لوازم برقی خانگییخچال فریزر

5 قابلیتی که یخچال فریزرهای LG InstaView برای شما به ارمغان می آورند!

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عرضه کننده انواع یخچال فریزرهای برند در ایران

در مقاله امروز فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا قصد داریم در مورد 5 قابلیتی که یخچال فریزرهای LG InstaView برای شما به ارمغان می آورند! صحبت کنیم. در هنگام خرید یخچال فریزر جدید اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند طیف گسترده ای از مدل های موجود برای انتخاب است. حتی اگر از قبل بدانید که چه فرم یخچالی را می خواهید ( انواع یخچال درب فرانسوی، فریزر بالا، فریزر پایین)، شما هنوز هم باید مدل ها و برندهای مختلفی را بررسی کنید.

یخچال فریزرهای ساید بای ساید LG InstaView

یخچال فریزرهای ال جی InstaView می توانند یک انتخاب عالی برای شما باشند. این یخچال فریزرهای ال جی دارای طراحی خلاقانه و قابلیت های مفیدی هستند که به راحتی با سایر گزینه های موجود در بازار تمایز ایجاد می کند. در ادامه ما در مورد 5 قابلیتی که یخچال فریزرهای LG InstaView برای شما به ارمغان می آورند! صحبت خواهیم کرد.

با یخچال های LG InstaView نیازی به باز کردن درب ندارید

در یخچال های LG InstaView شما می توانید بدون باز کردن درب، محتویات داخلی را مشاهده کنید. همه ما با این مشکل مواجه هستیم که هر چند وقت یکبار درب یخچال را باز می کنیم تا محتویات داخل آن را مشاهده کنیم و حتی گاهی اوقات بدون هدف و بدون برداشتن چیزی درب یخچال را باز و بسته می کنیم. با این کار هوای سرد داخل یخچال به راحتی بیرون می آید و این بدان معناست که یخچال شما برای خنک نگه داشتن مواد غذایی باید بیشتر کار کند و انرژی بیشتری را استفاده کند.

اینجا جایی است که یخچال فریزر ال جی مدل LG InstaView شما را نجات خواهد داد. این دسته از یخچال های ال جی دارای پنلی آیینه ای هستند که با دو ضربه سریع کنار می رود و به شما اجازه می دهد بدون اجازه خروج هوای سرد، آنچه که در یخچال خود دارید را مشاهده کنید. این فناوری بسیار جالب است.

5 قابلیتی که یخچال فریزرهای LG InstaView برای شما به ارمغان می آورند!

در واقع این دسته از یخچال های ال جی درب تو درب (Door-In-Door) هستند و این بدان معنا است که می توانید خوراکی ها و مواد غذایی که بیشتر استفاده می کنید را در محفظه مخصوص قرار دهید. به این ترتیب دسترسی راحت تری خواهید داشت و در عین حال مصرف انرژی بهینه تر خواهد بود.

سیستم ذخیره سازی هوشمند با فناوری InstaView ال جی

اگر شما می خواهید مدیریت خوبی روی وسایل و مواد غذایی که در داخل یخچال فریزر خود قرار می دهید داشته باشید ما خرید یخچال فریزر ال جی مدل LG InstaView را به شما توصیه می کنیم چون یک سیستم ذخیره سازی هوشمند را در اختیار شما قرار می دهد. قابلیت های طراحی هوشمندانه با یخچال فریزرهای درب باریک شروع شد. برخی از دستگاه های دارای یخ ساز درب یخچال کاملا ضخیمی دارند و به طور موثری هر گونه گزینه ذخیره سازی را در یخچال از بین می برند و در عین حال روی قفسه های یخچال شما هم تاثیر می گذارند.

5 قابلیتی که یخچال فریزرهای LG InstaView برای شما به ارمغان می آورند!

در یخچال فریزرهای LG InstaView سیستم یخ ساز SpacePlus created وجود دارد که به طرح حیرت آوری باریک است و بدون تاثیر در فضای قفسه بندی شما در دستگاه تعبیه می شود و در واقع آنقدر باریک است که موفق به قرار دادن قفسه های پشت درب نیز شده است، بنابراین شما در واقع فضای ذخیره سازی بیشتر از آنچه که تصورش را می کردید در اختیار دارید.

5 قابلیتی که یخچال فریزرهای LG InstaView برای شما به ارمغان می آورند!

این دسته از یخچال های ال جی با داشتن قفسه های قابل جمع شدن، به شما این امکان را می دهند تا ظروف بلند و حجیم (مانند بطری های بزرگ) خود را در یخچال جا دهید. شما خیلی راحت می توانید قفسه ها را از یخچال خارج کنید و در صورتی که به فضای ذخیره سازی کمی نیاز داشتید آنها را دوباره در یخچال جا دهید.

LG InstaView هوای داخل یخچال را تازه نگه می دارد

هیچ چیز بدتر از این نیست که درب یخچال را باز کنید و با بوی بد مواجه شوید. بوی غذاها می توانند با هم ترکیب شوند و حتی مزه غذاهای شما را تغییر دهند و این چیز واقعا وحشتناکی است. اگر تا بحال با چنین بوی بدی برخورد کرده است واقعا از سیستم تصفیه هوای Pure N Fresh که در یخچال های درب فرانسوی مانند LG 708L InstaView وجود دارد قدردانی خواهید کرد چونکه به خوبی جریان هوای داخلی را برای رفع بوی بد به گردش در می آورند. با خرید یخچال ال جی InstaView برای همیشه از بوی بد خداحافظی کنید.

5 قابلیتی که یخچال فریزرهای LG InstaView برای شما به ارمغان می آورند!

یخچال ال جی با کنترل هوشمند

اگر می خواهید یخچال LG خود را از راه دور کنترل کنید، کافیست برنامه LG Smart ThinQ را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. بنابراین می توانید تنظیمات دما را از راه دور تنظیم کنید. این قابلیت زمانی که در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها هستید و قصد دارید قبل از رسیدن به خانه، دمای یخچال را به دمای مورد نیاز خود تغییر دهید تا خوراکی ها و مواد غذایی که خریداری کرده اید را در آن قرار دهید بسیار کاربردی است. فقط گوشی هوشمند خود را بیرون بیاورید، برنامه را باز کنید و دمای یخچال را به دمای مورد نیاز خود تغییر دهید.

5 قابلیتی که یخچال فریزرهای LG InstaView برای شما به ارمغان می آورند!

علاوه بر این اگر فراموش کرده باشید درب یخچال را ببندید و یا اینکه به صورت اتفاقی درب باز مانده باشد هشدارهایی را برای شما ارسال می کند بنابراین می توانید از اتلاف انرژی جلوگیری کنید.

توجه داشته باشید که برنامه LG Smart ThinQ روی گوشی های اندروید 4.1.2 و جدیدتر یا دستگاه های آیفون 8 یا جدیدتر قابل نصب است.

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی با رنگ مشکی مات

در آخر باید به بدنه فولاد ضد زنگ مشکی رنگ این دسته از یخچال ها یال جی اشاره کنیم که از زیبایی بسیار خاصی برخوردار هستند. ظاهر یخچال های LG InstaView بسیار خیره کننده است. با داشتن طراحی ساده، زیبا با لولاها و دستگیره های که نهایت تر و تمیزی پروفیل را حفظ کرده اند می توانید از LG InstaView در هر دکوراسیون خانگی استفاده کنید.

5 قابلیتی که یخچال فریزرهای LG InstaView برای شما به ارمغان می آورند!

نتیجه گیری

در این دسته از یخچال های ساید بای ساید ال جی شما می توانید از طراحی درب Door-In-Door استفاده کنید. برای مشاهده مواد غذایی داخل یخچال کافیست دو ضربه سریع و آهسته به پنل یخچال بزنید تا پنل از جلوی دید شما کنار برود و شما بتوانید به مواد غذایی خود دسترسی داشته باشید. با باز نکردن مداوم درب، شما می توانید از جایگزین شدن هوای سرد یخچال با هوای گرم آشپزخانه جلوگیری کنید. این امر نه تنها به تازه ماندن مواد غذایی شما کمک می کند بلکه در هزینه های مصرفی هم کاهش ایجاد می کند.

بوی بد یخچال یکی از معضل هایی است که با خرید یخچال LG InstaView می توانید به راحتی پشت سر بگذارید. اگر می خواهید یخچال فریزر خود را به روز کنید، می توانید خیلی راحت یخچال ال جی را از طریق فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا سفارش دهید. چنانچه هنوز در خرید یخچال مورد نظر خود شک دارید و سوالات زیادی در ذهن دارید می توانید از طریق نظرات این پست با ما در میان بگذارید و یا با کارشناسان فروش کالاپایا که تماس بگیرید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن