اتوبخار و بخارشوییلوازم برقی خانگی

جامع ترین راهنمای خرید ماشین بخارشوی به همراه بهترین ماشین بخارشوی 2020

بهترین ماشین بخارشوی 2020 برای کف، فرش و کاشی ها

امروز در فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا با جامع ترین راهنمای خرید ماشین بخارشوی به همراه بهترین ماشین بخارشوی 2020 همراه شما هستیم. شاید شما در سال جدید به دنبال بهترین ماشین بخارشوی برای استفاده در خانه ی خود هستید. به طور حتم این محصولات می توانند در تمیز کردن خانه ی شما نقش بسیار مهمی داشته باشند. اگر به دنبال یافتن بهترین محصول برای تمیز کردن بخش های مختلف خانه ی خود هستید، می توانید با فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا همراه شوید تا در مورد بهترین ماشین های بخارشویی که جدیدا به بازار عرضه شده اند اطلاعاتی را کسب کنید.

به طور حتم ماشین های بخارشوی یکی از بهترین لوازم خانگی هستند که می توانند در هر جایی برای شما مفید واقع شوند. از گرفتن لکه های روی فرش تا تمیز کردن کاشی ها و بسیاری از کاربرد های دیگر که نیاز به استفاده از این گونه تجهیزات دارند به شما کمک می کنند تا محیطی بهتر را در خانه خود داشته باشید. اگر شما در مورد این محصولات اطلاعات زیادی نداشته باشید، شاید در زمانی که برای اولین بار قصد خرید ماشین بخارشوی را دارید بخواهید بدانید که بهترین ماشین بخارشوی چه مارکی است یا این که دارای چه ویژگی هایی می باشد.

در هر صورت هر کسی در پی به دست آوردن بهترین محصولی است که برای استفاده در خانه ی او دارای بهترین مشخصه ها باشد. اما شاید هر یک از محصولات موجود در بازار با توجه به مشخصاتی که دارند از جنبه هایی جزو بهترین ماشین های بخارشوی محسوب شوند. به عنوان مثال در زمان خرید بهترین ماشین بخارشوی مکش دار، می توان مارک های متعددی را دید که هر یک با کیفیت متفاوت به بازرا عرضه شده اند و البته برای خرید آن ها نیاز به پرداخت هزینه ی متفاوتی هم خواهد بود.

بر همین اساس با توجه به نظرات مصرف کننده ها و ویژگی های هر محصول، می توان دید که بعضی از محصولات در هنگام رتبه بندی برای خرید در صدر قرار دارند. اگر نگاهی به منابع موجود که در مورد بهترین مارک ها هستید بیندازید، خواهید دید که به عنوان مثال بهترین ماشین بخارشوی پارس خزر به عنوان یک محصول داخلی طرفداران خود را دارد. یا هر مارک خارجی دیگر ممکن است برای استفاده در محلی خاص دارای مشخصه هایی بهتر می باشد. بر این اساس می توان در منابع مختلف در دنیای مجازی مرور هایی را دید که به رتبه بندی بهترین ماشین بخارشوی ها بر اساس موارد زیر می کنند:

  • بهترین ماشین بخارشوی از لحاظ عملکرد: اگر شما به دنبال محصولی هستید که از همه لحاظ بهترین ویژگی ها را داشته باشد باید به دنبال ماشین های بخارشویی باشید که بهترین عملکرد را در اختیار شمل قرار می دهد.
  • بهترین ماشین بخارشوی از لحاظ قیمت: اگر ملاحظات هزینه ای و قیمت محصول برای شما مهم است. می توانید به دنبال مارک هایی باشید که دارای بهترین قیمت در سال جاری هستند.
  • بهترین ماشین بخارشوی برای تمیز کردن اتاق و پاک کردن گرد و غبار: این هم برای بسیاری مهم است که محصولی که خریداری می کنند، از لحاظ قابلیت تمیزکنندگی و رفع آلودگی ها از روی فرش بهترین کیفیت را داشته باشد.
  • بهترین ماشین بخارشوی استوانه ای: افرادی هم هستند که با توجه به شکل ظاهری این محصولات به دنبال بهترین ماشین های بخارشوی استوانه ای هستند. زیرا که مارک های متعددی در سال جدید اقدام به تولید و عرضه ی این گونه بخارشوی های استوانه ای نموده اند.
  • بهترین ماشین بخارشوی دستی برای گردگیری: بخارشوی های دارای اندازه ی کوچک تر هم به دلیل امکان حمل آنها با دست، در بازار یافت می شوند. خریداران به دنبال خرید بهترین مارک که کیفیت بهتری دارند برای استفاده در خانه ی خود به طور دستی می باشند. برای همین ممکن است در بازار یا فضای مجازی به دنبال بهترین مارک بخارشوی دستی در سال 2020 باشند.
  • بهترین ماشین بخارشوی دستی که دارای بهترین قیمت باشد: اگر برای کسی قیمت هم در زمان انتخاب بخارشوی دستی مهم باشد باید جست و جوی خود در بازار را کمی دقیق تر انجام دهد. تا بتواند نوع دستی بخارشوی را با کمترین قیمت خریداری کند.
  • بهترین محصول برای جایگزینی بخارشوی های مورد استفاده برای تمیز کردن خانه: کسانی هم هستند که به جای استفاده از بخارشوی به دنبال بهترین محصولات جایگزین در بازار هستند تا از آن ها برای تمیز کردن خانه استفاده نمایند. به عنوان مثال در پی یافتن بهترین جارو برقی هستند که توسط مارک های معتبر با بالا ترین کیفیت و کم ترین قیمت عرضه شده اند.

در زمانی که شما به دنبال هر یک از این محصولات هستید، شاید نیاز داشته باشید تا سایت های زیادی را مورد بازدید قرار دهید تا بتوانید بهترین ماشین بخارشوی را پیدا کنید. اما نه تنها می توان مارک های مختلفی را در بازار دید، که هر مارکی هم دارای محصولات متنوعی خواهد بود که هر ساله با کیفیت بالاتر به بازار عرضه می شوند. برای همین به عنوان مثال اگر به دنبال بهترین ماشین بخارشوی کارچر هستید باید جست و جوی خود را به محصولات ساخت کارچر محدود کنید.

جامع ترین راهنمای خرید ماشین بخارشوی به همراه بهترین ماشین بخارشوی 2020

از سوی دیگر سایت هایی هم هستند که همه ی محصولات را در کنار هم می گذارند تا به شما اجازه بدهند تا بهترین ها را از بین همه ی مارک ها انتخاب کنید. در زمانی که شما هنوز در مورد مارک محصول خود تصمیم نگرفته اید، می توانید در این سایت ها به مقایسه ی آن ها بپردازید. تعداد این سایت ها هم کم نیست و هر یک از آن ها تا حدودی می توانند به شما در این راه کمک کنند که فروشگاه کالاپایا یکی از این سایت ها می باشد.

البته باید اول هدف خود را از خرید ماشین بخارشوی تعیین کنید. به عنوان مثال اگر شما به دنبال بهترین ماشین بخارشوی برای فرش هستید می توانید با نگاهی به این سایت ها، بهترین محصولاتی که می توانند برای فرش ها مورد استفاده قرار گیرند را با نگاهی به مشخصات آن ها انتخاب کنید. در هر صورت در هر خانه ای بهترین ماشین بخارشوی خانگی که می تواند مورد استفاده قرار گیرد با توجه به وسعت خانه و ابزار موجود در آن متفاوت خواهد بود. می توان دید که در تعدادی از خانه ها بیشتر از فرش استفاده کرده اند و تعدادی دیگر در دکوراسیون داخلی خود از فرش بهره ی کمتری برده اند و کف های موجود در خانه بیشتر سرامیکی یا از سنگ می باشد. برای همین هر یک از این ها ممکن است نیاز به محصولی داشته باشد که با شرایط و دکوراسین داخلی خانه بیشتر سازگار باشد.

در هر صورت خانه ی شما هر گونه شرایطی و اندازه ای که داشته باشد، یکی از بهترین ویژگی های همه ی بخارشوی ها این است که می توانند به خوبی خانه را از آلودگی پاک کنند. آن ها می توانند جرم ها و میکروب ها را از سطوح با استفاده از گرما پاک کرده و محیطی عاری از آلودگی را به شما هدیه کنند. برای همین هم راهی عالی برای به دست آوردن خانه ای تمیز و بسیار پاکیزه می باشند. اما اگر تا به حال اقدام به خرید این محصول نکرده اید، شاید حالا وقت آن رسیده باشد.

هر ساله محصولات جدیدی وارد بازار می شود که تعدادی از آن ها دارای ویژگی های بهتری هستند. برای همین هم افراد با توجه به مارک های جدیدی که در بازار عرضه شده اند، می خواهند تا بهترین آن ها را انتخاب کنند. ملاحظات آن ها در این راه متفاوت است. هر کسی دارای نظر خود است. به عنوان مثال عده ای به دنبال بهترین ماشین بخارشوی ایرانی هستند. اما عده ای دیگر ترجیح می دهند تا از مارک های دیگر که ساخت دیگر کشور های هستند استفاده کنند.

هر یک از این افراد برای خود دلایلی دارد. شما هم شاید به دنبال یکی از این گونه محصولات می باشید. شاید هم مهم ترین عامل در تصمیم گیری شما هزینه و قیمت محصول باشد. در این زمان است که شما هم مانند بسیاری از افراد به دنبال بهترین قیمت بخارشوی در بازار خواهید بود. اما کیفیت هم مهم است. برای همین هر کسی می خواهد بداند که چگونه می توان بهترین محصول موجود در بازار را با توجه به مطالب گفته شده انتخاب کرد؟ این سوالی است که ما در ادامه در ارتباط با آن بیشتر حرف خواهیم زد.

چگونه می توان بهترین ماشین بخارشوی را انتخاب کرد؟

به طور کلی برای انتخاب بهترین محصول باید بهترین کیفیت را جست و جو نمود. برای تعیین کیفیت هم نیاز به تست همه ی آن ها در شرایط یکسان می باشد. اگر همه ی این محصولات در شرایط برابر با هم مقایسه شوند، می توان به نحو مناسبی بهترین محصول را از بین آن ها انتخاب نمود. به نظر ما در این زمان مهم ترین عامل در انتخاب بهترین ماشین بخارشوی باید توان تمیز کردن آن باشد. برای همین ما می گوییم که در صورت نیاز به پی بردن به بهترین محصول:

باید هر یک از بخارشوی ها را بر روی سطوح مختلف امتحان کرد تا بتوان به قدرت تمیز کنندگی آن پی برد. در این حالت افرادی که می خواهند به بررسی و تست این گونه محصولات بپردازند، باید با توجه به کاربرد محصول، به عملکرد ان در تمیز کردن فرش ها، کف اتاق، پنجره ها، و آشپزخانه یا حمام بپردازند تا بتوانند به خوبی از کیفیت عملکرد محصول آگاه شوند.

اما در کنار توان محصول در تمیز کردن هر یک از این مکان ها و سطوح، طرز کار بخارشوی هم مهم است. برای همین در مرور ها و تست هایی که روی محصولات انجام می شود باید نحوه ی استفاده از محصول و کاربردی بودن آن مورد بررسی قرار گیرد. مانند این که چقدر پر کردن دوباره ی بخارشوی آسان است، آیا امکان استفاده از آن در موقعیت های مختلف وجود دارد؟، تعویض قطعات جانبی بخارشوی آسان است یا خیر؟

هم چنین جنبه ای دیگر که در استفاده از محصول مهم است، مدت زمانی است که از یک مقدار مشخص آب موجود در تانک بخارشوی می توان استفاده نمود. یا این که میزان سطحی که در هر دوره به کار گیری یا استفاده از آن می توان تمیز کرد.

به دلیل این که برای خریداران امکان امتحان کردن همه ی محصول های ارائه شده به بازار، در هر سال که محصولات جدیدی به بازار عرضه می شوند وجود ندارد، باید این اطلاعات توسط افرادی جمع آوری شده و در اختیار ان ها قرار گیرد. به عنوان مثال اگر کسی به دنبال بهترین ماشین بخارشوی چند منظوره باشد، شاید برای او امتحان همه ی مارک های موجود در بازار برای پی بردن به کیفیت و آسان بودن استفاده از آن غیر ممکن باشد.

به همین دلیل راهی دیگر به جز مراجعه به سایت هایی که این اطلاعات را در اختیار افراد قرار می دهند وجود نخواهد داشت. اما قبل از این انتخاب ممکن است سوال هایی هم در این زمینه برای شما وجود داشته باشد. ما در ادامه در مورد این سوالات متداول کمی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

آیا من به یک ماشین بخارشوی معمولی نیاز دارم یا این که باید مدل های جدید خریداری کنم؟

اگر نگاهی به تنوع محصولاتی که در بازار وجود دارد بنمایید، خواهید دید که تنوع این محصولات بالا است. به طور کلی این محصولات را می توان در دو دسته قرار داد: بخارشوی های معمولی یا سنتی (traditional steam cleaner) و بخارشوی های جدید ( steam cleaner mop). اما بین این محصولات چه تفاوت هایی وجود دارد؟ این سوالی است که شاید برای شما وجود داشته باشد و دارید دنبال جوابی برای آن می گردید.

اجازه بدهید تا با بخارشوی های مدرن که با نام steam mop شناخته می شوند شروع کنیم. این محصولات دارای تانک آب هستند که دستگاه آب موجود در آن ها را تبدیل به بخار می کند. این بخار به وسیله ی بخارشوی به سمت سطح مورد نظر که نیاز به تمیز کردن دارد هدایت می شود. بخار گرم می تواند آلودگی های موجود در کف اتاق و یا سطوح دیگر را پاک کند.  اما دستگاه به دنبال این بخش که بخار را به بیرون هدایت کرده و آلودگی ها را پاک می کند، از یک میکرو فیبر برای تمیز کردن سطح استفاده می کند.

برای همین در همان هنگام که سطح آلوده و یا کثیف را با بخار کمی خیس یا مرطوب می کنید، یک میکرو فیبر این آلودگی ها را پاک کرده و سطح را خشک می کند. به همین دلیل است که در کمترین زمان شما می توانید سطحی خشک و عاری از آلودگی داشته باشید. این عملکرد به خصوص در زمان تمیز کردن کاشی ها و سطوح مشابه با آن مفید واقع می شود.

اما در بخارشوی های معمولی، یک تانک آب مجزا وجود دارد که به دستگاه متصل است. بخار از این تانک با استفاده از نازل و دیگر ابزارات جانبی که هر یک برای کاربردی هستند به سمت سطح مورد نظر هدایت می شود. این ابزارات جانبی به طور معمول شامل ابزارهای مورد نیاز برای تمیز کردن مبل ها و روکش ها، و نازل مورد استفاده  برای هدایت بخار به سمت سطوح موجود مانند پنجره ها و بخش های دیگر اتاق می باشد. البته بسیاری از بخارشوی های معمولی هم با یک جاروبک همراه هستند که می توانید برای تمیز کردن کف و کاشی ها از آن ها بهره ببرید.

به طور کلی این گونه بخارشوهای دارای ابزار جانبی دارای انعطاف بیشتری نسبت به بخارشوی های دارای جاروبک و جدید می باشند. زیرا که برای هر کاری متعلقات خاص به خود را دارند. اما بخارشوی های دارای جاروبک یا جدیدی که فاقد این متعلقات هستند آب کمتری برای پاک کردن سطوح نیاز دارند و کار کردن با آن ها آسان تر است. ما توصیه می کنیم که اگر شما تنها به دنبال تمیز کردن کف خانه ی خود هستید، از بخارشو های جاروبک دار استفاده کنید که دارای متعلقات زیادی نیستند و راحت تر می توان از ان ها استفاده نمود.

اگر شما هم مانند بسیاری به دنبال بهترین ماشین بخارشوی دستی برای تمیز کردن کاشی ها و یا کف خانه هستید، این گونه محصولات می توانند برای شما کمک مناسبی در تمیز کردن کف اتاق و کاشی ها باشند. اما اگر به دنبال انجام دادن کار های متنوع در خانه مانند تمیز کردن مبل ها و یا جاهای دیگر هستید که نیاز به متعلقات بخارشوی را بیشتر می کند، توصیه می کنیم تا از بخارشو های سنتی و دارای متعلقات مورد نیاز برای این گونه کارها استفاده نمایید.

در نهایت باید ذکر کنیم که بخارشوی های دستی، تنها برای تمیز کردن محیط های کوچک طراحی شده اند. می توانید برای تمیز کردن کاشی ها در داخل حمام یا آشپزخانه از ان ها استفاده نمایید. به همین منظور در پی تمیز کردن سطوح کوچک در خانه مانند کاشی ها می باشید، خرید یک بخارشوی دستی می تواند از بهترین راه ها برای صرفه جویی در هزینه ها باشد. البته این بخارشوها دارای قابلیت های بخارشو های بزرگ تر نخواهند بود.

اگر به دنبال خرید یکی از محصولات ذکر شده در دسته بندی های بالا هستید، برای شما مارک های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. هر یک از این مارک ها هم دارای تنوع خوبی در محصولات خود هستند. به عنوان مثال کنوود دارای بخارشو های مختلفی است. اگر قصد شما خرید از این برند است، شما نیاز دارید تا در زمان خرید، بهترین ماشین بخارشوی کنوود را که برای استفاده در خانه ی شما مناسب تر است، انتخاب نمایید. یا این که اگر هنوز تصمیمی در مورد مارک مورد علاقه ی خود نگرفته اید، و به دنبال بهترین ماشین بخارشوی دستی و یا دیگر محصولات موجود مانند بهترین ماشین بخارشوی ایستاده یا استوانه ای هستید، باید در بین مارک های موجود بهترین محصول که دارای مشخصه های مطلوب می باشد را انتخاب کنید.

بهترین ماشین بخارشوی سال 2020

ما در ادامه در مورد مارک هایی که بهترین ماشین بخارشوی را به بازار عرضه می کنند توضیحات بیشتری ارائه خواهیم نمود. اگر به دنبال این هستید که بدانید، بهترین ماشین بخارشوی چه مارکی است و ساخت کدام شرکت است، تا بتوانید از آن مارک خرید کنید و برای رفع نیاز های منزل خود از آنها استفاده کنید، می توانید ادامه مطلب امروز فروشگاه کالاپایا را مطالعه کنید تا در این مورد اطلاعات بیشتری به دست آورید.

بخارشوی کارچر SC5 easyFix premium

این محصول یکی از محبوب ترین محصول ها در بازار در سال های اخیر بوده است. درست است که این محصول گران است و برای خرید آن نیاز به مبلغ بیشتری می باشد. اما اگر آن را تست کرده و با دیگر محصولات موجود در بازار مقایسه کنید به تفاوت های موجود بین آن ها پی خواهید برد. ما این محصول را تست کرده ایم و به این مطلب پی برده ایم.

این بخارشوی دارای ظرفیتی در حدود دو لیتر است. برای همین هر کسی می تواند آن را حمل کند. هر کاری را می توان با آن انجام داد. با کنترل بخار خروجی از آن می توان به خوبی روی عملکرد آن کنترل داشت. می توان کارهای حساس تری را با آن به پایان رساند. امکان کنترل خروج آب به همراه بخار خروجی از دستگاه هم در مقاصد خاص وجود دارد. در کنار این مزایا، بخارشوی کارچر در کنار بخارشوی خود متعلقات مختلفی را فراهم کرده است، که استفاده از ان را در هر کاربردی راحت تر می کند.

برای تمیز کردن کف اتاق می توان از میکرو فیبر ها به راحتی استفاده کرد. یک جاوربک بزرگ و مربعی می تواند سطوح سخت و سرامیکی را به خوبی تمیز کند. با این جاروبک یا برس آلودگی ها را به نحو موثری از بین می برد. یک نازل دیگر که دارای برس دایره ای است می تواند به همراه این محصول استفاده شود، تا در صورت نیاز سطوحی مانند کناره های پنجره ها و درها را تمیز نمود. البته هنوز در محصول نیاز به ابزاری برای تمیز کردن پنجره ها که به طور خاص این وظیفه را انجام دهد وجود دارد. که شاید یک عیب کوچک باشد.

بهترین ماشین بخارشوی سال 2020

اما به طور کلی می توان گفت که از هر سطحی مانند کف های سرامیکی تا روی فرش ها، از کاشی ها و کناره های پنجره ها و بخش های دیگر خانه را می توان با بخارشوی کارچر تمیز نمود. این محصول ثابت کرده است که در از بین بردن آلودگی ها توان بالایی دارد. این کار را با سرعت خاص به خود انجام می دهد. در واقع ما در پی تست هایی که انجام دادیم، به این نتیجه رسیدیم که هیچ بخارشوی دیگری توان تمیز کردن کف های سرامیکی را با این سرعت ندارد. البته این محصول ساخت ایران نیست.

اگر شما به دنبال بهترین محصول می باشید که در داخل تولید شده باشد، به عنوان مثال اگر در پی یافتن بهترین ماشین بخارشوی مکش دار یا هر گونه بخارشوی دیگر ساخت ایران هستید، باید تا از بین برند های معروف داخلی آن را انتخاب کنید. شاید انتخاب بهترین ماشین بخارشوی پارس خزر یکی از بهترین راه ها برای بهره مند شدن از محصولات داخلی باشد.

اما در هر صورت بهترین ماشین بخارشوی کارچر یکی از بهترین هایی است که در تمام دنیا می توان کما بیش شاهد استفاده از ان در خانه ها بود. به خصوص در اروپا و آمریکا استفاده از ان رواج بیشتری دارد. محصول در ابعاد سی در سی سانتی متر تولید شده است و دارای طول کمی بیش از چهل سانتی متر می باشد.

مخزن آن گنجایش یک و نیم لیتر آب را دارد و در کنار محصول اصلی می توان متعلقات مختلفی مانند نازل ها و میکرو فیبر ها را داشت. اگر در بازار این محصول را پیدا کردید، با استفاده از متعلقات متنوع آن برای شما امکان تمیز کردن فرش ها در کنار کف های سرامیکی به خوبی مهیا می باشد. اما اگر باز هم می خواهید به جای این مارک معتبر خارجی که امکان تمیز کردن فرش را به خوبی دارد، از بهترین ماشین بخارشوی برای فرش که از برندهای داخلی باشد خریداری کنید، شاید نیاز به مشورت با فروشنده داشته باشید.

ما در ادامه در مورد یکی دیگر از مارک های معتبر که ارائه کننده ی بهترین ماشین بخارشوی خانگی می باشد توضیح خواهیم داد.

بخارشوی bissel vac 1977E

این بخارشوی می تواند در زمان مورد نیاز برای تمیز کردن سطوح بسیار صرفه جویی کند. Bissell Vac & Steam 1977E محصولی است که مانند جاروبرقی هم عمل می کند ولی در عین حال یک بخارشوی است. ما در برررسی های خود مدل قبلی محصول را دوست داشتیم. اما این مدل به روزتر می باشد و به رنگ آبی در بازار در بسیاری از کشور های اروپایی عرضه می شود. در مورد عرضه ی آن در بازار ایران زیاد مطمئن نیستیم. زیرا که مدل جدید آن را شاید در همه ی فروشگاه ها نتوان یافت.  الیته به عنوان یک بخارشوی تنها و یا یک جارو برقی بهترین محصول موجود در بازار نیست.

اما به طور کلی با دارا بودن هر دو ویژگی می تواند برای بسیاری از مشتری ها و افراد خریدار در بازار جالب باشد. زیرا که به عنوان جارو برقی 400 واتی می توان از آن بهره برد و علاوه برا آن یا به عنوان یک بخارشوی 1100 واتی توان تمیز کردن سطوح مختلف با بخار را دارد. در واقع Bissell Vac & Steam 1977E قبل از این که با بخار سطح را تمیز کند، ابتدا گرد و غبارها را از سطح جمع می کند.

بهترین ماشین بخارشوی سال 2020

پس از آن هم با بخار و میکرو فیبر سطوح مورد نظر را از لکه ها پاک می شوند. با انجام این کار به خوبی در زمان مورد نیاز برای تمیز کردن سطوح مختلف در خانه صرفه جویی خواهد شد. اگر چه محصول به خوبی عمل می کند اما دارای عیبی هم هست. آن هم همان طور که گفته شد این که نه یک جاروی کامل است و نه یک بخارشوی کامل.

برای همین انعطاف لازم را برای استفاده در هر مکانی ندارد، اگر چه به خوبی برای تمیز کردن کف قابل استفاده می باشد. برای همین در صورتی که به دنبال خرید بهترین ماشین بخارشوی بازار باشید، شاید نیاز باشد تا محصولات دیگری را انتخاب کنید. این امر به نیاز مندی های شما بستگی خواهد داشت. اما در این جا شاید باز هم شما به عنوان فردی طرفدار محصولات داخلی، به دنبال انتخاب و خرید بهترین ماشین بخارشوی ایرانی باشید که باز هم باید بدانید این محصول تولید ایران نیست، اگر چه در بازارهای جهانی بخارشوی شناخته شده ای می باشد. در بخش بعد یکی دیگر از بخارشوی های شناخته شده که به تازگی به بازار عرضه شده اند را معرفی خواهیم کرد.

بخارشوی Shark Klik n’ Flip S6003UK

بخارشوی Shark Klik n’ Flip S6003UK یکی دیگر از محصولات مناسب برای انتخاب است که در بازار های جهانی برای خرید مطرح است. اگر شما در پی پیدا کردن یکی از بهترین مدل ها بوده اید که بتواند به سرعت کف اتاق و یا سطوح سرامیکی را تمیز کند، توصیه می کنیم تا این مدل را در نظر داشته باشید. با مقایسه ی بهتر این مدل با مدل های دیگری که در این نوشته معرفی شده اند می توانید خیلی بهتر نسبت به انتخاب محصول دارای ویژگی های مد نظر خود موفق شوید.

این مدل به طور خاص برای تمیز کردن کف های سرامیکی در بخش های مختلف خانه ی شما به خوبی عمل خواهد کرد. برای همین شاید اگر نیاز به بهترین ماشین بخارشوی چند منظوره داشته باشید که توان تمیز کردن جاهای دیگر به جز کف را داشته باشد، بهتر باشد تا از گزینه های دیگر مانند گزینه های گفته شده در بخش های قبل استفاده کنید.

بهترین ماشین بخارشوی سال 2020

این گزینه ها با دارا بودن متعلقات مختلف به خوبی می توانند به عنوان محصولی چند منظوره برای شما کمک کننده باشند. اما در هر صورت بخارشوی Shark Klik n’ Flip S6003UK هم می تواند با تمیز کردن روزانه ی کف آشپزخانه ی شما و حذف لکه ها، کمک زیادی در بهبود نظافت محیط در منزل شما بکند. هم چنین می توان با استفاده از آن آلودگی ها و حتی گل را از روی سطوح پاک کرد.

از ویژگی های مثبت محصول می توان راحت بودن کار با آن را بیان کرد که در کنار راحتی حمل و نقل آن برای بسیاری بهترین گزینه برای خرید خواهد بود. علاوه بر این ها قیمت مناسبی هم دارد. اگر در خانه خود کف سرامیکی به جای فرش زیاد دارید، و نیاز به تمیز کردن آن ها به طور متناوب دارید، این مدل یکی از بهترین مدل ها برای انتخاب به این منظور می باشد. این محصول در ابعاد حدود ده در یازده سانتی متر عرضه شده است و دارای طول حدود یک متر می باشد. مخزن آب آن نیز ظرفیت گنجایش بیش از سه لیتر آب را دارد.

بخارشوی Dupray Neat

محصول بخارشوی Dupray Neat یکی از مرتب ترین محصولاتی است که ما مورد بررسی قرار داده ایم. در کنار دارا بودن پوسته ای سفید و جذاب در داخل هم می توان این مدل را با دارا بودن یک بخارشوی استوانه ای از جذاب ترین گزینه ها در بازار برای خرید دانست. از سوی دیگر این مدل با متعلقات خود می تواند به خوبی برای هر کاری در خانه مورد استفاده قرار گیرد.

برای همین اگر شما نیاز به یک مدل همه منظوره دارید شاید Dupray Neat یکی از بهترین برند های خارجی موجود در بازار برای خرید باشد. اگر چه مخزن ان تنها کمی بیش از یک و نیم لیتر گنجایش دارد. اما بنا بر گفته های شرکت سازنده می توان برای مدتی در حدود 50 دقیقه از ان برای تمیز کردن خانه استفاده نمود. برای همین برای تمیز کردن بخش های مختلف خانه بسیار مناسب بوده و امکان تمیز کردن سطوح زیادی در یک دوره استفاده از آب مخزن برای شما فراهم می شود.

بهترین ماشین بخارشوی سال 2020

واضح است که در مدت 50 دقیقه شاید بتوان بخش های اصلی هر خانه ای را تمیز نمود. این سطوح به طور عمده می توانند کف خانه باشند. این محصول در تست ما هم همان طور که گفته می شد خیلی خوب عمل کرد. کف اتاق را تمیز کرد. لکه های گوجه را در آشپرخانه پاک نمود. حمام را با آن تمیز کردیم و در کنار ان بخش های دیگری را هم بدون نیاز به خیس شدن زیاد سطوح، از آلودگی ها پاک نمودیم. البته یک عیب دارد. آن هم این است که نیاز به مدتی در حدود 20 دقیقه برای گرم کردن دارد.

اما با توجه به قیمت آن  و متعلقات محصول می توان گفت که از بسیاری از جنبه ها بر دیگر مدل های موجود در بازار برتری دارد. ابعاد آن 26 در 26 سانتی متر و حدود 23 سانتی متر هم عرض دارد. وزن محصول در حدود 4 کیلو گرم می باشد. در مورد گنجایش مخزن آن هم توضیح دادیم. در کنار آن متعلقات و نازل های مختلفی برای استفاده در هر کاربرد خاص در داخل خانه دارد. برس ها و میکرو فیبرها از دیگر متعلقات موجود در محصول هستند. این محصول همه منظوره است و اگر به دنبال پیدا کردن بهترین ماشین بخارشوی دستی هستید، شاید باید در بین دیگر گزینه ها آن را انتخاب کنید. اما به هر حال این هم می تواند جایگزینی مناسب محسوب شود.

بخارشوی دو منطوره ی S3901 شارک

بخارشوی شارک از بهترین بخارشو های دستی می باشد که ما در تست خود آن را دارای قابلیت های زیادی برای استفاده در خانه یافتیم. با آن می توانید هر سطحی در خانه را از کف گرفته تا روی سنگ های آشپزخانه و پوشش مبل ها تمیز کنید. این محصول به نحوی تولید شده است که می توان آن را با دستگیره های آن برداشت و هر سطحی را تمیز نمود. ابزار مورد استفاده در آن به خوبی طراحی شده اند. برای همین به منظور تمیز کردن فرش ها و سطوح سرامیکی و دیگر پوشش ها به خوبی می توان از آن بهره برد. دارای مخزنی است که 3 لیتر گنجایش دارد.

بهترین ماشین بخارشوی سال 2020

برای مدتی در حدود 15 تا 20 دقیقه می توان از آن استفاده نمود. یک مشخصه ی مثبت در آن هم دارا بودن شیر اب است که برای تمیز کردن سطوح کثیف می توان از آن در صورت لزوم بهره برد. این بخارشوی دستی دارای ابعاد 31 در 17 سانتی متر و طول حدود یک متر و سی سانتی متر می باشد. در کنار امحصول اصلی هم می توان نازل ها و برس ها و دیگر متعلقات را برای هر کاربرد به طور جداگانه در کنار محصول داشت. مخزن هم همان طور که ذکر شد دارای ظرفیت گنجایش  سه لیتر آب می باشد.

بخارشوی چند منظوره ی Russell Hobbs Neptune

یکی دیگر از بهترین مدل ها که امکان انتخاب آن در بسیاری از کشورها وجود دارد، بخارشوی چند منظوره ی Russell Hobbs Neptune می باشد که دارای قیمت مناسبی نسبت به دیگر محصول ها می باشد. می توان آن را در دست هم نگه داشت. اگر چه در اصل محصول به عنوان بخارشوی قابل استفاده است. اما می توان آن را تبدیل به یک بخارشوی دستی کرد و در کارهای ساده تر از آن بهره برد. قیمت آن کمی تحت تاثیر کیفیت ساخت محصول قرار دارد. اما با این حال می تواند به خوبی از پس بسیاری از کارها در محیط خانه بر آید. در اصل بهترین استفاده از آن می تواند در تمیز کردن کف های سرامیکی و دیوارها باشد.

البته کمی در پی تمیز نمودن سطوح از خود رطوبت به جا می گذارد که باید آن را به خاطر کم بودن قیمت محصول نادیده گرفت. اما به صورت دستی می توانید در کنار ابزار موجود از آن برای تمیز کردن دیگر سطوح بهره ببرید. ما شاهد بودیم که بخارشوی چند منطوره ی Russell Hobbs Neptune توانایی پاک کردن مبل ها را داشت. هم چنین فرش ها را تمیز کرد. اما در حذف لکه ها از روی فرش و هم چنین روغن هایی که به سطوح سخت روی اجاق چسبیده بودند کمی مشکل داشت.

بهترین ماشین بخارشوی سال 2020

اگر چه می توان بخارشو های بزرگ تر و بهتری را پیدا کرد. اما نمی توان با این قیمت مدل مناسبی را در بازار یافت که به خوبی بتوان در کاربرد های مختلف از آن بهره برد. این محصول دارای مخزنی به گنجایش سه و نیم لیتر است. هم چنین در کنار آن می توان از مزیت متعلقات مشابهی مانند نازل ها و برس ها نام برد که امکان استفاده در کاربرد های مختلف از آن ها وجود دارد.

در کنار این محصولات می توان مارک های بسیاری معروف دیگری را در بازار داخلی کشور پیدا نمود. به عنوان مثال افراد زیادی به دنبال یافتن بهترین ماشین بخارشوی کنوود به عنوان یکی از برند های مطرح در داخل کشور هستند. افراد دیگری هم به دنبال بهترین برند یا مارک نیستند، بلکه به دنبال یافتن بهترین مدل این محصول هستند.

به همین دلیل است که می توان خریداران زیادی را هم دید که به عنوان نمونه دوست دارند تا بهترین ماشین بخارشوی ایستاده را از بازار خریداری کنند. برای هر یک از این افراد وابسته به اولویت هایی که در هنگام خرید دارند می توان گزینه ای متفاوت را پیشنهاد کرد. بهترین ماشین بخارشوی در هر مدلی مانند ایستاده یا استوانه ای می تواند از برند های معتبر خریداری شود. اما این که بهترین ماشین بخارشوی چه مارکی است و چگونه می توان آن را تهیه نمود، باید با در نظر گرفتن نکاتی صورت پذیرد.

چگونه می توانید ماشین بخارشوی مناسب را برای پیدا کنید؟

این که مناسب ترین محصول برای شما کدام است به طور کامل به این بستگی دارد که برای چه کاری می خواهید آن را خریداری کنید. اما در هر صورت راهنمایی هایی که در ادامه خواهد آمد می تواند به شما در انتخاب مناسب بخارشوی کمک کند:

از یک بخارشوی ساده و بدون متعلقات در صورت نیاز به تمیز کردن کف سرامیکی خانه بهره ببرید: در صورتی که قصد شما از خرید ماشین بخارشوی استفاده از ان در تمیز نمودن کف های سرامیکی خانه باشد، خرید یک بخارشوی که متعلقات زیادی ندارد و تنها با یک میکرو فیبر کف خانه را با بخار گرم تمیز می کند، از بهترین راه ها برای صرفه جویی در هزینه می باشد. زیرا که این گونه مدل ها ارزان تر از مدل های دو منظوره و چند منظوره در بازار می باشند.

از بخارشوی های دو منظور در صورت نیاز به تمیز کردن سطوح دیگر مانند روی مبل در کنار کف و فرش ها خریداری کنید: این بخارشوها بسیار منعطف تر هستند و می توانید آن ها را به طور دستی برای تمیز کردن مکان ها و سطوحی مانند پرده ها هم استفاده کنید. با دارا بودن متعلقات مختلف امکان تمیز کردن هر محلی از کف خانه تا مبل ها و کاشی های حمام فراهم خواهد شد.

بخارشوی های استوانه ای یا ایستاده را در صورتی که بخارشوی های دستی برای شما خیلی سنگین هستند خریداری کنید: در حالی که تعدادی از بخارشو های استوانه ای دارای وزن بیشتری هستند، اما به خاطر این که دارای چرخ هستند می توان خیلی راحت تر از ان ها استفاده کرد. در بیشتر موارد می توانند همه ی کار هایی که بخارشوهای دو منظوره و چند منظوره انجام می دهند را به خوبی انجام دهند. در عین حال مدل های جمع و جوری هم از آن ها یافت می شود که می توانید در صورت نیاز آن را روی شانه ی خود در زمان تمیز کردن خانه حمل کنید.

البته این مدل ها همان طور که می دانید با هم تفاوت هایی دارند. به عنوان مثال بخارشوی های استوانه ای نیاز به زمان بیشتری برای گرم شدن دارند. از سوی دیگر نیاز کمتری به پر کردن دوباره ی مخزن خود دارند. با توجه به موارد گفته شده شاید حالا دیگر انتخاب بهترین ماشین بخارشوی مکش دار یا هر مدل دیگری برای شما راحت تر شده باشد.

می توانید این مدل ها را در تنوع بالایی در بازار پیدا کنید. در صورت نیاز به خرید بهترین مارک های داخلی باید تا در بین محصولات موجود از تولید کننده های داخلی جست و جوی بیشتری بنمایید. انتخاب بهترین ماشین بخارشوی پارس خزر یا هر برند معروف داخلی دیگر می تواند با کمی جست و جو و بررسی بیشتر ممکن شود. توجه به نکته های گفته شده در این بخش هم می تواند به شما کمک کند.

به طور خلاصه می توان گفت که بهترین ماشین بخارشوی کارچر که در ابتدای متن معرفی شد، از بهترین گزینه ها در سال اخیر برای انتخاب هستند. اما می توانید در بین محصولات ساخت برند های داخلی هم محصولات مناسبی را برای خرید انتخاب کنید.

اگر به جای کاشی یا کف های سرامیکی به دنبال یافتن بهترین ماشین بخارشوی برای فرش هستید، نیز شاید نیاز به مشورت بیشتر با فروشنده ها در این زمینه باشد. آن ها هم می توانند در این مواقع کمک خوبی به خریداران در جهت انتخاب بهترین برند یا مدل بنمایند.

ما در ادامه به چند سوال متداول در زمینه ی بخارشوی ها پاسخ خواهیم داد.

آیا باید بخارشوی را با مواد شوینده به کار برد؟

ممکن است که شما تا به حال تصمیم خود در مورد خرید بهترین ماشین بخارشوی خانگی را گرفته باشید، اما به این سوال فکر کنید که آیا باید از مواد شوینده در بخارشوی استفاده کرد یا این که نیاز به این کار نیست و می توان آن ها را بدون مواد شوینده، و تنها با آب به خوبی مورد استفاده قرار داده، و لکه ها و آلودگی ها را از بین برد.

توصیه می شود که این محصولات را بدون استفاده از شوینده ها و با آب استفاده کرد. پس از گرم شدن آب و تبدیل شدن آن به بخار در اکثر موارد می توان لکه ها را به خوبی از بین برد. و به خوبی سطح مورد نظر را تمیز نمود. این عدم استفاده از شوینده به شما کمک می کند تا آن ها را به عنوان تمیز کننده ای ملایم برای سطوح مختلف مورد استفاده قرار دهید.

البته این بدان معنی نیست که شما نباید از شوینده ها برای حذف لکه های سخت استفاده کنید. برای مثال تمیز کردن کف و کاشی ها با استفاده از شوینده ها در زمانی که بسیار آلوده هستند، به نظر بسیار معقول می رسد. در این موارد شما می توانید برای از بین بردن لکه های معمولی پس از حذف لکه های سخت با مواد شوینده از بخارشوی استفاده نمایید. در عین حال می توان از بخارشوی برای انجام کارهای سخت تر هم استفاده کرد. در این حالت عده ای از شوینده ها در کنار بخاشو ها استفاده می کنند.

آیا اندازه ی گنجایش مخزن مهم است؟

هر چه اندازه ی مخزن بزرگ تر باشد می تواند برای مدت زمان بیشتر به تمیز کردن محیط ادامه بدهد. برای همین این می تواند یک مزیت باشد. اما اندازه ی کوچک مخزن می تواند در حمل ان مزایای دیگری را به همراه داشته باشد. البته این در تعدادی از مدل ها مهم تر می باشد. زیرا که می توان مدل هایی را یافت که با استفاده ی بهینه از آب با دارا بودن مخزن های کوچک تر دارای بازده ی بیشتری هستند. در مدل هایی هم می توانید مخزن آب را در صورت نیاز جدا کرده و به راحتی پر کنید. برای همین زیاد مهم نیست که ظرفیت مخزن چقدر است. زیرا که در هر زمانی می توانید به پر کردن آن اقدام کنید.

اما اگر شما از مدل هایی استفاده می کنید که نیاز دارد تا قبل از استفاده، مخزن خود را گرم کند، این می تواند مشکل باشد. زیرا که در بین کار باید در پی پر کردن مخزن برای چند دقیقه صبر کنید تا آب موجود در مخزن دوباره گرم شود. برای این مدل ها مهم است که بتوانید کار خود را در دوره ی زمانی که مخزن توان تامین بخار را دارد، به پایان رسانید. تا این که مجبور نباشید در بین تمیز کردن خانه برای پر کردن و گرم شدن مخزن صبر کنید.

چه متعلقاتی به همراه محصول باید برای من وجود داشته باشد؟

بخارشوی های ایستاده می توانند متعلقات زیادی داشته باشند که هر یک از آن ها برای تمیز کردن سطح متفاوتی قابل استفاده خواهد بود. برای همین باید در نظر داشته باشید که در خانه چه سطوحی را می خواهید تمیز کنید. به طور کلی این ابزار برای آسان کردن کار شما ساخته و به همراه محصول ارائه می شوند.

این ابزار در جهت و میزان خروج بخار از دستگاه تاثیر می گذارند. برای همین نازل های کوچک می توانند در تمرکز بخار روی بخشی از سرامیک ها موثر عمل کنند. یا برس ها می توانند در تمیز کردن اجاق برای شما مفید واقع شوند. برس های مناسب برای تمیز کردن روکش مبل ها هم از دیگر ابزار همراه با بخارشوی می باشند که می توانند در زمان نیاز به تمیز کردن مبل بسیار کمک کننده باشند.

برای همین در زمانی که به خرید یک بخارشوی فکر می کنید بسیار مهم است که بدانید برای چه استفاده هایی ان را لازم خواهید داشت. از وجود متعلقات لازم به همراه محصول برای این کاربرد ها باید مطمئن شوید و پس از آن نسبت به خرید دستگاه اقدام کنید. بهترین ماشین بخارشوی بازار محصولی می باشد که برای شما هر گونه متعلقات مورد نیاز برای استفاده در خانه ی شما را داشته باشد. پس از یافتن محصولی که متعلقات مورد نیاز شما را دارند، می توانید به انتخاب بهترین مارک از بین آن ها فکر کنید و یا در مورد قیمت آن ها و میزان توان مالی خود تصمیم گرفته و سپس اقدام به خرید یک محصول مناسب بنمایید.

آیا می توان از بخارشوی برای تمیز کردن همه ی سطوح استفاده کرد؟

بخارشوی را می توان برای تمیز کردن همه ی سطوح استفاده نمود. اما در این مورد مکان هایی هستند که استثنا می باشند. به دلیل این که شما در تمیز کردن از بخار استفاده می کنید، استفاده از آب و بخار بر روی درزها و مکان هایی که ممکن است به هم متصل شده باشند مناسب نباشد. هم چنین برای سطوحی مانند سطوح چوبی که دارای روکش نیستند، شاید استفاده از آب یا بخار اصلا مناسب به نظر نرسد. زیرا که آب و بخار به داخل چوب نفوذ می کند و آلودگی ها را به آن وارد می کند. این کار می تواند کیفیت چوب مورد استفاده را خیلی کمتر کند.

آیا ماشین بخارشوی می تواند حشره ها و آفت ها را از بین ببرد؟

استفاده از بخار داغ برای از بین بردن آفت های موجود در خانه مانند حشره ها و تخم ها یا لاروهای ان ها مناسب است. زیرا که به دلیل دارا بودن دمای بالا به خوبی توان از بین بردن این گونه حشرات را دارد. برای همین در صورت نگرانی در مورد حشرات موذی می توانید از بخارشوی خود در هر مکانی که نیاز به از بین بردن آن ها وجود دارد، مانند روی مبل ها و یا کناره ی تخت ها استفاده کنید.

در زمان استفاده مطمئن شوید که از ابزار خاص و متعلقات مخصوص به تمیز کردن روکش مبل ها و تخت ها استفاده نمایید. باید به آرامی بخارشوی را حرکت دهید و برای سی ثانیه آن را روی سطح قرار دهید. تا مطمئن شوید که بخار به داخل روکش ها نفوذ کرده است. همه ی سطح را به خوبی تمیز کنید. مطمئن شوید که سر بخارشوی را روی سطح و در درزها به خوبی فشار داده اید. اطراف تخت و کناره ها را فراموش نکنید. زیر تخت را هم با استفاده از بخارشوی به خوبی از هر گونه حشره ی مزاحمی تمیز کنید.

ما در این متن در مورد استفاده از بخارشوی ها برای شما نکاتی را بیان کردیم. البته با توجه به مدل مورد استفاده شاید استفاده از آن ها کمی متفاوت باشد. اما در هر صورت می توانید از هر دو مدل ایستاده و دستی در خانه ی خود به خوبی استفاده کنید. اگر به دنبال این هستید تا از بین مارک های داخلی، بهترین ماشین بخارشوی ایرانی را انتخاب کنید، به شما توصیه می کنم که حتما با در نظر گرفتن نیازمندی های خود در خانه به این کار اقدام نمایید.

استفاده از بهترین ماشین بخارشوی چند منظوره می تواند از بهترین راه ها برای تمیز کردن هر سطحی در خانه باشد. اما باید در نظر داشته باشید که با توجه به مشخصه های هر محصول و کیفیت آن نسبت به خرید بهترین ها اقدام نمایید. در صورت نیاز به تمیز کردن سطوح و فضا های کوچک می توانید با انتخاب و خرید بهترین ماشین بخارشوی دستی به راحتی ان را در هر جایی که در خانه در نیاز دارید مورد استفاده قرار دهید.

به طور کلی در بازار ایران می توان دید که افراد زیادی به دنبال مارک های معتبر مانند بهترین ماشین بخارشوی کنوود هستند. اما با توجه به آن چه گفته شد مارک های دیگری هم هستند که می توانند در صورت وجود در بازار داخلی کشور، دارای ویژگی های بسیار بهتری نسبت به مارک مزبور باشند. ما توصیه می کنیم در هر زمانی با در نظر گرفتن قابلیت های مدل های جدید که در سال جاری وارد بازار شده اند نسبت به خرید اقدام نمایید. قبل از خرید به این فکر کنید که آیا توان حمل بخارشوی را دارید یا این که بهتر است نسبت به یافتن بهترین ماشین بخارشوی ایستاده که با دارا بودن چرخ شما را از حمل خود بی نیاز می کند اقدام نمایید. البته با توجه به نکات مورد اشاره باید جنبه های دیگر را هم در انتخاب بهترین محصول مد نظر قرار داده باشید. این کار نیاز به صرف کمی وقت بیشتر دارد. اما این وقت ارزش به دست آوردن محصول مناسب با بهترین قیمت را خواهد داشت.

برخی از مقالات دیگر ما:

برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن