تهویه مطبوعکولر گازی

تمام آنچه که باید در مورد برند کولر گازی جنرال گلد (General Gold) بدانید!

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عرضه کننده انواع کولر گازی در سراسر ایران

جنرال گولد (General Gold) یکی از تولید کننده های کولر گازی است که اقدام به عرضه ی محصولات سرمایشی و گرمایشی خود در بازار می کند. برند جنرال گلد هم جزو تولید کنندگانی است که در کشور چین اقدام به تولید محصولات خود می کند. مانند جنرال مکس این شرکت هم در منطقه ی خاور میانه حرف هایی برای گفتن دارد. یکی از بهترین  گزینه هایی که برای خرید در این منطقه برای مردم وجود دارد، کولر های گازی جنرال گلد می باشد و مهم ترین دلایلی که مردم تمایل دارند تا در این منطقه به خرید این گونه محصولات که در بازار توسط این شرکت عرضه می شود دارند، قیمت پایین تر آن است. اگر چه می توان برندهای بسیار معتبر دیگری را هم در بازار یافت که محصولات خود را برای فروش عرضه کرده اند.

اما کیفیت بالای موجود در آن ها به همراه قیمتی می باشد که برای بسیاری خرید آن ها ممکن نیست. اما جنرال گلد در این میان توانسته است با ارائه ی کیفیتی قابل قبول، موفق به جذب مشتری های زیادی به دلیل قیمت پایین تر محصولات خود باشد. مانند جنرال مکس، در مورد جنرال گلد هم اطلاع چندان دقیقی در مورد میزان فروش محصولات شرکت وجود ندارد. اما این شرکت را هم می توان از شرکت های نو پای چینی محسوب کرد که توانسته است در بازار جایی برای خود پیدا کند. البته در سال های اخیر حضور این برند در بازار پر رنگ تر شده است، اما هنوز هم برای رشد این شرکت جای زیادی وجود دارد. زیرا که در کشور هایی مانند هند، و کشور های حاشیه ی خلیج فارس، بازار بزرگی برای محصولات آن وجود دارد.

شاید اگر بخواهید تا در مورد کولر های گازی ساخته شده توسط این مارک اطلاعات کسب کنید، اولین قدم نگاهی به ظاهر آن ها باشد. با نگاهی به عکس محصولات ساخته شده توسط شرکت می توان به این امر پی برد که در ظاهر محصولات تفاوت زیادی با محصولات ساخت برندهای بسیار معتبر کره ای وجود ندارد. اما در مشخصات فنی می توان شاهد تفاوت هایی در محصولات این برندها بود. در هر صورت محصولات ساخت این برند در مدل های متنوعی در بازار یافت می شوند. کولر گازی جنرال گلد ۲۴۰۰۰ یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت General Gold می باشد.

در بازار ایران هم افراد زیادی به دنبال خرید این مدل از محصولات جنرال مکس هستند. البته مدل های دارای توان بالاتر مانند کولر گازی جنرال گلد ۳۰۰۰۰ هم به خوبی مورد استقبال قرار گرفته اند. همچنین عده ای را می توان در بازار دید که پس از آن که متوجه می شوند کولر گازی جنرال گلد ساخت کجاست کمی در کیفیت آن دچار تردید می شوند. اما با توجه به کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب شاید جایی برای نگرانی در زمانی که از لحاظ بودجه ای نمی توانید مارک های گران تر را بخرید وجود نداشته باشد.

کولر گازی جنرال گلد اصلی می تواند به خوبی توقعات شما را در فراهم نمودن فضایی بهتر در خانه بر آورده کند. محصولات همان طور که گفته شد با توجه به فناوری های روز دنیا ساخته شده اند، نه تنها موارد ذکر شده در بالا که از پر فروش ترین مدل های تولید شده توسط شرکت کولر گازی جنرال گلد 12000 می باشد که به دلیل امکان استفاده در فضاهای کوچک می توان به خوبی آن را مورد استفاده قرار داد. اما کولر گازی جنرال گلد اینورتر مدل General Gold 24000 هم به خوبی در کاربردهای متعدد در مکان های مختلف اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. برای همین به تعداد بالایی در بازار ایران به فروش می رسد.

البته عده ای در زمان استفاده از ان با مشکل هایی روبرو شده اند، که شاید به دلیل عدم آشنایی با نحوه ی استفاده از این مدل ها می باشد. این امر در دیگر مارک ها هم مشهود است. نیاز به بررسی بیشتر در این مورد می باشد. ارور کولر گازی جنرال گلد از مشکلاتی است که افراد در هنگام استفاده شاهد بوده اند. اما رفع این ارور ها در کولر گازی اسپلیت جنرال گلد می تواند با مشاوره با افراد متخصص به خوبی ممکن شود. ما حاضریم تا در این زمینه در صورت نیاز مشاوره های بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید در صورت مشاهده ی هر گونه خطا در عملکرد سیستم آن را به خوبی رفع نمایید.

در هر صورت بر اساس تجربه هایی که خریداران در این زمینه دارند، انواع کولر گازی جنرال گلد را می توان برای تهویه ی هوا در خانه مورد استفاده قرار داد و نه تنها برای کاربرد های خانگی، که برای کاربردهای تجاری و در هتل ها هم می توان از آن ها بهره برد. علت آن ها انعطاف بالایی است که این کولر ها دارند. در کنار آن کیفیت ساخت و تنوع مدل هم از دیگر دلایل استفاده ی گسترده در هر محلی می باشد. بسیاری از این محصولات به تازگی ساخته و روانه ی بازار شده اند. برای همین نمی توان در مورد آن ها به طور قطع اظهار نظر نمود. اما در کنار ان می توان گفت که بر اساس فناوری های روز دنیا روانه ی بازار شده اند.

محل ساخت کولر گازی جنرال گلد

محل ساخت محصولات جنرال گلد استان گوانگدونگ چین می باشد. نوع توان مورد استفاده در آن ها از نوع AC و همان ولتاژ برق شهر می باشد. می توان در کنار کاربرد های سرمایشی در گرمایش خانه و یا هر کاربرد تهویه ای دیگری هم از آن ها بسته به مدل محصول استفاده نمود. البته به دلیل این که محصولات جنرال مکس هم ساخت چین می باشند، عده ای به دنبال این هستند تا بدانند که آیا کیفیت مناسبی دارد یا خیر.

یا این که بدانند کولر گازی جنرال گلد بهتر است یا جنرال مکس. اما به طور کلی با توجه به جدید بودن بسیاری از محصولات ارائه شده نیاز به زمان بیشتری برای اظهار نظر در این مورد می باشد. آن چه می توان در حال حاضر گفت این است که هر دو مدل و مارک مشتری های خاص خود را دارند که از ان ها در بازار ایران و منطقه خریداری می کنند.

البته همین حالا هم می توان تا حدودی در مورد کیفیت محصولات جنرال گولد اظهار نظر نمود. این نظر را می توان با بررسی مشخصات فنی محصول و فناوری های مورد استفاده در ان تا حدودی به دست آورد. بیشتر محصولات تولیدی این شرکت برای مدتی در حدود یک سال گارانتی دارند. در مقایسه با دیگر برند ها شاید این زمان چندان طولانی نباشد. اما در هر حال خدمات بیشتر مستلزم پرداخت هزینه ی بیشتر در زمان خرید محصولات خواهد بود. به همین دلیل است که ما استفاده از جنرال گولد را در زمان وجود مشکل مالی و در تنگنا بودن از لحاظ بودجه ای توصیه می کنیم. اگر چه مدل ها و مارک های متنوع زیادی را برای عرضه به شما فراهم کرده ایم.

اما با توجه به فناوری های مورد استفاده در جنرال گلد، آن را از بهترین مارک هایی می دانیم که دارای قیمت مناسبی هستند. البته میزان مصرف برق کولر گازی جنرال گلد که همان ولتاژ برق شهر و 200 ولت است، بسته به مدل های عرضه شده تفاوت می کند. به نظر می رسد که این محصول در زمینه ی مصرف انرژی دارای بازده کمتری نسبت به محصولات برند های کره ای باشد. البته در کشورهایی که انرژی ارزان در اختیار مردم قرار دارد، این چندان مسئله ی مهمی محسوب نمی شود. اگر بخواهیم تا بیشتر در مورد ظاهر محصول بگوییم، باید یادآوری کنیم که مانند همه ی مارک ها، محصولات شرکت بیشتر در رنگ سفید در بازار یافت می شوند و آشنایی با تنظیمات کولر گازی جنرال گلد هم چندان سخت نیست.

ما در مورد وجود نمایندگی کولر گازی جنرال گلد در تهران اطلاع زیادی نداریم. اما به نظر می رسد که امکان خرید کولر گازی جنرال گلد از بسیاری از فروشنده ها در بازار وجود داشته باشد. راهنمای کولر گازی جنرال گلد هم در کنار محصول می تواند کمک زیادی به شما برای استفاده ی هر چه بهتر از آن بنماید. البته ما شاهد بوده ایم که افراد زیادی به دنبال یافتن راهنمای کنترل کولر گازی جنرال گلد به زبان فارسی بوده اند که نیاز به فراهم نمودن این راهنمایی ها برای مشتری ها به چشم می خورد. مشخصات فنی کولر گازی جنرال گلد تا حدودی وابسته به مدل های تولیدی شرکت می باشد.

اما به طور کلی همه آن ها نیاز به ولتاژ برق شهر برای کار دارند و توان مصرفی  آن ها هم در حدود چند هزار وات است. البته نیاز به بررسی دقیق مشخصات محصول در زمان خرید می باشد. که کارشناسان ما آماده ی هر گونه همکاری در این زمینه با خریداران هستند. به عنوان مثال در مورد مشخصات فنی کولر گازی جنرال گلد 24000، بسیاری به دنبال مشاوره و راهنمایی در این زمینه هستند تا بتوانند هر چه بهتر نسبت به کیفیت محصول اطمینان یافته و متناسب با نیاز مندی های خود آن را انتخاب کنند. هر گاه مشکلی در این زمینه داشتید، می توانید با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیاز شما قرار دهیم.

برخی از مقالات مرتبط ما:

برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

‫24 نظرها

  1. فوق العاده آشغال کولر آبی بهتر از اینه گول ارزانی شو نخورید مارک اصلی بخرید این مارک فوق غیر اصلی است .ده روزم برام کار نکرد گارانتی هم که نداره مجبور شدم برد یونیورسال روش بزارم اصلا کارایی اول رو نداره از دمای ۲۳ به بعد کار نمیکنه فقط زیر ۲۳ اصلا غیر قابل توصیف لوازم هم گیر نمیاد

    1. با سلام این مورد کولر هم تقلب دارند هم اصلی سایت کالا پایا شرایط رو طوری برای مشتریان عزیز فراهم کرده تا با نظر کارشناسی خرید بفرمایند .

    2. سلام
      دوست عزیز
      شاید بد نصب شده باشه یا اینکه کولر شما استثناء بوده و خراب شده
      این برند یکی از پر فروش ترین کولر گازی های داخل ایرانه و اگر کیفیتش به این بدی بود اینقدر فروش نداشت
      حداقل بین مردم بد بودنش تبلیغ میشد

      1. تمام مطالب مجله رو مشاهده بفرمایید هم مزیتاش و هم معایب نوشته شده

    3. دستگاه بخواددرست وتو متراژ نامتعارف بسته نشه کاملا خوب وعالی هست نه اینکه ۱۲هزار رو تومتراژ ۵۰متربخوای ببندی وانتظار سرما آنچنانی ازش داشته باشی
      نسبت به متراژ باید سایز درست نصب بشه
      واینکه نصاب حرفه ای شرایط نصب رو رعایت کنه که درست نصب بشه

    4. سلام.من هم نصاب هم فروشنده.فقط امسال نزدیک ۵۰۰ نصب و فروش داشتم.الان چندین سال با برند جنرال کار میکنم.
      به نظر من بعد کولرهای معروف گری. الجی و سامسونگ بهترین کولر تو بازار.هم از لحاظ کیفیت و هم قیمت .

      برادر نصب کولر خیلی خیلی مهمه

    5. چون بهت جنس تقلبی انداختن دلیل نمیشه بگی اشغاله. من جنرال گلد 12000دارم و بسیار هم ازش راضیم یه سالن 25متری رو عالی خنک میکنه بسیار بیصدا و خوش مصرف هم هست

      1. به نظر بنده اولین برند کولر گازی همین جنرال گلد هست مارک جنرال برگشتی بسیار بسیار کم بوده

  2. به نظر من کولر گازی جنرال گلد یکی از بهترین کولر هایی که میشه خرید واقعا جنسش مرگ نداره من ده سال پیش خریدم همچنان داره کار میکنه

  3. آقا من کولر گازی جنرال گلد پلاتنیوم 24000از پاوه خریدم خداراشکر خیلی هم خوب هست لوله مسی وکابل هم داشت دمشونم گرم مردم شریف کرد اهل تسنن

  4. سلام
    میشه بفرمایید که کولر گازی جنرال گلد ۳۰۰۰۰ اکو
    برای چه مناطقی هستش و کارکردش چطوره

  5. سلام من تیرماه ۱۴۰۱ الان یک کولرگازی ۲۴ هزار اینورتر دار خریدم اما اینجا نوشته پلاتینیوم اما روی جعبه من نوشته تیتانیوم این چه جوری ؟

    اینها با هم فرق دارند لطفا راهنمایی کنید سپاس

  6. من فروشنده هستم. والا تا الان هرچی فروختیم همه مشتریا راضی بودن کسی تابحال نیومد که نارضایتی داشته باشه.بعضی ازدوستان هم ناراضی هستن یا سایزمناسب رونسبت به متراژ محل نصب نکردن یااینکه نصاب خوب نصب نکرد وخوب وکیوم نشده یا ارتفاع وبقیه الزامات رعایت نشده

    1. ما نسبت به نظرات عموم مطلب رو نوشتیم امیدوارم هیچ کس به مشکلی نخوره دقیقا درست میفرمایید.

  7. من کولر مدل دوازده هزار رو دو سال پیش گرفتم و خدارو شکر تا حالامشگلی نداشته عین ساعت داره کار میکنه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن