لوازم برقی خانگیماشین ظرف شویی

بررسی و مقایسه ماشین ظرفشویی بوش سری 100، 300، 500 و 800

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عرضه کننده انواع ماشین ظرفشویی در ایران

بوش به طرز بحت بر انگیزی بهترین ماشین های ظرفشویی را ارائه می دهد. یک ماشین ظرفشویی بوش بی سر و صدا کار می کند و در عین حال قدرتمند است. در مقاله امروز فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا ما قصد داریم به بررسی و مقایسه ماشین های ظرفشویی بوش سری 100، سری 300، سری 500 و یرس 800 بپردازیم و بیان کنیم که چرا برخی از قابلیت ها باعث می شوند ماشین های ظرفشویی بوش به یک انتخاب عالی برای خانواده ها تبدیل شوند. بوش بر خلاف رقبای خود قابلیت های مختلف ماشین های ظرفشویی را برای رفع نیازهای مشتریان خود ارائه می دهد. Bosch ضمن دستیابی به این هدف، استانداردهای افسانه ای کیفیت آلمانی خود را به خطر نمی اندازد.

تفاوت بین سری های مختلف ماشین های ظرفشویی بوش

مدل های جدید ماشین ظرفشویی بوش قابلیت های جدیدی را ارائه می دهند. به طور مثال قابلیت AutiAir Dry و CrystalDr بهترین نتیجه را برای سیکل خشک کردن ظروف ارائه می دهد. با اتمام سیکل پاکسازی، در مدل هایی که قابلیت AutoAir Dry وجود دارد درب ها باز شوند و این باعث می شود تا هوای تازه وارد شود و باعث خشک شدن می شود. دستگاه های دارای قابلیت CrytalDry دمای داخلی را به 176 درجه فارنهایت افزایش می دهند ( نسبت به قابلیت ExtraDry قبلی بدون هیچ انرژی اضافی حدود 14 درجه فارنهایت را افزایش می دهد).

پس از آزمایش ماشین های ظرفشویی جدید بوش و انجام نظرسنجی از مشتریان، ما تصمیم گرفتیم در انتهای این مقاله بهترین ماشین های ظرفشویی بوس سری 100 تا 800 را به شما معرفی کنیم. بسیاری از مشتریان از ما می پرسند که کدام ماشین ظرفشویی بوش برایشان بهتر است؟ در اداکه به صورت ساده توضیح خواهیم داد که چگونه یک ماشین ظرفشویی بوش را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید.

  • بیشتر بخوانید: 10 وسیله ای که نباید هرگز در ماشین ظرفشویی بوش خود قرار دهید!

ماشین ظرفشویی بوش سری 100

این ماشین های ظرفشویی قبلا به عنوان سری Ascenta شناخته می شد. این مدل ماشین ظرفشویی مقرون به صرفه هستند دارای وان پلاستیکی هستند، سطح صدای 48 تا 50 دسیبل را ایجاد می کنند، دارای 3 قفسه استاندارد هستند و در بیشتر مدل ها قابلیت Infolight  را دارد. در ماشین های ظرفشویی بوش سری 100 دیواره های داخلی از جنس استیل است اما سطح زیرین آن پلاستیکی می باشد. این سری جزو ارزانترین ماشین های ظرفشویی محسوب می شود، جادار است و در اکثر مدل های آن 5 سیکل شستشو وجود دارد.

ماشین ظرفشویی بوش سری 300

ماشین های ظرفشویی بوش سری 300 جزو دستگاه های میان رده محسوب می شود و نسبت به ماشین های ظرفشویی سری 100 کمی قیمت بالاتری دارند. این مدل برای تکمیل و رفع نواقص موجود در سری 100 ساخته شدند. از قابلیت های ماشین ظرفشویی بوش سری 300 می توان به بدنه داخلی کاملا استیل، نرم کننده آب، مدل های سازگار با ADA، مدل های جمع و جور 18 اینچی برای آشپزخانه های کوچک، سطح سر و صدای 44 دسیبلی، سیستم محافظت در برابر نشت، سیکل شستشوی Speed60 که ظروف را در کمتر از 1 ساعت تمیز می کند، قابلیت ExtraDry برای خشک کردن ظروف، قفسه سوم برای جا دادن ظروف بزرگ و غیره اشاره کرد.

ماشین ظرفشویی بوش سری 500

طراحی ماشین ظرفشویی بوش سری 500 موفقیت های زیادی را برای شرکت بوش به همراه داشت. از قابلیت های اصلی این دسته از محصولات می توان به طراحی کوچک، ظریف و خلاقانه آن اشاره کرد اما این سری از ماشین های ظرفشویی نسبت به ماشین های ظرفشویی بوش سری 300 ( و البته سری 100) قیمت بالاتری دارند. سطح صدا در این دستگاه هم 44 دسیبلی است اما قابلیت متمایز آن قفسه های EasyGlide می باشد و در مدل های انتخابی خود هم مد AutoAir Dry را برای خشک کردن ظرف های خود در اختیار خواهید داشت.

ماشین های ظرفشویی بوش سری 800

بوش قدرت خود در ساخت ماشین های ظرفشویی را در سری 800 به نمایش گذاشت. با دیدن ماشین های ظرفشویی بوش سری 800 می توانید متوجه تغییرات ظاهری ایجاد شده شوید. ماشین های ظرفشویی بوش سری 800 نسبت به مدل های قبلی دارای بالاترین قیمت می باشند. قفسه سوم این دستگاه ها برای قرار دادن ظروف حبوبات، پیمانه های اندازه گیری، کاسه های کوچک و غیره ساخته شده است.

در این محصولات شما می توانید سطح سر و صدای 39 تا 42 دسیبلی را انتظار داشته باشید. کلیدهای کنترل این دستگاه لمسی هستند و شما می توانید از 6 سیکل شستشو استفاده کنید. بوش ارتباط اینترنتی را برای شما فراهم آورده است، این سری از محصولات بوش به گونه ای طراحی شده اند که ارتفاع برای کف های بالاآمده، ظرفشویی های 18 اینچی برای آشپزخانه های کوچکتر را مد نظر داشته اند.

ماشین ظرفشویی بوش سری بنچمارک

این سری از ماشین های ظرفشویی بسیار لوکس هستند و به طبع دارای بالاترین قیمت هم می باشد. در سری Benchmark قابلیت های منحصر به فردی مانند قفسه منفعل My Way، عملکرد فوق العاده بدون سر و صدا، فضای داخلی کاملا انعطاف پذیر، نرم کننده آب، ملاحظه ارتفاع برای کف های بالاآمده و قابلیت CrystalDry وجود دارد.

بررسی و مقایسه ماشین ظرفشویی بوش سری 100، 300، 500 و 800

بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری  100 مدل  Bosch SHX84AYD5N

ماشین ظرفشویی سری 100، 24 اینچی، سه قفسه ای، 48 دسیبل

SHX84AYD5N به محصولات خانواده سری 100 بوش تعلق دارد که به طور رسمی به عنوان Ascenta شناخته می شود. با این حال عملکرد آرام نسبت به قیمتی که دارد قابلیت های ویژه دیگر را به همراه دارد:

  • سطح صدای 48 دسیبلی
  • دارای دیواره های داخلی استیل و کف پلاستیکی
  • دارای 5 سیکل استاندارد شستشو
  • دارای 14 جایگاه و 3 قفسه
  • مجهز به قابلیت InfoLight

ماشین ظرفشویی بوش سری 100 مدل DLX دارای برنامه پاکسازی اضافی برای کارهای سنگین (شستن قابلمه ها) است.

بررسی و مقایسه ماشین ظرفشویی بوش سری 100، 300، 500 و 800

چرا ما این ماشین ظرفشویی را دوست داریم:

  • برای افرادی که کمبود بودجه دارند مناسب است.
  • دارای سطح سر و صدای 48 دسیلی است و در ولقع بدون سر و صدا است.
  • نسبت به قیمتی که دارد عملکرد عالی را ارائه می دهد.
  • عملکرد خشک کن مناسب است.

معایب:

  • دارای وان پلاستیکی است.

بهترین ماشین ظرفشویی سری 300 مدل Bosch SHEM63W55N

ماشین ظرفشویی سری 300، سطح سر و صدای 44 دسیبلی، 24 اینچی، 3 قفسه

ماشین های ظرفشویی Bosch سری 300 اکثر نواقص ماشین های ظرفشویی سری 100 را جبران کرده اند هر چند این مدل ها کمی گرانتر هستند.

  • دارای دیوارها و کف کاملا استیل
  • کاملا بی سر و صدا ( دارای سطح صدای 44 دسیبلی)
  • دارای برنامه شستشوی Speed60 که تضمین می کند که ظرف های شما در عرض یک ساعت کاملا تمیز می شوند.
  • دارای قابلیت ExtraDry که باعث افزایش گرما در سیکل خشک کن می شود.
  • دارای قفسه سوم برای جا دادن وسایل بزرگتر
  • قابلیت RackMatic باعث می شود که جا دادن وسایل بزرگتر راحت تر شود.
  • دارای 16 چایگاه

ماشین های ظرفشویی سری 300 دارای گزینه های بسیار متنوعی هستند و برای کف های بلند شده و فضاهای کوچکتر آشپزخانه ایده ال هستند و دارای نرم کننده آب نیز می باشند.

بررسی و مقایسه ماشین ظرفشویی بوش سری 100، 300، 500 و 800

چرا ما این ماشین ظرفشویی را دوست داریم:

  • فضای داخلی کاملا استیل
  • فوق العاده ساکت با سطح سر و صدای 44 دسیبلی
  • هنوز هم قیمت مقرون به صرفه است.

معایب:

  • قابلیت های خشک کن که در ماشین های ظرفشویی بوش سری 500 و 800 وجود دارد را از دست داده است.

بهترین ماشین ظرفشویی Bosch سری 500 مدل Bosch SHP865ZD5N

ماشین ظرفشویی سری 500، 24 اینچی، سطح سرو صدای 44 دسیبلی، 3 قفسه، InfoLight

بوش در ماشین ظرفشویی سری 500 مدل Bosch SHP865ZD5N خود توانایی های واقعی خود را به نمایش گذاشته است. این دستگاه دارای طراحی دسته پاکتی است که متناسب با هر محیط آشپزخانه می باشد. بوش قفسه EasyGlide را به عنوان قابلیت برتر در سری 500 استفاده کرده است. شما می توانید سهولت استفاده از EasyGlide را هنگام بیرون کشیدن قفسه های بالایی که کاملا پر شده است درک کنید. نسخه DLX سری 500 دارای یک قابلیت مهم است و آن هم استفاده از برنامه شستشو برای تمیز کردن وسایلی مانند قبلمه ها می باشد.

حالا با اضافه شدن دربی که بعد از پایان سیکل شستشو باز می شود، این ماشین ظرفشویی بهترین عملکرد خشک کردن ظروف را برای شما به ارمغان می آورد.

بررسی و مقایسه ماشین ظرفشویی بوش سری 100، 300، 500 و 800

چرا ما این ماشین ظرفشویی را دوست داریم:

  • بدون سر و صدا است.
  • Auto Air Dry بعد از شستشو درب را باز می کند تا از ایجاد بو جلوگیری کند و ظرف های شما را خشک کند.

ماشین های ظرفشویی سری 500 با دسته پاکتی ارائه می شدند اما از سال 2019 به بعد بوش دسته میله ای را هم به این سری اضافه کرد.

بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری 800 مدل Bosch SHX878ZD5N

ماشین ظرفشویی سری 800، 24 اینچ، دارای سطح صدای 42 دسیبلی، 3 قفسه، Wi-Fi، InfoLight

برخی از ماشین های ظرفشویی سری 800 بوش دارای قفسه های MyWay هستند. این قفسه سوم برای ظروف غلات، پیمانه ها، ملاقه و سایر وسایل ایده آل است. شما حتی می توانید سینی های خود را در این قفسه قرار دهید. علاوه بر این شما می توانید مدل های فوق العاده بدون سر و صدایی که 39 دسیبلی هستند را در سری 800 پیدا کنید. قابلیت HomeConnect به شما امکان اتصال به اینترنت را می دهد. HomeConnect به شما این امکان را می دهد تا سیکل شستشو ماشین ظرفشویی خود را از طریق گوشی هوشمند خود برنامه ریزی کنید.

بررسی و مقایسه ماشین ظرفشویی بوش سری 100، 300، 500 و 800

درست مانند ماشین های ظرفشویی سری 300 بوش، سری 800 هم دارای مدل های متنوعی است. ظرفشویی های 18 اینچی برای آشپزخانه های کوچکتر ایده آل هستند در حالی که ماشین های ظرفشویی ADA برای کف های بلند شده ایده آل هستند.

  • سطح سر و صدای 42 دسیبلی
  • قفسه EasyGlide
  • کنترل های لمسی و لوکس
  • 6 سیکل شستشوی استاندارد
  • CrystalDry یک قابلیت فوق العاده برای خشک کردن ظروف است. یکی از مزایای اصلی CrystalDry این است که پلاستیک را ذوب نمی کند.

چرا ما این ماشین ظرفشویی را دوست داریم:

  • ماشین های ظرفشویی Bosch سری 800 به خاطر کیفیت و قابلیت هایی که دارند شناخته شده هستند.
  • دارای قابلیت منحصر به فرد CrystalDry هستند.
  • ماشین ظرفشویی سری بنچمارک مدل Bosch Benchmark SHV88PZ63N
  • ماشین ظرفشویی سری بنچمارک، 40 دسیبلی، نرم کننده آب، نورپردازی داخلی، Wi-Fi، قفسه MyWay

ماشین ظرفشویی Bosch سری بنچمارک مدل SHV88PZ63N

بهترین ماشین ظرفشویی سری بنچمارک، 40 دسیبلی، نرم کننده آب، چراغ داخلی، وای فای و MyWay

SHV88PZ63N به عنوان یک ماشین ظرفشویی با عمق کم شناخته شده است بنابراین می توانید آن را با کابینت خود ادغام کنید. از قابلیت های مهم این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماشین ظرف شویی بدون سر و صدا
  • با فعال کردن وای فای از طریق برنامه HomeConnect به اینترنت متصل شوید.
  • نرم کننده آب برای مناطقی که آب آنها موجب ایجاد جرم می شود ایده آل است.
  • قفسه MyWay می تواند وسایل نقره شما را در خود جای دهد.

این سری از ماشین های ظرفشویی برای افرادی که به دنبال بالاترین عملکرد و کمترین سطح سر و صدا هستند ایده آل است چون سطح صدا در این سری 38 تا 42 دسیبل است. ماشین های ظرفشویی بوش سری بنچمارک دارای رنگ های متنوع و چراغ های داخلی است.

بررسی و مقایسه ماشین ظرفشویی بوش سری 100، 300، 500 و 800

نتیجه گیری

بوش سبک های مختلفی از ماشین های ظرفشویی را با قابلیت های مختلف ارائه می دهد. در حالی که ماشین های ظرفشویی سری 100 و 300 برای افرادی که با کمبود بودجه مواجه هستند ایده آل است، ماشین های ظرفشویی سری 500 و به خصوی ماشین های ظرفشویی Bosch سری 800 و بنچمارک کیفیت عالی و گزینه های متعدد را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین شرکت بوش گزینه های زیادی را برای کاربردهای خاص مانند آشپزخانه هایی که دارای ارتفاع کوتاهتر هستند، نرم کننده آب برای مناطقی که آب آهکی دارند و گزینه های 18 اینچی برای آشپزخانه هایی که فضای کمتری دارند را ارائه داده است.

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا به صورت حضوری و اینترنتی انواع مختلف از ماشین های ظرفشویی بوش را با عالی ترین قیمت به فروش می رساند. شما کاربر گرامی با بازدید از محصولات سایت کالاپایا می توانید محصولات را بررسی کنید و حتی به مقایسه قیمت محصولات بپردازید. چنانچه در هنگام انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی سوال یا مشکلی داشتید کافیست با پشتیبان و کارشناسان سایت تماس حاصل کنید. ما خوشحال خواهیم شد به شما در انتخاب ماشین ظرفشویی مورد نظرتان کمک کنیم.

برخی مقالات دیگر ما:

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن