تهویه مطبوعکولر گازی

فناوری های موجود در کولرهای گازی سامسونگ

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عرضه کننده انواع کولر گازی در ایران

شرکت کره ای سامسونگ نیازی به معرفی ندارد چونکه در طی چند دهه گذشته بسیاری از محصولات لوازم خانگی اعم از کولرهای گازی سامسونگ را به بازار معرفی کرده است و جایگاه ویژه ای در بازار دارد. توسعه و معرفی فناوری های جدید تا حد زیادی موفقیت این شرکت را تضمین می کند. در نتیجه در اغلب موارد کولرهای گازی، تلویزیون، یخچال و لوازم خانگی های دیگر سامسونگ در لیست بهترین محصولات سال قرار می گیرند. در ادامه فروشگاه کالاپایا قصد دارد شما را با جدیدترین فناوری هایی که کولرهای گازی سامسونگ ارائه می دهند آشنا کنیم.

جدیدترین نوآوری های مورد در کولرهای گازی سامسونگ

در ادامه شما می توانید با نوآوری هایی که شرکت سامسونگ برای کولرهای گازی خود ارائه داده است آشنا شوید:

فناوری Wind-Free

بیش از 20000 حفره میکروسکوپی در قسمت جلوی کولرهای گازی داخلی طراحی شده است که تهویه راحت را افزایش می دهد. علاوه بر این، این فناوری به طور قابل توجهی خنک کنندگی را در جهات مختلف بهینه می کند. بعد از رسیدن درجه حرارت به مقدار ایده آل، سیستم هوای تازه را به طور یکنواخت و بدون وزش ناخوشایند باد پخش می کند.

فناوری های موجود در کولرهای گازی سامسونگ

طراحی سه وجهی

در کولرهای گازی اسپیلت سامسونگ شما می توانید شاهد طراحی سه وجهی باشید. کولر گازی سامسونگ به صورت بسیار کارآمدی طراحی شده اند. معماری منحصر به فرد سه وجهی، ورودی وسیع تری را به همراه دارد بنابراین می توانند هوای بیشتری را به داخل بکشند. با افزایش عرض و زاویه رسانه های آن، بدون اینکه پره ها و تیغه ها جریان هوا را مسدود کنند، کولرهای گازی سامسونگ 25 درصد هوای خنک بیشتر را به بیرون و تا فاصله های دورتر انتقال می دهد.

فناوری های موجود در کولرهای گازی سامسونگ

کولرهای گازی کاستی و سقفی سامسونگ

کولرهای گازی کاستی سامسونگ با طراحی دایراه ای جدیدترین طراحی خلاقانه سامسونگ برای کولرهای گازی داخلی است. طراحی دایره ای بدون پره امکان خنک کنندگی را حتی بدون از بین رفتن جریان هوا فراهم می آورد و استاندارد جدیدی را برای کولرهای گازی کاستی چند وجهی تعریف می کند.

فناوری های موجود در کولرهای گازی سامسونگ

سیستم فیلترسازی Easy Filter Plus

فناوری Easy Filter Plus از یک فیلتر PM بسیار کارآمد و گسترده در قسمت خارجی با پوشش ضد حساسیت استفاده می کند. طبق گفته شرکت سامسونگ؛ این فناوری به فیلتر سازی هوا و تمزکنندگی 99% دست پیدا می کند. علاوه بر این تمیز کردن فیلتر در زیر آب بسیار ساده است.

فناوری های موجود در کولرهای گازی سامسونگ

فناوری Virus Doctor

این شرکت برای تصفیه هوا از پاتوژن ها و باکتری ها، فناوری پونی Virus Doctor یا S-Plasma را ساخته است. در حقیقت این فناوری، هوای موجود در اتاق را یونیزه می کند. همانطور که مشخص است، یون های فعال به طور موثری باکتری های موجود در هوا را از بین می برند.

فناوری های موجود در کولرهای گازی سامسونگ

اینورتر AC هشت قطبی

البته بسیاری از تولیدکنندگان از کمپرسور اینورتر در برخی از مدل های کولر گازی خود استفاده می کنند. متاسفانه همه شرکت ها به توسعه و پیشرفت این فناوری ادامه نمی دهند. اما سامسونگ در این مسیر به موفقیت دیگری رسیده است. کمپرسور اینورتر 8 قطبی افزایش قابل توجهی در عملکرد را به همراه دارد. طبق گفته شرکت سامسونگ، کمپرسور اینورتر 8 قطبی نسبت به مدل سنتی اینورتر 43 درصد اتاق را سریعتر خنک می کند.

فناوری های موجود در کولرهای گازی سامسونگ

کمپرسور اینورتر پیمایشی دوگانه

کولرهای گازی ساسمونگ که برای فضای باز طراحی شده اند دارای کمپرسور اینورتر پیمایشی دوگانه با Flash Injection است (فناوری که مایع و گاز را با هم ترکیب می کند تا کارایی بالا را در صورت بارهای جزئی و دمای زیر منفی 25 درجه ارائه دهد.

فناوری های موجود در کولرهای گازی سامسونگ

 سایر نوآوری های کولرهای گازی سامسونگ

البته این شرکت از تعداد زیادی از راه حل های نوآورانه مدرن دیگر استفاده می کند. کولرهای گازی سامسونگ که از مبرد نسل R32 استفاده می کنند نمونه ای از این نوآوری های سامسونگ می باشد. کولرهای گازی سامسونگ از اتصال گوشی هوشمند با و کنترل Wi-Fi پشتیبانی می کند. برنامه های Smart Check و Smart Chat به صورت خودکار وضعیت کولر گازی سامسونگ را رصد می کنند و گزارش های خود را به صورت بلادرنگ ارائه می دهند.

علاوه بر این اکثر مدل ها از تقویت کننده سرعت، تقویت کننده انرژی؛ خنک کنندگی سریع، حالت های کاهش رطوبت، نصب هوشمند؛ خود تشخیصی و تمیز کردن خودکار پشتیبانی می کنند. البته امروزه این گزینه ها تازگی ندارد اما می تواند سطح بالای نوآوری و ابتکار بالای کولرهای گازی سامسونگ را تایید کند. اگر شما به دنبال خرید کولر گازی سامسونگ هستید و احساس کردید که برای خرید نیاز به مشاوره یا راهنمایی دارید می توانید با کارشناسان فروگاه کالاپایا تماس حاصل فرمائید. کالاپایا یکی از فرشندگان لوازم خانگی در تهران است که به صورت حضوری و آنلاین محصولات خود را به سراسر کشور ایران عرضه می کند. این فروشگاه لوازم خانگی آنلاین دارای نماد اعتماد می باشد و خریدی مطمئن و لذت بخش را تضمین می کند.

برخی از مقالات مرتبط ما:

برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن