تهویه مطبوعکولر گازی

تمام آنچه که باید در مورد برند کولر گازی سامسونگ (Samsung) بدانید!

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عرضه کننده انواع کولر گازی در سراسر ایران

تمام آنچه که باید در مورد برند کولر گازی سامسونگ بدانید! با نزدیک شدن فصل گرما بسیاری به فکر خرید یک کولر گازی می باشند. در بسیاری از کشور ها مردم در زمان خرید کولر گازی در مورد بهترین برندی که می توانند پیدا کنند کمی سردرگم هستند. اما سامسونگ برای سال ها از بهترین برند هایی بوده است که در میان بسیاری از مردم در سراسر دنیا محبوب بوده است. در این متن ما قصد داریم تا برای شما اطلاعات جالبی را در مورد این برند جهانی بیان کنیم.

برند کولر گازی سامسونگ

سامسونگ (Samsung) در سال 1938 در کشور کره توسط لی بیونگ چو تاسیس شد. این شرکت از بزرگ ترین شرکت های تجاری در دنیا می باشد. نام سامسونگ به این دلیل انتخاب شد که به معنای سه ستاره می باشد. این سه ستاره در اصل نشان دهنده ی سه اصل بزرگ بودن، زیاد بودن و قدرتمند بودن می باشد.

در سه دهه ی بعد از تاسیس این شرکت، با گسترش فعالیت های آن، سامسونگ توانست در حوزه های بیمه، نساجی، غذا، و خرده فروشی به سرعت پیشرفت کند. در اواخر دهه ی شصت میلادی این شرکت وارد حوزه ی الکترونیک شد. در حال حاضر این شرکت با محصولات متنوعی که دارد از بزرگ ترین برند ها در صنعت الکترونیک می باشد. رایانه ها، تلویزیون ها، تلفن های همراه و کولر های گازی ساخت این شرکت در همه جای دنیا شناخته شده هستند.

در بین سال های 1974 تا 1980 میلادی، شرکت شروع به تولید اولین کولر های گازی برای نصب در کنار پنجره ها نمود. این کولر ها محبوب بودند و به راحتی می شد آن ها را خرید. اما در عرض چند سال این شرکت اقدام به تولید مدل های کولر گازی مدرن تری نمود. این کولر ها را می شد روی دیوار نصب کرد و برای همین استفاده از آن راحت تر بود.

در بین سال های 1980 تا 2000 میلادی دوره ای دیگر از ساخت کولر های مدرن در این شرکت، منطبق بر فناوری های موجود در آن زمان رقم خورد. در این دوره این شرکت، هزاران دلار برای تحقیق و توسعه ی محصولات جدید سرمایه گذاری کرد. این سیستم های تهویه از سیستم های ساده ی قابل نصب بر روی دیوار به سمت سیستم هایی با کانال های انتقال هوا و تهویه ی مرکزی در حال حرکت بودند.

تمام آنچه که باید در مورد برند کولر گازی سامسونگ (Samsung) بدانید!

در اوایل دهه ی نود میلادی، تمرکز شرکت روی کولر گازی های دارای کانال های تهویه برای کاربرد های تجاری بود. در سال 2000 میلادی بود که اولین سیستم دارای بازده ی بالای انرژی در سطح بین المللی توسط سامسونگ پیاده سازی شد. این سیستم می توانست بر پایه ی استفاده از آب با بهره بردن از فناوری های سرمایشی و گرمایشی به خوبی به تهویه ی هوای ساختمان بپردازد.

تنها در عرض هفت سال و در سال 2007 میلادی این برند به پیشروان این صنعت در عرصه ی جهانی با بزرگ ترین سیستم های خنک کننده که دارای 22 اسب بخار توان بودند تبدیل شده بود. این سیستم ها برای ساختمان های تجاری بزرگ و آپارتمان ها گزینه ای ایده ال به منظور تهویه و تنظیم هوای داخل ساختمان بودند.

در سال 2010 در پی یک سرمایه گذاری یک میلیون دلاری توسط شرکت، و تلاش های صورت گرفته توسط تیم تحقیق و توسعه، با تمرکز بر روی محصولات نو آورانه، تولید سیستم های تهویه ی نوین در راه بود. در پی این تلاش ها اولین سیستم تهویه کننده با استفاده از کولرگازی، با بهره بردن از فناوری کنترل از راه دور با به کار گیری فناوری های بی سیم رو نمایی شد. این سیستم ها با استفاده از کولر های گازی هوشمند، هنوز هم از محبوب ترین سیستم های تهویه و خنک کننده ها با استفاده از فناوری وای فای در دنیا می باشد.

در طی سه سال و در سال 2013، سامسونگ موفق به توسعه ی سیستم های هوشمند دیگری شد که می شد از راه دور آن ها را با تلفن همراه کنترل کرد. در همین سال توانست اقدام به عرضه ی کولر گازی سه گوش برای تهویه ی هوای اتاق بنماید. این سیستم می توانست در عملکرد گردش هوا و خنک کردن اتاق سریع تر و بسیار بهتر عمل کند. طراحی خاص سه گوش به این محصول این قابلیت ها را به محصول در خنک کردن فضای داخل اتاق می داد.

در سال 2015 سیستم کولر گازی دیگری توسط این شرکت روانه ی بازار شد که اولین نمونه در سطح بین المللی بود. این محصول دارای طراحی دایره ای بود. این طراحی این کولر علاوه بر این که این محصول را زیبا تر می کند، می تواند با گردش یکنواخت هوا در داخل اتاق، از به وجود آمدن نقطه های کور با دمای بالا و یا کم در اتاق جلوگیری کند. به همین دلیل است که با استفاده از آن، در همه ی بخش های اتاق می توان شاهد کاهش دمای هوا و خنک شدن هوا به صورت  یکنواخت بود.

در نهایت در سال 2018 بود که سامسونگ اولین سیستم wind free را منطبق بر فناوری های روز دنیا به بازار عرضه کرد. در فناوری wind free، کولرهای ساخته شده دارای کیفیت بالایی بوده و می توانست هوا را به خوبی خنک کند. با این فناوری می توان شاهد هوای خنک تر در داخل اتاق بدون مزاحمت های به وجود آمده در اثر گردش مستقیم هوا در محیط خانه بود.

مدل های مختلف کولر گازی Samsung

محصولات شرکت سامسونگ در طول این سال ها متنوع بوده اند. مشتری های زیادی هم برای محصولات این شرکت وجود دارند. در سال های کذشته محصولاتی مانند کولر گازی سامسونگ 24000 یا مدل های مشابه که دارای توان دیگری هستند در بازار وجود داشته اند. کولر گازی سامسونگ 12000 یا کولر گازی سامسونگ 30000، که دارای توان های مصرفی متفاوتی بوده و دارای قابلیت های بالا در خنک کردن محیط خانه هستند نیز برای سال ها توسط افراد زیادی در سراسر دنیا استفاده شده اند. بسته به توان کولر گازی سامسونگ قیمت آن هم متفاوت خواهد بود. که البته این امری عادی است و به عنوان مثال کولر گازی سامسونگ ۲۴۰۰۰ نسبت به کولر های دارای توان کمتر دارای قیمت پایین تری بوده است.

تمام آنچه که باید در مورد برند کولر گازی سامسونگ (Samsung) بدانید!

اما فناوری های جدید با بهبودی که در محصولات شرکت به وجود آورده اند، در کنار خود تا حدودی افزایش قیمت را در محصولات جدید به همراه داشته اند. می توان دید که در بازار کولر گازی سامسونگ wind free قیمت نسبتا بالاتری نسبت به کولرهای ساده دارد. از نظر بسیاری از مصرف کنندگان، این فناوری که به تازگی وارد بازار شده است، به طور حتم ارزش استفاده برای تهویه ی هوای داخل ساختمان را دارد. برای همین امروزه افراد زیادی به دنبال کولر گازی سامسونگ های ساخته شده با این فناوری مانند مدل wind-free ar19nsp 19000 یا کولر گازی سامسونگ مدل wind-free ar10nsp 10000 یا دیگر مدل های مدرن ساخت شرکت سامسونگ هستند.

شاید شما هم از علاقه مندان این فناوری های نوین و رضایت بخش بوده و به دنبال خرید کولر گازی سامسونگ wind free در بازار هستید. با توجه به نزدیک شدن فصل گرما شاید زمان مناسبی برای ارتقای سیستم سرمایشی خانه ی شما فرا رسیده باشد. در این صورت علاوه بر مدل هایی که در بالا به آن ها اشاره شد، می توانید اقدام به خرید کولر گازی سامسونگ مدل wind-free ar25nsp 25000، کولر گازی سامسونگ مدل wind-free ar13nsp 13000 و یا کولر گازي سامسونگ مدل wind-free ar25nsp بنمایید.

انتخاب شما باید با توجه به مشخصه های محصول و نیازهای شما باشد. این کولرها از بهترین گزینه ها برای ارتقای سیستم تهویه ی ساختمان شما خواهند بود.  می توان گفت که سامسونگ در چهل و پنج سال گذشته به خوبی توانسته است از پیشروان عرصه ی صنعت کولرسازی در دنیا شود. می توانید گروه ها و شرکت های زیادی را در تمام نقاط دنیا در بسیاری از کشور ها از آسیا گرفته تا اروپا و حتی آمریکا یافت که در حال عرضه و فروش محصولات سرمایشی و گرمایشی این شرکت می باشند. اگر شما قصد خرید از محصولات این برند را دارید، این فروشنده ها می توانند در تامین، نصب و سرویس دهی انواع محصولات این شرکت به شما کمک کنند.

برخی از مقالات مرتبط ما:

برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن