تهویه مطبوعکولر گازی

تمام آنچه که باید در مورد برند کولر گازی ال جی (LG) باید بدانید!

فروشگاه اینترنتی کالاپایا عرضه کننده انواع کولر گازی در ایران

در مقاله امروز فروشگاه اینترنتی کالاپایا قصد داریم در مورد برند کولر گازی ال جی (LG) توضیحاتی را به شما خوانندگان محترم ارائه دهیم. در ابتدا شما در مورد تاریخچه تولید کولر گازی ال جی آشنا خواهید شد و سپس در مورد فناوری ساخت محصولات LG اطلاعاتی را کسب خواهید کرد.

تاریخچه تولید کولر گازی LG

ال جی (LG) یکی از بزرگ ترین تولید کننده های تجهیزات الکتریکی در دنیا می باشد. تاریخچه ی تولید کولرهای گازی در این شرکت به سال 1968 بر می گردد. در آن زمان این شرکت را با نام Goldstar می شناختند. در این زمان بود که این شرکت کره ای اولین محصول خود در عرصه کولرها گازی تجاری را روانه ی بازار کرد. از آن زمان به تا به حال روند عرضه ی محصولات شرکت ال جی به طور نمایی افزایش یافته است.

به خصوص در 20 سال اخیر می توان افزایش در روند فروش محصولات این شرکت در حوزه ی محصولات سرمایشی و گرمایشی را شاهد بود. از زمانی که ال جی شروع به ساخت اولین خنک کننده ها برای ساختمان های تجاری نمود، تا به حال، تغییرات زیادی در محصولات این شرکت در جهت بهبود عملکرد خنک سازی آن ها به وجود امده است. این امر از دلایل اصلی افزایش فروش این محصولات در دهه های اخیر بوده است.

بخش صنایع الکترونیکی شرکت که در حوزه ی تولید محصولات سرمایشی فعال است، در ساخت این محصولات جنبه های مختلفی را در نظر می گیرد. از سوی دیگر شرکت تنوع بالایی از این محصولات را روانه ی بازار می کند، که برای هر کاربردی می توان یکی از آن ها را متناسب با نیاز انتخاب نمود. هر یک از این خنک کننده ها می توانند برای ساختمان خاصی مناسب باشند. از کاربرد های خانگی گرفته تا ادارات، هتل ها، کارخانه ها، مراکز تجاری و تا خرده فروشی ها، امکان استفاده از محصول مناسبی با توجه به شرایط مورد نیاز را دارند.

فناوری اینورتر ال جی، گفته می شود که یکی از پیشرفته ترین فناوری های موجود در دنیا است که برای کنترل مصرف انرژی محصولات این شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. در این فناوری به موتور اجازه ی مصرف توان تنها به همان مقداری داده می شود که برای سرمایش یا گرمایش محیط به آن نیاز است. می توان با فناوری اینورتر ال جی تا 70 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کرد. نه تنها در کولر های گازی که در ماشین های لباسشویی، یخچال ها، جارو برقی و کمپرسورها هم امکان استفاده از این فناوری وجود دارد.

سیستم های ال جی دارای شهرت زیادی در عرصه ی بین المللی به دلیل فناوری نو اورانه و بازده ی انرژی خود می باشند. این سیستم ها در واقع می توانند در کاربرد های سرمایشی و گرمایشی در هر محلی مورد استفاده قرار گیرند. این محصولات تصویری از کیفیت و نوآوری هستند که در محصولات الکترونیکی متنوعی که توسط شرکت ال جی عرضه می شوند می توان ان ها را دید.

در نتیجه تلاش های صورت گرفته توسط متخصصان این شرکت، می توان شاهد بهبود در محصولات ارائه شده با عرضه ی نسل جدید سیستم های تهویه ی هوا از سال 2006 بود. در این محصولات از بهترین کمپرسور های موجود در دنیا استفاده شده است. استفاده ی روز افزون از روش های کنترل هوشمند، در کنار قطعات الکترونیکی پیشرفته، و توجه به مصرف انرژی، همه در کنار هم توانسته اند، تنوع فراوان محصولات را در کنار کیفیت بالا برای ال جی به همراه داشته باشند. برای همین در حال حاضر ال جی یکی از بزرگ ترین تولید کننده های کولر گازی در دنیا می باشد که پر بازده ترین و قابل اطمینان ترین محصولات را در بازار عرضه می کند. ما در ادامه در ارتباط با فناوریlg vrf برای شما توضیحات بیشتری می دهیم تا با این فناوری و مزایای استفاده از ان در محصولات ال جی بیشتر آشنا شوید.

فناوری های ساخت کولر گازی ال جی در شرکت LG

VRF یکی از فناوری های نوینی است که در محصولات ال جی مورد استفاده قرار می گیرد. در این سیستم ها یک مدار خنک کننده ی مرکزی همه ی واحد های مجزا در داخل ساختمان را به یک واحد خروجی متصل می کند. این سیستم ها بهینه ترین روش ها برای گرم کردن و یا خنک کردن هر فضایی را مورد استفاده قرار می دهند. با این فناوری امکان کنترل بهتر رطوبت در داخل ساختمان وجود دارد. علاوه بر مزایای فراوان گفته شده مانند بازده مصرف انرژی که در بالا بدان اشاره شد، می توان به امکان سرد کردن و گرم کردن هم زمان فضاهای جداگانه در داخل یک ساختمان اشاره نمود. این امر می تواند به بازده بهتر انرژی و افزایش رفاه افراد حاضر در ساختمان کمک کند.

 طراحی و نصب این سیستم ها نیز آسان است. اگر چه شاید در ابتدا کمی هزینه ها بالا برود. اما بنا به دلایلی مانند کاهش در مصرف انرژی می توان در بلند مدت در هزینه ها صرفه جویی نمود. البته باز هم با این وجود شاید عده ای بپرسند که چرا باید از فناوری LG VRF استفاده نمود.

ما در ابتدا به مزیت بهره وری انرژی برند کولر گازی ال جی اشاره کردیم. امکان خنک کردن و گرم نمودن فضاهای مجزا در داخل خانه از دیگر موارد ذکر شده بود. اما کاهش صدا و نویز در محیط یکی از مواردی است که برای بسیاری در زمان استفاده از سیستم های گرمایشی یا سرمایشی دارای اهمیت است.  نصب آسان سیستم ها، نیاز به نصب کمتر لوله ها و کانال های عبور هوا، و عملکرد بی وقفه می تواند از مهم ترین مزایای استفاده از این فناوری پیشرفته باشد.

سیستم توان کار در دماهای مختلف و در محدوده ی بین منفی 22 درجه تا 122 درجه ی فارنهایت را دارد. تجهیزات در این شرایط می توانند بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه بدهند. امکان کنترل هوشمند دما و کنترل هوشمند روغن (smart oil control) در کنار سرمایش و گرمایش هوشمند فضا از دیگر ویژگی های قابل ذکر می باشد. طراحی سیستم بسیار منعطف بوده و برای انواع ساختمان ها با معماری های متفاوت می توان از آن بهره برد.

پس از نصب می توانید با استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه، به سیستم وصل شوید و عملکرد تجهیزات را مورد بررسی قرار دهید. نرم افزار فراهم شده امکان کنترل عملکرد سیستم را از راه دو بدون نیاز به بررسی دمای بخش های مختلف از نزدیک فراهم می کند. مدار خنک کننده، فشار سیستم، عملکرد آن و تست ولتاژ می تواند بدون نیاز به صرف زمان زیادی انجام شود. می توان با افراد متخصص در مراکز ارائه دهنده ی خدمات محصولات تماس بر قرار نمود. به همین دلیل امکان بهره گیری از پشتیبانی آن ها به طور آنلاین وجود دارد.

تمام آنچه که باید در مورد برند کولر گازی ال جی (LG) باید بدانید!

در کنار این سیستم های تهویه ی متمرکز، در صورت نیاز می توانید از واحدهای سرمایشی داخلی LG استفاده کنید. با توجه به گستره ی فعالیت شرکت، در هر بخشی از دنیا که زندگی می کنید، فروشنده هایی هستند که می توانید با مشوت ان ها به بهترین محصولات متناسب با نیاز خود دست یافته و از خدمات پس از فروش ان ها بهره مند شوید.

تا سال 2008، ال جی توانسته بود سیستم های سرمایشی زیادی را در جهان به فروش برساند و بتواند رکورد فروش یک صد میلیون کولر گازی را در تاریخ فروش این محصولات به جا بگذارد. با این میزان فروش، LG اولین شرکتی بود که به این نقطه در این صنعت دست یافته بود. موفقیت شرکت به این برند اجازه داد تا بتواند از بازیگران اصلی در صنعت رقابتی HVAC باشد. با ارتقای زیر ساخت ها و یافتن روش های جدید برای بهبود کیفیت محصولات، در بخش HVAC، ال جی از تواناترین تولید کننده ها است که در پیاده سازی آن تخصص فراوانی دارد و به همین دلیل توانسته است تا به طور مداوم فروش خود را بیشتر کند و سهم بیشتری از بازار را در اختیار داشته باشد.

بیشتر این موفقیت هم در افزایش بازده ی مصرف توان در کولر های شرکت بوده است. این محصولات قابل اطمینان بوده و فرصت های جدیدی برای به دست گرفتن سهم بیشتری از بازار  برای شرکت در آینده وجود دارد. این عملکرد عالی بر پایه ی ساز و کار بهینه ی سیستم  با استفاده از فناوری های پیشرفته به وجود آمده است.

ال جی اسمارت اینورترها یا محصولات هوشمند جزو بهترین فناوری ها در دنیا هستند که در بازار عرضه شده اند. طیف گسترده ای از مشتری ها هستند که از ال جی اسپلیت اینورتر بهره می برند و می توان به خوبی از تهویه ی مناسب هوا در هر شرایطی با این فناوری مطمئن بود. به خوبی با انگاهی به بازار می توان دید که امروزه افرادی به دنبال یافتن بهترین کولز گازی ال جی دوال اینورتر یا مدل های دیگر برای کاهش مصرف انرژی خود هستند، تا بتوانند در بلند مدت در هزینه های خود صرفه جویی کند. کولر lg دوال اینورتر از محصولات پر فروش شرکت می باشد که در کشور های مختلفی در آسیا، اقیانوسیه و حتی در کشور های غربی دارای طرفداران بسیاری است.

کولر گازی اسپلیت ال جی اینورتر قیمت مناسبی با توجه به کیفیت خود دارد و می توان فروشنده های بسیاری را یافت که در کنار فروش آن اقدام یه نصب محصول می نمایند.  امکان بهره بردن از خدمات پس از فروش هم برای مدتی نسبتا طولانی وجود دارد.

برخی از مقالات مرتبط ما:

برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن