لوازم برقی خانگیماشین ظرف شویی

انواع ماشین ظرفشویی – کدام استایل ظرفشویی برای شما مناسب تر است؟

فروشگاه اینترنتی کالاپایا عرضه کننده انواع ماشین هاط ظرفشویی در ایران

همانطور که می دانید انواع ماشین ظرفشویی متفاوتی را می توان در بازار پیدا کرد. ماشین های ظرفشویی نه تنها در وقت شما صرفه جویی می کنند بلکه به منظور کمک به بهداشت ظرف ها و کاهش خطر بیماری های ناشی از باکتری ها و میکروب ها، راحتی فوق العاده ای را به همراه دارند.

انواع ماشین ظرفشویی

ماشین های ظرفشویی که در بازار وجود دارند دارای انواع مختلفی هستند و بر اساس سبک زندگی، میزان قابل حمل بودن و الزامات نصب دسته بندی می شوند. بنابراین قبل از شروع به خرید باید بدانید که کدام نوع ماشین ظرفشویی برای شما مناسب تر است و محدودت های نصب را برای شما به همراه ندارد. اینکه شما مستاجر هستید یا صاحب خانه ماشین ظرفشویی که قصد خرید آن را دارید باید به بهترین وجه ممکن متناسب با نیاز و فضای شما باشد.

ماشین های ظرفشویی برای خرید بسیار اقتصادی هستند و نسبت به گذشته توانایی بیشتری برای کار کردن دارند و این باعث شده است که این ماشین ها به یک دستگاه با ارزش که در وقت شما صرفجویی می کنند تبدیل شوند.

ماشین های ظرفشویی داخلی

این نوع ماشین های ظرفشویی که به صورت داخلی نصب می شوند بیشترین و بهترین راحتی کار را در اختیار شما قرار می دهند. دسترسی به این واحد بسیار ساده است و هر زمان بخواهید که از آن استفاده کنید نیازی به جابجایی ندارند. از آنجایی که هیچ شیرآلاتی برای شیر آب وجود ندارد، زمانی که ماشین ظرفشویی شما کار می کند می توان از سینک آشپزخانه برای مقاصد دیگری استفاده کرد.

یک ماشین ظرفشویی داخلی (که ماشین ظرفشویی سنتی هم نامیده می شود) نیاز به لوله کشی دارد و معمولا دستورالعمل های دقیق برای مدل انتخابی شما از طریق تولیدکننده و یا نمایندگی محل خرید به شما داده می شود.

همچنین برای نصب این نوع ماشین ظرفشویی شما به یک کابینت با ابعاد مناسب نیاز دارید (عرض استاندارد ماشین ظرفشویی معمولا 24 اینچ است). آشپزخانه هایی که کمبود فضا دارند می توانند ماشین ظرفشویی 18 اینچی را در خود جای دهد، این دستگاه ها معمولا برای جا دادن ظروف یک زوج کافی می باشد. اگر کابینت کافی در آشپزخانه خود دارید، ماشین ظرفشویی را در محلی قرار دهید که موجب مسدود شدند درب های کناری نشود. به خاطر داشته باشید که ماشین های ظرفشویی در آینده جابجا نمی شوند و به طور دائمی نصب می شوند. به همین دلیل اگر اجاره نشین هستید این نوع ماشین ظرفشویی به شما توصیه نمی شود

ماشین ظرفشویی کشویی

این دستگاه که ماشین ظرفشویی غیره سنتی هم نامیده می شود قیمت بالاتری دارند، اما اگر بتوانید این دستگاه ها را خریداری کنید راحتی بیشتری را تجربه خواهید کرد. ماشین ظرفشویی کشویی برای اولین بار توسط فیشر و پیکل معرفی شدند تنها چند برند و مدل در بازار وجود دارد که قیمت غیر رقابتی را به خود اختصاص می دهند. ماشین های ظرفشویی کشویی در دو سبک به بازار عرضه می شوند:

  • ماشین های ظرفشویی دو کشویی
  • ماشین های ظرفشویی تک کشویی

این نوع ماشین ظرفشویی ها همان نوع نصب ماشین های ظرفشویی سنتی یا داخلی را دارند بنابراین پس از نصب قابل جابجایی نخواهند بود و به طور دائم نصب می شوند.

بزرگترین مزیت ماشین های ظرفشویی کشویی راحتی آنها است شما می توانید یک یا هر دو کشو را با هم استفاده کنید یا می توانید یک کشو را مستقل از کشوی دیگر استفاده کنید. حتی می توانید از سیکل های مختلف شستشو هم استفاده کنید. از نظر صرفه جویی هم ماشین های ظرفشویی کشویی صرفه جویی انرژی بهتری دارند چون می توانید در صورت نیاز از بارگذاری های کوچکتر و کارآمدتر استفاده کنید.

ماشین های ظرفشویی تک کشویی برای افراد مجرد یا زوج های جوانی که طروف کمتری برای شستشو دارند ایده آل است. در مورد قابلیت های این دستگاه هم باید بدانید که همان سیکل ها و برنامه های شستشویی که در اکثر ماشین های ظرفشویی با کیفیت بالا وجود دارد را در اینجا پیدا خواهید کرد. ظرفشویی تک کشویی مطمئنا می تواند دکوراسیون کارایی کلی آشپزخانه را افزایش دهد.

ماشین های ظرفشویی ایستاده و قابل حمل

این نوع دستگاه ها برای یک خانواده مناسب می باشند و نیازی به لوله کشی مخصوص ندارند. ماشین های ظرفشویی قابل حمل گزینه مناسبی برای اجاره نشین ها می باشد. این دستگاه ها فقط به یک مکان در آشپزخانه شما احتیاج دارند و کارکرد ساده ای دارند. هنگامی که شما نیاز به استفاده از ماشین ظرفشویی دارید می توانید آن را به آداپتوری که به شیر آب گرم وصل شده است متصل کنید و با آن کار کنید.

این ماشین های ظرفشویی به طور کلی دارای قابلیت های و ظرفیت های مشابه با ماشین های ظرفشویی داخلی هستند و از اندازه 24 اینچ برخوردار هستند. توصیه می شود فضای و فرمت آشپزخانه خود برای برای مناسبترین مکان بررسی کنید. در یک مقطع زمانی قیمت این نوع ماشین های ظرفشویی بالاتر بود اما حالا از نظر قیمت با مدل های داخلی قابل مقایسه هستند. این ظرفیت و قابلیت های اضافی است که بیشتر روی قیمت تاثیر می گذارد.

ماشین ظرفشویی رومیزی یکی از مقرون به صرفه ترین انواع ماشین ظرفشویی

این دستگاه مقرونه به صرفه ترین مدل طرفشویی است که برای قرار داد آن در نزدیکی سینک نیاز به یک پیشخوان دارد. برای کار، به اتصال یا آداپتور نیاز دارید تا دستگاه را به شیر آب وصل کنید و عموما زمانی که شیر آب باز می شود کار می کنند. خانواده های کوچک ممکن است ماشین ظرفشویی رومیزی متناسب با نیازهای خود را پیدا کنند. ظرفیت این دستگاه ها معمولا برای 4 نفر است. هر چند مدل هایی که دارای ظرفیت بالاتر هستند را هم می توان پیدا کرد اما برخی از وسایل هستند که باید با دست شسته شوند و در ماشین ظرفشویی قرار داده نشود.

ظروف می توانند توسط گرما، هوا و یا با دست خشک شوند. مدل های جدید حالا دارای برنامه های شستشوی پیشرفته و خشک شدن حرارتی هستند. با این حال اگر فضای کافی برای یک خانواده بزرگ را نداشته باشد این قابلیت های غیر عملی خواهند بود.

در صورتی که نیاز به خرید انواع ماشین ظرفشویی داشتید و یا برای پیدا کردن ماشین ظرفشویی متناسب با میاز و فضای آشپزخانه خود نیاز به مشاوره داشتید کافیست با مشاوران فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا تماس داشته باشید، کارشناسان ما همیشه آماده پاسخگویی به شما هستند و خوشحال خواهند شد به شما در پیدا کردن ماشین ظرفشویی خود کمک کنند.

برخی از مقالات دیگر ما:

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن