تهویه مطبوعکولر گازی

کولر گازی اینورتر سامسونگ چیست و چه تفاوتی با کولر گازی معمولی دارد؟

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عرضه کننده انواع کولر گازی در ایران

کولر گازی اینورتر سامسونگ ترکیبی از فناوری و قابلیت های عملکردی استثنایی را ارائه می دهد. این نوع کولرهای گازی سرمایش و گرمایش سریع و قدرتمند را با حداقل مصرف انرژی فراهم می آورند. در نتیجه در مقایسه با کولر گازی های معمولی قبض برقرق شما را تقریبا به نصف کاهش می دهد در حالی که همان راحتی فوق العاده ای که از سامسونگ انتظار دارید را در اختیار دارید. کولر گازی اینورتر سامسونگ گزینه ای مناسب برای افرادی است که به دنبال عملکرد بالا و بهره وری انرژی می باشند.

اینوتر هوشمند / اسمارت چیست؟

کولر گازی اینورتر سامسونگ از یک مدار اینورتر برای تبدیل جریان AC به DC و سپس تبدیل مجدد این جریان به AC استفاده می کند. در هنگام تبدیل جریان دوم، ولتاژ و فرکانس تغییر پیدا می کند و این امکان را می دهد که سرعت چرخش کمپرسور به طور آزادانه تنظیم شود و از این طریق خروجی کولر گازی تنظیم می شود. به لطف این فناوری، کولرهای گازی اینورتر نسبت به کولرهای گازی معمولی اقتصادی تر هستند و می توانند سر و صدای کمتری تولید کنند.

کولر گازی اینورتر سامسونگ چیست و چه تفاوتی با کولر گازی معمولی دارد؟

چرا شما باید کولر گازی اینورتر سامسونگ را انتخاب کنید؟

کولر گازی اینورتر سامسونگ می تواند به سرعت به دمای مورد نظر شما دست پیدا کند و در نتیجه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. در حالی که کولرهای گازی معمولی روشن می شود، کمپرسور با قدرت کامل کار می کند تا به دمای تنظیم شده دست پیدا کند.

با رسیدن به دمای تنظیم شده، کمپرسور خاموش می شود. هنگامی که دمای اتاق فراتر از دمای تعیین شده باشد (یعنی هوای اتاق رو به گرم شدن (در سرمایشی) یا سرد شدن (در گرمایشی) باشد)، کمپرسور مجددا با قدرت کامل شروع به کار می کند تا بار دیگر اتاق را خنک کند و یا گرمای اتاق را به دمای معین شده برساند. زمان لازم برای خاموش و روشن شدن کمپرسور برای حفظ دمای تنظیم شده، به معنای آن است که دمای اتاق به اندازه 1.5 درجه سانتیگراد از دمای تنظیم شده در نوسان باشد.

کولر گازی اینورتر سامسونگ چیست و چه تفاوتی با کولر گازی معمولی دارد؟

مصرف انرژی هوشمندانه

در پشت کولرهای گازی اینورتر سامسونگ یک ایده ساده وجود دارد و آن هم کنترل کامل انرژی مصرفی می باشد. با استفاده از یک سرعت منطقی که عملکرد کولر گازی را در یک حالت واقعا اقتصادی نگه می دارد شما از تکرار مکرر خاموش و روشن شدن های ناکارآمد مدل های بدون اینورتر جلوگیری می کنید. کنترل هوشمند اینورتر تضمین می کند که کولر گازی در اکثر اوقات با ظرفیت پایین کار می کند (مخصوصا در هنگام شب که همه اعضای خانواده در خانه هستند).

کولر گازی اینورتر سامسونگ چیست و چه تفاوتی با کولر گازی معمولی دارد؟

اکثر شرکت ها از کنترل کولر گازی اینورتر استاندارتر استفاده می کنند که هزینه انرژی کلی را نسبت به کولرهای گازی معمولی تا 20 درصد کاهش می شد. سامسونگ کولر گازی اینورتر هوشمند جدیدی تولید کرده که مصرف انرژی را در حالت عملکردی بالا تا 40 درصد کاهش می دهد و این مقدار قابل توجهی است که می تواند منجر به کاهش مصرف انرژی بیشتر و محافظت از محیط زیست شود.

دستیابی سریعتر به دمای مورد نظر با کولرهای گازی اینورتر سامسونگ

کولر گازی اینورتر سامسونگ از قدرت کامل موتور در هنگام روشن شدن استفاده می کند تا در سریعترین زمان ممکن به دمای تنظیم شده دست پیدا کند. در هر دو حالت سرمایشی و گرمایشی، حداکثر ظرفیت کولرهای هوشمند اینورتر به طور قابل توجهی بالاتر از انواع کولرهای گازی بدون اینورتر است که در نتیجه فقط در نیمی از زمان به دمای تنظیم شده دست پیدا می کنید.

کولر گازی اینورتر سامسونگ چیست و چه تفاوتی با کولر گازی معمولی دارد؟

کولرهای گازی اینورتر راحتی بیشتری را به ارمغان می آورند

کولرهای گازی اینورتر با حداکثر ظرفیت خود شروع به کار می کنند اما به محض رسیدن به دمای تعیین شده، می تواند با هر تغییری مطابقت داشته باشد. این بدان معناست که نوسان دمای کمتر به راحتی بیشتر شما کمک می کند.

کولر گازی اینورتر سامسونگ چیست و چه تفاوتی با کولر گازی معمولی دارد؟

رنج عملیاتی گسترده

بر خلاف کولرهای گازی معمولی که دارای سطح ظرفیت ثابت هستند، کولرهای گازی اینورتر می توانند دقیقا سرعت کمپرسورهای خود را کنترل کنند و ظرفیت را تنظیم کنند. کولرهای گازی اینورتر سامسونگ تقریبا 100% ظرفیت گسترده تری را نسبت به کولرهای گازی اینورتر هم رده خود ارائه می دهند. در اصل کولرهای گازی اینورتر بسیار کارآمد هستند و برای کارکردهای اقتصادی فوق العاده هستند.

کولر گازی اینورتر سامسونگ چیست و چه تفاوتی با کولر گازی معمولی دارد؟

کمپرسور روتاری DC

سامسونگ کنترل اینورتر هوشمند را با کمپرسور روتاری DC جدید خود انجام می دهد و این باعث می شود که بهره وری انرژی بیشتری را در مقایسه با کمپرسورهای سنتی AC در اختیار داشته باشید. این کولرهای گازی وسیع ترین محدوده ظرفیت عملیاتی را در کلاس خود ارائه می دهد. کمپرسور روتاری DC عملکرد بدون لرزش را در بالاتری و کمترین سرعت خود تضمین می کند.

کولر گازی اینورتر سامسونگ چیست و چه تفاوتی با کولر گازی معمولی دارد؟

کمپرسور روتاری DC سامسونگ که با فناوری های برتر ساخته شده است موارد زیر را ارائه می دهد:

  • بهره برداری مقرون به صرفه و اقتصادی (نسبت به کولرهای گازی معمولی حداکثر 65% صرفه جویی در مصرف انرژی سالانه را فراهم می آورد).
  • راحتی مداوم و رسیدن به دمای ایده آل
  • افزایش قابلیت اطیمنان سیستم و کاهش هزینه های نگهداری
  • کاهش حجم سر و صدا

راحتی نصب و کاهش هزینه های نگهداری

کولرهای گازی اینورتر سامسونگ نه تنها دارای کیفیت و کارایی بالا است بلکه نصب ساده ای دارد و به نگهداری و تعمیر کمی نیاز دارد. ادغام سیستم سیم کشی باعث کاهش قابل ملاحظه زمان نصب و هزینه های مرتبط شده است. مزیت مدل های اینورتر هوشمند سرمایشی نیاز به شارژ کمتر می باشد که نیاز به شارژ در محل را ساده تر می کند. به لطف الگوریتم اینورتر هوشمند، سیستم سرمایشی با قابلیت شارژ سامسونگ به شما این امکان را می دهد تا هزینه های نصب خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

نتیجه گیری

فناوری اینورتر مانند شتاب دهنده ماشین کار می کند. زمانی که کمپرسور به نیروی بیشتری احتیاج دارد به آن قدرت بیشتری می دهد و وقتی که به نیروی کمی نیاز دارد قدرت را کاهی می دهد. با استفاده از این فناوری، کمپرسور همیشه روشن است اما بسته به دمای هوا و میزان تعیین شده در ترموسات، انرژی کمتری را مصرف می کند. سرعت و قدرت کمپرسور به طور مناسبی تنظیم می شود. این فناوری در ژاپن توسعه یافته است و در آنجا برای کولرهای گازی و یخچال ها مورد استفاده قرار می گیرد. این فناوری در حال حاضر فقط در کولرهای گازی اسپلیت وجود دارد.

برخی از مقالات مرتبط ما:

برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن