لوازم برقی خانگیماشین ظرف شویی

قیمت ماشین ظرفشویی خوب باید چقدر باشد؟

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عرضه کننده انواع برندهای ماشین ظرفشویی در ایران

قیمت ماشین ظرفشویی خوب باید چقدر باشد؟ کیفیت و قیمت ماشین ظرفشویی رده پایین و رده بالا با هم تفاوت دارد. اگر نمی خواهید هزینه زیادی خرج کنید و در عین حال قابلیت های مدرن ماشین ظرفشویی ها را از دست ندهید، باید در مورد هزینه ماشین ظرفشویی اطلاعات کسب کنید. ما با بررسی قیمت ماشین ظرفشویی های ارزان شروع خواهیم کرد و کار خود را با ماشین ظرفشویی های قیمت بالا به پایان خواهیم رساند.

رنج قیمت ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی زیر 500 دلار

اگر به دنبال ماشین ظرفشویی هستید تا از شستن ظرف ها با دست نجات پیدا کنید، این رنج قیمت ماشین ظرفشویی برای شما مناسب استو در این مرحله، تشخیص کیفیت بر اساس عملکرد تمیز کنندگی و بهره وری انرژی یک مدل نسبت به مدل دیگر کار سختی است. اکثر برندها و مدل های موجود در این رنج به اندازه کافی قابل اعتماد هستند و برای تمیز کردن ظرف های شما قابلیت های لازم را دارند.

قیمت ماشین ظرفشویی خوب باید چقدر باشد؟

آنچه که در ماشین های ظرفشویی ارزان قیمت ممکن است از دست برود شامل قابلیت هایی مانند اتصال Wi-Fi و فناوری پاک کنندگی پیشرفته، ظرفیت و انعطاف پذیری قفسه ها و گزینه های قابل تنطیم و البته اندازه است. ماشین های ظرفشویی در این گروه سطح سر و صدای 51 تا 55 دسیبل را ایجاد می کنند که نشان می دهد دستگاه های آرام و بدون سر و صدایی نیستند، و شما برای استفاده از آن باید مواقعی که اعضای خانواده در خواب نیستند را انتخاب کنید.

  • دارای سر و صدای بلندتر از حد متوسط
  • عملکرد شستشوی مناسب
  • مخزن پلاستیکی
  • انعطاف پذیری محدود در قفسه ها
  • کیفیت ساخت پایین

ماشین ظرفشویی 600 تا 900 دلاری

ماشین ظرفشویی در این محدوده، عملکرد آرام بین 42 دسیبل تا 48 دسیبل را دارند و از برخی از قابلیت های جالب و کاربردی از جمله بازوهای اسپری تحت فشار و جت های سفارشی برای بهبود کیفیت شستشو پشتیبانی می کنند. با بررسی های بیشتر متوجه خواهید شد که ماشین های ظرفشویی در این محدوده از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردارند و به تعمیرات کمی نیاز دارند.

قیمت ماشین ظرفشویی خوب باید چقدر باشد؟

شما همچنین می توانید مدل هایی که دارای قفسه های قابل تنظیم و قفسه سوم هستند را پیدا کنید. امکاناتی نظیر اینها باعث می شود که تمیز کردن ساده و سریعتری را داشته باشید و به شما امکان می دهد تا ماشین ظرفشویی مطابق با نیازهای شخصی خود را خریداری کنید.

در این بازه قیمت گزینه های زیادی پیدا خواهید کرد و انتخاب شما به این بستگی دارد که کدام برند منحصر به فرد ارش و قابلیت های مورد انتظار شما را ارائه می دهد.

  • عملیات بدون سر و صدا
  • شستشوی عالی همراه با عملکرد خشک کردن
  • قابلیت اطمینان و کیفیت ساخت بالا
  • قفسه قابل تنظیم همراه با قفسه سوم
  • مخزن های استیل ضد زنگ
  • عملمرد بسیار خوب

ماشین ظرفشویی با قیمت 1000 دلار و بالاتر

حالا وارد محدوده سطح بالای ماشین ای ظرفشویی می شویم. اگر قیمت ماشین ظرفشویی برای شما چالش بر انگیز نباشد در این محدوده قیمت ممکن است دستگاه های جذابی را پیدا کنید. گفته می شود که دستگاه هایی که در این محدوده ساخته می شوند سبک نر هستند و از قابلیت های ضد ضربه بودن برخوردارند و شما می توانید از طریق گوشی هوشمند خود با این دستگاه ها ارتباط برقرار کنید و از طریق فرامین صوتی آنها را کنترل کنید.

قیمت ماشین ظرفشویی خوب باید چقدر باشد؟

ماشین ظرفشویی هایی که از قیمت بالاتری برخوردارند واقعا بدون سر و صدا هستند و کیفیت و قابلیت اطمینان بی نظیری را ارائه می دهند. طراحی این دستگاه های بی عیب و نقص است و دارای ظاهر بصری خیره کننده ای هستند. اگر بودجه کافی برای خرید ماشین ظرفشویی را داشته باشید متوجه خواهید شد که کار کردن با این دستگاه ها چقدر لذت بخش است.

  • چرخه های شستشوی اضافی مانند چرخه هایی که مخصوص شستن ظرف های چینی و کریستال هستند.
  • نتایج خشک کردن پیشرفته
  • قابلیت اتصال وای فای
  • دارای درب هایی که با کابینت های شما مچ می شوند
  • انطاف پذیری بالاتر
  • کیفیت عالی

نکاتی برای انتخاب دامنه قیمت ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی را بر اساس نیازهای شخصی خود بخرید؛ نه آنچه که برای افراد دیگر مناسب است. یک فرد یا خانواده متوسط فقط به تعداد کمی از انواع چرخه های شستشو نیاز دارد بنابراین خرید ماشین ظرفشویی که دارای چرخه های شستشوی زیادی می باشد برای فرد مجرد یا خانواده های متوسط کاربردی نخواهد بود. روی چرخه های مورد نیاز خود متمرکز شوید و انتخاب خود را به دستگاه هایی که از این چرخه ها پشتیبانی می کنند محدود کنید.

این گفته در مورد قابلیت های دیگر هم صدق می کند، اگر شما به کنترل از راه دور ماشین ظرفشویی علاقه ندارید لازم نیست گزینه ای را خریداری کنید که از این قابلیت پشتیبانی می کند یا اینکه برای خرید ماشین ظرفشویی که از NFC پشتیبانی می کند شما مجبور نیستید که هزینه بیشتری پرداخت کنید چونکه این قابلیت در حال حاضر در ایران کاربردی ندارد.

نتیجه گیری

از آنجا که فناوری های ماشین ظرفشویی در حال پیشرفت است، خرید ماشین های ظرفشویی سطح بالا با قیمت پایین روز به روز بیشتر امکان پذیر خواهد شد. حالا که تفاوت بین ماشین های ظرفشویی ارزان قیمت و گران قیمت را متوجه شدید، امیدواریم که ایده ای در مورد اینکه برای خرید ماشین ظرفشویی چقدر باید هزینه کنید را بدست آورده باشید.

برخی از مقالات مرتبط ما

برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن