لوازم برقی خانگیماشین ظرف شویی

10 وسیله ای که نباید هرگز در ماشین ظرفشویی بوش خود قرار دهید!

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عرضه کننده انواع ماشین ظرفشویی در ایران

وقتی که با ظرف های نشسته ای که تلنبار شدند مواجه شدید نترسید ماشین ظرفشویی بوش ساخته شده تا نظافت و تمیزی را راحت تر کند. اما این بدان معنا نیست که شما می توانید هر نوع ظرف و ظروفی را در داخل ماشین ظرفشویی Bosch قرار دهید و انتظار داشته باشید که ظرف ها کاملا پاک شوند. چند مورد وجود دارد که می تواند ظریف ترین سیکل های ظرفشویی را خراب کنند.

تنها با قرار دادن وسایل آشپزخانه صحیح داخل ماشین می توانید از خرابی و آسیب دیدن ماشین ظرفشویی Bosch خود جلوگیری کنید. لیست وسایلی که در ادامه بیان می شود موارد نامناسبی هستند که باید برای حفظ سلامت ماشین ظرفشویی بوش خود از قرار دادن آنها در دستگاه خود جلوگیری کنید.

از قرار دادن وسایل چوبی در ماشین ظرفشویی بوش خودداری کنید!

آب گرما و حرارت موجود در سیکل خشک کردن می تواند باعث خم شدن وسایل چوبی شما شود. آب گرم همچنین می تواند تمام وسایل چوبی را غیر قابل استفاده کند. وسایل چوبی، کاسه تا تخته برش دارید؟ برای حفظ زیبایی و عملکرد آنها حتما آنها را بشویید و در معرض هوا قرار دهید تا خشک شود.

10 وسیله ای که نباید هرگز در ماشین ظرفشویی بوش خود قرار دهید!

وسایل کریستالی را در ماشین ظرفشویی بوش قرار ندهید!

وقتی نوبت به شستن ظروف کریستالی می رسد این کار را با دست انجام دهید. به دلیل گرمای شدیدی که آب گرم و یا سیکل خشک کردن ظروف کریستال شما می تواند ترک بخورد و حتی بشکند. کمی وقت بگذارید و ظروف و لیوان های کریستالی خود را بشویید در غیر این صورت ممکن است تا تکه های باقی مانده آنها مواجه شوید.

ظروف وینتج را هرگز در ماشین ظرفشویی خود قرار ندهید!

بهتر است هر گونه وسایل وینتج را از ماشین ظرفشویی دور نگه دارید. رنگ و الگوهی دقیق ظروف وینتج می تواند در ماشین ظرفشویی کمرنگ و محو شود. وسایل عتیقه، وسایل دارای روکش طلا و مواردی از این قبیل را در ماشین ظرفشویی قرار ندهید تا به حفظ زیبایی ظروف خود کمک کنید.

مس و ماشین ظرفشویی بوش

وسایل و ظرف مسی را از ماشین ظرفشویی دور نکه دارید و به جای آن از مواد شوینده ملایم استفاده کنید و این ظروف را با دست بشویید.

عدم استفاده از ماگ های عایق دار در ماشین ظرفشویی بوش

ماگ های عایق دار برای گرم یا سرد نگهداشتن طولانی مدت نوشیدنی ها فوق العاده هستند. اما اگر این وسایل را در ماشین ظرفشویی بگذارید یک فرصت خوب ایجاد کرده اید تا دیگر هرگز این کار را انجام دهند. فضای بین لایه های بیرونی و داخلی ماگ های عایق دار می تواند با اب پر شود و بنابراین به عایق آسیب می رساند.

10 وسیله ای که نباید هرگز در ماشین ظرفشویی بوش خود قرار دهید!

از گذاشتن چه وسایلی در ماشین ظرفشویی بوش خودداری کنیم؟ وسایل چدنی

اگر می خواهیم طعم زنگ زدگی را تجربه کنید پس وسایل چدنی خود را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. آب موجود در ماشین ظرفشویی می تواند وسایل چدن شما را آسیب پذیر کند و موجب از بیرن رفتن روکش چدن آن شود و در نتیجه ظرف شما آسیب ببیند. ظروف چدن خود را با دست بشویید و بلافاصله آن را با دستمال خشک کنید. این تنها چیزی است که برای تمیز کردن ظروف چدن نیاز دارید.

ظروفی که غذا به آن چسبیده است را در ماشین ظرفشویی قرار ندهید!

طروفی که مواد غذایی بدانها چسبیده است را باید تمیز کنید وگرنه باعث مسدود شدن ماشین ظرفشویی شما خواهد شد. قطعات چسبیده به تابه یا قابلمه می تواند در ماشین ظرفشویی کیر کند و باعث خراب شدن دستگاه شما شود.

10 وسیله ای که نباید هرگز در ماشین ظرفشویی بوش خود قرار دهید!

ظروف نچسب را در ماشین ظرفشویی قرار ندهید!

حتما دستورالعمل های تولید کننده ظروف نچسب خود را مطالعه کنید. برخی از برندهای ظروف نچسب می توانند در داخل ماشین ظرفشویی قرار داده شوند اما اگر مطمئن نیستید بهتر است آنها را کنار بگذارید. چند دقیقه وقت صرف کردن برای شستن قابلمه های نچسب به مراتب بهتر از خراب شدن کیفیت ظروفتان برای همیشه خواهد بود.

برای حفظ تیزی چاقوها از قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی خودداری کنید!

اگر می خواهید چاقوهای اشپزخانه تیز بمانند هرگز نباید آنها را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. ماشین های ظرفشویی می توانند تغیه های چاقو را کند کنند و باعث می شود که استفاده از آنها برای برش مواد غذایی سخت تر شود. چاقوها را با دست بشویید تا از کندی نامیدکننده جلوگیری کنید.

جلوگیری از قرار دادن رنده در ماشین ظرفشویی Bosch

سوراخ های کوچک رنده به شما کمک می کند که رنده کردن پنیر، لیمو و غیره را به راحتی انجام دهید. با قرار دادن رنده در ماشین ظرفشویی شما به پیشواز کند کردن زودتر از موعد آن پیش رفته اید. بهترین کار استفاده از شستشوی دستی است.

همه ما می دانیم که شستن تنها چند دقیقه وقت لازم دارد، شما می توانید با قرار ندادن وسایل بالا در ماشین ظرفشویی بوش به عمر دستگاه خود اضافه کنید. اگر به دنبال ماشین ظرفشویی بوش اورجینال با بهترین قیمت هستید کافیست با کارشناسان فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا تماس بگیرید. همکاران ما خوشحال خواهند شد به شما در پیدا کردن ماشین ظرفشویی مورد علاقه تان کمک کنند. منتظر تماس شما هستیم.

برخی مقالات دیگر ما:

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن