صوتی تصویری

صوتی و تصویری

خرید تلویزیون از فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا

خرید تلویزیون جدید می تواند چالش بر انگیز در محصولات صوتی تصویری باشد. با وجود بسیاری از مدل های مختلف، سخت است بدانیم از کجا باید شروع کنیم. علاوه بر این برندهای تلویزیون جدید در سال های اخیر به طرز چشمگیری افزایش یافته و انتخاب از بهترین مارک های تلویزیون کار دشواری می تواند باشد. مارک های تلویزیون جدید شروع به انتشار مدل هایی کرده اند که با بهترین مدل های گران قیمت از بهترین مارک های تلویزیون مطابقت دارند یا حتی از آنها بهتر هم هستند. در رده صوتی تصویری میتوان به تلویزیون اشاره کرد .

بهترین برندهای تلویزیون خارجی

خرید تلویزیون ال جی

ال جی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم صوتی تصویری در سراسر جهان است که دفتر مرکزی آن در سئول کره جنوبی واقع شده است. تاریخچه LG به سال 1947 بر می گردد؛ زمانی که شرکتی به نام لاکی تولید خود را آغاز کرد و بعد یک شرکت همکار به نام GoldStar در سال 1958 وارد صنعت الکترونیک شد. لاکی و گلدستار در سال 1995 با هم ادغام و به عنوان برند LG به فعالیت خود ادامه دادند. بعد از تولید تلویزیون های صفحه تخت در اوایل دهه 2000؛ بهترین تلویزیون های ال جی با عرضه اولین اولد (OLED) در سال 2012 در بازار OLED پیشگام شدند. در سال 2021؛ LG Display در تولید پنل های اولد رهبر جهانی محسوب می شود و نه تنها ال جی تلویزیون OLED با سایز های بزرگ را تولید می کند بلکه پنل های اولد را به شرکت های دیگر مانند سونی عرضه می کند. این نوع پنل ها با LED تفاوت دارند چون می توانند به طور جداگانه پیکسل ها را خاموش کنند؛ در نتیجه سطح کنتراست تقریبا بی نهایت و سطح کاملا یکنواختی از رنگ سیاه وجود دارد. از آنجا که OLED کیفیت تصویر بالایی را ارائه می دهد می توان برای خرید تلویزیون های اولد ال جی در مدل های متنوع و با ویژگی های متفاوت اقدام کرد. در سال 2020؛ تلویزیون LG GX OLED به عنوان یک مدل رده بالاتر از LG CX OLED با طراحی منحصر به فرد عرضه شد. این تلویزیون دارای پایه نیست و برای نصب روی دیوار طراحی شده است. ال جی به خاطر ویژگی های بازی مانند رفرش ریت متغییر (VRR)؛ پشتیبانی از HDMI 2.1 و تاخیر ورودی کم (ALLM) در دستگاه های خود شناخته شده است؛ بنابراین اگر گیمر هستید نمی توانید خرید تلویزیون LG را نادیده بگیرید. بهترین تلویزیون های ال جی را اینجا ببینید.

خرید تلویزیون سامسونگ

سال ها است که سامسونگ بزرگترین تولید کننده تلویزیون در زمینه صوتی تصویری جهان شناخته می شود و سهم عظیمی در بازار جهانی دارد و در کنار تلویزیون به تولید لوازم الکترونیکی مصرفی مانند گوشی های هوشمند، مانیتورها و لوازم خانگی مانند لباسشویی؛ ماشین ظرفشویی و غیره می پردازد. در سال های اخیر با ظهور مارک های مقرون به صرفه مانند TCL و Hisense، هوریون و با تسلط ال جی بر بازار تلویزیون های OLED، سامسونگ مجبور شد راهی برای رقابت پیدا کند. تلویزیون های QLED سامسونگ پاسخی به تلویزیون های OLED ال جی بود که به دلیل استفاده از نقطه کوانتومی (کوانتوم دات) طیف گسترده تری از رنگ ها را بدون خطر پیکسل سوختگی ارائه می دهند. در سال 2021؛ سامسونگ تلویزیون های Neo QLED خود را به بازار عرضه کرد که برای کنترل بیشتر مناطق کم نور از فناوری بک لایت (نور پس زمینه) Mini LED استفاده می کنند. تلویزیون پرچمدار Samsung QN90A QLED یکی از درخشان ترین تلویزیون هایی است که تا کنون دیده اید؛ این دستگاه ها همچنین دارای یک لایه Ultra Views Angle برای بهبود زاویه دید در مقابل کنتراست هستند. در این قسمت است که لوکال دایمینگ به طور قابل توجهی باعث بهبود نسبت کنتراست می شود. سامسونگ با معرفی مدل های پیشرفته ای مانند Samsung QN85A QLED و Samsung Q80 / Q80A QLED صفحات خود را بیشتر تغییر داد. این دستگاه ها از پنل های ADS شبه IPS استفاده می کنند. به طور کلی هیچ کدام از تلویزیون های سامسونگ از قابلیت دالبی ویژن (Dolby Vision) پشتیبانی نمی کنند؛ این امر می تواند نامید کننده باشد بخصوص اگر محتوای HDR زیادی را در سرویس هایی مانند Netflix مشاهده می کنید.  با خرید تلویزیون سامسونگ می توانید ویژگی های بازی بسیار خوبی را بدست آورید چون معمولا این دستگاه ها دارای زمان پاسخگویی سریع؛ تاخیر ورودی کم و پشتیبانی از VRR هستند و مدل های جدیدتر برای پشتیبانی از کنسول های بازی جدیدتر مانند پلی استیشن 5 (PS5) و ایکس باکس سری ایکس (Xbox Series X) به پورت های HDMI 2.1 مجهز شده اند. بهترین تلویزیون های سامسونگ را اینجا ببینید.

خرید تلویزیون سونی

سونی بزرگترین تولید کننده تلویزیون در زمینه صوتی تصویری بود تا اینکه سامسونگ در سال 2006 از این برند تلویزیونی پیشی گرفت؛ اما هنوز هم به عنوان یکی از مارک های تلویزیون مطرح در زمینه صوتی تصویری سراسر جهان شناخته شده است و سهم بزرگی از بازار تلویزیون را در اختیار دارد. سونی همچنین به عنوان یک شرکت برجسته که به تولید کنسول های بازی های ویدیویی می پردازد شناخته شده است؛ شما حتی می توانید در بازار دوربین و هدفون های سونی را در کنار سایر لوازم الکترونیکی پیدا کنید. سونی در مقایسه با ال جی و سامسونگ مدل های تلویزیون کمتری را تولید کرده است و تمرکز خود را روی تلویزیون های رده بالای LED  و OLED گذاشته است. تلویزیون پرچمدار اولد سونی در سال 2021 تلویزیون A9000J است که کیفیت تصویر استتثنایی مطابق با سایر اولدها را ارائه می دهد. این ممکن است بهترین انتخاب براس استفاده در اتاق های پر نور نباشد چون روشنایی آن کاملا خوب است اما با این وجود از بازتاب فوق العاده ای برخوردار است. تقریبا همه تلویزیون های 2021 سونی به غیر از تلویزیون رده پایین Sony X8000J با پورت های HDMI 2.1 عرضه می شوند و انتظار می رود که ویژگی های پیشرفته ای مانند VRR و ALLM را بروزرسانی های بعدی ارائه دهند. تلویزیون 2020 سونی X9000H  هنوز منتظر دریافت این بروزرسانی می باشد و ویژگی های بسیار عالی و نسبت کنتراست ایده آلی را به خاطر پنل VA ارائه می دهد. تلویزیون های سونی به طور کلی دقت رنگ بسیار خوبی را ارائه می دهند بنابراین اگر نمی خواهید تلویزیون خود را کالیبره کنید ممکن است یکی از تلویزیون های سونی شما را راضی نگه دارد. سونی در سال 2021 سیستم عامل جدید Google TV را جایگزین Android TV می کند و صفحه اصلی تلویزیون های خود را دوباره طراحی کرده است و در کل عملکرد نرم تر را ارائه می دهد. بهترین تلویزیون های سونی را اینجا ببینید.

خرید تلویزیون TCL

TCL / تی سی ال یک شرکت الکترونیک تازه کار است که به سرعت در حال رشد است؛ این شرکت در سال 1981 در چین تاسیس شد. علاوه بر تلویزیون، TCL ساندبار؛ گوشی و هدفون تولید می کند. تلویزیون های تی سی ال به دلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه شهرت پیدا کرده اند و مدل های شاخص آنها از نظر کیفیت تصویر با سایر تولید کنندگان اصلی رقابت می کنند. اکثر تلویزیون های TCL از Roku TV به عنوان سیستم عامل هوشمند خود استفاده می کنند در حالی که هایسنس از سیستم عامل هوشمند اندروید استفاده می کند؛ اما TCL دارای گزینه های اندرویدی هم است و هایسنس به برخی از مدل های روکو هم دسترسی دارد. Roku TV استفاده ساده ای دارد؛ دارای تعداد زیادی برنامه است که می توانید از طریق اپ استور دانلود کنید و می توانید محتواهای گوشی هوشمند خود را در تلویزیون به اشتراک بگذارید. برخلاف سایر شرکت ها؛ این برند تلویزیون های سایز کوچک با رزولوشن پایین تر مانند TCL 3 Series 2020 را هم تولید می کند. تی سی ال یکی از اولین برندهای تلویزیونی است که تلویزیون های کیولد (QLED) را در سال 2014 تولید کرد. از آن زمان؛ این برند همچنان روی فناوری نقطه کوانتومی در مدل های پیشرفته خود مانند TCL 6 Series و TCL 5 Series / S535 2020 QLED استفاده می کند. این اجازه می دهد تا تلویزیون طیف گسترده ای از رنگ ها را برای محتوای HDR نمایش دهند و آنها معمولا دارای لوکال دایمینگ مناسبی هم هستند. TCL شروع به گنجاندن ویژگی های بازی مانند پشتیبانی از VRR در پرچمدار سری 6 خود کرده است؛ اما این ویژگی در تلویزیون های سری 5 سال 2020 وجود ندارد؛ اما هنوز هم به طور کلی این دستگاه ها تاخیر ورودی کم و زمان پاسخگویی سریعی دارند. تی سی ال تمایل دارد از پنل های VA با نسبت کنتراست بالا استفاده کند و به تلویزیون ها اجازه می دهد تا هنگام مشاهده در تاریکی؛ رنگ های سیاه را به طور عمیق نشان دهند. بهترین تلویزیون های TCL را اینجا ببینید.

خرید تلویزیون Hisense

Hisense / هایسنس یک شرکت الکترونیکی چینی است که به تازگی وارد بازار صوتی تصویری تلویزیون شده است. پس از تولید لوازم الکترونیکی مصرفی (از تلویزیون گرفته تا یخچال و فریزر تا دستگاه های تصفیه هوا)؛  از زمان تاسیس در سال 1969 در چین؛ هایسنس حق فروش تلویزیون در آمریکای شمالی را در سال 2015 خریداری کرد. علی رغم سن نسبتا کم برند هایسنس، این مارک با مارک های قدیمی به رقابت می پردازد و تلویزیون های LED عالی با قیمت مقرون به صرفه تولید می کند. تلویزیون هایسنس H9G یکی از بهترین محصولات این شرکت است که بسیار توصیه می شود و نسخه بهبود یافته H8G می باشد. با خرید تلویزیون هایسنس بسیاری از ویژگی های بازی اضافی مانند پشتیبانی از VRR را نخواهید داشت و این دستگاه ها غالبا دارای زاویه دید محدودی هستند اما مدل های رده بالای هایسنس معمولا کیفیت تصویر عالی را ارائه می دهند. آنها به خخاطر روشنایی بالا؛ لوکال دایمینگ متاسب و نسبت کنتراست خارق العاده شناخته شده هستند. هایسنس رقیب اصلی TCL است. اگر به تلویزیونی برای یک اتاق روشن احتیاج دارید؛ هایسنس بهترین تلویزیونی در دسته صوتی تصویری است که می توانید خریداری کنید. تلویزیون های هایسنس رده بالا مانند H9G و H8G در سایزهای گسترده ای در دسترس نیستند اما اگر به طور معمول به سایزهای 55 یا 65 اینچ نیاز دارید بهترین برند است. مانند سونی؛ هایسنس به طور سنتی از سیستم عامل اندروید استفاده می کند. گرچه برخی از مدل های رده پایین از سیستم عامل روکو استفاده می کنند. با تغییر سیستم عامل هوشمند اندروید به Google TV در مدل های سونی 2021؛ هنوز مشخص نیست که هایسنس مدل های 2021 خود را به Google TV مجهز خواهد کرد یا خیر. قیمت تلویزیون هایسنس در کالا پایا مناسب و دارای کارت گارانتی معتبر می باشد . بهترین تلویزیون های هایسنس را اینجا ببینید.

خرید تلویزیون فلیپس

فلیپس یکی از برندهای تلویزیونی است که مجاز به فروش محصولات خود در ایالات متحده نیست. تلویزیون های OLED پیشرفته فلیپس تمرکز خود را روی کیفیت صدا قرار داده اند و از قابلیت های HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می کنند و شما می توانید فیلم ها و بازی های خود را با کیفیت صدای بالا اجرا کنید. اما احتمالا منحصر به فردترین چیز برای تلویزیون های هایسنس؛ فناوری Ambilight است که هنگام استفاده از آن، هنگامی که تلویزیون خاموش است به جای نمایش یک صفجه سیاه از دیوار پشت تلویزیون تقلید می کند. بهترین تلویزیون فلیپس که از قابلیت Ambilight پشتیبانی می کنند Philips OLED 805 است که ترکیبی از کیفیت تصویر عالی؛ پردازش قدرتمند و کیفیت ساخت دوست داشتنی را ارائه می دهد. بهترین تلویزیون های فلیپس را اینجا ببینید.

خرید تلویزیون پاناسونیک

پاناسونیک یک برند ژاپنی است که تلویزیونی مانند HZ2000 را در دسته صوتی تصویری تولید کرده است که خروجی کنتراست بالا و صفحه سفارشی OLED را استفاده می کند. به همین دلیل است که پاناسونیک در لیست بهترین تلویزیون های سال 202 قرار گرفته است. کیفیت سینمایی نمایشگرهای پاناسونیک و قدرت پردازنده HCX Pro Intelligent آن فوق العاده است. پاناسونیک معمولا در تلویزیون های رده بالا و حتی میان رده خود (مانند Panasonic HX800) خود پشتیبانی از فرمت HDR بسیار گسترده؛ از جمله استریم های HLG، HDR 10+ و Dolby Vision HDR را ارائه می دهد. تلویزیون های OLED پاناسونیک همچنین تمرکز خود را روی کیفیت صدای سینمایی منحصر به فرد گذاشته اند و با افزایش رنج قیمت سیستم بلندگوی دالبی اتموس از 30 وات به 140 وات افزایش پیدا کرده است. این برند علاوه بر تلویزیون در ساخت دوربین شهرت دارد. شما می توانید در تلویزیون های جدید پاناسونیک حالت HLG Photo MV را در اختیار داشته باشید که به عکاسان آماتور روشی برای مشاهده تصاویر با کیفیت HDR را در صفحه تلویزیون می دهد. Panasonic HX800 در حال حاضر بهترین پیشنهاد ما برای افرادی است که به دنبال کیفیت صدای عالی با قیمت مقرون به صرفه هستند. بهترین تلویزیون های پاناسونیک را اینجا ببینید.

خرید تلویزیون Aiwa

Aiwa / آیوا از سال 1951 در ژاپن در حال تولید محصولات صوتی تصویری برای مصرف کنندگان جهان بوده است. این شرکت از سال 2017 به طور مستقل فعالیت خود را آغاز کرده و کاملا متعهد به طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی با کیفیت بالا با خدمات مشتری کلاس جهانی می باشد. آیوا تولید کننده تلویزیون؛ سیستم های صوتی؛ نمایشگرها؛ لوازم خانگی کوچک و غیره است. از محصولات پرفروش آیوا می توان به تلویزیون Aiwa 4K که تلویزیون هوشمند مبتنی بر سیستم عامل WebOS است، صفحه نمایش LED، پروژکتور LED، یخچال اینورتر دار نوفراست ایوا؛ دستگاه های تهویه هوا؛ ماشین لباسشویی آیوا اشاره کرد. بهترین تلویزیون های آیوا را اینجا ببینید.

خرید تلویزیون دوو

Daewoo / دوو یکی از برندهای مشهورکره ای است که محصولات صوتی تصویری با کیفیت بالا تولید می کند و به همین خاطر در ایران و سایر نقاط جهان به خوبی شناخته شده است.  این شرکت توسط کیم وو چونگ و در سال 1967 تاسیس شد. بهترین تلویزیون های دوو از پنل IPS استفاده می کنند که زاویه دید خوبی را در اختیار شما قرار می دهند. در حال حاضر دوو بیش از 100 شعبه در جهان دارد و بیش از 3500 محصول مختلف را به 130 کشور جهان صادر می کند. شما می توانید لوازم صوتی تصویری و ساندبار، تلویزیون LED، یخچال و فریزر؛ مایکروویو و محصولات دیگر دوو را به راحتی در بازار ایران پیدا کنید. بهترین تلویزیون های دوو را اینجا ببینید.

بهترین برندهای تلویزیون ایرانی

خرید تلویزیون اسنوا

اسنوا یک تولید کننده لوازم خانگی ایرانی مستقر در اصفهان است که در سال 2005 زمینی به مساحت 25000 متر مربع را در موچه خورت اصفهان برای تاسیس کارخانه به کار گرفت و به تولید انواع اجاق ها و خنک کننده های تبخیری پرداخت. این شرکت در حال حاضر محصولاتی همچون اجاق های توکار، هودهای برقی؛ مایکروویو؛ سینک ظرفشویی؛ اجاق گاز و غیره را در سبد خود دارد. محصولات این شرکت در بازارهای ایران و خاورمیانه موجود است و در سال 2104 موفق به دریافت جایزه و تندیس برندهای محبوب مصرف کنندگان در دو گروه صوتی تصویری تلویزیون و یخچال شد. اسنوا جزو 100 برند برتر ایرانی است. بهترین تلویزیون های اسنوا را اینجا ببینید.

خرید تلویزیون ایکس ویژن

ایکس ویژن (X.Vision) یکی از برندهای ایرانی و زیر مجموعه مادیران است که در زمینه تولید لوازم خانگی و تجهیزات الکترونیکی صوتی تصویری فعالیت دارد. شرکت مادیران توسط آقای محمود امیری در سال 1343 تحت عنوان شرکت امیری و شرکاء تاسیس شد. محصولات اولیه این شرکت مانیتورهای CRT بود و بعدها در سال 1374 خط مونتاژ چاپگرهای اپسون و Seikosha را افتتاح کرد و بعد از آن به تولید مانیتورهای LCD پرداخت. در سال 1385 بود که مادیران برند تلویزیون های ایکس ویژن را افتتاح کرد و محصولات با کیفیت بالای خود را به بازار عرضه کرد. تلویزیون ایکس ویژن 65XTU635 یکی از محصولات این شرکت می باشد که قابلیت های متنوع مانند HDR؛ رزولوشن بالا؛ طراحی باریک و صفحه نمایش بدون حاشیه را ارائه می دهد. تلویزیون ایکس ویژن XTU815 که از پنل IPS استفاده می کند به کاربران اجازه می دهد تا زاویه دید گسترده ای را در اختیار داشته باشید و زمان پاسخگویی سریعی را دریافت کنند. تلویزیون ایکس ویژن XKU635 با استفاده از سیستم صوتی هارمن کاردن به کاربران اجازه استفاده از کیفیت صدای عالی را می دهد. این برند با تولید محصولات به کیفیت بالا توانسته است به خوبی با برندهای خارجی به رقابت بپردازد و حتی به تولید محصولاتی همچون یخچال فریزر و ماشین لباسشویی بپردازد. بهترین تلویزیون های ایکس ویژن را اینجا ببینید.

خرید تلویزیون جی پلاس

ممکن است در هنگام خرید تلویزیون به برند جی پلاس برخورده باشید. درست مانند ایکس ویژن؛ جی پلاس یکی از برندهای زیر مجموعه گلدیران است که فعالیت خود را از سال 1397 در زمینه تولید لوازم خانگی (اعم از یخچال؛ ماشین لباسشویی، DVD پلیر؛ ؛ دستگاه های تصفیه هوا، کولر گازی و غیره) آغاز کرد و حتی موفق به تولید گوشی های هوشمند ارزان قیمت شد. در مقایسه با تلویزیون های خارجی؛ تلویزیون های جی پلاس از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند. کاربرانی که توانایی خرید تلویزیون های خارجی را ندارند می توانند از محصولات این برند خرید کنند. تلویزیون های G Plus هم از وضوح Full HD، رابط هوشمند و پنل با کیفیت برخوردار هستند و قطعات با کیفیت بالا را در خود دارند. تلویزیون ال ای دی جی پلاس ۶۵ اینچ GTV-65JU821S و تلویزیون ارزان جی پلاس مدل GTV-32JD612N تنها نمونه هایی از محصولات صوتی تصویری شرکت جی پلاس می باشد. بهترین تلویزیون های جی پلاس را اینجا ببینید.

خرید تلویزیون سام الکترونیک

سام الکترونیک زیر مجموعه ای از برند سام سرویس است که به مونتاژ محصولات سامسونگ در داخل می پردازد؛ در حالی که هیچ واسط کره ای در این بین وجود ندارد. به دلیل قیمت پایین تلویزیون های سام الکترونیک این دست از محصولات صوتی تصویری طرفداران زیادی پیدا کرده اند. سام الکترونیک به خوبی موفق به تلویزیون های هوشمند شده است و با تولید مدل های متنوع توانسته است جایگاه خود را در بازار تلویزیون ایران حفظ کند. شما می توانید به راحتی برای خرید تلویزیون های سام الکترونیک در اندازه های مختلف 39 اینچ به بالا اقدام کنید. برخی از مدل های این برند وضوح UHD را در کنار کیفیت تصویر بالای 8 میلیون پیکسل را ارائه می دهند. شما می توانید حتی از سیستم صوتی دالبی استفاده کنید و خود را در صحنه های فیلم احساس کنید. بهترین تلویزیون های سام الکترونیک را اینجا ببینید.

خرید تلویزیون مارشال

برند مارشال یکی دیگر از برندهای ایرانی است که محصولات درجه 2 را در صوتی تصویری تولید می کند. شما می توانید تلویزیون های LCD و LED با کیفیت Full HD و 4K را از این برند خریداری کنید. با وجود اینکه برند های ایرانی سعی در تولید محصولاتی هم رده بالا تلویزیون های خارجی دارند اما تا کنون هیچ کدام از برندهای ایرانی موفق به تولید تلویزیون های 8K یا استفاده از فناوری هایی مانند Neo QLED یا کوانتوم نقطه ای نشده اند. برای استفاده از جدیدترین قابلیت های و فناوری های همیشه توصیه می شود که از برندهای خارجی تلویزیون مورد نظر خود را در قسمت صوتی تصویری انتخاب نمایید. بهترین تلویزیون های مارشال را اینجا ببینید.

خرید تلویزیون 8K یا خرید تلویزیون 4K

یکی از سوالاتی که هنگام خرید تلویزیون ممکن است بپرسید این است که آیا باید برای خرید تلویزیون 8K اقدام کنید یا خرید تلویزیون 4K کار درست تری است؟ در ادامه شما تفاوت بین این دو فناوری را درک خواهید کرد.

فناوری تلویزیون 4K

وضوح تصویر تلویزیون های فورکی 3840×2160 پیسکل است که بیش از 8 میلیون پیکسل و چهار برابر وضوح تلویزی های Full HD است. تلویزیون های فورکی؛ جزئیات و بافت بیشتری را تولید می کند بنابراین آنچه که می بینید بسیار با کیفیت تر از تلویزیون های FHD است. در حال حاضر اکثر محتواها از فیلم ها و نمایش های تلویزیونی گرفته تا بازی های ورزشی با کیفیت 4K تولید می شوند و سیستم عامل های استریم مانند Netflix از محتواهای فورکی پشتیبانی می کنند. بنابراین شما می توانید هر زمانی که می خواهید از وضوح فورکی استفاده کنید.

فناوری تلویزیون 8K

تلویزیون های 8K جدید هستند و به همین دلیل اکثر افراد نمی دانند جدیدترین فناوری تلویزیون 8K چیست. به طور خلاصه؛ وضوح تلویزیون های 8K همان چیزی است که آنها را از تلویزیون های 4K متمایز می کند. تلویزیون های 8K حدود 33 میلیون پیکسل را ارائه می دهند که حدود 4 برابر پیکسل های تلویزیون های فورکی است بنابراین تلویزیون های 8K جزئیات بسیار واضحی را به شما می دهد. در حال حاضر محتواهای 8K کمی در دسترس است و برای استفاده واقعی از این وضوح باید منتظر ماند تا تولیدکنندگان محتواها را تولید کنند.

تفاوت قیمت تلویزیون 4K و 8K

شما می توانید از بین تعداد خوبی از تلویزیون های 4K یکی از بهترین گزینه ها را انتخاب کنید و حتی تلویزیون های سال گذشته را با قیمت پایین خریداری کنید اما به دلیل اینکه تلویزیون های 8K از فناوری جدیدتری استفاده می کنند و کیفیت تصویر بهتری را در اختیار شما قرار می دهند از قیمت بالاتری برخوردار هستند. برای اطلاع دقیق تر از قیمت تلویزیون های 4K یا 8K لطفا با کارشناسان کالاپایا تماس حاصل فرمایید.

خرید تلویزیون OLED یا QLED ؟

این روزها فناوری های متوعی در تلویزیون های مدرن استفاده می شود. شما می توانید تلویزیون های اولد و کیولد مختلفی را در بازار صوتی تصویری ها پیدا کنید و برایتان سوال شده باشد که برای خرید تلویزیون OLED باید اقدام کنید یا QLED؟ در ادامه ما به صورت خلاصه در این باره توضیح خواهیم داد.

خرید تلویزیون OLED

OLED که مخفف Organic Light-Emitting Diode است یکی از فناوری های صفحه نمایش است که از یک فیلم مبتنی بر کربن استفاده می کند و از طریق آن دو هادی جریان را عبور می دهند و باعث تابش نور می شود. این نور می توانید بر اساس پیکسل به پیکسل ساطع شود؛ بنابراین یک پیکسل سفید روشن یا رنگی می تواند در کنار یک پیکسل سیاه کاملا متفاوت ظاهر شود و هیچ از آنها بر دیگری تاثیری نمی گذارد. این کاملا در تضاد با تلویزیون ال سی دی سنتی است که بر نور پس زمینه یا بک لایت جداگانه متکی است تا بتواند نور تولید کند. تلویزیون های OLED سبک و نازک تر از تلویزیون های LCD / LED معمولی هستند و زاویه دید گسترده تری را ارائه می دهند و می توانند زمان پاسخگویی سریعتری داشته باشند.

خرید تلویزیون QLED

یکی از برندهایی که از اولد استفاده نمی کند سامسونگ است. به همین خاطر در رقابت با برند LG اقدام به ساخت پنل های QLED کرد. QLED مخفف Quantum-dot Light-Emitting Diode است که حداقل از نظر تئوری اشتراکات زیادی با اولد دارد؛ به ویژه از این نظر که هر پیکسل می تواند نور مختص به خود را ساطع کند و در کیولد این قابلیت به لطف نقاط کوانتومی (ذرات نیمه رسانده به اندازه چند میلیمتر) پشتیبانی می شود. این نقاط کوانتومی (باز هم از نظر تئوری) قادر به ارائه رنگ های فوق العاده روشن، پر جنب و جوش و متنوع هستند (حتی بیشتر از اولد). مسئله اصلی این است که نقاط کوانتومی مورد استفاده دز تلویزیون های QLED فعلی در واقع نور را از خود ساطع نمی کنند. در عوض، آنها خیلی بساده نور حاصل از بک لایت را از خود عبور می دهند؛ دقیقا به همان روشی که یک لایه LCD در تلویزیون های ال سی دی / ال ای دی انجام می دهد. نقاط کوانتومی همچنین باعث بهبود رنگ و کنترل رنگ بهتر می شود.

عوامل تاثیر گذار در قیمت تلویزیون

اگر قصد خرید تلویزیون برای خانه یا محل کار خود دارید؛ باید بدانید که عوامل مختلفی روی قیمت تاثیر می گذارند. قیمت تلویزیون بسته به سایز، امکانات و ویژگی های می تواند بالا یا پایین باشد. به طور مثال، قیمت تلویزیون OLED بیشتر از تلویزیون LED خواهد بود. قابلیتی مانند HDR که روی مشاهده رنگ ها و کیفیت بهتر تصویر تاثیر می گذارد مثلا نقش مهمی در تعییت قیمت تلویزیون در صوتی تصویری ها دارد. با تلویزیون های HDR شما می توانید محتواهای با کیفیت بالا را به راحتی مشاهده کنید. تلویزیون های با نسبت کنتراست بالا جزئیات بهتری را در سایه ها به شما نشان می دهند، دستگاه هایی که رفرش ریت بالایی دارند می توانند به تعداد دفعات بالا تصویر را روی صفحه تلویزیون تعویض کند و تجربه مشاهده فیلم ورزشی یا اکشن بهتری را در اختیار شما قرار می دهند. هر چه وضوح تصویر بالاتر باشد قیمت تلویزیون بالاتر خواهد رود. در حال حاضر به طور کلی سه نوع تلویزیون HD Ready, Full HD (FHD)  و  4k  یا  UHD (Ultra HD)به طور گسترده در دسترس هستند و به زودی می توان شاهد حضور گسترده تلویزیون های 8K هم بود. قیمت تلویزیون بر اساس نوع صفحه نمایش متغییر می باشد در حال حاضر سه نوع صفحه نمایش که به طور گسترده در دسترس هستند شامل LED، QLED و OLED هستند. گزینه های اتصال یکی دیگر از فاکتورهایی است که روی قیمت تلویزیون تاثیر می گذارد. رایج ترین گزینه اتصال در تلویزیون های امروزی پورت های USB؛ HDMI و ویژگی اتصال بلوتوث می باشد. از پورت های USB می توان برای اتصال هارددیسک اکسترنال؛ فلش مموری، دوربین های دیجیتال و غیره استفاده کرد. در حالی که از پورت HDMI می توان برای اتصال لپ تاپ، کنسول بازی و غیره استفاده کرد. اگر تلویزیون شما از قابلیت اتصال بلوتوث برخوردار باشد حتی می توانید بدون استفاده از کابل دستگاه ها را به تلویزیون وصل کنید. وقتی نوبت به پورت های خروجی می رسد، جک 3.5 میلیمتری را می توان برای اتصال بلندگو، ساندبار و هدفون به تلویزیون استفاده کرد. در حالی که با استفاده از یک پورت HDMI ARC می توانید برای اتصال سیستم سینمای خانگی به تلویزیون اقدام کنید. خروجی RCA  هم یک خروجی سنتی است که برای اتصال سینماهای هانگی و ساندبارها به تلویزیون می تواند استفاده شود. واضح است هر چه سایز تلویزیون شما بزرگتر باشد از قیمت بیشتری برخوردار خواهد بود. مشاهده فیلم ها در یک صفحه نمایش بزرگ بسیار لذت بخش است. سایز تلویزیون؛ اندازه گیری مورب از صفحه نمایش است. اما باید توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب سایز تلویزیون باید به مواردی مانند فضا؛ فاصله دید؛ زاویه دید توجه داشته باشید. صدای تلویزیون که بر حسب وات اندازه گیری می شود هر چه بالاتر باشد روی قیمت تلویزیون شما تاثیر می گذارد و در کنار همه اینا امکانات هوشمندی که سیستم عامل تلویزیون در اختیار شما قرار می دهد روی قیمت تلویزیون تاثیر خواهد گذاشت. امروزه به راحتی می توان به سرویس های استریم متصل شد و به پخش فیلم های مورد علاقه خود پرداخت و یا می توان با استفاده از میکروفون داخلی ریموت کنترل از فرامین صوتی استفاده کرد و با استفاده از دستیارهای صوتی گوگل؛ آمازون الکسا و بیکسبی به کنترل تلویزیون و دستگاه های متصل در خانه هوشمند پرداخت. شما حتی می توانید صفحه نمایش تلویزیون خود را به چند بخش تقسیم کنید و به صورت همزمان هم فوتبال ببینید و هم محتوای گوشی خود را روی صفحه نمایش بزرگتر مشاهده کنید. حالا می توانید با ضربه زدن پشت گوشی به حاشیه تلویزیون؛ گوشی خود را به تلویزیون متصل کنید و محتوای خود را آینه سازی کنید.

خرید ساندبار از فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا

آیا باید برای خرید ساندبار اقدام کنیم؟ این سوالی است که مشتریان از ما می پرسند. تلویزیون های امروزی فوق العاده نازک و زیبا هستند به همین خاطر نمی توانند بلندگوهای پر قدرت را در خود جای دهند. این امر باعث می شود که از فیلم ها و موسیقی های خود لذت کمتری ببرید. اگر در مورد کیفیت صدا جدی هستید و واقعا می خواهید از کیفیت صدای بالا بهره ببرید می توانید برای خرید ساندبار اقدام کنید؛ البته به شرطی که تلویزیون شما از اتصلات لازم مانند eARC پشتیبانی کند.

بهترین برندهای ساندبار خارجی

خرید ساندبار سامسونگ

اگر به کیفیت صدای 3 بعدی نیاز دارید می توانید در بین ساندبارهای سامسونگ گزینه مورد نظر خورد را پیدا کنید. بسیاری از ساندبارهای ارزان قیمت بلندگوی کانال مرکزی را به همراه ندارد که اغلب درک دیالوگ ها را دشوار می کند. ساندبار سامسونگ مانند Samsung HWT650 به یک بلندگوی مرکزی اختصاصی مجهز است که می تواند این مشکل را به راحتی رفع کند. حتی این دسته از ساندبارهای سامسونگ از فناوری DTS Virtual: X پشتیبانی می کنند که یک افکت صوتی همه جانبه و سه بعدی را شبیه سازی می کند. ساب ووفرهای قدرتمند اغلب بیس عالی را برای موسیقی های متن فیلم ها فراهم می کنند. شما حتی می توانید در کنار ساندبارهای سامسونگ از بلندگوهای بی سیم فراگیر استفاده کنید. می توانید دستگاه های مختلف را از طریق بلوتوث به ساندبار سامسونگ متصل کنید و از ویژگی های جالب مانند حالت بازی استفاده کنید. با خرید ساندبارهای سامسونگ می توانید تجربه صدای مورد استفاده خود را بهینه کنید.

خرید ساندبار ال جی

با خرید ساندبار ال جی می توانید از صدایی غوطه ور لذت ببرید. خواه به یک صدای بهتر از خروجی صدای تلویزیون عادی خود نیاز داشته باشید یا به بیس قدرتمند نیاز داشته باشید، LG برای شما گزینه ای دارد. ساندبارهای ال جی به فناروی هایی مانند Dolby Atmos و Meridian Audio Technology مجهز هستند و صدای فراگیر و چند بعدی را در اختیار شما قرار می دهند. فناوری بلوتوث و eARC جدید برای بهترین کیفیت صدای ممکن و اتصال ساده با هم ترکیب شده اند. شما می توانید با استفاده از دستیار گوگل و کرومکست داخلی گوگل از کنترل ساده دستگاه خود لذت ببرید. ساندبارهای ال جی به فناوری های صوتی قدرتمند و غوطه ور مجهز هستند در حالی که کالیبراسیون مناسب را برای هر محیطی فراهم می آورد. شما می توانید با دستیار گوگل و LG ThinQ از ساندبارهای ال جی در سینمای خانگی خود استفاده کنید.

خرید ساندبار سونی

سونی همیشه محصولات با کیفیت بالا را به بازار عرضه می کند به طوری که HT-ST5000 این برند به عنوان یکی از بهترین ساندبارهای 2021 شناخته می شود. در میان ساندبارهای سونی می توانید گزینه هایی که از قابلیت Dolby Atmos استفاده می کنند و تجربه صدای فراگیر دو برابر را ارائه می دهند را پیدا کنید. به لطف فناوری LDAC سونی؛ استریم موسیقی بی سیم هم با کیفت بالاتری انجام می پذیرد. شما می توانید گزینه هایی که تعداد توییتر و ووفرهای زیادی را به همراه دارد را پیدا کنید. حتی می توانید ساندبارهای سونی را به خوبی با تلویزیون و سیستم سینمای خانگی خود ترکیب کنید. ساندبارهای این برند با استفاده از ریموت کنترل، تنظیمات را ساده تر می کنند و حتی با استفاده از فناوری های متعدد به کار رفته در این دستگاه ها می توانید از بهترین صدای تنظیم شده بر حسب محیط اتاق خود لذت ببرید.

خرید ساندبار جی بی ال

JBL همیشه به خاطر دستگاه های صوتی که تولید می کند (اعم از اسپیکر و ساندبار) از شهرت خوبی برخوردار بوده است. اگر به لیست بهترین ساندبارهای 2021 نگاهی بیندازید حتما محصولی از جی بی ال را پیدا خواهید کرد. به طور مثال اگر می خواهید صدایی بهتر از صدای داخلی تلویزیون خود را دریافت کنید می توانید از ساندبار JBL Bar 2.1 استفاده کنید. این دستگاه ها در عرض چند ثانیه روشن می شوند و صدایی عمیق تر و غنی تر را همراه با دیالوگ واضح تر را ارائه خواهند کرد. ساندبارهای جی بی ال معمولا از تعداد درایور و توییتر بالایی تشکیل شده اند این در حالی است که دارای ابعاد جمع و جوری می باشد و اتصال بی سیم و با سیم را برای شما فراهم می آورند. شما می توانید ساندبارهای JBL را به طور مستقیم به تلویزیون یا باکس متصل کنید. به دلیل پشتیبانی از بلوتوث شما می توانید گوشی های هوشمند یا تبلت ها یا سایر دستگاه های سازگار خود را به ساندبار متصل کنید. حتی صفحه نمایش و گزینه های ورودی ایده آلی را می توانید در اختیار داشته باشید.

خرید ساندبار پاناسونیک

برخی از ساندبارهای پاناسونیک به طور انحصاری برای گیمرها طراحی شده اند. شما می توانید یک دستگاه جمع و جورکه صدای سه بعدی فراگیر را ارائه می دهد را در اختیار داشته باشید. به لطف اتصال HDMI و برخی پردازش های دیجیتالی سه بعدی و پشتیبانی از فرمت های صوتی Dolby Atmos و DTS: X می توانید کیفیت صدای سه بعدی را در اختیار داشته باشید. حالت های بازی اختصاصی مانند حالت RPG، حالت FPS هم به شما اجازه می دهند تا از بازی های خود بیشتر لذت ببرید و هیجان های ماجراجویی های خود را با پوست و استخوان درک کنید. توییترها؛ درایورها و ساب ووفرهای مختلف به ایجاد صدای با کیفت بالا کمک می کنند. شما می توانید گوشی های همراه و سایر دستگاه های سازگار خود را از طریق بلوتوث به ساندبارهای پاناسونیک متصل کنید و به موسیقی و پادکست گوش دهید.

خرید ساندبار پایونیر

تجربه صوتی کاملی از فیلم های خود ندارید؟ فیلم ها و موسیقی های مورد علاقه تان کسل کننده به نظر می رسد؟ وقت آن رسیده است که سیستم صوتی تلویزیون خود را ارتقاء دهید و برای خرید ساندبار پایونیر اقدام کنید. ساندبارهای پایونیر مانند SBX-101 صدای فراگیر و همه جانبه را در طراحی جمع و جور خود ارائه می دهند. خواه در حال تماشای فیلم های اکشن باشید یا به موسیقی مود علاقه خود گوش دهید، بیس عمیق را در اختیار خواهید داشت. ساب ووفرها و موقعیت بلندگوهایی که به دقت انتخاب شده اند به شما کمک می کنند که صدای بالایی را داشته باشید. بلوتوث داخلی به شما امکان اتصال گوشی های هوشمند، تبلت ها و هر دستگاه سازگار دیگر را می دهد. خروجی صدا با قدرت بالا بهترین کیفیت صدا و تجربه صدای فراگیر را برای شما به ارمغان می آورد. فناوری Dolby Audio برای بازگرداندن صدای فیلم دیجیتال طراحی شده است و به کاربر امکان می دهد تا در عین دریافت صداهای هماهنگ و قدرتمند فیلم ها و نمایش های تلویزیونی به طور کامل تجربه لذت بخشی را داشته باشند. در کنار همه اینها چراغ های نشانگر LED به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی وضعیت فعلی ساندبار خود را درک کنند.

خرید ساندبار مکسیدر

مکسیدر یکی از برندهای انگلیسی است که فعالیت خود را در سال 1979 و در لندن آغاز کرد. این شرکت به تولید محصولات صوتی و تصویری می پردازد و در حال حاضر در ایران دارای نمایندگی می باشد. ساندبارهای مکسیدر معمولا از چند بخش ساب ووفر؛ درایور و توییتر تشکیل شده اند و فرکانس پاسخگویی حداکثر 20 کیلوهرتزی را ارائه می دهند این دستگاه هم از قابلیت هایی که برنده های درجه 1 ارائه می دهند برخوردارند. به طور مثال از بلوتوث پشتیبانی می کنند و به شما اجازه اتصال گوشی های هوشمند و تبلت ها را می دهد، حتی پورت های AUX و اپتیکال را ارائه می دهند و همراه با ریموت کنترل عرضه می شوند.

بهترین برندهای ساندبار ایرانی

در حال حاضر، فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا محصولات برند تسکو را عرضه خواهد کرد و در آینده ای نزدیک به عرضه محصولات صوتی تصویری سایر برندهای ایرانی خواهد پرداخت.

خرید ساندبار تسکو

تسکو یکی از برندهای ایرانی است که به تولید محصولاتی مانند پاوربانک، اسپیکر، هدست، کیس کامپیوتر، پاور کامپیوتر، ماوس و صفحه کلید و غیره می پردازد و در سبد محصولات صوتی تصویری خود چند ساندبار هم دارد. اگر قصد خرید ساندبار تسکو را دارید شما به چند مدل محدود خواهید شد. ساندبارهای نسل جدید تسکو، ساندبار TS 2025، ساندبار TS 2020، ساندبار TS 2027 انتخاب های پیش روی شما می باشند.

عوامل تاثیر گذار در قیمت ساندبار

مانند هر محصول دیگر، فناوری ها، امکانات و قابلیت ها می توانند روی قیمت ساندبار تاثیر بگذارند پس باید به سراغ انتخاب مدلی متناسب با نیازهای خود بروید. به طور خلاصه عواملی که روی قیمت ساندبار تاثیر می گذارند عبارتند از: تعداد پورت های ورودی و خروجی – شما از طریق پورت های ورودی و خروجی می توانید دستگاه های خود را متصل کنید. گزینه هایی مانند ورودی استریو HDMI، اپتیکال یا RCA را بررسی کنید و ببینید که تلویزیون شما چه خروجی دارد. اتصالات بی سیم – اتصالات بی سیم مانند پشتیبانی از بلوتوث و وای فای به این معنا است که نیازی به استفاده از کابل های نامرتب نخواهی داشت. تعداد درایور، ساب ووفر، توییتر – این موارد روی کیفیت صدای تولید شده تاثیر می گذارند و باعث افزایش بیس بیشتر می شود. فناوری های صوتی مانند دالبی اتموس (Dolby Atmos) یک تجربه صدای فراگیر را ایجاد می کنند.

خرید سیستم صوتی از فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا

بهترین سیستم صوتی خانگی می تواند تماشای فیلم، تلویزیون و ورزش در خانه را به یک تجربه قدرتمند و همه جانبه تبدیل کند. همچنین می تواند منجر به ایجاد تفاوت در اجرای بازی های مورد علاقه شما شود. خرید یک سیستم صوتی عالی برای هر کسی که تجربه سنمای خانگی خود را جدی می گیرد یا هر کسی که می خواهد هیجان بازی های خود را درک کند توصیه می شود. عواملی مانند اندازه اتاق نقش بسزایی در انتخاب شما دارد. اگر صدای فراگیر را دوست دارید و به دنبال سیستم های صوتی با کیفیت بالا برای سینمای خانگی خود هستید برندهای متنوعی وجود دارد که از بین آنها می توانید انتخاب داشته باشید. شما در فروشگاه کالا پایا می توانید سیستم های صوتی برندهای JBL، تسکو، مارشال، مکسیدر، میکرولب، پاناسونیک، سونی و ال جی را خریداری کنید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت سیستم صوتی

عوامل مختلفی روی قیمت سیستم صوتی تاثیر می گذارد. به طور مثال تعداد کانال های سیستم صوتی هر چقدر بالاتر باشد کیفیت صدا بهتر و قیمت آن بالاتر خواهد بود. یک سیستم صوتی 7.1 کاناله معمولا دارای قیمت بالاتری از یک سیستم صوتی 5.1 کاناله است. برخی از سیستم های صوتی دارای ساب ووفر بوده قیمت بالاتری دارند. سیستم های صوتی دو تکه ارزانتر از سیستم های صوتی سه تکه یا بالاتر است. همیشه توصیه می شود که قبل از خرید سیستم صوتی اتصالات تلویزیون خود را به همراه اندازه و ابعاد اتاق در نظر بگیرید.

خرید کنسول بازی از فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا

با خرید کنسول بازی می توانید بازی های ویدیویی مورد علاقه خود را اجرا کنید فقط باید تلویزیون شما از پورت HDMI پشتیبانی کند. با ورود کنسول های بازی نسل بعدی پلی استیشن 5 (PS5) و ایکس باکس سری ایکس (Xbox series X) تلویزیون های سال 2021 پورت های HDMI 2.1 را ارائه دادند، به همین منظور اگر قصد خرید کنسول های بازی 2021 را دارید باید برای خرید تلویزیون های 2021 هم اقدام کنید. در حال حاضر مایکروسافت و سونی تولید کننده کنسول های بازی پلی استیشن و ایکس باکس هستند و شما می توانید قبل از خرید به قسمت لوازم صوتی تصویری در سایت مراجعه و محصولات این دو برند را از فروشگاه اینترنتی کالاپایا خریداری کنید.

قیمت کنسول بازی

قیمت کنسول بازی؛ ویژگی ها و امکاناتی که دریافت می کنید را تعریف می کند. در بین کنسول های بازی مختلف ایکس باکس و پلی استیشن از ارزش خرید بالاتری برخوردار هستند؛ اما به طور کلی کیفیت نمایش بازی ها؛ واقعیت مجازی؛ گرافیک کنسول بازی، پشتیبانی از بازی های جدید و قدیم و امکانات جانبی می توانند روی قیمت کنسول بازی تاثیر بگذارند.

خرید گیرنده دیجیتال از فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا

گیرنده دیجیتال که به آن رسیور یا ستاپ باکس گفته می شود، سیگنال را از یک منبع مانند کابل اترنت یا کابل کواکسیال دریافت کرده، آن را دیکد کرده و برای تلویزیون ارسال می کند. به طور کلی گیرنده های دیجیتال را می توان در دو فرمت اکسترنال و اینترنال پیدا کرد. که اکسترنال ها به دو صورت دسکتاپ و مینی تولید می شود و در پشت تلویزیون قرار گرفته و استفاده می شود. نمونه های اینترنال در داخل تلویزیون تعبیه می شوند. به طور کلی با استفاده از رسیورها کیفیت و وضوح پردازش تصویر بهبود پیدا می کند. شما در فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا می توانید رسیورهای ستارست، ایکس ویژن، دنای را خریداری کنید. لطفا توجه داشته باشید که اگر تلویزیون قدیمی استفاده می کنید باید برای خرید گیرنده دیجیتال AV اقدام کنید چون این دستگاه ها دارای پورت HDMI نیستند. گیرنده های دیجیتال AV از سه فیش قرمز، زرد و سفید استتفاده می کنند و به تلویزیون وصل می شوند. اما اگر تلویزیون جدیدی دارید که دارای پورت HDMI است باید برای خرید گیرنده دیجیتال HD یا Full HD اقدام کنید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت گیرنده دیجیتال

کیفیت ساخت، قدرت دریافت سیگنال، قدرت پردازنده دستگاه، کیفیت تصویر؛ نوع و تعداد خروجی ها، قابلیت ضبط فیلم، گارانتی و خدمات پس از فروش و غیره از جمله مواردی هستند که می توانند روی قیمت گیرنده دیجیتال تاثیر بگذارند. شما همیشه می توانید برای اطمینان از قیمت گیرنده دیجیتال، قبل از خرید خود در قسمت صوتی تصویری مراجعه فرمایید و سپس با کارشناسان فروش کالاپایا تماس حاصل فرمایید.

خرید پایه و لوازم جانبی تلویزیون از فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا

بعد از خرید تلویزیون جدید خود شما باید برای خرید پایه و لوازم جانبی تلویزیون اقدام کنید. اگر تلویزیون شما پایه رومیزی یا دیواری ندارد کافیست که محصولات فروشگاه کالاپایا را بررسی بفرمایید و آیتم مورد نظر خود را از قسمت صوتی تصویری پیدا کنید. اگر قصد دارید که از صفحه نمایش تلویزیون خود مراقبت کنید کافیست که برای خرید محافظ صفحه نمایش تلویزیون اقدام کنید .
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com