تهویه مطبوعکولر گازی

تمام آنچه که باید در مورد برند کولر گازی میدیا بدانید!

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عرضه کننده انواع کولر گازی در ایران

از زمان تاسیس این شرکت در سال 1968، می توان دید که میدیا (Media) از یک کارگاه محلی تبدیل به یک پیشرو در عرصه ی تولید لوازم سرمایشی و گرمایشی شده است. در حال حاضر می توان شاهد تولید انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی مانند سیستم های HVAC، در این شرکت بود. این مارک موفق به گسترش حوزه ی فعالیت خود در سر تا سر دنیا شده است که می توان از آن به عنوان یک دستاورد بزرگ یاد کرد.

به مدت 40 سال شرکت میدیا شاهد رشد پایدار در حوزه تولید و فروش محصولات خود بوده است. این رشد در پی دنبال کردن فناوری های روز دنیا و استفاده از آن در محصولات این مارک بوده است. با ارزشی بالغ بر 22 میلیارد دلار در سال 2015 ، می توان به خوبی پی برد که حوزه ی فعالیت شرکت تا چه حد گسترده شده است.  اگر این ارزش مالی را با حدود صد هزار کارمند که شرکت در سراسر دنیا دارد کنار هم بگذارید، می توانید به حجم کارهای در حال انجام در زمینه های تولیدی توسط مدیا پی ببرید.

امروزه با نگاهی ساده به دنیای مجازی می توان دید که محصولات این شرکت از پر طرفدارترین محصولات در حوزه ی تنظیم هوای داخل ساختمان و تهویه ی هوا می باشند. کولر گازی میدیا مدل mission 12h11i 12000، وکولر گازی میدیا ۳۰۰۰۰ از پر فروش ترین این محصولات در سال های اخیر در ایران  بوده اند.

 شرکت این موفقیت در فروش محصولات خود را به دلیل پاسخگویی سریع به نیاز مشتری ها در بازار می داند. هم چنین مناسب بودن قیمت محصولات از دیگر دلایل محبوبیت این مارک است. با دنبال کردن نیازهای موجود در بازار و عرضه ی مستمر محصولات خود، میدیا در حال حاضر دارای توان بالایی در تولید محصولات مدرن برای کاربردهای گفته شده می باشد. این تولیدات نه تنها نو آورانه هستند که به خوبی توسط اقشار مختلف جامعه قابل خرید می باشند.

تمام آنچه که باید در مورد برند کولر گازی میدیا بدانید!

امروزه میدیا یکی از برند های پیشرو در چین نیز هست و در دنیا هم در حال گسترش حضور خود در بازار می باشد. ویتنام، بلاروس، مصر، برزیل، آرژانتین،  و هند از کشور هایی هستند که میدیا در آن ها حضور فعال دارد. در کنار این کشور ها می توان دید که میدیا دارای شعبه هایی در دیگر کشور ها نیز می باشد. علاوه بر حضور فعال در حوزه ی تولید در کشور ها، میدیا دارای شبکه ای از توزیع محصولات خود بسیاری از کشور ها به جز کشور های ذکر شده در بالا می باشد.

 ایران یکی از کشورهایی است که یک شبکه توزیع محصولات مدیا با نمایندگی های متعددی در ان فعالیت دارند. بسیاری از مردم به دنبال خرید محصولات شرکت مانند کولر گازی پنجره ای مدیا از نمایندگی های این شرکت و یا در بازار از فروشنده های مختلف می باشند. اگر چه این شرکت متعلق به چین است، اما توانسته است کیفیت مناسبی را در محصولات خود عرضه کند. دلیل گستردگی شبکه ی توزیع محصولات میدیا در دنیا هم همین کیفیت می باشد. در ادامه در مورد دستاورد های میدیا توضیحات بیشتری می دهیم.

دستاوردهای میدیا در زمینه تولید محصولات الکتریکی

میدیا بزرگ ترین سازنده ی محصولات تهویه کننده هوا و کولرهای گازی (HVAC) در کشور چین است. در سال 2015 به عنوان بزرگ ترین تولید کننده ی لوازم خانگی در چین شناخته شد. در همین سال در رتبه ی 32 ام در بین بزرگ ترین تولید کننده ها در کشور چین قرار گفت. این رتبه بندی بر اساس میزان دارایی های شرکت ها صورت گرفته بود.

توسط فوربس در سال 2015 به عنوان 436 امین شرکت سرمایه گذاری بزرگ در سطح بین المللی از بین 2000 شرکت قرار گرفت. در بین شرکت های چینی رتبه ی میدیا در رتبه بندی صورت گرفته توسط فوربس 70 ام بود. در کنار این در بین شرکت های سبز در کشور چین قرار دارد که به دلیل توجه به محیط زیست در تولید محصولات خود و صرفه جویی انرژی در بین 100 شرکت برتر سبز در این کشور قرار گرفت. 6 امین برند با ارزش در کشور چین در سال 2011 بود و در نهایت در سال 2010 هم رتبه ی هفدهم را در یکی از رتبه بندی های داخلی در کشور چین به دست آورد.

تمام آنچه که باید در مورد برند کولر گازی میدیا بدانید!

اما اگر بخواهیم تا در مورد تاریخچه ی شرکت در چند سال اخیر به طور خلاصه مطالبی را بیان کنیم، باید بگوییم که در سال 2014 دارای ارزش 23 میلیارد دلار بوده است که حدود یک سوم این ارزش از فعالیت ها و محصولات تولیدی میدیا در خارج از چین به دست امده است. در این سال بود که شرکت با استفاده از تجارت الکترونیکی توانست حدود 650 میلیون دلار ارزش فروش در مدت 6 ماه داشته باشد که از کل فروش سال 2013 بیشتر بود.

 بگذارید تا فعالیت های شرکت را از ابتدا و از سال 1968 دنبال کنیم. در این سال موسس شرکت، 23 شهروند محلی را در بیجیانو در استان گوانگدنگ رهبری می کرد. این گروه در یک کارگاه محلی اقدام به تولید سر بطری می نمود. در سال 1980 شروع به تولید پنکه برای مصارف خانگی نمود. این کار راه ورود این گروه را به تولید لوازم خانگی باز کرد. در سال 1981 این گروه نام خود را ثبت کرده و با عنوان یک شرکت معتبر به کارهای خود در حوزه های تولیدی ادامه داد. اولین لوگوی شرکت هم در همین سال طراحی شد. محصول اصلی شرکت که کولر گازی است برای اولین بار در سال 1985 تولید شد. در این سال بود که این شرکت شروع به ساخت کولر گازی برای مصارف خانگی نمود.

در سال 1990 میدیا اقدام به امضای توافق نامه ای با شرکت توشیبا نمود. در این تفاهم نامه دو شرکت در مورد توسعه ی ساخت اسپلیتر ها به توافق رسیدند. پس از آن، در سال 1993 شرکت وارد بازار بورس سهام شنزن شد.

با گسترش فعالیت های شرکت، میدیا به تدریج توانست بیش از پیش در بازار حضور یافته و در سال 1998 اقدام به خرید کارخانه ی کمپرسور توشیبا ماکرو نمود. با این کار وارد عرصه ی تولید کمپرسور های تهویه شد. در پی این ورود و در سال 2001 میلادی به طور موفقیت آمیزی توانست اقدام به تولید سیستم های مدرن VRF بنماید. در سال های بعد هم میدیا با همکاری شرکت های دیگر اقدام به تولید محصولات مدرن تر نمود. این محصولات به طور عمده در حوزه ی تولید کولرهای گازی و سیستم های تهویه ی هوا  بوده اند.

در سال 2007 حوزه ی فعالیت شرکت به خارج کشور کشیده شد و میدیا در یک پارک صنعتی در کشور ویتنام، اولین شرکت سبز تولیدی خود را در یکی از شهر های ویتنام بنیان گذاری نمود. در حال حاضر میدیا در کشور ویتنام اقدام به تولید پلوپز و یخچال در کنار کولر های گازی می کند.

با گسترش حضور مدیا در خارج مرزهای چین، در سال 2010 موفق به خرید 32.5 درصد سهام شرکت میراکو در مصر شد که به از سازنده های کولر گازی در این کشور می باشد. در همین سال بود که ارزش سالانه ی تولیدات شرکت به حدود 15 میلیارد دلار رسید.

با توجه به آن چه در مورد میدیا گفته شد، شاید شما هم به دنبال خرید یکی از محصولات این شرکت باشید. در این صورت می توانید با نمایندگی کولر گازی مدیا در تهران تماس گرفته و در مورد محصولات میدیا اطلاعات بیشتری کسب کنید. البته می توانید با مشورت با دیگر افراد که تا به حال اقدام به خرید و استفاده از این مارک نموده اند هم به خوبی موفق شوید تا به جواب سوال خود در مورد این که آیا کولر گازی مدیا خوب است یا خیر برسید.

خرید کولر گازی میدیا از نمایندگی ها می تواند شما را از خدمات کولر گازی میدیا که برای نصب و آموزش استفاده از ان ارائه می شود  بهره مند کند. کولر گازی دیواری مدیا را می توان به راحتی در داخل خانه مورد استفاده قرار داد و با توجه به کیفیت محصول از تهویه ی مناسب هوا لذت برد. امکان کنترل از راه دور این محصولات با استفاده از ریموت کولر گازی میدیا وجود دارد. نحوه ی استفاده از محصولات و توضیحات مناسبی هم در زمینه ی نحوه ی نگه داری از آن ها در راهنمای کنترل کولر گازی میدیا وجود دارد. برای همین در زمانی که محصول را خریداری می کنید، نه تنها نمایندگی ها می توانند به شما در این زمینه کمک کنند، که با استفاده از دفترچه راهنمای کولر گازی میدیا که به همراه محصول عرضه می شود، می توانید به خوبی با نحوه ی استفاده از ان آشنا شوید.

در بسیاری از کشورها به دلیل گستردگی فعالیت شرکت میدیا، می توان شاهد حضور نمایندگی رسمی کولر گازی مدیا در مراکز عمده ی تجاری بود که سیستم های مدرن این شرکت را برای رفاه حال مشتریان با خدمات پس از فروش ارائه می کنند. کولر گازی شرکت مدیا می تواند در کنار دیگر برندها از گزینه های مناسب برای خرید باشد که از لحاظ قیمت هم خرید آن به صرفه می باشد. در کنار آن امکان کنترل کولر گازی میدیا از راه دور همان طور که گفته شد وجود دارد. در کنار این موارد با توجه به گارانتی کولر گازی میدیا می توان برای مدتی در صورت بروز هر گونه مشکل با نمایندگی های مربوطه تماس گرفت تا این نمایندگی ها، کارشناسان خود را برای رفع مشکل به محل بفرستند.

برخی از مقالات مرتبط ما:

برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن