لوازم برقی خانگیماکروفر

کانوکشن در مایکروویو چیست؟ بهترین مایکروویو کانوکشن دار سال 2020

فروشگاه اینترنتی کالاپایا عرضع کننده انواع مایکروویو در ایران

مایکروویو کانوکشن دار زندگی را راحت تر می کند. بسیاری از افراد جامعه ما قدرت مایکروو کانوکشن دار را درک نمی کنند. مایکروویو کانوکشن دار قابلیت آشپزی سریع را ارائه می دهد. فناوری کانوکشن (Convection) به شما اجازه می دهد تا از غذاهای مغز پخت استفاده کنید بدون اینکه غذا خشک و یا خیلی برشته شود.

شما می توانید در هنگام خرید مایکروویوها علاوه بر قابلیت های گریل، سیستم یخ زدایی به قابلیت کانوکشن هم توجه داشته باشید و مایکروویوهای کانوکشن دار را خریداری کنید. همچنین با خرید این محصول، شما قادر به صرفه جویی در مصرف برق خواهید بود و زمان پخت غذا را کاهش خواهید داد و از همه مهمتر ارزش مواد غذایی خود را حفظ خواهید کرد. اگر به دنبال بهترین مایکروویوهای کانوکشن دار سال 2020 هستید در ادامه ما 8 مورد از این محصولات را به شما معرفی خواهیم کرد.

کانوکشن در مایکروویو چیست؟

فناوری کانوکشن به مایکروویو این امکان را می دهد تا گرما را به صورت یکنواخت دور غذا پخش کند و غذای آبداری که دارای طعم بهتری است را در مدت زمان کوتاهتری داشته باشید. شما می توانید با استفاده از این قابلیت مانند فر های معمولی کیک و شیرینی درست کنید اما کیفیت و سرعت پخت بهتر می شود. با استفاده از کانوکشن کافیست که محفظه داخلی را از قبل گرم کنید و قابل حاوی مواد کیک را در داخل مایکروویو قرار دهید و برنامه پخت را به دستگاه بدهید.

در مایکروویو کانوکشن دار ال جی از طریق یک المنت، هوای داغ ایجاد می شود و با استفاده از فن این هوا به گردش در می آید و این هوا گرم منجر به پخت غذا یا کیک شما خواهد شد. فرهای سولاردم مجهز به پخت نوری علاوه بر مایکروویو، گریل و کانوکشن از لامپ هالوژن هم استفاده می کنند که سرعت گرم شدن و سرخ شدن مواد غذایی را بیشتر می کند و در انرژی شما صرفه جویی می کنند.

مایکروویو کانوکشن دار شارپ مدل SMC1585BS

این مایکروویو کانوکشن دار 900 واتی دارای 10 سطح قدرت است. این مایکروویو سرعت عالی، گرم کردن و پخت و پز سریع را فراهم می آورد. SMC1585BS به فناوری حسگر دقیق پخت (Precise Cook) مجهز است و زمان گرم کردن و سطح انرژی را تعیین می کند. علاوه بر این قابلیت هایی مانند 12 گزینه تک لمسی که شامل گرم کردن مجدد، 60 ثانیه، پاگ کورن و یخ زدایی خودکار است را می توان در مایکروویو کانوکشن دار شارپ مدل SMC1585BS پیدا کرد. از قابلیت های دیگر این محصول می توان به صفحه نمایش LED، تایمر و قفل کودک اشاره کرد.

مایکروویو کانوکشن دار شارپ مدل SMC1585BS

مایکروویو کانوکشن گریل Farberware FMO10AHSBKA

مایکروویو Farberware Gourmet دارای چهار گزینه مایکرویو، گریل، کانوکشن و Healthy Air Fry با 9 منوی سرخ کردنی است. قابلیت گریل این دستگاه به طور شگفت انگیزی برای گرم کردن نان تست و پیتزا مناسب است. این محصول همچنین شامل فناوری است که باعث می شود با چند قطره روغت مواد غذایی تردی را بدون سرخ کردن زیاد داشته باشید. این مدل همچنین دارای یک طرح شیشه ای ساده است که تمیز کردن آن ساده است.

مایکروویو کانوکشن گریل Farberware FMO10AHSBKA

مایکروویو کانوکشن دار GE PEB9159SJSS

این مایکروویو GE دارای چند گزینه برای انواع سبک های پخت و پز می باشد که شامل کباب کردن و سرخ کردن سالم می باشد. فناوری کانوکشن آشپزی کاملی را به شما ارائه می دهد. این فر برای پختن غذاهایی مانند پیتزا، مرغ و حتی غذاهای کبابی عالی است. قدرت مایکروویو کانوکشن دار GE PEB9159SJSS حدود 1000 وات است و از بدنه فولادی ضد زنگ ساخته شده است و یکی از گزینه های ارزان قیمت در بازار می باشد.

مایکروویو کانوکشن دار GE PEB9159SJSS

مایکروویو کانوکشن دار سامسونگ مدل MC11K7035CG

این مایکروویو کانوکشن دار سامسونگ قابلیت های بسیار زیادی را ارائه می دهد. فناوری کانوکشن به شما این امکان را می دهد تا سریعتر غذا را بپزید و تمام قسمت های غذا به صورت یکنواخت طبخ شود. مایکروویو کانوکشن دار سامسونگ به لطف فن داخلی و جریان هوای گرمی که دارد می تواند به صورت یکنواخت گرما را روی سطح غذا توزیع کنند. شما می توانید با کمک این دستگاه نان را تست کنید و قهوه درست کنید. این مایکروویو علاوه بر حالت گریل دارای یک سطح داخلی سرامیکی است که در برابر خط و خش مقاوم است و امکان تمیز کردن ساده را فراهم می آورد.

مایکروویو کانوکشن دار سامسونگ مدل MC11K7035CG 

مایکروویو کانوکشن توشیبا مدل EC042A5C-SS

مایکروویو کانوکشن دار توشیبا مدل EC042A5C-SS تمام نیازهای آشپزی شما را برآورده می کند. این دستگاه قابلیت های یک مایکروویو معمولی را با کانوکشن در هم ترکیب می کند و در قالب یک دستگاه واحد در اختیار شما قرار می دهد. این مایکروویو عملکردهای پخت و پز و گرم کردن را فراهم می آورد و دارای ولتاژ 120 ولت و تقریبا 60 هرتز می باشد. از قابلیت های آن می توان به گریل و یخ زدایی اشاره کرد. این مایکروویو زیبا از فولاد ضد زنگ ساخته شده و دارای یک میز چرخشی با قطر 13.6 اینچ است. تمیز کردن مایکروویو ساده است و قیمت آن نسبتا ارزان است.

مایکروویو کانوکشن توشیبا مدل EC042A5C-SS

مایکروویو کانوکشن دار KitchenAid KCO275SS

مایکروویو کانوکشن دار KitchenAid KCO275SS یک انتخاب عالی برای برآورده کردن نیازهای آشپزی شما است. این مایکروویو دارای فناوری یکنواخت گرما است که امکان ایجاد حرارت پایدار را در طول چرخه پخت و پز فراهم می آورد و نتایج عالی را برای شما به ارمغان می آورد. این مایکروویو دارای 9 تابع از پیش برنامه ریزی شده است و از یک تایمر 120 دقیقه ای برای برآورده کردن تمام نیاز پخت و پز شما استفاده می کند. این مایکروویو بزرگ دارای فضای کافی برای درست کردن دو پیتزای 12 اینچی یا مرغ های شکم پر می باشد. این مایکروویو دارای روکش نچسب است و خیلی ساده تمیز می شود.

مایکروویو کانوکشن دار KitchenAid KCO275SS

تستر کانوکشن BLACK &DECKER Countertop

تستر کانوکشن BLACK &DECKER Countertop یکی از بهترین گزینه هایی است که در ابعاد مایکروویو کانکوشن دار می باشد. در قسمت بالای این تسر یک فن حرارتی وجود دارد که هوای گرم را برای پخت سریع غذا پخش می کند. برای راحتی بشتر شما در این تستر دو راک وجود دارد. این تستر دارای دکمه های کنترل دیجیتال برای کنترل دقیق است و به شما توابع مختلفی را برای پخت، تست کردن، درست کردن پیتزا، یخ زدایی، درست کردن سیب زمینی و شیرینیجات را ارائه می دهد. فضای داخلی این تستر به حدی است که می توانید یک پیتزا 12 اینچی و 6 برش نان را در آن جا دهید.

مایکروویو کانوکشن دار BLACK &DECKER Countertop

مایکروویو کانوکشن Breville BOV800XL

مایکروویو Breville BOV800XL یکی از بهترین مایکروویوهای کانوکشن دار در بازار است. این دستگاه در زمان و در صورت تنظیم با سلیقه، قدرت مناسبی را تولید می کند، 9 تابع متفاوت برای پخت و پز وجود دارد. همچنین به لطف وجود صفحه نمایش LCD می توان تغییرات را به راحتی ئ به دقت مشاهده کرد. این مایکروویو دارای ابعاد مناسبی است و قابلیت گریل هم دارد. شما با کمک آن می توانید غذاهای مختلف مورد نیاز خود را به روش های مختلف درست کنید. این مایکروویو کانوکشن دار نسبت به سایر محصولات در بازار یک سر و گردن بالاتر است.

مایکروویو کانوکشن دار Breville BOV800XL

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن