لوازم برقی خانگیماشین لباسشویی

راهنمای انتخاب ماشین لباسشویی ال جی

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عرضه کننده انواع ماشین های لباسشویی برند در ایران

راهنمای انتخاب ماشین لباسشویی ال جی –  وقتی نوبت به انتخاب ماشین لباسشویی می رسد، مدلی وجود ندارد که همه ویژگی ها را در خود جای داده باشد. گاهی انتخاب ماشین لباسشویی مناسب سخت و بعضاٌ غیرممکن به نظر می رسد، به خصوص زمانی که با امکانات متنوع و طراحی های منحصر به فرد رو به رو می شوید.

همه ما نیازهای مختلفی داریم – اندازه، کارآیی، سرعت، ظرفیت، دوام و موارد دیگر. طیف وسیعی از ماشین لباسشویی های ال جی، هر یک از این امکانات را در نظر می گیرند تا نیازهای شما را برطرف کنند. خانواده ها می توانند از بین مدل های بزرگ و مدل های جمع و جور یکی را انتخاب کنند.

راهنمای انتخاب ماشین لباسشویی ال جی

لیستی از بهترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار را با پنج سبک مختلف برای شما گرد هم آورده ایم:

ماشین لباسشویی ال جی مدل TurboWash 360

چه چیزی این ماشین لباسشویی را خاص می کند؟ سازگاری با محیط زیست، ظرفیت ارتقا داده شده، چرخه های هوشمند شستشو.

بهترین برای: کسانی که به دنبال کارآمدترین شستشو در کوتاه ترین زمان هستند.

ماشین لباسشویی جدید TurboWash 360 یک ماشین لباسشویی هوشمند، سریع و کارآمد است. با استفاده از فناوری TurboWash 360، می توانید یک چرخه کامل را فقط در 39 دقیقه و با 39 درصد انرژی کمتر از یک چرخه معمولی TurboWash انجام دهید. حرکت 360 به این معنی است که آب از چهار جهت پاشیده می شود و این گونه لباس ها به طور یکنواخت شسته و تمیز می شوند. به لطف درام داخلی، این ماشین لباسشویی 1.5 کیلوگرم ظرفیت اضافی دارد که می تواند برای خانواده های بزرگ و خانواده هایی که لباس های چرک زیادی دارند، مناسب باشد. از آن جایی که صدا و لرزش این ماشین لباسشویی کم است، در هر زمان از شبانه روز می توانید به شستشوی لباس های خود بپردازید.

ماشین لباسشویی ال جی مدل TurboWash 360

TurboWash 360 مجهز به نسل جدید Direct Drive Motor، Intello DD می باشد که از فناوری AL برای بهینه سازی چرخه شستشو بر اساس نوع پارچه و وزن آن استفاده می کند. به لطف داده های استخراج شده از 2000 الگوی مختلف شستشو، موتورهای بصری می توانند تشخیص دهند که آیا لباس باید در یک چرخه معمولی شسته شود یا به شستشوی بیشتری نیاز دارد. این نه تنها عملکرد را افزایش می دهد، بلکه باعث افزایش طول عمر لباس می شود.

ویژگی Steam+ راهی عالی برای از بین بردن چروک ها و مواد حساسیت زا است. با استفاده از این ویژگی 30 درصد از چروک های لباس از بین می روند، به طوری که لازم نیست زمان زیادی را برای اتو کردن صرف کنید. همچنین 99.9 درصد مواد حساسیت زا را از بین می برد.

ماشین لباسشویی ال جی مدل TwinWash

چه چیزی این ماشین لباسشویی را خاص می کند؟ مجهز بودن به فناوری SteamSoftener و داشتن دو درام که به شما این امکان می دهد هم زمان لباس های زیادی را بشویید.

بهترین برای: خانواده های پرجمعیت که لباس های چرک زیادی دارند.

آیا از لباس های چرکی که تمامی ندارند، خسته شده اید؟ ماشین لباسشویی TwinWash که کارآمدترین ماشین لباسشویی است، با داشتن دو درام این امکان را به شما می دهد برای شستشو، لباس ها را از هم جدا کنید. این ماشین لباسشویی در 49 دقیقه، دو چرخه را کامل می کند تا مصرف آب و انرژی شما به طرز قابل توجهی کاهش یابد.

ماشین لباسشویی ال جی مدل TwinWash

این ماشین لباسشویی برای خانواده های پرجمعیت طراحی شده است. با وجود ماشین لباسشویی اصلی که در بالاترین سطح قرار گرفته است، دیگر لازم نیست برای انداختن لباس ها در درام خم شوید. مینی TwinWash برای شستشوی حوله، لباس های کودک و پیراهن مناسب است. ماشین لباسشویی TwinWash با طراحی آرگونومیک و فناوری TrueSteam که مواد حساست زا را از بین می برد، انتخابی عالی برای کم کردن هزینه ها و افزایش بهره وری است. فناوری TrueSteam برای صاف کردن لباس ها از 100 درصد بخار بهره می برد و هیچ مواد شیمیایی مورد استفاده قرار نمی گیرد، بنابراین دیگر نیازی به نرم کننده نیست.

ماشین لباسشویی TwinWash شما را قادر می سازد شستشوی هفتگی خود را به سرعت، پایدار و راحت تر از قبل انجام دهید.

ماشین لباسشویی ال جی مدل SIGNATURE

چه چیزی این ماشین لباسشویی را خاص می کند؟ طراحی خیره کننده و نوآوری هوشمندانه

بهترین برای: کسانی که زیباترین چیزها را در زندگی می خواهند.

شیک، هوشمند و پیشرفته – این ماشین لباسشویی همه کاره که جوایز زیادی گرفته است، از ظرافت، نوآوری، اندازه مناسب و کارایی بالایی برخوردار است. درهای شیشه ای و صفحه نمایش LCD منحصر به فرد گزینه ای عالی برای افرادی است که زیباپسند هستند.

ضد خراش، مقاوم در برابر زدگی و تمیز شدن آسان – ماشین لباسشویی ال جی مدل SIGNATURE دارای سیستم خودکار استفاده از شوینده است که مقدار شوینده و نرم کننده مورد نیاز را محاسبه می کند. به کمک عملکرد این سیستم خودکار، فقط لازم است مخزن مواد شوینده را پر کنید؛ آنگاه لباسشویی مقدار شوینده کافی و مناسب را به صورت خودکار اضافه می‌کند. با استفاده از فناوری LG ThinQ می توانید حتی وقتی بیرون از خانه هستید، ماشین لباسشویی را به کار بیندازید و نحوه آن را مدیریت کنید.

ماشین لباسشویی ال جی مدل SIGNATURE

به لطف طراحی TwinWash، می توانید بین ماشین لباسشویی اصلی و ماشین لباسشویی کوچک یکی را انتخاب کنید. هر کدام از این ماشین لباسشویی ها صفحه نمایش مخصوص به خود را دارند. می توانید دو دسته لباس را به صورت همزمان بشویید و لباس ها را با توجه به رنگ و بافت از هم جدا کنید. همچنین می توانید برای شستن لباس های کمتر و ذخیره انرژی از لباسشویی مینی استفاده کنید.

ماشین لباسشویی ال جی مدل SIGNATURE برای کسانی که به دنبال طراحی منحصر به فرد هستند، مناسب است.

ماشین لباسشویی LG TrueSteam

چه چیزی این ماشین لباسشویی را خاص می کند؟ کاهش چروک ها و تسریع قدرت پاک کنندگی.

بهترین برای: کسانی که زندگی پر جنب و جوشی دارند.

همه کسانی که حوصله اتو کردن را ندارند، با آغوش باز از ماشین لباسشویی TrueSteam 10 استقبال می کنند. به لطف فناوری TurboWash، چرخه شستشوی شما فقط 59 دقیقه طول می کشد. با Motion Direct Drive 6 که از یک سیستم چند مرحله ای برای شستشو بهره می برد، لباس ها بسته به نوع پارچه و وزن شسته می شوند.

فناوری TrueSteam 3 در 1، 99.9 درصد مواد آلرژی زا را از بین می برد که برای شستشوی لباس های کودک و لباس های ورزشی بسیار مناسب است. گزینه SteamSoftener با استفاده از گرما و بخار بدون استفاده از نرم کننده های شیمیایی، لباس ها را صاف و ضدعفونی می کند. این قابلیت برای افرادی که پوست حساس یا آلرژی های پوستی دارند، بسیار کارآمد است.

ماشین لباسشویی LG TrueSteam

درک می کنیم که بردن منظم لباس ها به خشکشویی کار سختی است، به همین دلیل گزینه Steam Refresh طراحی شده که چروک های لباس ها را طی 20 دقیقه از بین می برد.

با قدرت بالای بخار لباس های خود را از مواد حساسیت زا پاک کنید، عمر لباس ها را طولانی کنید و آن ها را در کمتر از یک ساعت، تمیز، نرم و صاف تحویل بگیرید.

انتخاب ماشین لباسشویی ال جی با TurboWash

چه چیزی این ماشین لباسشویی را خاص می کند؟ شستشوی سریع و کارآمد

بهترین برای: کسانی که پرمشغله هستند و وقت کمی ندارند.

همیشه وقت ندارید؟ با ماشین لباسشویی ال جی مدل TurboWash در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید. این ماشین لباسشویی کم مصرف که به فناوری Motion Direct Drive 6 مجهز است، دارای یک سیستم شستشوی قدرتمند و یک درام ابتکاری برای شستشوی سریع تر و موثرتر است. اغلب ممکن است شستشوی سریع لباس ها را به خوبی شستشو ندهد یا به دمای بالاتری نیاز داشته باشد، اما عملکرد TurboWash باعث می شود لباس ها به اندازه یک چرخه طولانی اما با انرژی کمتر تمیز شوند.

انتخاب ماشین لباسشویی ال جی با TurboWash

این ماشین لباسشویی علی رغم قدرت زیادی که دارد، بسیار آرام و کم صدا است و سر و صدا و لرزش کمتری نسبت به وسایل معمولی دارد. ظرفیت 12 کیلوگرمی به شما این امکان را می دهد دفعات شستشو طی هفته را کاهش دهید. چرخه 49 دقیقه ای به معنی 15 درصد صرفه جویی در هزینه و 40 درصد مصرف آب کمتر است.

ماشین لباسشویی TurboWash به هیچ وجه کند عمل نمی کند.

استایلر ال جی

چه چیزی این استایلر را خاص می کند؟  بخارشویی در خانه

بهترین برای: کسانی که می خواهند کمتر به خشکشویی بروند.

از رفتن به خشکشویی خسته شده اید؟ آیا علاوه بر TrueSteam به یک نیروی دیگر برای پاکسازی لباس های خود نیاز دارید؟ با استایلر ال جی بخارشویی را به خانه خود بیاورید. کالایی ضروری برای هر خانه ای. این استایلر با ظاهر منحصر به فرد خود طراحی خانه شما را تکمیل می کند.

فناوری TrueSteam بوها (مانند بوی دود، عرق و بوی غذا) را از تمام پارچه ها، از جمله لباس های بافتنی و لباس های ظریف از بین می برد. در استایلر ال جی، می توانید چند تکه لباس را در Moving Hanger  یا آویز متحرک قرار دهید. فناوری TrueSteam به طور چشمگیری چروک ها را از بین می برد. برای کاهش جرم‌ها و خشک کردن مواردی از این قبیل بر روی لباس، از برنامه sanitary استفاده کنید. قابلیت های این استایلر، یکی از ضروریات برای کسانی است که وقت و پول زیادی را در خشکشویی ها صرف می کنند.

استایلر ال جی

به کمک Smart ThinQ، این دستگاه مجهز به WiFi می باشد که شما را قادر می سازد هشدارهای چرخه را تنظیم کنید، میزان مصرف انرژی را کنترل کرده و از هر کجا که هستید، با یک لمس، استایلر را به کار بیندازید. حتماً خانه خود را به یک استایلر ال جی مجهز کنید تا از قابلیت های بی نظیر آن بهره ببرید.

فرقی نمی کند به دنبال ماشین لباسشویی با بهترین فناوری هستید یا فقط یک ماشین لباسشویی ساده برای شستشوی لباس های خود می خواهید، ماشین لباسشویی های ال جی خود گویای همه چیز هستند. با داشتن یک ماشین لباسشویی ال جی در خانه خود، می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و در کوتاه ترین زمان از بیشترین بازده لذت ببرید و ما از این بابت به خود می بالیم.

شما کدام ماشین لباسشویی ال جی را انتخاب می کنید؟

برخی از مقالات مرتبط ما:

برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن