لوازم برقی خانگیماشین لباسشویی

مقایسه ماشین های لباسشویی Flex Wash سامسونگ و Twin Wash ال جی

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عرضه کننده انواع ماشین های لباسشویی در ایران

در مقاله امروز فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا قصد داریم به مقایسه ماشین های لباسشویی Flex Wash سامسونگ و Twin Wash ال جی بپردازیم. در عرضه لوازم خانگی شرکت های سامسونگ و ال جی رقابت سختی با هم دارند. با افزایش تعداد ماشین های لباسشویی و اضافه شدن قابلیت های خارق العاده، این شرکت ها سعی دارند تا از هم پیشی بگیرند و دیگری را از میدان به در کنند. جدیدترین ماشین لباسشویی های این دو شرکت به ماشین های لباسشویی دو قلو بر می گردد که به شما این امکان را می دهد تا به صورت همزمان از دو شوینده استفاده کنید.

شرکت LG ابتدا ماشین های لباسشویی دو قلوی خو را با نام LG Twin Wash در سال 2015 معرفی کرد. البته شرکت سامسونگ به تازگی روی ماشین لباسشویی کار می کند که همان کار ماشین های لباسشویی توین واش را انجام می دهد اما دارای طراحی بسیار متفاوتی است.

ماشین لباسشویی LG Twin Wash

ماشین لباسشویی توین واش ال جی قابلیت های پیشرفته ای مانند Turbo Wash را در اختیار شما قرار می دهد. استفاده همزمان از دو شوینده باعث می شود که تا 30 دقیقه در بارگذاری های بزرگ صرفه جویی کنید و این در حالی است که به عملکرد دستگاه آسیبی وارد نمی شود. طراحی شوینده جلو LG باعث می شود که وارد کردن و تخلیه لباس ها ساده تر شود در حالی که فناوری بخار ال جی تضمین می کند که لباس شما به خوبی تمیز می شود. Twin Wash ال جی علاوه بر مخزن پودر جادار  دارای کنترل پنل یکپارچه و کاربردی است که به شما امکان دسترسی به همه چیزهایی را که نیاز دارید را می دهد. لوازم خانگی ال جی با قابلیت اطمینان بالا؛ عملکرد مورد انتظار شما را ارائه می دهند.

ماشین لباسشویی LG Twin Wash

ماشین لباسشویی Samsung Flex Wash

ماشین لباسشویی Samsung Flex Wash هم در دل خود دو شوینده را جا داده است و با استفاده از فناوری های خود سامسونگ انعطاف پذیرترین برنامه های شستشو را در اختیار شما قرار می دهد. سامسونگ هم برای این دستگاه خود دو بخش جداگانه را در نظر گرفته است. شوینده جلویی قادر است تا 23 کیلوگرم از لباس ها را در خود جای دهد در حالی که شوینده بالایی ظرفیت 3.5 کیلوگرمی را ارائه می دهد. اگر مقدار زیادی لباس دارید و خانواده ای پر جمعیت دارید می توانید به صورت همزمان از این دو شوینده استفاده کنید.

ماشین لباسشویی Samsung Flex Wash

با این اوصاف شاید برای شما سوال پیش بیاید که بهترین ماشین لباسشویی دو قلو کدام است؟ Flex Wash سامسونگ یا Twin Wash ال جی؟ برای اینکه بتوان به صورت دقیق تری تعیین کرد که ماشین لباسشویی ال جی قوی تر است یا سامسونگ، ما به مقایسه ماشین لباسشویی توین واش LG در مقابل Samsung Flex Wash WV60M9900AV پرداختیم در ادامه می توانید نتایج این مقایسه را به صورت دقیق تری مطالعه بفرمایید.

مقاسیه لباسشویی Flex Wash سامسونگ و Twin Wash ال جی – طراحی

Flex Wash سامسونگ – شوینده کم ظرفیت تر در بالای دستگاه قرار گرفته است و شوینده دیگر در قسمت جلوی دستگاه واقع شده است. شما می توانید از هر دو شوینده به صورت همزمان استفاده کنید، هر دو شوینده از یک منبع آب یکسان استفاده می کنند، بنابراین می توانید با خط آب گرم و یک خط آب سرد ماشین لباسشویی خود را راه بیندازید.

Twin Wash ال جی – یک کشو در زیر شوینده اصلی قرار گرفته است که به SideKick معروف است. شما می توانید این کشو را در زیر اکثر ماشین لباس شویی هایی که ال جی در سال 2009 ساخته است پیدا کنید. مانند سامسونگ، هر دو شوینده می توانند به صورت همزمان کار کنند. شما می توانید یک خط آب گرم و یک خط آب سرد را در نظر بگیرید.

مقایسه ظرفیت لباسشویی Flex Wash سامسونگ و Twin Wash ال جی

Flex Wash سامسونگ – به شما امکان می دهد که دو شوینده را به صورت همزمان بکار بگیرید بنابراین می توانید تمام لباس های خود را در شرایط عالی بشویید. ظرفیت ادعا شده توسط سازنده برای شوینده کوچک 1 فوت معکب و برای شوینده جلو 5 فوت مکعب است. شوینده کوچک می تواند حدود 4 تیشرت، 3 شلوار یوگا یا حدود 30 تکه لباس های کوچک (مانند لباس های زیر) را در خود جای دهد. شوینده جلو به اندازه کافی بزرگ است و می تواند به خوبی لباس های شما را در خود جای دهد.

Twin Wash ال جی – ال جی ادعا می کند که شوینده کوچک دارای ظرفیت 1 فوت معکبی است و شوینده جلو هم دارای ظرفیت 4.3 تا 5.8 فوت مکعب می باشد.

مقاسیه لباسشویی فلکس واش سامسونگ و توین واش ال جی – امکانات

Flex Wash سامسونگ – شوینده جلوی این ماشین لباسشویی دارای 12 برنامه شستشو، گزنه بخار برای پاک کردن لکه ها و اتصال وای فای است که به شما این امکان را می دهد هنگامی که سیکل شسشتو به پایان رسید از طریق گوشی همراه خود اعلان دریافت کنید.  شوینده بالا هم دارای 4 برنامه شستشو می باشد و می تواند از آب گرم یا سرد استفاده کند. همچنین یک گزینه شستشوی اضافی وجود دارد که در صورتی که پوستی حساس به مواد شوینده داشته باشید برای شما کاربردی است. شوینده ها از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است. لباسشویی FlexDry DVE60M9900V دارای یک خشک کن هم می باشد.

LG TwinWash – بسته به اینکه کدام مدل ماشین لباسشویی را انتخاب کرده اید، قابلیت های متفاوتی را می توانید در اختیار داشته باشید. شوینده SideKick دارای برنامه شستشو 6 حرکته، فناوری پیشرفته Turbo Wash 360  با 5 آب پاش قدرتمند است و شما می توانید از آب گرم و سرد هم استفاده کنید. این قابلیت ها باعث می شود که آب به عمق پارچخ نفوذ کند و شستشوی سریعتری داشته باشید. با استفاده از اینورتر استفاده شده در این دستگاه می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و از لباس های خود به مدت زیادتری استفاده کنید. کندانسور شستشوی خودکار Auto Cleaning Condenser از وارد شدن پرز و اشغال به داخل مخزن جلوگیری می کند.

مقاسیه لباسشویی فلکس واش سامسونگ و توین واش ال جی – عملکرد

Flex Wash سامسونگ – شوینده کوچک سامسونگ سریع است اما برای لباس های خیلی چرک زیاد کارآمد نیست و نمی تواند قدرت تمیزکنندگی خوبی را ارائه دهد. این باعث می شود که از شوینده کوچک برای تمیز کردن سریع لباس های ظریف و مواردی که به راحتی پاک می شوند استفاده شود. اما شوینده جلو عملکرد عالی را به شما ارائه می دهد.

LG TwinWash – عملکرد شوینده کوچک توین واش شبیه به ساسمونگ است و شما برای تمیز کردن لباس های ظریف و مواردی که به راحتی پاک می شوند می توانید از این شوینده استفاده کنید. اما شوینده اصلی نمره بسیار عالی را دریافت می کند و طبق نظر سنجی ها قابلیت اطمینان شوینده در بالاترین حد ممکن است.

نتیجه گیری

اگر چه هر دو ماشین لباسشویی دارای پیکربندی های متفاوتی هستند اما عملکرد مشابهی را ارائه می دهند. ما متوجه شدیم که طراحی سامسونگ برای استفاده راحت تر است چونکه شوینده در قسمت بالا قرار گرفته است و کاربر مجبور نیست برای تخلیه لباس ها خم شود و یا روی زانو بنشیند. البته کشوی شوینده ال جی هم ارتفاعش تا 14 اینچ بالا می آید و باعث می شود که وارد کردن و تخلیه لباس ها ساده تر شود و این ممکن است به جذابیت ماشین لباسشویی ال جی اضافه کند. علاوه بر این ماشین لباسشویی ال جی دارای سیستم خشک کردن اینورتر دوگانه با پمپ گرمایشی است

برخی از مقالات دیگر ما:

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن