لوازم برقی خانگیماشین لباسشویی

مراحل مختلف شستن لباس در ماشین لباسشویی

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عرضه کننده انواع برندهای ماشین لباسشویی در ایران

آیا با مراحل شستن لباس در ماشین لباسشویی آشنایی دارید؟ ماشین های لباسشویی دارای مدل های مختلفی هستند که از پیشرفته ترین و منحصر به فردترین قابلیت ها برخوردار هستند. برندهای تولیدکننده ماشین لباسشویی نقش رقابتی در بازار ایفا می کنند تا بهترین عملکرد را ارائه دهند.

به این ترتیب هر محصول از برنامه های متنوعی برخوردار است که می توان از آنها بر اساس نیاز خود استفاده کنید و به نوبه خود برنامه ها را بر حسب عواملی مانند دما، زمان و سرعت چرخش انتخاب کنید. هر مرحله در یک کاربرد خاص یک سیکل را فراخوانی می کند

مراحل شستن لباس در ماشین لباسشویی چیست؟

امروزه اگر برندهای مختلف ماشین لباسشویی را بررسی کند فاکتورهایی برای شستشوی راحت و بدون آسیب زدن به لباس را معرفی می کنند. کسی که دوست دارد محصولی را خریداری کند باید این چرخه ها را یاد بگیرد تا فرد موفق به تجربه استفاده راحت شود. اجازه دهید در ادامه مراحل شستن لباس در ماشین لباسشویی را توضیح دهیم که به نوبه خود به شما کمک می کند تا درک بهتری داشته باشید و بسته به نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب کنید.

  • قبل شستشو
  • شستشو
  • آبکشی
  • چرخاندن

مراحل مختلف شستن لباس در ماشین لباسشویی

قبل شستشو

گزینه ای به نام prewash لگن را با سطح مشخصی از آب و مواد شوینده پر می کند. این گزینه کمک می کند تا همه لکه های خیلی خوب پاک شوند. در این مرحله کل باس ها در داخل لگن خیس می خورتد و در نهایت بدون اینکه فکر دیگری کنید آب را تخلیه می کند.

میزان مصرف آب بسته به ماشین لباسشویی درب از جلو و درب از بالا متفاوت است. در ماشین های لباسشویی درب از جلو تمام تنظیمات انحام شده توسط کاربر انجام می شود. در حالی که در ماشین های لباسشویی درب از بالا، سنسورهای آب برای پر کردن لگن استفاده می شوند.

شستشو

در این مرحله ماشین لباسشویی از همزن استفاده می کند و آب و مواد شوینده را به همراه لباس ها حول درام می چرخاند. به طور کلی ماشین های لباسشویی درب از بالا دارای همزن یا پروانه ای هستند که در مرکز لگن قرار می گیرد.

در ماشین لباسشویی درب از جلو این مرحله باعث شستشوی بهتر و تمیز کردن عال می شود. علاوه بر این، مدت زمان لازم برای تکمیل چرخه شستشو بستگی به گزینه هایی دارد که کاربر در تنظیمات انتخاب کرده است. همیشه بار سنگین باعث شستشوی طولانی مدت و عدم تمیز شدن لباس ها می شود.

آبکشی

در طی این مرحله آب و مواد شوینده مرحله قبل از لباس ها گرفته می شود و آب تازه و تمیز به لباس ها اضافه می شود. در این مرحله آب و مواد شوینده از لباس ها پاک می شوند. در نهایت همزن با آب خالی آخرین مرحله در شستشو را انجام می دهد.

چرخاندن و شستن لباس در ماشین لباسشویی

در این مرحله ماشین لباسشویی با چرخاندن لباس ها سعی در گرفتن آب لباس ها می کند. این قابلیت بسته به سرعت موتور ماشین لباسشویی متفاوت است به طور مثال در ماشین لباسشویی های پاکشوما می توان گزینه هایی که دارای سرعت 1400 دور در دقیقه هستند را پیدا کرد و حتی امکان تغییر سرعت موتور وجود دارد. با گرفتن اب لباس ها، فرآیند خشک شدن لباس ها روی بند به مدت زمان کمتری نیاز دارد.

این سیکل های مختلف توسط تمام مدل های ماشین لباسشویی در بازار انجام می شود. با خرید ماشین لباسشویی مناسب شما می توانید بهترین نتایج را از هر مرحله دریافت کنید. شما کاربر گرامی می توانید برای خرید ماشین لباسشویی جدید خود از محصولات فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا دیدن کنید، چنانچه مدل مورد نظر خود را پیدا نمی کنید کافیست که با کارشناسان فروش که شماره های آنها در سایت درج شده است تماس حاصل فرمایید.

برخی از مقالات مرتبط ما:

نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن