لوازم برقی خانگیماشین لباسشویی

کدهای خطای ماشین لباس شویی زیرووات به چه معناست؟

فروشگاه اینترنتی کالاپایا عرضه کننده انواع ماشین لباس شویی در ایران

قبل از شروع به بحث  و معرفی کدهای خطای ماشین لباس شویی زیرووات قصد داریم در مورد اینکه ماشین لباس شویی زیرووات (Zerowatt) ساخت کجاست؟ کمی توضیح دهیم.

ماشین لباس شویی زیرووات (Zerowatt) ساخت کجاست؟

ماشین لباس شویی زیرووات در واقع به شرکت ایتالیایی Zerowatt تعلق دارد. این شرکت در سال 1994 میلادی در میان تاسیس شد و در سال 1957 اولین لباس شویی زیرووات تولید شد. شرکت زیرووات در واقع زیر مجموعه ای از شرکت کندی می باشد و در حال حاضر در بیش از 90 کشور مختلف نمایندگی دارد و بیش از 2000 مرکز خدمات پس از فروش در سراسر جهان دارد. این آمار و ارقام نشان می دهد که این شرکت در سطح جهانی فعالیت دارد.

نمایندگی شرکت زیرووات در ایران به شرکت پاکشوما تعلق دارد. در واقع انواع محصولات این شرکت اعم از ماشین لباس شویی زیرووات، ماشین ظرف شویی زیرووات، جاروبرقی زیرووات و یخچال زیرروات همه در داخل ایران و توسط شرکت پاکشوما مونتاژ می شوند. طراحی قطعات توسط کشور ایتالیا انجام می شود و قطعات از کشور ترکیه وارد ایران می شوند. علاوه بر ترکیه برخی از قطعات توسط شرکت چین ساخته و به ایران وارد می شود. بنابراین اگر دقت کنیم در جواب به سوال ماشین لباس شویی زیرووات ساخت کجاست؟ باید بگوییم این محصول در واقع توسط ترکیبی از سازنده ها (ترکیه، چین و ایران) ساخته می شود.

اما در پاسخ به سوال اینکه آیا ماشین لباس شویی زیرووات خوبه؟ باید بگوییم که چون قطعات این محصول در شرکت پاکشوما مونتاژ می شود، از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و شاید بتوان گفت که کیفیت این برند نسبت به ال جی و سامسونگ بهتر هم می باشد. بنابراین با خیال راحت می توانید از لباس شویی های زیرووات دیدن فرمائید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

کدهای خطای ماشین لباس شویی زیرووات

ماشین لباس شویی جزو لوازم خانگی برقی است که در هر خانه از اهمیت خاصی برخوردار است. شما ممکن است در هنگام خرید ماشین لباسشویی برند زیرووات را انتخاب کرده باشید. ماشین لباس شویی زیرووات مجهز به سیستم خودآزمایی است که در هنگام بروز مشکل کدهای خطایی را به شما نمایش می دهد. به لطف این کدهای خطا، شما قادر خواهید بود تا علت بروز مشکل را شناسایی کنید و از خراب شدن ماشین لباس شویی خود جلوگیری کنید.

کدهای خطای ماشین لباس شویی زیرووات

کد خطا

معنی

علت بروز مشکل

E01

مشکل در بستن درب ماشین لباس شویی

دلایل مختلفی می تواند باعث بسته نشدن درب ماشین لباس شویی شود. سعی کنید درب ماشین لباس شویی را کمی محکن ببندید. احتمال این وجود دارد که قفل درب شکسته باشد پس برای تعمیر آن اقدام کنید.

E02

مشکل در آبررسانی، ممکن است آب سرازیر شود.

  • ممکن است شیر تخلیه به درستی کار نکند.
  • کنترل کننده برقی خراب شده است.
  • فیلتر کثیف شده است.

E03

تخلیه آب خیلی آهسته است.

  • پمپ تخلیه آب خراب شده است.
  • پرسوستات خراب شده است.
  • فیلتر و سایر اجزای سیستم تخلیه کثیف شده اند.
E04

پرسوستات در مورد سر ریز شدن آب سیگنال می دهد.

ممکن است تعمیر یا تعویض شیر تخلیه آب ضروری باشد.

E05

آب گرم نمی شود و این کد خطا به یکباره در صفحه کنترل ظاهر می شود.

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث ایجاد این مشکل می شود از این میان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به عنوان یک قاعده کلی، لوله گرمایش الکتریکی شکسته است.
  • ممکن است سنسور حرارتی خراب شده باشد.

E09

موتور ماشین لباس شویی زیرووات خراب شده است.

  • آب وارد سیستم سیم کشی شده است.
  • در tachogenerator یا مدار منبع تغذیه مشکلی به وجود آمده است

 لازم به ذکر است که تعمیر ماشین لباس شویی زیرووات توسط خودتان می تواند باعث آسیب جدی به ماشین لباس شویی شود به همین دلیل در صورتی که از تخصص کافی بر خوردار نیستید بهتر است با سرویس کار حرفه ای تماس بگیرید. همچنین توجه داشته باشید که تعمیر ماشین لباس شویی گارانتی دار موجب لغو گارانتی می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن