لوازم برقی خانگییخچال فریزر

بررسی و تمام آنچه که باید در مورد یخچال Door In Door بدانید

یخچال Door In Door ال جی، سامسونگ، جنرال الکتریک

 چند سال پیش ال جی تنها تولیدکننده ای بود که یخچال Door In Door را تولید می کرد. امرزوه نسخه های جدیدی از این طراحی ابتکاری ارائه می شود که از این بین می توان به یخچال dual door in door ال جی و  InstaView door in door اشاره کرد. برندهای دیگری مانند سامسونگ و جنرال الکتریک سبک های خاص خود را برای یخچال های Door In Door یا درب تو درب (درب داخل درب) ارائه می دهند.

بعد از بررسی مزایای یخچال های Door In Door نگاهی به یخچال InstaView Door In Door خواهیم انداخت و همچنی بررسی خواهیم کرد که مارک های دیگر در این زمینه چه کاری انجام داده اند، فقط یک چیز قطعی است و آن هم این است که شرکت ال جی در زمینه تولید این دسته از یخچال ها یکه تاز میدان است.

 یخچال Door In Door چیست؟

چند بار بچه های خود یا یکی از اعضای خانواده بزرگسال خود را مشاهده کرده اید که جلوی یخچال ایستاده و درب آن را کاملا باز کرده و در یخچال به دنبال خوراکی مورد علاقه خود باشد؟ هنگامی که هوای سرد و خنک از داخل یخچال به بیرون آشپزخانه هدایت می شود، عملکرد دستگاه می تواند با مشکل مواجه شود. یخچال Door In Door یا درب تو درب به شما کمک می کند تا مواد خوراکی را که بیشتر استفاده مر کنید را در دسترس داشته باشید و این کار بدون اتلاف انرژی و مبادله هوای سرد داخل یخچال با هوای گرم آشپزخانه انجام می شود. بنابراین مواد غذایی شما همیشه سالم نگه داشته می شوند و حتی در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل می آید.

بررسی و تمام آنچه که باید در مورد یخچال Door In Door بدانید

خوشبختانه این نام کاملا عملکرد دستگاه را توصیف می کند، درب سمت راست یخچال به دو قسمت تقسیم می شود. بخش داخلی ان که همه ما با آن آشنایی داریم، بخش بیرونی به شما کمک می کند که بدون باز کردن درب اصلی به مواد غذایی دسترسی داشته باشید. قسمت بیرونی نسبتا باریک است بنابراین نمی توان مخزن آب را در آن قرار دهید اما برای بطری آب، نوشیدنی ها، ظرف ماست و سایر میان وعده ها بسیار مناسب است. معمولا تقسیم کننده ای بین قفسه های داخلی و خارجی وجود دارد تا هوای سرد ار فضای داخلی خارج نشود.

علاوه بر سیک اصلی درب در یخچال های Door In Door؛ ال جی با یخچال InstaView Door in Door توانست شهرت بیشتری کسب کند. با این حال، این یخچال های ال جی تنها دستگاه های موجود در بازار نیستند و شرکت هایی مانند سامسونک و جنرال الکتریم با نسخه های خاص خود به بازار آمده اند که در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد.

یخچال ساید بای ساید ال جی LG LSXS26366S با طراحی درب Door In Door

یک مثال عالی از یخچال های Door In Door ال جی، یخچال LG LSXS26366S است که دارای ظرفیت 26 فوت مکعب است. این دستگاه به فناوری کمپرسور خطی ال جی مجهز است. این نوع از کمپرسورها دارای قطعات متحرک کمتری هستند و عملکرد بیشتری را ارائه می دهند، بنابراین به تعمیرات کمتری نیاز دارند. این مدل از یک درب ساده با طراحی Door In Door برخوردار است و قفسه هایی برای نگهداری نوشیدنی ها و بطری ها دارد. هنگام استفاده از درب، پنل ColdSaver فضای داخل یخچال را خنک نگه می دارد. برخی از گزینه های جدید استایل door in door را به گونه ای ارائه می دهند تا فضای قفسه بیشتری داشته باشند.

بررسی و تمام آنچه که باید در مورد یخچال Door In Door بدانید

عملکرد بی صدای LoDecibel باعث می شود تا این یخچال آرامش شما را بر هم نزند. خنک کننده هوشمند با خنک کننده چریان هوای چندگانه و 5 سنسور دما اطمینان می دهند که فضای داخلی با دمای ثابت باقی خواهد ماند. اگر به دنبال یک یخچال Door In Door ارزان قیمت ال جی هستید این مدل را برای بررسی مد نظر داشته باشید. ال جی همچنین یک نسخه از یخچال InstaView را ارائه می دهد که دارای ظرفیت 22 فوتی است و تحت مدل  LSXC22396S به بازار ارائه می شود.

امکانات

  • دارای بهره وری انرژی
  • دارای طراحی Door In Door با پنل ColdSaver
  • سیستم خنک کننده هوشمند با کمپرسور خطی
  • سیستم یخ ساز SpacePlus در درب داخلی، امکان قرار دادن قفسه ها را فراهم می آورد.
  • عملیات بدون سر و صدای LoDecibel

 یخچال ال جی LG LFCC23596S – با طراحی درب InstaView French Door in Door

در مرحله بعدی، بیایید درب جدید InstaView ال جی را بررسی کنیم. این یخجال دارای ظرفیت 22.5 فوت مکعب است و با استفاده از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. طراحی مناسب این دستگاه باعث شده است که نمای داخلی ممتازی را داشته باشید. طراحی InstaView با پنل ColdSaver از یک صفحه شیشه ای استفاده می کند. فقط به پنل ضربه بزنید تا محتویات قسمت درب به شما نمایش داده شود و قسمت اصلی یخچال در پشت آن ظاهر شود. این یک روش عالی برای گشتن در داخل یخچال است بدون اینکه هوای خنک داخل یخچال هدر رود. این مدل همچنین به نفاوری Smart cooling مجهز است تا فضای داخلی یخچال به طور یکنواخت خنک شود و مواد غذایی تازه نگه داشته شود.

بررسی و تمام آنچه که باید در مورد یخچال Door In Door بدانید

امکانات

  • دارای بهره وری انرژی
  • دارای یخ ساز
  • دارای طراحی Door In Door
  • سیستم خنک کننده هوشمند با کمپرسور خطی
  • ساخته شده از استیل ضد زنگ

یخچال سامسونگ Samsung RF28R7351SG با طراحی درب فرانسوی

سامسونگ انواع مدل های یخچال ساید با ساید را ارائه می دهد. یکی از محبوب ترین یخچال های درب فرانوس این شرکت یخچال Samsung RF28R7351SG است کعه قابلیت های زیادی را ارائه می دهد. این دستگاه از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. در طراحی ShowCase Dual Door Food سامسونگ از یک صفحه فولاد ضد زنگ به نام Metal Cooling برای خنک نگه داشتن مناطق درب استفاده شده است. بخش ShowCasde قفسه های و همچنین سینی های سنتی را ارائه می دهد تا محدود به نگهداری ظرف های غذای کوچک نباشید.

بررسی و تمام آنچه که باید در مورد یخچال Door In Door بدانید

این دستگاه دارای اواپراتور دوگانه است تا دمای یخچال را تازه و خنک نگه دارد و رطوبت به طور ثابت حفظ شود. در داخل دستگاه هم می توانید قفسه های قابل تنظیم را پیدا کنید. کشوی FlexZone دمای سفارسی برای انجام نرم را فراهم می آورد. این یخچال دارای صدها قابلیت عالی و ظرفیت 28 فوت مکعبی است.

امکانات

  • دارای بهره وری انرژی
  • توزیع کننده یخ و آب خارجی با نمایشگر LED
  • یخ ساز اتوماتیک
  • دارای کشوی FlexZone
  • دارای وای فای
  • دارای اواپراتور دوگانه Cooling Plus
  • سازگار با ADA

یخچال جنرال الکتریک GE GFD28GYNFS با طراحی درب فرانسوی ساده Door in Door

در حالی که سامسونگ تعداد یخچال فریزر با طراحی Food ShowCase را به بازار عرضه کرده است، جنرال الکتریک با سرعت کمتری وارد این بازار می شود. یکی از یخچال های دور این دور جنرال الکتریک؛ یخچال GE GFD28GYNFS است که یک مدل درب فرانسوی 27.7 فوت مکعبی است که با 4 رنگ عرضه می شود و با استفاده از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند.

بررسی و تمام آنچه که باید در مورد یخچال Door In Door بدانید

جنرال الکتریک در این دسته از یخچال های خود از درب های کوچکتر و باریکتر از مدل های ال جی و سامسونگ استفاده می کند. سه محفظه اصلی بزرک در این دستگاه وجود دارد. این مدل رده بالا، شامل اواپراتورهای دوگانه برای بهبود عملکرد خنک سازی، فیلتراسیون پیشرفته آب، یخساز خارجی و روشنایی LED Showcase است.

امکانات

  • دارای یخ ساز دوم اختیاری
  • دارای اواپراتور دوگانه TwinChill
  • دارای تنظیمات Turbo Cool و Turbo Freeze
  • کنترل های دمای خارجی با نمایش دما واقعی

یخچال جنرال الکتریک GE Profile PVD28BYNFS با درب فرانسوی

آخرین یخچال دور این دور که در این مقاله بررسی می کنیم، یخچال جنرال الکتریک PVD28BYNFS است. این دستگاه هم از فولاد ضد زنگ و مقاوم در برابر لکه های انگشت ساخته شده است و دارای ظرفیت 27.9 فوت مکعب است. علاوه بر طراحی Door In Door یک کشو بین قسمتی که مواد غذایی تازه و منجمد را نگهداری می کند تعبیه شده است که می توانید برای نگهداری نوشیدنی ها، میان وعده ها و موارد دیگر استفاده کنید و از دماهای مختلف برای تنظیمات استفاده کنید. نورپردازی دستگاه توسط چراغ های LED فراهم می شود. این یخچال هوشمند همچنین از قابلیت اتصال وای فای پشتیبانی می کند. بنابراین در صورت باز ماندن درب، به شما هشدار می دهد. این یخچال درب فرانسوی جنرال الکتریک دارای قابلیت های بی نظیری است.

بررسی و تمام آنچه که باید در مورد یخچال Door In Door بدانید

امکانات

  • اواپراتور دوگانه TwinChill
  • دستگاه پخش کننده یخ و آب خارجی
  • نورپردازی LED
  • کشوی قابل تنظیم دما با قابل جابجایی برای تمیز کردن آسان
  • اتصال فای داخلی
  • سازگار با ADA

امیدواریم این بررسی های دید شما را نسبت به نوآوری های موجود در یخچال های امروزی باز کرده باشد. ال جی هنوز هم بیشترین گزینه ها را برای یخچال های Door In Door ارائه می دهد اما برندهای دیگر هم در حال تلاش هستند تا خود را به ال جی برسانند. نظر شما در مورد یخچال هایی که از طراحی درب تو درب استفاده می کنند چیست؟

برچسب ها
نمایش بیشتر

ثریا داسیان

کارشناس ارشد رشته کامپیوتر، مربی آموزشگاه های آزاد، مترجم و تولید کننده محتوا

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن