لوازم برقی خانگییخچال فریزر

یخچال ساید بای ساید چیست؟ مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عرضه کننده انواع یخچال های برند در ایران

در مقاله امروز فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا ما به بررسی اینکه یخچال ساید بای ساید چیست؟ مزایا و معایب یخچال ساید چست؟ خواهیم پرداخت. هنگام خرید یخچال و فریزر جدید احتمالا شما می خواهید تمام گزینه هایی که از سبک فریزر بالا، فریزر پایین، درب فرانسوی، ساید بای ساید و غیره پشتیبانی می کنند را در نظر بگیرید. در میان گزینه های مختلفی که برای خرید وجود دارد شاید یخچال ساید بای ساید توجه شما را به خود جلب کرده باشد. اما یخچال ساید بای ساید چیست؟

یخچال ساید بای ساید چیست؟

یخچال ساید بای ساید پخچالی است که فریزر آن در سمت چپ و پخچال آن در سمت راست قرار گرفته است و ظاهر بسیار شیکی دارد. این یخچال ها دسترسی و دید بهتری نسبت به مواد غذایی تازه و سازماندهی بهتر خوراکی ها در بخش فریزر دارند. یخچال های ساید بای ساید می توانند در قسمت درب خود یخ و آب خنک را در اختیار شما قرار دهند. اشکال اصلی این سبک از یخچال های سیاد بای سیاد این است که معمولا فریزر بسیار باریک است و جا دادن وسایل بسیار بزرگ را دشوار می کند.

یخچال های ساید بای ساید سنتی در دهه 1980 و اوایل دهه 1990 بسیار محبوب بوند و محبوبیت این یخچال ها در سال های اخیر کاهش پیدا کرده است، به طوری که بسیاری از مصرف کنندگان تمایل به خرید یخچال مدل درب فرانسوی دارند. با این حال هنوز هم افرادی وجود دارند که یخچال های ساید بای ساید را انتخاب کنند و گزینه های متنوعی وجود دارند که توسط برندهای لوازم خانگی تولید می شوند.

نکته ای که باید در نظر بگرید فضای بین یخچال و نزدیکترین مانع است. اگر در آشپزخانه شما جزیره قرار دارد شما باید فاصله بین یخچال و جزیره را در نظر بگیرید چون در غیر این صورت ممکن است درب یخچال شما به طور کامل باز نشوتد و به جزیره برخرود کند و مانع از دسترسی شما به غذاها شود. در این حالت ممکن است یک یخچال ساید بای ساید یا یخچال مدل درب فرانسوی انتخاب بهتری باشد، چون درب ها در مقایسه با یخچال فریزر بالا و یخچال فریزر پایین بسیار کوچکتر هستند و باعث محدود شدن دسترسی نمی شوند. در ادامه به سوال مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید چیست؟ پاسخ خواهیم داد.

یخچال ساید بای ساید چیست؟ مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید

مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید

به دلیل گزینه های مختلفی که در بازار وجود دارد از یخچال فریزر بالا و پایین تا پخچال های مدل درب فرانسوی، واقعا کمبود مدل برای انتخاب و خرید یخچال و اضافه کردن آنها به آشپزخانه شما وجود ندارد. اگر امیدوار هستید تا سازماندهی موثری ایجاد کنید ضمن اینکه راحتی و سبکی را به خانه خود بیاورید، یخچال ساید بای ساید را در نظر بگیرید.

یخچال های ساید بای ساید دارای دو محفظه جداگانه هستند که هر کدام درب مخصوص خود را دارند. یک طرف فریزر است و طرف دیگر محفظه مواد غذایی تازه است. تعداد زیادی جوانب مثبت و منفی در مورد این طراحی محبوب وجود دارد و برای کمک به شما در انتخاب و خرید یخچال، ما اطلاعاتی در مورد مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید جمع آوری کرده ایم که به قرار زیر است:

مزایای یخچال ساید بای ساید

داشتن یخچالی که فریزر آن در کنارش قرار گرفته است می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. در مقایسه با یخچال های سنتی که فریزر در بالا یا پایین آن قرار گرفته اند، یخچال های ساید بای ساید سازماندهی و دسترسی ساده تر را فراهم می آورد. واحدهای جانبی به شما کمک می کنند تا وسایل را از بالا به پایین به راحتی ذخیره کنید، به شما این امکان را می دهد تا برای دسترسی ساده تر، مواد و نوشیدنی هایی که به طور رایج استفاده می شوند را در بالا قرار دهید.

به همین دلیل برای دسترسی به موادی که در طول روز استفاده می کنید نیازی به خم شدن ندارید. به طور کلی؛ یخچال های ساید بای ساید تمایل دارند فضای بیشتری را نسبت به سایر واحدها فراهم کنند.

این ذخیره سازی مناسب یکی از مزایای اصلی یخچال فریزر ساید بای ساید محسوب می شود، بخصوص با توجه به اینکه این یخچال ها نسبت به اکثر مدل های دیگر قفسه هاس بیشتری را ارائه می دهند. علاوه بر این درهای کناری یخچال ساید بای ساید نسبت به سبک های دیگر فضای کمتری برای باز شدن نیاز دارد. اکثر یخچال های ساید بای ساید مدرن همچنین دارای دستگاه یخ ساز یا پخش کننده آب هستند و یک جریان پایدار از آب سرد و یا یخ را برای دوستان و خانواده فراهم می آورد.

از همه مهمتر طراحی یخچال ساید بای ساید زیبایی خاصی را به آشپزخانه شما اضافه می کند. این مدل در مقایسه با یخچال و فریزرهای سنتی قدیمی، سبک و طراحی بهتری را ارائه می دهند و طراحی دو درب آنها حس تمیزی و بدون درز را ارائه می دهد که زیبایی بسیاری از خانه های معاصر را بهبود می بخشد. اما مزیت آخر به قیمت یخچال ساید بای ساید بر می گردد، این مدل از یخچال ها نسبت به گزینه های امروزی از قیمت پایین تری برخوردار است، بنابراین با خرید یخچال ساید بای ساید می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

معایب یخچال ساید بای ساید

مانند هر محصولی دیگر یخچال ساید بای ساید در کنار مزایایی که ارائه می دهد دارای معایبی هم می باشد. یکی از بزرگترین معایب یخچال ساید باید ساید، اندازه آن است. این مدل ها معمولا پهن تر از واحدهای سنتی هستند و همین امر باعث می شود که برای آشپزخانه های باریک آنچنان ایده آل نباشد.

واحدهای جانبی دارای قفسه های زیادی هستند تا سازماندهی مواد غذایی را ساده تر کند اما این امر می تواند مانع از نگهداری وسایل بزرگ در یخچال شما شود. در حالی که برخی از مدل ها دارای قفسه های قابل تنظیم هسنمد، اگر تمایل به تهیه وعده های غذایی بزرگ برای مهمانی یا جشن های خانوادگی دارید، این می تواند مشکل ساز باشد.

مورد بعدی که باید به آن اشاره کنیم در مقایسه با یخچال های سنتی، قیمت یخچال ساید بای ساید کمی بالاتر است و به همین خاطر نیاز است تا تحقیقات گسترده ای را انجام دهید تا یک گزینه متناسب با بودجه خود را پیدا کنید و یا اینکه یک مدل سنتی خریداری کنید.

نتیجه گیری

هنگامی که تصمیم به سرمایه گذاری برای خرید یخچال جدید می گیرید، باید به نکاتی مانند میزان فضای مورد نیاز برای نگهداری قابلمه های بزرگ غذا توجه کنید. یخچال های ساید بای ساید به منظر سازماندهی موثر قفسه های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد اما مانع از جا دادن قابلمه های بزرگ غذایی که برای مهمانی تدارک دیده اید می شود. به طور کلی در یکی از موقعیت های زیر می توانید برای خرید یخچال ساید بای ساید برنامه ریزی کنید:

  • شما قصد دارید یخچال سنتی خود را ارتقاء دهید.
  • به یک یخچال درب باریک نیاز دارید چونکه در آشپزخانه خود جزیره دارید.
  • شما فضای کافی برای جا دادن یخچال ساید بای ساید پهن خود در آشپزخانه دارید.
  • شما به قفسه های زیادی برای سازماندهی مواد غذایی نیاز دارید.
برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن