لوازم برقی خانگیماشین ظرف شویی

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی – مخزن ظرفشویی پلاستیکی، استیل یا ترکیبی؟

فروشگاه اینترنتی کالاپایا عرضه کننده انواع ماشین ظرفشویی در ایران

هنگام خرید ماشین ظرفشویی جدید به راحتی می توانید از اهمیت مخزن ماشین ظرفشویی چشم پوشی کنید. در نگاه اول، به نظر می رسد که مخزن ماشین ظرفشویی چیز زیاد مهی نیست اما اگر کمی بیشتر فکر کنید از اینکه مخزن ظرفشویی چقدر می تواند تجربه شما از استفاده از ماشین ظرفشویی را تغییر دهد تعجب خواهید کرد.

از کارایی گرفته تا مصرف انرژی تا سر و صدا و حتی قیمت و در نظر داشتن فضای مناسل برای جا دادن ماشین ظرفشویی از نکاتی هستند که باید در هنگام خرید ماشین ظرفشویی بدانها توجه داشته باشید.

مخزن های استیل و پلاستیکی جزو محبوبترین جنس های مخزن ماشین ظرفشویی هستند. با این حال برخی از تولید کنندگان گزینه های ترکیبی (پلاستیک و استیل ضد زنگ) را تولید می کنند. ما هر سه جنس مخزن ماشین ظرفشویی را در اینجا مقایسه خواهیم کرد بنابراین شما می دانید که در هنگام خرید چه اقداماتی را انجام دهید.

مخزن ماشین ظرفشویی استیل

چگالی مخزن استیل به جذب صدا کمک می کند و همین امر باعث می شود که ماشین ظرفشویی بدون سر و صدایی داشته باشد. به دلیل استفاده از استیل یا فولاد ضد زنگ در ساخت مخزنهای ماشین ظرفشویی این دستگاه به محبوبترین ماشین ظرفشویی در بازار تبدیل شده است.

این نوع دستگاه با محیط زیست سازگار است. فولاد ضد زنگ در طول سیکل شستشو گرما را جذب می کند و از گرمای انعکاسی برای خشک کردن ظروف شما استفاده می کند. از آنجا که انرژی کمتری برای خشک کردن لازم است، مخزن های استیل ضد زنگ اغلب از یک قطعه گرمایشی 450 واتی به جای قطعات 600 تا 750 واتی بکار رفته در مخزن های پلاستیکی استفاده می کند.

فولاد ضد زنگ یا همان استیل تمیز تر است و می تواند درجه حرارت بالاتری از مخزن های پلاستیکی را تحمل کند، بنابراین می توانید در طول سیکل شستشو از آب با دمای 160 درجه هم استفاده کنید. استفاده از درجه حرارت بالاتر منجر به از بین رفتن باکتری های بیشتری می شود و پاک کردن مواد غذایی را تضمین می کند.

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی – مخرن پلاستیکی، استیل یا ترکیبی؟ کدام بهتر است؟

مخزن ماشین ظرفشویی پلاستیکی

این نوع ماشین ظرفشویی ها ارزانتر هستند. برای افرادی افرادی که بودجه کافی برای خرید ماشین های ظرفشویی با مخزن استیل ندارند، ماشین های ظرفشویی مخزن پلاستیکی ایده آل هستند. ماشن های ظرفشویی با مخزن استیل در برابر زنگ زدگی و ترک خوردگی مقاوم هستند اما حقیقت این است که پلاستیک هایی که امروزه در ساخت مخزنهای ماشین ظرفشویی استفاده می شود عمر طولانی تر از دستگاه را ارائه می دهند.

همه می دانند که پلاستیک نسبت به استیل سبک تر است بنابراین استفاده از پلاستیک موجب کاهش وزن کلی دستگاه می شود. مخزن های پلاستیکی امروزی همچنین از مواد پلاسیکی فاقد BPA ساخته می شوند که باعث می شوند که این دستگاه ها به یک جایگزین کاملا بی خطر تبدیل شوند. مخرن های پلاستیکی نگهداری راحت تری دارند و کمتر جرم به خود می گیرند بنابراین نیازی به نگرانی در مورد تغییر رنگ ناخوشایند آنها نیست اما به دلیل وجود منافذ بیشتر (نسبت به مخزن های استیل) امکان بو دادن آنها بیشتر است.

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی – مخرن پلاستیکی، استیل یا ترکیبی؟ کدام بهتر است؟

مخزنهای ظرفشویی ترکیبی

با ترکیب پلاستیک و استیل می توان از مزایای بیشتری در مخزن های ماشین ظرفشویی استفاده کرد. شما می توانید قابلیت های مخزن های استیل را با قیمت مناسب تری دریافت کنید.

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی – مخرن پلاستیکی، استیل یا ترکیبی؟ کدام بهتر است؟

بنابراین در هنگام خرید ماشین ظرفشویی آن را به خاطر پوششی که دارد قضاوت نکنید. حالا می دانید که بخش های ریزتر مانند مخزنهای ماشین ظرفشویی چه نقش مهمی در انتخاب شما خواهد داشت. شما می توانید بسته به نیاز و بودجه خود برای خرید ماشین ظرفشویی اقدام کنید.

برخی مقالات دیگر ما:

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن