تهویه مطبوعکولر گازی

تمام آنچه که باید در مورد برند کولر گازی گری (Gree) بدانید!

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عرضه کننده انواع کولر گازی در سراسر ایران

تمام آنچه که باید در مورد برند کولر گازی گری (Gree) بدانید! شرکت لوازم خانگی گری (GREE) در چین در سال 1991 تاسیس شد. این شرکت یک مجموعه ی تولیدی بین المللی می باشد. هم چنین از جمله سازندگان اصلی کولر های گازی در سطح بین المللی است. می توان گفت که گری از پیشروان صنعت تولید کولر های گازی به دلیل کیفیت بالای محصولات خود است.

برند کولر گازی گری

در سال 2012، گری اولین شرکت در لیست تولید کننده های لوازم خانگی (مانند کولر گازی) در چین شد. این دستاورد که تنها در طول حدود بیست سال پس از تاسیس شرکت به دست آمده است می تواند دلیلی بر کیفیت بالای محصولات شرکت در این عرصه باشد.

ارزش محصولات فروخته شده در بازار در این سال توسط شرکت نزدیک به 100 میلیارد یوان چین بود که معادل حدود 16 میلیارد دلار می باشد. در آوریل سال 2015، گری گزارشی از فروش خود منتشر کرد که نشان می داد موفق به فروش محصولات خود به ارزش حدود 140 میلیارد یوان چین که معادل بیش از 22 میلیارد دلار می باشد شده است.

این رشد در ارزش محصولات فروخته شده در طی حدود سه سال به خوبی می تواند نشان دهنده ی سرعت رشد شرکت در حوزه ی تولید و فروش لوازم خانگی و کولرهای گازی باشد. اگر چه می توان تولید کننده های بسیاری را در کشور پهناور چین دید که اقدام به تولید کولرهای گازی می کنند، اما گری در بین همه ی آن ها به نظر می رسد که یکی از  بهترین مارک ها باشد.

اگر چه در خارج چین برند های معروفی مانند سامسونگ یا ال جی را می توان یافت که در سطح بین المللی شناخته شده هستند، اما بر اساس اعلام WORLD brand، این مارک تنها تولید کننده در صنعت سیستم های تهویه ای HVAC و کولر های گازی در چین است که توانسته است توسط WORLD brand در سال 2014 نشان افتخار کسب کند.

تمام آنچه که باید در مورد برند کولر گازی گری (Gree) بدانید!

در حال حاضر گستره ی حضور شرکت به بیش از صد و شصت کشور دنیا کشیده شده است. امروزه ظرفیت تولید محصولات RAC و CAC در این شرکت به ترتیب به 60 میلیون و 5.5 میلیون محصول رسیده است. از سال 2055 تا 2015 این مارک اولین فروشنده محصولات ذکر شده در بازار با بیش از 300 میلیون مشتری در سرتا سر دنیا بوده است. در ماه می 2015، گری وارد لیست 500 شرکت عمومی برتر در دنیا شد. در لیست فوربس هم به رتبه ی 385 در بخش تولید کنندگان محصولات و لوازم خانگی رسید.

با توجه به رشد روز افزون فناوری های جدید که امکان کنترل هوشمند ابزار و تجهیزات مورد استفاده در ساختمان ها را فراهم می کنند، گری خود را متعهد به دنبال کردن فناوری های روز دنیا می داند. البته بررسی تخصصی محصولات شرکت و قابلیت های ان ها فراتر از این متن می باشد. اما می توان گفت که با توجه به آن چه گفته شد، می توان گری را از بهترین شرکت های تولید کننده ی این گونه محصولات در آسیای دور و در کشور چین دانست. ارزش محصولات فروخته شده و توسط شرکت و رتبه ی آن در لیست شرکت ها که توسط مراجع معتبر بین المللی مورد بررسی قرار گرفته است، می تواند شما را از کیفیت این تولیدات آن تا حدودی زیادی مطمئن کند.

بنا به گفته های مدیران شرکت، تلاش این برند بر تولید کولرهای گازی و محصولات سرمایشی مبتنی بر استفاده از فناوری های نوین می باشد. به همین دلیل می توان استفاده از روش های کنترل از راه دور کولرها و سیستم های تهویه ای را از بزرگ ترین گام ها در راه دست یافتن به این اهداف دانست. در حال حاضر شرکت دارای 9 مرکز تولیدی در نقاط مختلف دنیا است. 7 مرکز تولیدی در چین قرار دارند. یکی از این مراکز در کشور برزیل و دیگری هم در پاکستان مشغول به فعالیت است.

در مجموع در کل این مراکز حدود هفتاد هزار نفر مشغول به کار هستند. به همین دلیل است که ظرفیت تولیدی شرکت بالا رفته است. به دست آوردن این موقعیت به طور حتم به دلیل تولیدات منحصر به فرد می باشد که توانسته است نظر مشتری ها را در بازار به خود جلب کند. این امر با فراهم نمودن سود بیشتر برای این مارک، امکان گسترش فعالیت های آن را در نقاط مختلف دنیا بیش از پیش فراهم نموده است.

شرکت در مزایده های فراوانی موفق شده است. در بازی های المپیک 2008 چین از برندگان مزایده بود. در جام جهانی 2010 و در بازی های آسیایی گوانجو، هم چنین در المپیک زمستانی روسیه در 2014 نیز موفق به کسب این مزایده ها گردید. این امر باعث شد تا این برند بتواند به خوبی در دنیا خود را مطرح کند. از شعار های مطرح این شرکت این است که عمل کردن برای شما آینده را می سازد و نو آوری برای شما دستاورد به دنبال دارد. نگاه به آینده به طور مداوم در این شرکت باعث کسب موفقیت های روز افزون شده است. می توان در بازار های مختلفی در سر تا سر آسیا و حتی در کشورهای آمریکای لاتین شاهد حضور پر رنگ محصولات تولید شده توسط این مارک بود.

تمام آنچه که باید در مورد برند کولر گازی گری (Gree) بدانید!

هدف شرکت ادامه به تولید محصولات نو آورانه است تا بتواند در قرن حاضر از پیشگامان تولید این گونه محصولات در سطح بین المللی باشد. البته در این راه چالش هاای فراوانی وجود دارد، شرکت های بزرگ دیگری مانند ال جی و سامسونگ در خارج چین در نزدیکی آن در حال فعالیت هستند. در خود چین هم می توان شاهد حضور فعال شرکت ها و برند های دیگری بود. اما به دست آوردن وجهه ای بین المللی با مشارکت در فستیوال های جهانی می تواند علاوه بر جذب مشتری های بیشتر در آسیا، نام برند را در دیگر کشور ها هم بیش از پیش برای مشتری ها آشنا کند.

برای همین به نظر می رسد که هم در زمینه ی نو اوری و کیفیت محصولات و هم در زمینه ی به دست اوردن وجهه ی عمومی، گری به خوبی عمل می کند. شاید به همین دلیل است که توانسته است در طول مدت کمی بر موانع و رقبای خود تا حدودی غلبه کند و سهم بزرگی از بازار کولر های گازی را به دست گیرد. باید دید تا در آینده چه اتفاقاتی می افتد و کدام از تولید کنندگان برتر کولر های گازی می توانند بیش از دیگران در بازار موفق عمل کنند.

اما در مورد گری می توان گفت که با توجه به گفته های مدیران شرکت، آن ها کیفیت محصولات خود را با هیچ چیز دیگری معاوضه نمی کنند. این که این کیفیت تا چه حد از کیفیت محصولات و کولر های گازی عرضه شده توسط دیگر برند ها بهتر است جای بحث دارد. اما به طور حتم توانسته است تا حد زیادی توقعات مشتریان را در بازار بر اورده کند. از سوی دیگر کیفیت خدمات پس از فروش شرکت هم در بسیاری از مناطق دنیا بالا است.

این برند در آسیا از بالا ترین کیفیت خدمات پس از فروش در عرضه ی فروش کولر های گازی پشتیبانی می کند. در ایران هم مشتری های زیادی در بازار به دنبال خرید این محصولات هستند. شاید قیمت و کیفیت کولر های گازی ساخته شود توسط مارک گری، و کیفیت خدمات پس از فروش باشد که مشتری ها را تا این حد به خرید آن علاقه مند کرده است. عده ی زیادی هم با این وجود هنوز به دنبال این هستند که کدام یک از مارک ها برای خرید بهتر است. شاید بررسی این موضوع نیاز به زمان زیادی داشته باشد که در این متن نمی توان به آن پرداخت.

برخی از مقالات مرتبط ما:

برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن