را در حالت استند بای قرار داده و هزینه ی سرمایش و گرمایش را کاهش می دهد.

Senville 9000 BTU SENA-09HF/Z Energy Star Mini Split Air Conditioner Heat Pump

بهترین کولر گازی 9000 سنویل سال 2020

این کولر گازی مینی اسپلیت سنویل هم برای استفاده ی شما با توجه به نظرات دیگر مشتری ها برای خرید در سال جاری می تواند بسیار مناسب باشد. این واحد فشرده دارای توان بالا در مقایسه با اندازه ی خود است. این کولر گازی از فناوری اینورتر های DV برای دست یافتن به بازده ی بالا و عملکرد مناسب در زمان خنک سازی و یا گرم نمودن خانه ها استفاده می کند.

Senville 9000 BTU SENA-09HF/Z Energy Star Mini Split Air Conditioner Heat Pump

این واحد کوچک خنک سازی و گرمایش که توسط سنویل در بازار برای خرید در سال جاری وجود دارد، دارای گواهی های لازم برای خنک کردن بهینه ی خانه بدون تحت تاثیر دادن زیاد توان الکتریکی مصرفی از شبکه ی توزیع برق می باشد. این کولر گازی هم با واحد داخلی و بیرونی و کیت نصب برای خرید در بازار وجود دارد.

مشخصه های محصول:

  • این سیستم دارای گواهی AHRI است.
  • استفاده از فناوری های کم صدا، امکان کار کردن بدون صدا را برای این کولر فراهم کرده است.
  • این محصول دارای کنترل از راه دور است.

مزایا:

  • طراحی فشرده
  • می تواند در اتاق خواب، یا هر فضای دیگر در خانه استفاده شود.
  • از خط مسی 16 فوتی برای نصب خود بهره می برد.

معایب:

  • قیمت این محصول ممکن است از نمونه های مشابه با BTU ی یکسان بالاتر باشد.
  • تنها برای استفاده در محیط هایی با مساحت 500 فوت مربع طراحی شده است.

سیستم Senville 9000 BTU SENA-09HF/Z Energy Star Mini Split Air Conditioner Heat Pump می تواند در فضاهای مختلف بین 100 تا 500 فوت مربع استفاده شود. این واحد با کیت نصب و دستورالعمل های مورد نیاز برای نصب و استفاده از آن در بازار عرضه می شود. این کولر برای عملکرد دارای نویز پایین طراحی شده است و بیشتر قسمت های این کولر در خارج ساختمان قرار می گیرند تا صدای کمتری در حین کار کردن به وجود بیاورند.

Senville 9000 BTU Mini Split Air Conditioner and Heat Pump SENL-09CD

کولر گازی 9000 سنویل

سنویل در این مدل از کولر گازی خود هم از یک طراحی بدون داکت (duct-less) استفاده کرده است. این امر باز هم به آسان شدن نصب این کولر گازی منجر خواهد شد. این واحد در اتاق های کوچک بهتر عمل می کند و به آسانی می توان آن را نصب و مورد استفاده قرار  داد.

Senville 9000 BTU Mini Split Air Conditioner and Heat Pump SENL-09CD

این کولز گازی که توسط سنویل عرضه شده است، دارای یک کمپرسور اینورتر توشیبا می باشد که باعث پایداری و طول عمر بیشتر این محصول می شود. با توجه به کیت مورد استفاده در آن می توانید حتی در شرایط سخت محیطی که سرما و یا گرمای شدید در محیط بیرون در فصل های مختلف وجود دارد، به خوبی بتوانید به تنظیم دمای داخل خانه ی خود بپردازید.

مشخصه های محصول:

  • دارای یک کمپرسور با 5 سال گارانتی
  • نصب آسان با استفاده از کیت محصول
  • در این سیستم از فناوری عملکرد کم صدا (whisper technology) استفاده شده که نویز صدا را حداقل می کند.

مزایا:

  • سیستم حتی در دماهای خیلی پایین و بالا می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
  • دارا بودن کیت نصب در این محصول امکان نصب آسان آن را فراهم می کند.
  • این محصول در پک خود دارای کنترل از راه دور است.

معایب:

  • برای استفاده از گارانتی محصول باید از افراد دارای صلاحیت برای نصب آن بهره برد.
  • بخشی از قطعات مورد نیاز برای نصب کامل باید جدا گانه خریده شوند.

PIONEER Air Conditioner Pioneer Mini Split Minisplit Heatpump

کوارگازی مینی اسپلیت پایونیر

 پایونر در این کولر گازی مینی اسپلیت از BTU با ریتینگ 9000 استفاده کرده است. این سیستم دارای واحدهای داخلی و بیرونی در کنار کنترل از راه دور بوده و می تواند به خوبی برای تنظیم دمای داخل اتاق ست شود. هم چنین این کولر مینی اسپلیت دارای کیت نصب نیز می باشد.

PIONEER Air Conditioner Pioneer Mini Split Minisplit Heatpump

PIONEER Air Conditioner Pioneer Mini Split Minisplit Heatpump، یک سیستم مینی اسپلیت است که دارای بازده ی بسیار بالا به دلیل دارا بودن اینورتر و طراحی بدون داکت می باشد که نصب ان را هم آسان تر می کند. این کولر گازی مینی اسپلیت پر قدرت اما دارای طراحی کوچک است برای استفاده در اتاق های کوچک، گاراژها، و فضاهای کم حجم در داخل خانه مناسب است.

مشخصه های محصول:

  • دارای نرخ SEER برابر با 17.0 است.
  • دارای کابل و سیم های مورد نیاز برای نصب است.
  • این محصول دارای گواهی AHRI می باشد.

مزایا:

  • با pre-charge در خنک کننده عرضه می شود.
  • دارای فیلترهای دائمی برای تمیز کردن هوا و حذف آلودگی می باشد.
  • دارای گزینه های مورد نیاز برای دسترسی از راه دور بی سیم است.

معایب:

  • تنها برای استفاده در فضاهای کوچک تا 350 فوت مربع مناسب است.
  • نیاز به نصب قطعه های اضافی برای نصب سیستم می باشد.

کولر گازی اسپلیت پایینر برای استفاده در فضا های کمتر از 350 فوت مربع مناسب است. این محصول شامل واحدهای داخلی و بیرونی و ابزار مورد نیاز برای نصب است. این کولر می تواند در تمام محیط هایی که شما نیاز به یک سیستم تمام سایز HAVC (full size HVAC system) ندارید مورد استفاده قرار گیرد.

سیستم هایی که تا به حال در مورد آن ها صحبت شد می توانند در محیط هایی که شما نیاز به یک سیستم یکپارچه برای تنظیم دمای محیط ندارید خیلی مناسب باشند. می توانید به راحتی با استفاده از ان ها محیط را خنک نگه داشته و آسایش را برای افراد مختلف در داخل اتاق یا در جاهای دیگر فراهم کنید. البته این سیستم ها همان طور که در بالا دیدید دارای مشخصه های یکسان نیستند و می توانند برای استفاده در فضا های مختلفی مناسب باشند. شما باید با توجه به نیاز خود به استفاده از آن ها مبادرت ورزید.

در پایان باید بگوییم که در این جاما تلاش کردیم که با استناد به نظرات مشتریان به معرفی بهترین کولرهای گازی موجود در بازار در سال 2020 بپردازیم و در این راستا به صورت مختصر قابلیت های هر کدام از این محصولات را بیان کردیم. می توانید با در نظر گرفتن ویژگی های هر پکیج خنک کننده و یا کولر گازی از دید مشتری ها، در سال 2020 اقدام به خرید بهترین محصولات کولر گازی اسپلیت کنید. امیدواریم راهنمایی های ارائه شده در این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

مقالات مرتبط:

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن