لوازم برقی خانگیماشین ظرف شویی

آماده سازی برای نصب ماشین ظرفشویی در 4 مرحله ساده

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عرضه کننده انواع ماشین های ظرفشویی برند در ایران

آماده سازی برای نصب ماشین ظرفشویی در 4 مرحله ساده – کاملاً درک می کنیم که بیشتر مردم برنامه کاری خود را تغییر می دهند تا منتظر نصاب باشند. بنابراین خیلی بهتر است که کار؛ همان اول انجام شود. در مقاله امروز فروشگاه کالاپایا؛ما می خواهیم همه چیز بدون مشکل پیش برود تا در وقت شما صرفه جویی شود.

آماده سازی جهت نصب ماشین ظرفشویی در 4 مرحله

به عنوان بخشی از راهنمای خرید ماشین ظرفشویی؛ آماده سازی 4 مرحله ای جهت نصب ماشین ظرفشویی را برای شما تدارک دیده ایم تا از دوباره کاری ها جلوگیری شود. شما باید قبل از آمدن نصاب ماشین ظرفشویی کارهای زیر را به درستی انجام دهید تا در حین نصب ماشین ظرفشویی با مشکلی مواجه نشوید.

مرحله 1: اندازه گیری

عرض ماشین ظرفشویی فعلی خود را اندازه بگیرید. همچنین فاصله زیر پیشخوان تا کف زمین را هم اندازه گیری کنید. این اطلاعات را در اختیار فروشنده خود قرار دهید تا او بتواند با توجه به اطلاعات داده شده، ابعاد ماشین ظرفشویی جدید را مورد بررسی قرار دهد. در آخر؛ اگر یک ماشین ظرفشویی قدیمی اروپایی را با یک مدل آمریکایی جایگزین می کنید؛ ممکن است محصول جدید متناسب با کابینت های شما نباشد.

آماده سازی برای نصب ماشین ظرفشویی در 4 مرحله ساده

  •  بیشتر بخوانید: به نظرتون ماشین ظرفشویی بخرم؟ 10 دلیل ساده برای خرید ماشین ظرفشویی

مرحله 2: خرید قطعات مناسب برای نصب ماشین ظرفشویی

در گذشته؛ ماشین های ظرفشویی با قطعات نصب عرضه می شدند. در طی سال های اخیر؛ سازندگان برای پایین آوردن هزینه ها، از ارائه قطعات نصب صرف نظر کردند. قطعات اولیه ای مانند شلنگ خروجی آب و سیم برق در پکیجینگ اصلی وجود ندارند. به همین دلیل لطفاً قبل از نصب؛ کیت قطعات عمومی را سفارش دهید. برای مدل های بعد از سال 2019 ظرفشویی بوش یا ماشین های ظرفشویی میله؛ لازم نیست چنین کاری انجام دهید. این ماشین های ظرفشویی با سیم برق و شلنگ های ورودی و خروجی آب پیشرفته جهت تشخیص نشتی آب عرضه می شوند.

آماده سازی برای نصب ماشین ظرفشویی در 4 مرحله ساده

مرحله 3: پیدا کردن و بررسی شیر قطع و وصل آب

اگر در آپارتمانی یا خانه ای قدیمی زندگی می کنید؛ این مرحله به کمک شما خواهد آمد. بررسی کنید که شیر قطع و وصل آب در زیر سینک ظرفشویی یا کابینت نزدیک قرار گرفته است. مطمئن شوید که شیر قطع و وصل آب بدون خوردگی و در شرایط خوبی قرار دارد و برای اتصال به هیچگونه تغییر لوله کشی نیاز ندارد.

آماده سازی برای نصب ماشین ظرفشویی در 4 مرحله ساده

با اطلاع از وضعیت شیر قطع و وصل آب، نصاب قطعات لازم را به همراه خواهد داشت. در این شرایط از هزینه کل نصب مطلع خواهید شد و لحظه آخر غافلگیر نخواهید شد. برخی آپارتمان های قدیمی، شیر قطع و وصل آب ندارند و ممکن است نیاز باشد آن را تهیه کنید. در آخر، اگر نمی توانید شیر را زیر سینک ظرفشویی یا پیشخوان ببینید، نگران نباشید. نصاب های حرفه ای، برای جلوگیری از نشتی معمولاً شیرهای قطع و وصل را به همراه دارند. به طور معمول آن ها برای تعویض شیر هزینه اضافی می گیرند.

مرحله 4: پیدا کردن کنتور برق خانه

کنتور برق خود را پیدا کنید تا بتوانید هنگام نصب، برق آشپزخانه خود را قطع کنید. در صورت امکان بررسی کنید پریز 110 ولت زیر پیشخوان باشد. پریز برق باید در فاصله ای قرار داشته باشد که سیم برق به آن برسد. از قبل زمان نصب مشخص خواهد شد. (احتمالاً 4 ساعت). روز نصب، تلفن همراه خود را در دسترس قرار دهید، به خاطر داشته باشد که نصاب با شما تماس می گیرد و می گوید که خانه بعدی شما هستید. (معمولاً 30 دقیقه یا 1 ساعت قبل از مراجعه به منزل شما). مسیر رسیدن به ماشین ظرفشویی را تمیز و خلوت کنید و از وسایل ظریف مانند لوازم خانگی محافظت کنید.

آماده سازی برای نصب ماشین ظرفشویی در 4 مرحله ساده

نتیجه گیری

تهیه ماشین ظرفشویی جدید هیجان انگیز است و نصب این روزها سریع و آسان انجام می شود. اگر ماشین ظرفشویی ای خریده اید که هزینه آن کم است  و پیشخوانی محکم (به عنوان مثال, گرانیت, کوارتز, سنگ) دارید, برای محکم کردن ماشین ظرفشویی خود به کابینت های مجاور به براکت های جانبی نیاز پیدا خواهید کرد. (اکثر ماشین های ظرفشویی دارای براکت های جانبی هستند. با این وجود ماشین های ظرفشویی ارزان این براکت ها را در پکیجینگ خود ندارند).

برخی دیگر از مقالات مرتبط ما:

برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن