تلویزیونصوتی و تصویری

آموزش افزودن شبکه های ایران به تلویزیون های ال جی

آموزش افزودن شبکه های ایران به تلویزیون های ال جی بانه ای

آموزش افزودن شبکه های ایران به تلویزیون : به طور کلی تلویزیون ها به صورت گارانتی و بدون گارانتی عرضه می شوند، به تلویزیون هایی که بدون گارانتی عرضه می شوند، تلویزیون های بانه ای گفته می شود. امروزه خرید چنین تلویزیون هایی به صورت روزانه در حال افزایش است و با توجه به قیمت آن ها در اولویت قرار دارند. یکی از معایب این تلویزیون ها این است که از گارانتی گلدیران برخوردار نیستند و امکان اضافه کردن کانال های داخلی را ندارند و آن هم به دلیل مشکلات نرم افزاری می باشد.

راهنمایی آوردن شبکه های ایران روی تلویزیون

برای اینکه بتوانید تنظیمات مورد نیاز را اعمال کنید نیاز است که یک کنترل مادر داشته باشید، کنترل مادر همان کنترل اصلی تلویزیون ال جی می باشد که در هنگام خرید تلویزیون به همراه تلویزیون عرضه می شود. برای  اعمال تغییرات کافی است که به بخش منوی مخفی تلویزیون بروید برای این کار لازم است که یکسری مراحل طی کنید.

در ابتدای کار بر روی دکمه  ADJ که روی کنترل وجود دارد فشار دهید. پس از فشار دادن این دکمه تلویزیون از شما رمز عبور می خواهد، رمز عبور پیش فرض برای تلویزیون های ال جی 0413 می باشد. با وارد کردن این رمز به منوی مخفی تلویزیون دسترسی پیدا می کنید.

مرحله ی بعدی این است که بخش Country Group را پیدا کنید. پس از اینکه وارد این بخش شدید، عدد 16 را می بینید که باید آن را به 12 تغییر دهید و پس از آن تلویزیون را خاموش کنید و چند ثانیه بعد آن را روشن کنید.

مرحله بعدی این است که به منوی تنظیمات تلویزیون بروید و گزینه کانال یابی خودکار را پیدا کنید. با این کار به دستگاه اجازه می دهید که کانال های داخلی را با کیفیت عالی برایتان دریافت و ذخیره کند.

 

مقالات مشابه آموزش افزودن شبکه های ایران به تلویزیون :

تلویزیون هوشمند ( اسمارت )

آموزش اتصال کامپیوتر به تلویزیون ال جی

افزایش طول عمر تلویزیون

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن