لوازم برقی خانگیماکروفر

بهترین روش برای تمیز کردن فر، مایکروفر و مایکرویو

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عرضه کننده انواع فر، مایکروفر و مایکروویو در ایران

برای برخی از افراد تمیز کردن لوازم خانگی (اعم از تمیز کردن فر، مایکروفر و مایکرویو و غیره) کار جالبی به نظر نمی رسد اما این کاری است که باید انجام دهید، بخصوص هنگامی که فر، مایکروفر و مایکروویو شما نیاز به تمیز کردن دارند. اگر شما این لوازم خانگی خود را تمیز نکنید شروه به کثیف شدن می کنند و باقی مانده و لکه های مواد غذایی در تمام قسمت های داخلی و بیرونی فر، مایکروفر و مایکروویو شما باقی خواهد ماند. اگر شما این لوازم خانگی خود را تمیز نکنید احتمالا هر بار بعد از قرار دادن مواد غذای و شیرینیجات درآنها باکتری ها به داخل آنها انتقال داده می شود. تمیز کردن فر، مایکروفر و مایکروویو و سایر لوازم مانند اجاق گار می تواند از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کند و به شما اطمینان دهد که دستگاه شما همچنان عملکرد درست خود را حفظ خواهد کرد.

به جای اینکه از پاک کننده های شیمیایی استفاده کنید که باعث آسیب دیدن پوست شما می شود، شما می توانید از مواد طبیعی که در خانه تان یافت می شود استفاده کنید و لوازم خانگی خود اعم از اجاق گاز، فر، مایکروفر و مایکرویو را تمیز کنید.

نحوه تمیز کردن فر، مایکروفر و مایکرویو

برای تمیز کردن فر، مایکروفر و مایکرویو خود از جوش شیرین، آب، سرکه و اسانس (اختیاری) استفاده کنید. جوش شیرین، آب و اسانس را درون یک کاسه بریزید و ترکیب کنید. هنگامی که این مواد به خوبی ترکیب شدند با استفاده از اسفنج یا برس یا دستمال یا هر چیزی که استفاده راحتی برای شما دارد این مواد را روی سطح داخلی دستگاه اعمال کنید و مطمئن شوید که تمام قسمت ها را پوشش داده اید.

اجازه دهید تا چند ساعت دستگاه شما خیس بخورد. برای اینکه کار آشپزی تان مختل نشود می توانید این کار را در ساعات شب انجام دهید. به طور کلی شما به 8 ساعت زمیان نیاز دارید. وقتی که صبح شد سرکه را در یک ظرف که قابلیت اسپری دارد بریزید و به همه قسمت ها اسپری کنید جدود 10 دقیقه اجازه دهید سرکه بماند تا با جوش شیرین ترکیب شود. اگر می خواهید اجاق یا فر شما بوی سرکه ندهد می توانید چند قطره اسانس داخل ظرف یا بطری سرکه بریزید تا از بود کاسته شود. بعد با استفاده از اسفنج و مقداری آب همه چیز را پاک کنید. شاید هنوز لازم باشد بعضی از لکه های مواد غذایی سخت را شستشو دهید اما در اکثر مواقع همه چیز به راحتی تمیز می شود.

نتیجه گیری

تمیز کردن اجاق گاز، فر، مایکروفر و مایکروویو کار ساده ای است مخصوصا اگر از ترکیباتی که در بالا اشاره شد استفاده کنید. ناگفته نماند که با استفاده از روش بالا منجر به این می شود که دستگاه شما کاملا نو به نظر برسد. اگر احساس می کنید وقت کافی برای تمیز کردن این لوازم خانگی خود را ندارید می توانید از تمیز کننده AquaLift استفاده کنید که تنها به 50 دقیقه زمان نیاز دارد. این تمیز کننده از مواد شیمیایی ساخته شده و تقریبا بی بو است. این تمیز کننده مناسب روزهایی است که عجله دارید و نمی توانید 8 ساعت برای تمیز کردن دیواره های فر، مایکروفر و مایکروویو خود وقت صرف کنید.

برخی از مقالات دیگر ما:

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن