تهویه مطبوعکولر گازی

معرفی برند کولر گازی زانتی

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عرضه کننده انواع برندهای کولر گازی در ایران

معرفی برند کولر گازی زانتی – یکی از جدید‌ترین برند‌های کولر گازی که مدت کوتاهی است وارد کشور ما شده است برند زانتی است. مدل‌های مختلفی از کولر گازی زانتی تولید شده است که دارای قیمت مناسبی هستند. در این مقاله به معرفی برند کولر گازی زانتی خواهیم پرداخت تا به پرسش‌هایی که کاربران و مصرف کنندگان در خصوص آن دارند به طور کامل پاسخ دهیم. محور بحث ما در این مقاله پاسخ به پرسش های زیر خواهد بود.

  • کولر گازی زانتی ساخت کجاست؟
  • آیا خرید کولر گازی زانتی به صرفه است؟
  • بهترین مدل کولر گازی زانتی چیست؟
  • نقاط قوت و ضعف برند زانتی چیست؟

کولر گازی زانتی ساخت کجاست؟

زانتی یکی از معتبر‌ترین برند‌های کولر گازی از جهان است که به صورت تخصصی در ایتالیا تولید می‌شود. این کمپانی به صورت تخصصی تنها چند محصول تولید می‌کند که کولر گازی یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت به حساب می‌آید.

این محصول ایتالیایی دارای کیفیت ساخت بالایی است و می‌تواند به عنوان یکی از بهترین برند‌های کولر گازی هم مورد استفاده قرار بگیرد. با این حال اینکه کولر گازی زانتی برای خرید خوب است یا خیر به نوع نیاز شما بستگی دارد اما اطلاعات کلی در خصوص این محصول را در ادامه شرح خواهیم داد.

مشخصات کولر گازی زانتی

اگر قصد مقایسه کولر گازی زانتی با کولر گازی سامسونگ، ال جی، اجنرال، جنرال گلد و غیره را دارید ما اطلاعات کلی در این خصوص در اختیار شما قرار خواهیم داد و سپس توضیح می‌دهیم که هر جزء در کولر گازی چه اهمیتی در کیفیت و قیمت آن دارد.

  • استفاده از موتور قدرتمند توربو
  • گاز r410a
  • پرتاب باد 4 حالته
  • فیلتر ویتامین c
  • عملکرد سرد و گرم
  • رادیاتور‌های با کیفیت مسی و طلایی

زانتی محصولی متفاوت از ایتالیا

زانتی محصولات کاملا با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است چرا که از بهترین متریال و مواد ممکن برای تولید محصولاتش استفاده می‌کند. برای مثال رادیاتورها یکی از مهم‌ترین بخش‌های اسپلیت‌ها محصول می‌شوند که اغلب هنگام خرید توجهی به آن نمی‌شود با این حال یک رادیاتور با کیفیت از اهمیت بسیار زیادی در دوام و کارآیی بالاتر کولر گازی‌ها برخوردار خواهد بود.

در ادامه به قیمت این محصول اشاره خواهیم کرد اما با این حال قیمت کولر گازی زانتی بسیار ارزان است و یکی از بهترین گزینه‌های خرید هم برای مشتریان به حساب می‌آید. در مقایسه با قیمت بسیار مناسب است که ما تجهیزات و متریال و حتی تکنولوژی ساخت آن را کاملا قوی ارزیابی می‌کنیم.

زانتی محصولی با کمپرسور T1 است. این کمپرسور علاوه بر قدرت بالایی که خواهد داشت به صورت خاص برای بخش قابل توجهی از مناطق کشور ما مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بنابراین اگر بخواهیم پاسخ بدهیم که زانتی برای چه شهر‌هایی مناسب است باید به شهر‌های مرکزی، شمالی، شمال شرق و شمال غرب کشور اشاره کرد. شهر‌هایی که در مجاورت با خلیج فارس قرار دارند بهتر است از برند‌های دیگر کولر گازی را خریداری کنند و یا به دنبال مناسب‌ترین مدل در بین محصولات زانتی باشند.

انواع مدل کولر گازی زانتی

برای راهنمایی یک خرید مناسب ما توضیحات مختصری در مورد انواع مدل‌های زانتی و همچنین کیفیت و قدرت آن خواهیم داشت. دقت کنید که این توضیحات به صورت استاندارد و از طرف خود کمپانی Zanetti اعلام شده است:

کولر گازی 12000 زانتی – یکی از کوچکترین مدل‌های این شرکت است که برای محیط های کوچک و خصوصا مغازه‌ها و دفاتر اداری و تجاری ساخته شده است. البته قابلیت نصب در اتاق‌هایی تا 20 متر را هم خواهد داشت. اگر در محیط باز از آن استفاده می‌کنید یعنی محیطی که رفت و آمد در آن وجود دارد مانند مغازه بین 10-17متر کاملا مناسب خواهد بود. میزان مصرف برق این مدل بسیار پایین است و یکی از کم مصرف‌ترین گزینه‌های خرید خواهد بود.

کولر گازی 18000 زانتی – قدرت بسیار بیشتری نسبت به مدل قبل دارد و حتی به عقیده بسیاری ارزش خرید بالاتری هم خواهد داشت. این محصول می‌تواند در تمامی کاربری‌های مدل قبل مورد استفاده قرار بگیرد و به راحتی می‌تواند یک خانه بین 20 تا 40 متر را کاملا سرد یا گرم کند. البته قدرت گرمایش این مدل بیشتر هم می‌باشد.

کولر گازی 24000 زانتی – از دیگر مدل‌های این کمپانی است که مصرف کنندگان بیشتری هم دارد. این کولر قدرت باد بسیار بالایی دارد و مانند دیگر مدل‌ها حالت 4 سویه هم دارد. از این مدل به راحتی می‌توانید در اماکنی تا 70 متر هم استفاده کنید.

 کولر گازی زانتی 30000 – یکی از پر طرفدارترین و محبوب‌ترین محصولاتی است که تولید شده است. این محصول علاوه بر قیمت مناسب و طراحی زیبایی که دارد می‌تواند برای اماکنی تا 100 متر نیز به راحتی مورد استفاده قرار بگیرد.

 کولر گازی 36000 زانتی – قدرتمند‌ترین و بزرگترین محصول از لحاظ سایز و اندازه هم به حساب می‌آید. این محصول به راحتی محیط‌هایی تا نزدیک به 120 متر را کاملا پوشش خواهد داد. دقت کنید که تمامی اطلاعات مربوط به این مدل‌ها بر اساس نکاتی است که در بالا اشاره کردیم و در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

مزایا و معایب کولر گازی زانتی

جدید‌ بودن این برند در کشور ما ابهام‌هایی را در خصوص کیفیت آن ایجاد کرده است. بسیاری به دنبال خرید یک محصول مناسب هستند که بتوانند با کارآیی و البته دوام بالایی از آن استفاده کنند به همین دلیل اشاره به نقاط ضعف و قوت می‌تواند راهنمای مناسبی برای خرید باشد.

مهم‌ترین نقطه ضعف این کولر گازی نبودن اینورتر است. در حال حاضر بسیاری از محصولات ایرانی و خارجی از اینورتر بهره‌مند هستند به همین دلیل کارآیی بهتر و شاید حتی آسان‌تری هم داشته باشند. در این که محصولات اینورتر‌دار کیفیت بالاتری دارند هیچ شکی وجود ندارد اما چرا یک برند ایتالیایی هیچ محصول اینورتری تولید نکرده است هم نکته‌ای است که خریداران  زانتی باید به آن توجه کنند.

اینورتر چند ویژگی خاص برای محصول شما ایجاد می‌کند که مهم‌ترین آن تغییر نحوه سرمایش و گرمایش است. یعنی در میزان سرمایش و یا گرمایش هیچ تاثیری نخواهد داشت تنها هنگامی که به دمای مورد نظر محیطی برسد خاموش نمی‌شود و سرعت آن کم می‌شود و سپس با افزایش دما شروع به خنک کردن و یا با کاهش دما شروع به گرم کردن می‌کند.

اینور‌تر‌ها جدای از موتور و کمپرسور هستند و هیچ ارتباطی بین موتور اینور‌تردار نیست. در واقع ما اصلا موتور اینورتر دار نداریم و این اصطلاح یک اشتباه رایج است. اینورتر با کمپرسور در ارتباط است اما بخشی از آن نیست. در واقع اینورتر سرعت کمپرسور را کم می‌کند و اجازه خاموش شدن نخواهد داد.

اما مهم ترین نقاط قوت این محصول را باید در کمپرسور T1 دانست که جایگزین مناسبی برای محصولات اینورتر دار است و می‌تواند در محیط‌های مرطوب و معتدل کارآیی فوق العاده‌ای داشته باشد. علاوه بر این باید به رادیاتور زانتی اشاره کرد که یک سیستم مطبوع فوق العاده برای مصرف کنندگان به همراه دارد.

این رادیاتور‌ها مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، نور خورشید و ناهمسانی‌های آب و هوایی دارند و مانند دیگر مدل‌ها به راحتی از بین نمی‌روند و فرسوده هم نمی‌شوند.

محصولی با سیستم توربو خریداری کنید

این که از چه برندی خرید می‌کنید بسیار مهم است اما حتما دقت کنید که یک از یک سیستم توربو استفاده کنید. محصولات توربو چه در حالت گرمایش و چه سرمایش راندمان دستگاه را چند برابر می‌کنند. به همین دلیل نیازی نیست وقت زیادی را برای خنک و گرم کردن یک محیط هدر بدهید. محصولاتی که فاقد سیستم توربو هستند معمولا بیش از 2 ساعت زمان نیاز دارند تا محیط را کاملا خنک کنند.

مقایسه کولر گازی‌ها با توجه به سرعت کار آن‌ها هم انجام می‌شود. برای مثال یک کول رگازی معمولی 24000 حداقل 2 ساعت زمان نیاز خواهد داشت تا بتواند یک محیط 40 متری را کاملا خنک کند و سپس خاموش شود اما در همین ظرفیت کولر گازی توربو می‌تواند زمان را به یک چهارم کاهش دهد.

فیلتر ویتامین C چیست؟

زانتی اولین تولید کننده‌ای است که از فیلتر‌های ویتامین سی استفاده می‌کند. اما بسیاری با کاربرد این فیلتر‌ها آشنا نیستند. این فیلتر برای محیط یک اثر مرطوب کننده دارد. یعنی هنگامی که پرتاب باد در مسیر این فیلتر قرار می‌گیرد مانع از خشک شدن سطح خواهد شد.

بسیاری از افراد حساسیت‌هایی نسبت به استفاده از کولر گازی دارند و حتی به بیماری‌های پوستی چون اگزما دچار می‌شوند. زانتی به عنوان یک برند استاندارد در اروپا محصولی تولید کرده است که می‌تواند رطوبت پوست را در مقابل باد سرد کولر حفظ کند و این یک ویژگی فوق العاده خواهد بود.

سیستم پرتاب باد چهار جهته

قدرت پرتاب اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل هم معمولا از موتور‌های قدرتمند‌تری استفاده می‌شود. اما باد به صورت طبیعی جابجا می‌شود و قدرت بالا ممکن است مشکلاتی را هم ایجاد کند. در واقع تفاوت زیادی هم بین محصولاتی که پرتاب باد قدرتمند دارند با دیگر محصولات وجود ندارد. با این حال ممکن است زمان خنک کردن و یا شعاع عملکردی را بهبود ببخشد.

زانتی علاوه بر پرتاب باد مناسبی که به تناسب ظرفیت برای محصولاتش در نظر گرفته است توانتسته از یک سیستم پرتاب باد چهار جهته استفاده کند. این سیستم علاوه بر این که محیط را سریع تر خنک می‌کند از مشکلاتی مانند هوای شدید و یا بعضی از حساسیت‌ها هم جلوگیری می‌کند.

سیستم سرمایش و گرمایش همزمان

برای این که خرید به صرفه‌ای داشته باشید حتما به قابلیت دوگانه کولر گازی دقت کنید. زانتی با استفاده از یک موتور روتاری توانسته کولر گازی بسیار جذابی برای مناطق معتدل و مرطوب تولید کند که سرعت بالایی در سرمایش و گرمایش دارد. برای استفاده از این قابلیت می‌توانید به مقاله چگونگی تبدیل سرمایش به گرمایش کولر گازی کالاپایا مراجعه کنید اما به طور کلی این کار با چند حرکت ساده انجام می‌شود.

قیمت کولر گازی زانتی

برای بررسی قیمت کولر گازی زانتی ابتدا باید به چند نکته اشاره کنیم. این محصول در مقایسه با برند‌های اصلی در دنیا به صرفه‌ترین و ارزان‌ترین گزینه خرید به حساب می‌آید. نکته دیگر این که زانتی توانسته محصولی با دوام بالاتر نسبت به دیگر مدل‌های بازار تولید کند به همین دلیل از ارزش خرید بالایی نسبت به قیمتی که دارد برخوردار است.

به طور کلی کولر گازی‌های زانتی در مقایسه با دیگر محصولات میان رده محسوب می‌شوند. یعنی امکان خرید محصولات ارزان‌تر وجود دارد اما با این حال این محصول ایتالیایی می‌تواند در مقایسه با هم رده‌های خود بسیار ارزان قیمت‌تر باشد.

چگونه کولر گازی اصل را از تقلبی تشخیص بدهیم؟

قیمت کولر گازی زانتی در بانه شاید ابهام‌هایی در خصوص اصل بودن این محصول ایجاد کند. اما در پاسخ به این پرسش که آیا محصولات تقلبی زانتی هم در بازار موجود هستند باید پاسخ مثبت داد. برای شناسایی محصول اصل از تقلبی شما کار بسیار دشواری خواهید داشت چرا که حتی رنگ رادیاتور‌های تقلبی هم معمولا مسی و یا طلایی هستند و شکل محصول کاملا مشابه با اصل است.

اما برای تشخیص چند راه حل ساده و احتمالی و یک راه حل قطعی پیشنهاد می‌کنیم. نکته اول این که محصولات زانتی دارای بسته بندی مقاومی هستند و رنگ آن و حتی نوع نوشتار خاصی دارند. محصولات فیک اغلب جعبه‌های فیک و یا حتی ضربه خورده‌ای دارند و بسیار کم رنگ تر به نظر می‌رسند.

میزان صدای کولر گازی راه دیگری برای تشخیص خواهد بود. بر روی تمامی جعبه میزان صدا به صورت دسی بل نوشته شده است و یا در اطلاعات فروش موجود است اگر صدا زیاد بود و یا ناهنجاری در آن وجود داشت محصول حتما فیک است و یا خراب است.

برای این که بتوانید محصول بهتر و مناسبی خریداری کنید که اصل هم باشد به فروشگاه‌های معتبر رجوع کنید. معمولا برای همه مدل‌های زانتی یک گارانتی بلند مدت در نظر گرفته شده است که بهترین تضمین برای اصل بودن کالاست.

کالاپایا عرضه کننده کولر گازی زانتی

فروشگاه اینترنتی کالاپایا عرضه کننده برترین و جدید‌ترین محصولات لوازم خانگی در بازار است که محصولات خود را با ضمانت اصالت و گارانتی معتبر به مشتریانش ارائه می‌دهد. کالاپایا از فروشندگان مهم محصولات زانتی در بازار ایران است و بهترین قیمت ممکن را برای انواع مدل‌های خود در نظر گرفته است.

در حال حاضر می‌تواند انواع مدل های کولر گازی زانتی را از کالاپایا با قیمتی کاملا رقابتی خریداری کنید و امکان بررسی و مقایسه با دیگر محصولات هم برای شما وجود خواهد داشت.

برخی از مقالات مرتبط ما:

برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن