چرا باید به فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا اعتماد کنم؟

logo-samandehi

همکاری با شرکت پرداخت الکترونیک سداد

همکاری با شرکت تجارت الکترونیک پارسیان

همکاری با شرکت به پرداخت ملت
 

چرا باید به فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا اعتماد کنم؟

این روزها به سختی می توان اعتماد کسی را به خود جلب کرد؛ این موضوع به ویژه در دنیای تجارت الکترونیک صدق می کند. ما مانند هر فروشگاه اینترنتی دیگر به اعتماد شما نیاز داریم؛ به همین خاطر سعی داریم در ادامه به شما توضیح دهیم که چرا می توانید به فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا اعتماد کنید.

ارزیابی اعتبار فروشگاه کالاپایا به وسیله نماد اعتماد الکترونیک

با مراجعه به پایین صفحه فروشکاه کالاپا شما می تواند نماد اعتماد الکترونیک را مشاهده کنید. فروشگاه های حقیقی که کسب و کار آنها توسط دولت تایید شده است این نماد را دریافت می کنند. روی لوگوی نماد اعتماد الکترونیک پایین صفحه کلیک کنید تا یک صفحه که شامل اطلاعات صاحب امتیاز است به شما نمایش داده شود. شما حتی می توانید با مراجعه به سایت enamad.ir صحت و اعتبار فروشگاه لوازم خانگی را تایید کنید.

ارزیابی اعتبار فروشگاه کالاپایا به وسیله نماد ملی ثبت (رسانه های دیجیتال)

کالاپایا با اضافه کردن نماد ملی ثبت (رسانه های دیجیتال) به شما اعلام می کند که تحت نظارت رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد و با احراز هویت مالک وب سایت اعتماد مشتریان خود را جلب می کند. با کلیک روی لوگوی این نماد در پایین سایت می توانید اطلاعات صاحب امتیاز را مشاهده کنید.

ارزیابی اعتبار فروشگاه کالاپایا به وسیله اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی است. این اتحادیه با نظارت مداوم و رصد بازار فعالیت کسب و کارهای الکترونیکی را تحت نظر قرار می دهد. در صورتی که هر گونه مغایرتی مشاهده کردید می توانید از طریق این اتحادیه اقدام کنید.

دارای مشاوران متخصص و متعهد

همانطور که گفته شد فروشگاه اینترنتی کالاپایا؛ یکی از بزرگترین فروشگاه های لوازم خانگی است که روزانه مشتریان زیادی دارد. این فروشگاه اینترنتی تحت نظر مستقیم وزارت صنعت و معدن می باشد و قابل استعلام از اداره کل ثبت شرکت های می باشد. کالاپایا دارای نمایندگی رسمی بسیاری از برندهای معتبر لوازم خانگی سطح کشور می باشد، به همین دلیل محصولات متنوعی را ارائه می دهد و کاربران ممکن است در هنگام خرید دچار سردرگمی شوند. ما برای حل این مشکل از کارشناسان مجرب، خوش نام و متخصص در زمینه لوازم خانگی استفاده کرده ایم تا تجربه خریدی راحت و لذت بخش را داشته باشید.

همکاری با سایت های معتبر ایران

فروشگاه کالاپایا بعد از 7 سال فعالیت به صورت فروشگاه لوازم خانگی حضوری برای برآورده کردن نیازهای کاربران سراسر ایران؛ حدود 1 سال پیش فعالیت خود را در بستر اینترنت و به عنوان فروشگاه لوازم خانگی اینترنتی آغاز نموده است و خوشبختانه در این مدت توانسته است به صورت موفق ظاهر شود. شما می توانید به صورت حضوری و از طریق دفتر فروش برای خرید محصولات مد نظر خود اقدام کنید و یا یک خرید اینترنتی را تجربه کنید. علاوه بر این کالاپایا با سایت های معتبری مانند ایلماز، ترب و سایر درگاه های فروش مانند دیجی کالا همکاری دارد.

دارای سرویس بازگشت کالا و پرداخت در محل(فقط تهران)

ما برای اینکه به مشتریان خود اطمینان خاطر دهیم؛ سرویس بازگشت کالا را ارائه می دهیم چنانچه محصول خریداری شده با محصول انتخاب شده شما مغایرتی دارد، شما تا 7 روز فرصت دارید تا محصول را عودت دهید. به غیر از پرداخت آنلاین؛ شما می توانید از سرویس پرداخت درب منزل استفاده کنید. هدف ما جلب اعتماد و رضایت مشتریانمان می باشد.

دارای گواهینامه SSL

وب سایت های تجارت الکترونیک در معرض هک و حملات قرار می گیرند؛ مشتریان می دانند که هنگام وارد کردن اطلاعات حساس آنلاین همیشه خطراتی آنها را تهدید می کند. شما نباید هرگز از سایت هایی که از لایه سوکت امن یا SSL استفاده نمی کنند، خرید کنید. فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا با دریافت گواهینامه SSL برای جلب اعتماد شما تلاش کرده است. شما می توانید در قسمت کنار نوار آدرس (در سمت چپ) یا در نوار وضعیت پایین آیکن قفل را مشاهده کنید. گواهینامه SSL ارتباط بین مرورگر شما و وب سایت کالاپایا را تضمین می کند و از سرقت اطلاعات شخصی شما توسط هکرها جلوگیری می کند.

شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات کالاپایا

سایت کالاپایا از صفحه شرایط و قوانین استفاده از سرویس ها و خدمات بهره می برد. در این صفحه می توانید قوانین اساسی در مورد نحوه خرید و پرداخت و تحویل سفارش را مطالعه بفرمایید؛ این نشان می دهد که ما برای کسب و کار خود قوانینی را دنبال می کنیم که خوشایند اکثر مشتریانمان خواهد بود.

نقد و بررسی محصولات کالاپایا

ما سعی کرده ایم نقد و بررسی هایی را برای محصولات خود را ارائه دهیم تا کاربران بیشتر با محصولی که قصد خرید آن را دارند آشنا شوند و با مزایا و معایب هر کدام به خوبی آشنایی داشته باشند. ما در تلاشیم تا کاربران خریدی مطمئن را تجربه کنند. شما هم برای کمک به کاربران دیگر می توانید برای هر محصول نظر و کامنت بگذارید.

راه های ارتباطی متنوع با کالاپایا

کالاپایا تلاش کرده است تا راه های ارتباطی متنوعی را پیش پای شما بگذارد. شما می توانید از طریق ایمیل، شماره های مندرج در بالای سایت؛ آدرس فروشگاه فیزیکی و یا حتی از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید؛ حتی می توانید درستی آدرس فیزیکی یا شماره های مندرج را تحقیق کنید.

رتبه الکسای کالاپایا

با وجود اینکه هنوز یک سال از تاسیس فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا نمی گذرد؛ اما رتبه مناسب الکسای کالاپایا به شما ثابت خواهد کرد که محصولات ما در نتایج جستجوی گوگل در جایگاه خوبی قرار گرفته است و کاربران زیادی به فروشگاه ما برای خرید مراجعه می کنند. مطمئناً ما از اعتماد شما سوء استفاده نخواهیم کرد؛ چون هنوز درصدد بهتر شدن هستیم.

دور کردن استرس خرید

تنها فروش محصولات عالی کافی نیست. قابل اعتماد بودن سایت فروش محصول به همان اندازه هم مهم است. فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا استرس های ناشی از گشت و گذار در مراکز خرید را از بین می برد و سعی دارد تا محصولاتی که به دنبال آن هستید را ارائه دهد و صرفه جویی در وقت و سهولت خرید آنلاین را تجربه کنید.

تمام لوازم خانگی مورد نیاز خود را از کالاپایا خریداری کنید.

با کالاپایا می توانید نیازهایتان را به سادگی برآورده کنید.

هوشمندانه انتخاب کنید.

خواسته های خود را  کامل کنید.

تغییرات را مهمان خانه خود کنید.

فروشگاه کالاپایا بهترین مکان برای خرید محصولات با کیفیت.

فروشگاهی برای کاهش نگرانی ها.

 

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com