لوازم برقی خانگیماشین لباسشویی

لباسشویی چه مارکی بهتره؟ معرفی بهترین برندهای ماشین لباسشویی 2020

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عرضه کننده انواع برندهای ماشین لباسشویی در ایران

به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که در هنگام خرید ماشین لباسشویی از خود سوال کرده باشید که لباسشویی چه مارکی بهتره؟ لباسشویی چی بخرم؟ ما اینجاییم که به این سوالات شما پاسخ دهیم.

مهم نیست که چند بار در هفته به شستن لباس نیاز دارید، ماشین لباسشویی شما نقش مهمی در خانواده شما ایفا می کند. ماشین لباسشویی وسیله ای است که بسیاری از افرادی که نمی خواهند با دست لباس هایشان را بشویند بدان نیاز دارند. شما می توانید لباس کار، روتختی، لباس مدرسه و دیگر لباس های خود را با استفاده از ماشین لباسشویی و بدون اینکه حساسیت پوست را تجربه کنید بشویید. پس اگر به دنبال بدون سر و صدا ترین یا ارزانترین ماشین لباسشویی ها هستید فرقی ندارد ادامه مقاله امروز فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا را مطالعه بفرمایید و بهترین برندهای ماشین لباسشویی روز آشنا شوید.

Canstar Blue هر ساله صدها خانواده استرالیایی را مورد ارزیابی قرار می دهد تا متوجه شود که لباسشویی خود را از لحاظ عملکرد، طراحی و ارزش پولی چگونه ارزیابی می کنند. ماشین های لباسشویی به دلیل هزینه ای که دارند به راحتی قابل جایگزینی نیستند، بنابراین تحقیق در مورد اینکه لباس شویی چه مارکی بهتره؟ یا لباسشویی چی بخرم؟ کار عاقلانه ای به نظر می رسد.

در سال 2020 برای ششمین سال پیاپی میله (Miele) رقبای خود را پشت سر گذاشت و از نظر عملکرد، طراحی؛ رضایت کلی و قابلیت های بیشتر رتبه 5 ستاره را از آن خود کرده است، علاوه بر این به خاطر عملیات بدون سر و صدا رتبه 4 ستاره و به خاطر قیمت رتبه 3 ستاره را کسب کرده است. میله هنوز برای تولید ماشین لباسشویی های درب از جلو بهترین رتبه را دارد. ماشین لباسشویی میله محصولی آلمانی است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است اما به دلیل کیفیت بالایی که ارائه می دهد جزو گرانترین مارک های لباسشویی در اطراف شما می باشد. طبق بررسی های انجام شده توسط Canstar Blue، شش مارک زیر از دید مشتریان بهترین برندهایی هستند که میتوانید محصولات آنها را خریداری کنید:

  • ماشین لباسشویی میله (Miele)
  • ماشین لباسشویی بوش (Bosch)
  • ماشین لباسشویی سامسونگ (Samsung)
  • ماشین لباسشویی فیشر اند پیکل (Fisher & Paykel)
  • ماشین لباسشویی ال جی (LG)
  • ماشین لباسشویی الکترولوکس (Electrolux)

Canstar Blue به برندهای بوش، سامسونگ، فیشر و ال جی امیتاز 4 ستاره دارده است در حالی برند الکترولوکس امتیاز 3 ستاره را کسب کرد. تنها برندی که توانست از لحاظ ارزش پولی رتبه 5 ستاره را دریافت کند برند بوش بود. همچنین این مارک، به همراه سامسونگ توانست امتیاز 5 ستاره را از نظر عملیات بدون سر و صدا دریافت کند، توضیحات بیشتر را در ادامه مطالعه بفرمایید.

لباسشویی چه مارکی بهتره؟  ماشین لباسشویی میله (Miele)

Miele به عنوان یک برند لوازم خانگی با کیفیت بالا شناخته می شود، اما بدیهی است که مصرف کنندگان فقط این برند را از لحاظ قیمت ارزیابی می کنند در حالی که باید به کیفیت اثبات شده این مارک توجه داشته باشند. میله یک تولیدکننده آلمانی است و بسیاری از محصولاتش هنوز در اروپا تولید می شود. میله یک برند خلاق است اما اصول را زیر پا نمی گذارد. به نظر می رسد که از نظر سهولت استفاده، قابلیت اطمینان و عملکرد، مسحوصلات بسیار عالی تولید می کند.  فناوری TwinDos استفاده شده در ماشین های لباسشویی میله تضمین می کند که از مواد شوینده برای بهترین نتایج پاک کنندگی بهترین استفاده را خواهد کرد.

لباسشویی چه مارکی بهتره؟ معرفی بهترین برندهای ماشین لباسشویی 2020

برند Miele مدل های مختلف ماشین لباسشویی درب از جلو را در اختیار شما قرار می دهد و با وجود هزینه بالایی که برای خرید ماشین لباسشویی صرف می کنید، رده بندی بالای بهره وری انرژی را برای بازگشت سرمایه شما (از طریق کاهش هزینه برق مصرفی در طول ماه / سال) کمک کننده خواهد بود. شما می توانید ماشین لباسشویی میله 7 کیلوگرمی، 8 کیلوگرمی و 9 کیلوگرمی را خریداری کنید و گزینه های با ظرفیت بالاتری در دسترس نیست، با این حال برای خانواده های متوسط ماشین لباسشویی های 7 تا 8 کیلیوگرمی مناسب است. ماشین لباشسویی های میله که ما می توانیم به شما پیشنهاد دهیم شامل موارد زیر می باشد:

  • ماشین لباسشویی درب از جلو 9 کیلوگرمی میله Miele WWV 980 WPS
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 9 کیلوگرمی میله Miele WCR 890 WPS
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 9 کیلوگرمی میله WCR 870 WPS
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 9 کیلوگرمی میله Miele WCI 670
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 8 کیلوگرمی میله Miele WCE 670
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 8 کیلوگرمی میله Miele WCE 330
  • ماشین لباسشویی درب از جلو کلاسیک  8 کیلوگرمی میله  Miele WDD 030
  • ماشین لباسشویی درب از جلو کلاسیک 7 کیلوگرمی میله Miele WDB 030

لباسشویی چه مارکی خوبه؟ ماشین لباسشویی بوش (Bosch)

Bosch یکی دیگر از تولیدکنندگان آلمانی است که به ساخت لباسشویی ها و بسیاری از لوازم خانگی دیگر می پردازد. برخی از ماشین های لباسشویی بوش هنوز در آلمان ساخته می شود و بسیاری از مدل ها دارای درجه بهره وری آب WELS با 4 ستاره یا بالاتر می باشد. بعضی از ماشین لباسشویی های بوش تقریبا در هر سیکل 60 لیتر آب مصرف می کنند و تقریبا این تنها نیمی از مصرف آب ماشین لباسشویی های معمولی است.

لباسشویی چه مارکی بهتره؟ معرفی بهترین برندهای ماشین لباسشویی 2020

ماشین لباسشویی های بوش همچنین دارای محافظ اب و مواد شوینده iDos است و میزان مصرف مواد شوینده و آب را حس می کند. دراوم وزن بالا؛ نوع پارچه و درجه کثیفی را تشخیص می دهد و بر اساس این اطلاعات تنظیمات را انجام می دهد. اکثر مدل های بود دارای قیمت بیش از 1000 دلار می باشند و دامنه کلی انها بین 999 دلار و 2599 دلار می باشد. شما می توانید ماشین لباسشویی های بوش 7 کیلوگرمی، 7.7 کیلوگرمی، 8 کیلوگرمی و 9 کیلوگرمی را خریداری کنید. ماشین لباسشویی های بوش که ما می توانیم پیشنها دهیم شامل موارد زیر می باشد:

  • ماشین لباسشویی درب از جلو 9 کیلوگرمی بوش Bosch WAY32891AU
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 9 کیلوگرمی سری 8 بوش Bosch WAW28620AU
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 9 کیلوگرمی سری 8 بوش Bosch WAW28440AU
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 8 کیلوگرمی بوش Bosch WAW28460AU
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 8 کیلوگرمی بوش Bosch WAT24261AU
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 8 کیلوگرمی سری 6  بوش Bosch WAP28482AU
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 8 کیلوگرمی سری 4 بوش Bosch WAN2212XAU
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 7.5 کیلوگرمی سری 4 بوش Bosch WAN22120AU

لباسشویی چه مارکی بهتره؟  ماشین لباسشویی سامسونگ (Samsung)

سامسونگ غول فناوری و لوازم خانگی کره جنوبی ماشین لباسشویی های مختلفی را با طراحی ظریف و براق و با استفاده از پایانه های مختلفی که متناسب با هر فضا است را ارائه می دهد. سامسونگ ماشین لباسشویی ظرفیت بالا و بسیاری از مدل هایی که از 10 کلیوگرم وزن پشتیبانی می کنند را تولید کرده است. علاوه بر این این برند مشاین لباشسشویی تولید کرده است که از قسمت جلو 16 کیلوگرم و از قسمت بالا 2.5 کیلوگرم لباس را در خود جای می دهد و به صورت همزمان می توانند کار شستن لباس های شما را به عهده بگیرند ( ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WF16M9945KV).

لباسشویی چه مارکی بهتره؟ معرفی بهترین برندهای ماشین لباسشویی 2020

سامسونگ یکی از معدود مارک هایی است که می تواند عملکرد توقف سیکل را برای اضافه کردن لباس های بیشتر ارائه دهد (سامسونگ این قابلیت را AddWash می نامد). ماشین های لباسشویی درب از جلو سامسونگ رتبه بندی بهره وری آب و انرژی 4 تا 4.5 ستاره را دریافت می کنند. شما می توانید ماشین لباسشویی سامسونگ را با قیمت کمتر 1000 دلار خریداری کنید در حالی که بزرگترین آنها بیش از 2000 دلار قیمت دارد. ماشین لباسشویی های سامسونگ که ما می توانیم پیشنها دهیم شامل موارد زیر می باشد:

  • ماشین لباسشویی درب از جلو 16 کیلوگرمی سامسونگ Samsung WF16N8750KV
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 8.5 کیلوگرمی سامسونگ Samsung WW85M74FNOR
  • ماشین لباسشویی 8.5/6 کیلوگرمی سامسونگ Samsung WD85K6410OW
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 9.5 کیلوگرمی سامسونگSamsung WW95N64FRPW
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 8.5 کیلوگرمی سامسونگ Samsung WW85K54E0UW
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 8.5 کیلوگرمی سامسونگ Samsung WW85K6410QX
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 7.5 کیلوگرمی سامسونگ Samsung WW75K54E0UW
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 8.5 کیلوگرمی سامسونگ Samsung WW85J54E0IW

لباسشویی چه مارکی خوبه؟  ماشین لباسشویی فیشر (Fisher & Paykel)

Fisher & Paykel یک برند لوازم خانگی مستقر در نیوزیلند است و این در حالی است که بخش اعظم تولید آن در حال حاضر در خارج کشور انجام می شود. این برند هنوز با ساخت دستگاه های خلاقانه که دارای قابلیت های مختلفی است شناخته شده است. مدل های میان رده ماشین های لباسشویی این برند نیزوزیلندی دارای ظرفیت 7.5 تا 8.5 کیلوگرم است اما گزینه های 10 . 12 کیلوگرمی هم وجود دارد.

لباسشویی چه مارکی بهتره؟ معرفی بهترین برندهای ماشین لباسشویی 2020

رنج ماشین های لباسشویی فیشر را می توان به 4 دسته تقسیم کرد : WashSmart, FabricSmart, QuickSmart  و  ActiveIntelligence. این نام ها حاکی از آن است که مدل های WahsSmart امکان متوقف کردن چرخه شستسو را برای شما فراهم می آورد تا لباس هایی که فراموش کرده اید را در لباسشویی قرار دهید. تعداد کمی از برندها از این قابلیت پشتیبانی می کنند، فیشر این کار را با بهره وری آبی که در ذهن دارد انجام می دهد در حالی که بسیاری از مدل ها دارای رتبه بندی 4.5 ستاره و یا حتی بهتر هستند. ماشین لباسشویی های فیشر که ما می توانیم پیشنها دهیم شامل موارد زیر می باشد:

  • ماشین لباسشویی درب از جلو 12 کیلوگرمی فیشر Fisher & Paykel WH1260P1
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 12 کیلوگرمی فیشر Fisher & Paykel WH1260F1
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 10 کیلوگرمی فیشر Fisher & Paykel WH1060P1
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 8.5 کیلوگرمی فیشر Fisher & Paykel WH8560F1
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 8.5 کیلوگرمی فیشر Fisher & Paykel WH8560P2
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 8.5 کیلوگرمی فیشر Fisher & Paykel WH8560J3
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 7.5 کیلوگرمی فیشر Fisher & Paykel WH7560P2
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 7.5 کیلوگرمی فیشر Fisher & Paykel WH7560J3

لباسشویی چه مارکی بهتره؟  ماشین لباسشویی ال جی (LG)

برند ال جی یکی دیگر از غول های الکترونیک کره جنوبی است که طیف وسیعی از ماشین های لباسشویی درب از جلو را ارائه می دهد. مدل ها بین 7 کیلوگرم تا 15 کیلوگرم ظرفیت بار دارند، بنابراین به احتمال زیاد شما حتما برای نیاز منزل خود یکی از ماشین های لباسشویی را پیدا خواهید کرد. مدل های بهتر و ظرفیت بالاتر دارای قابلیت های نسبتا زیادی هستند و عملکردهایی مانند TurboClean و TrueSteam به شما کمک می کند تا از برنامه های شستشوی عالی استفاده کنید.

لباسشویی چه مارکی بهتره؟ معرفی بهترین برندهای ماشین لباسشویی 2020

ظاهرا TurboClean به کاهش چرخه شستشو تا 30 دقیقه کمک می کند و مصرف آب را تا 45 درصد کاهش دهد. در همین حال TrueSteam ویژگی است که درجه حرارت فوق العاده بالا را برای بخار کردن اب استفاده می کند تا لکه ها را از بین ببرد. ماشین لباسشویی های ال جی که ما می توانیم پیشنها دهیم شامل موارد زیر می باشد:

  • ماشین لباسشویی درب از جلو 15/8 کیلوگرمی ال جی LG WDC1215HSVE
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 13 کیلوگرمی ال جی LG WD1013NDE
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 13 کیلوگرمی ال جی LG WD1013NDW
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 11 کیلوگرمی ال جی LG WD1411SBW
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 9 کیلوگرمی ال جی LG WV9-1409W
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 8 کیلوگرمی ال جی LG WV9-1408W
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 8 کیلوگرمی ال جی LG WD1408NCW
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 7.5 کیلوگرمی ال جی LG WD1275TC5W

لباسشویی چه مارکی بهتره؟ ماشین لباسشویی الکترولوکس (Electrolux)

Electrolux یک برند سوئدی است که تمرکز آن روی تولید ماشین لباسشویی های نوآورانه است. بسیازی از ماشین های لبایسشویی درب از جلو طیف میان رده ای از ظرفیت ها را ارائه می دهند (از ظرفیت 7.5 کیلوگرم تا 10 کیلوگرم)، با این حال می توانید مدل 14 کیلوگرمی را هم پیدا کنید. ماشین ظرفشویی درب از جلوی الکترولوکس به دلیل کارایی بسیار بالایی که دارد شناخته شده هستند و بسیاری از مدل های آن دارای رتبه بندی انرژی 5 ستاره کی باشد و دارای رتبه های WELS 4.5 ستاره و یا بهتر هستند.

لباسشویی چه مارکی بهتره؟ معرفی بهترین برندهای ماشین لباسشویی 2020

به عنوان مثال مدل 10 کیلوگرمی EWF14013 فقط از 84 لیتر آب در هر سیکل استفاده می کند که با توجه به این ظرفیت یک دستاورد بزرگ محسوب می شود. بساری از مدل های ماشین لباسشویی الکترولوکس دارای بیش از 10 برنامه شستشو هستند. ماشین لباسشویی های الکترولوکس که ما می توانیم پیشنها دهیم شامل موارد زیر می باشد:

  • ماشین لباسشویی درب از جلو 14 کیلوگرمی الکترولوکس Electrolux EWF1408B1WA
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 10 کیلوگرمی الکترولوکس Electrolux EWF1042BDWA
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 9 کیلوگرمی الکترولوکس Electrolux EWF9043BDWA
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 8.5 کیلوگرمی الکترولوکس Electrolux EWF8524CDWA
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 7.5 کیلوگرمی الکترولوکس Electrolux EWF7524CDWA
  • ماشین لباسشویی درب از جلو 7.5 کیلوگرمی الکترولوکس Electrolux EWF7525CGWA

ماشین لباسشویی چه مارکی خوبه؟

علاوه بر 6 برندی که در بالا توضیح داده شد، در دنیای ماشین های لباسشویی برندهای دیگ هم وجود دارند که برای شما می توانند ارزشمند باشند:

برندهایی که در بالا بدان ها اشاره شد د نظرسنجی ها از رتبه بندی لازم برخوردار نبودند اما ممکن است که تقاضا داشته باشند. برخی از این برندهای ماشین های لباسشویی ارزان قیمت را ارائه می دهند این در حالی است که برخی از قابلیت هایی که در بالا بدانها اشاره شد را پشتیبانی نمی کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن